waahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 22 december 2014 15:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lieve schat, je denkt toch niet dat ik zo gek ben als jij om met mezelf te gaan whatsappen?
Wel.quote:Op maandag 22 december 2014 15:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lieve schat, je denkt toch niet dat ik zo gek ben als jij om met mezelf te gaan whatsappen?
Hehe sukkelquote:Op maandag 22 december 2014 15:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
waahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Daarom vertrouw ik niemand meer
Ik heb mezelf gek gemaakt met al die kloons
Ik ga maar gewoon weer LSD gebruiken, dat was overzichtelijker
gr gr
ik ben altijd bang dat er 1 iemand bijna heel klb runtquote:Op maandag 22 december 2014 15:01 schreef deadprez het volgende:
Gewoon er niet over nadenken wie allemaal kloons van elkaar zijn.
Ja, ik.quote:Op maandag 22 december 2014 15:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik ben altijd bang dat er 1 iemand bijna heel klb runt
dead.quote:Op maandag 22 december 2014 15:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand op heel FOK! naast jou.quote:Op maandag 22 december 2014 15:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dat klopt, we zijn hier met z'n tweeen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
Sowieso Slaap_zak met zijn 50000 klonenquote:Op maandag 22 december 2014 15:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand op heel FOK! naast jou.
ga maar gwn op fylaxquote:Op maandag 22 december 2014 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
dus ik hoef niet langer op deze account te posten?
Dat we straks allemaal klonen zijn van dezelfde persoon zonder dat we het door hebben, net zoals de helft van alle banken in wereld worden beheerd door de Rothschild.quote:Op maandag 22 december 2014 15:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 15:04 schreef Aberella het volgende:
Een kloon aanmaken is verboden.
Gr gr
Uberkullie
Aberkullie
Aber2.0
Aberella
Iedere keer als jij weer een nieuwe kloon aanmaakte dacht ik "wtf waarom"quote:Op maandag 22 december 2014 15:04 schreef Aberella het volgende:
Gr gr
Uberkullie
Aberkullie
Aber2.0
Aberella
Zijn die accounts geband danquote:Op maandag 22 december 2014 15:04 schreef Aberella het volgende:
Gr gr
Uberkullie
Aberkullie
Aber2.0
Aberella
Omg vette mindfuckquote:Op maandag 22 december 2014 15:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat we straks allemaal klonen zijn van dezelfde persoon zonder dat we het door hebben, net zoals de helft van alle banken in wereld worden beheerd door de Rothschild.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:06 schreef deadprez het volgende:
aber is gwn een kloon van eend en zarb van jmf
Wat vind je van mijn tekeningquote:Op maandag 22 december 2014 15:06 schreef deadprez het volgende:
aber is gwn een kloon van eend en zarb van jmf
lelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |