zie hier die hommo fittie proberen te makenquote:Op maandag 22 december 2014 15:16 schreef Ploert. het volgende:
[..]
dat jij met je kapotgeblowde convectiekop ook steeds verder de afgront in zakt terwijl je dat niet eens zelf door hebt. Stakker.
Die gozerquote:
afgrontquote:Op maandag 22 december 2014 15:16 schreef Ploert. het volgende:
[..]
dat jij met je kapotgeblowde convectiekop ook steeds verder de afgront in zakt terwijl je dat niet eens zelf door hebt. Stakker.
Ja al van vorige week dinsdagquote:Op maandag 22 december 2014 15:17 schreef Aberella het volgende:
Hebben jullie ook allemaal vakantie?
jaquote:Op maandag 22 december 2014 15:17 schreef Aberella het volgende:
Neequote:Op maandag 22 december 2014 15:17 schreef Aberella het volgende:
Not sure if kloon/trollquote:Op maandag 22 december 2014 15:16 schreef Ploert. het volgende:
[..]
ik dacht dat jij altijd vakantie hadquote:
quote:
quote:
Ja sorry jongs maar wordt even helemaal para van die gozer. drie maanden ons in de steek gelaten en dan hier zo leuk aan komen wandelen met z'n stoners kopquote:Op maandag 22 december 2014 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie hier die hommo fittie proberen te maken
ja man. ik herken het. kut zijn die momentjes he?quote:Op maandag 22 december 2014 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry man, was ff moment van zwakheid
wie is 'ons'quote:Op maandag 22 december 2014 15:19 schreef Ploert. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja sorry jongs maar wordt even helemaal para van die gozer. drie maanden ons in de steek gelaten en dan hier zo leuk aan komen wandelen met z'n stoners kop
gelukkig komen ze bij mij maar 1 keer per jaar voor, bij jou in al je posts zo te zienquote:Op maandag 22 december 2014 15:20 schreef Ploert. het volgende:
[..]
ja man. ik herken het. kut zijn die momentjes he?
Dit is mijn ware identiteit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou weet je het
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Hij heeft maar 16 postsquote:Op maandag 22 december 2014 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig komen ze bij mij maar 1 keer per jaar voor, bij jou in al je posts zo te zien
pls.quote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Ploert. het volgende:
[..]
wij hier in klb. Ja ik ben een kloon van iemand die hier al heel lang rondloopt sorry
quote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dit is mijn ware identiteit:Nu je het zegt, het gebit komt wel overeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou weet je het![]()
moet solliciteren enzo voelt ook aan als werkquote:Op maandag 22 december 2014 15:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik dacht dat jij altijd vakantie had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |