nou nou nou nouquote:Op maandag 22 december 2014 15:07 schreef Blackings het volgende:
zou wel kenker eng zijn als je een kloon zou hebben zonder dat je het wist #fightclub
nee, daarom 55 delen, grgr.quote:
Wie ben jijquote:Op maandag 22 december 2014 15:07 schreef Ploert. het volgende:
Is het opeens weer nationale 'Kom uit de kloonkast'-dag op FOK?! Wat een taffeszooi.
spoiler alertquote:
Hoi Hoinkquote:Op maandag 22 december 2014 15:07 schreef Ploert. het volgende:
Is het opeens weer nationale 'Kom uit de kloonkast'-dag op FOK?! Wat een taffeszooi.
gaafquote:
Her_Mannquote:
ewa totoquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 15:08 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nee hoor nothing to see here move along
naar de kkrquote:
je word niet buitengesloten iedereen is welkom hierquote:
tot 12 uur met familie zijn en dan ga ik battra's klappen met mattiesquote:
met je chimi op zolder?quote:
dan hoor k hier vast thuisquote:Op maandag 22 december 2014 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze zijn veel aardiger in de officiele KLB SC
neenquote:
mijn kont zit nog vol van een feestje gisteravondquote:Op maandag 22 december 2014 15:10 schreef Ploert. het volgende:
Moet nodig zeiken man niet normaal. Nog een forum lid waarbij ik mijn urine in zijne of hare kont kan deponeren?
okeoke vergeven en vergetenquote:Op maandag 22 december 2014 15:10 schreef Aberella het volgende:
[..]
Sorry ik wou gewoon stoer doen voor jullie respect
ik snap je onderschrift nu pasquote:Op maandag 22 december 2014 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn kont zit nog vol van een feestje gisteravond
mijn matties hebben vuurwerk ik weet niet waarom maar sinds een paar jaar vind ik vuurwerk kut en voor paupersquote:Op maandag 22 december 2014 15:10 schreef Blackings het volgende:
[..]
tot 12 uur met familie zijn en dan ga ik battra's klappen met matties
Is dat zo bijzonder dan?quote:
mweh, komt best vaak voor hoor. als er iets te doen is tenminstequote:
haha weet ik tochquote:Op maandag 22 december 2014 15:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh, komt best vaak voor hoor. als er iets te doen is tenminste
vind het vooral irritant dat ik er para van word als ik met m'n doorgespacede kop rondloopquote:Op maandag 22 december 2014 15:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
mijn matties hebben vuurwerk ik weet niet waarom maar sinds een paar jaar vind ik vuurwerk kut en voor paupers
is nooit wat te doen dusquote:Op maandag 22 december 2014 15:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ook wel eng dat die piskakluk van die tabakzak ook zijn kaken steeds verder op zich zelf dicht knakttquote:Op maandag 22 december 2014 15:12 schreef Toto69 het volgende:
eng dat slaap_zak en willoow beide stil zijn
Willoow is een kloon van Slaap_Zakquote:Op maandag 22 december 2014 15:12 schreef Toto69 het volgende:
Je hebt ons/mij doorquote:Op maandag 22 december 2014 15:12 schreef Toto69 het volgende:
laatste paar maanden niet meerquote:
"De kranten bezorgen zichzelf niet hé" -Baas Van Prezquote:Op maandag 22 december 2014 15:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |