Opzich vind ik geflamend en gebashed worden niet zo heel erg, en iedereen mag mij zo hard beledigen als maar kan. Ikzelf maak mij daar ook regelmatig schuldig aan bij bepaalde users, dus het zou moreel onjuist zijn als ik een grote mond terug opeens niet zou pikken.
Zwakker is het moment dat mensen je naasten gaan beledigen. Maar ja, ook dat kan ik hebben.
Helaas zijn er users die misbruik maken van privégegevens en dus als de grootste lafaards menen je bloedeigen moeder te beledigen.
quote:
Op vrijdag 20 december 2013 01:46 schreef Roadtrip het volgende:[..]
Aan de andere kant jij bent het. En je kan niks en weet niks. Eigen best triest dat iemand een gezwel als jij heeft kunnen uitpoepen. Gelukkig is er een aanzienlijke kans dat ze dood is of dat snel gaat zijn. Ouderdom. En domme paupers leven korter.

Knappe jongen ben jij Roadtrip. Maar je moest is weten wat voor zwakke debiel je bent wanneer je mensen bewust gaat kwetsen op hun feit dat hun moeder is overleden. Een open wond dat nog niet eens 2 maanden oud is!
Roadtrip, ik heb altijd gelachen om je, of het nou positief was of negatief. Het mooie was, je bleef een gigantische sukkel omdat je bleef antwoorden en gepikeerd bleef raken van zowel mij als users als Hoink581, Deadprez, eend112 en BozeHaas.
Blijkbaar wist je niet langer hoe mij terug te pakken, dus besloot je maar mij even keihard te kwetsen in verband met mijn moeder en haar overlijden, omdat ik zo'n pauper zou zijn. (Pauper en miskleunt zijn of niet heeft niks met elkaar te maken.)
Jammer, want waar ik nu nog rede vond om je keihard te bashen, ben je mijn aandacht nu op geen enkele manier meer waard.
Uit jouw toetsenbord komt alleen maar shit die geen hond interesseert behalve Erno. Zodra je topics eraan gaan door een select groepje users ben je blijkbaar niet ervaren genoeg een topic te herpakken. Elke flame die je toegeworpen krijgt zie je een poging om het Feedback topic te spekken met jankposts.
In mijn ogen ben je dan ook een geforceerde, totaal zichzelf overschattende, egoïstische lamlul!
Klacht: Users die geen grenzen kennen binnen het flamen en bashen
[b]Op
zondag 22 juni 2014 01:49 schreef
voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.