¤17,50 voor een band die ik al 6x gezien heb... neh, ze komen vast wel weer een keer per ongeluk in een kleiner zaaltjequote:Op vrijdag 7 april 2006 15:06 schreef Lethe het volgende:
*schop*
Morgen begint de kaartverkoop voor een optreden op 24 juli in Paradiso.
En die zijn momenteel nog steeds te koop...quote:Op woensdag 19 april 2006 14:56 schreef FloggingMolly het volgende:
Jeeeej!!! Ik heb een kaartje!
Tijd genoegquote:Op maandag 22 mei 2006 09:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En die zijn momenteel nog steeds te koop...
Heb er zaterdag 4 aangeschaft.
Wordt wel racen, kom om 17.00 uur aan op Schiphol en dan vrijwel meteen door naar Paradiso...
Op zich wel natuurlijk, maar ik heb geen zin om met 2 loodzware koffers richting Leidseplen te gaan en ik wil een beetje op tijd bij Paradiso aanwezig zijn...quote:
Volgens mij nog niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:51 schreef Yozzz het volgende:
Is er trouwens naar Within a mile of home nog een nieuwe plaat uitgekomen van FM? Of in de planning?
Ik denk dat je Pater Moeskroen zag spelen, met Dat komt ervan.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:51 schreef Yozzz het volgende:
Ik was gister bij mn vriendin in Raalte en daar stond RTV Oost aan, en daar was een of ander bandje een Nederlandstalige versie van "What´s left of the flag" aan het spelenBar slecht, dat wel
![]()
Ja, Pater Moeskroen is cool.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:40 schreef Lethe het volgende:
[..]
Ik denk dat je Pater Moeskroen zag spelen, met Dat komt ervan.
En die zijn niet bar slecht, maar nog best leuk hoor
Door hen ben ik juist deze muziekstijl gaan waarderen, o.a. dus Flogging Molly
Hmm okee, ik had gelezen dat het Drunken Lullabies was. Heb het nummer zelf nog maar 1 keer gehoord dus je kan gelijk hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:49 schreef Lethe het volgende:
Nee hoor, op What's left of the flag, weet het zeker
oeh!!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:06 schreef Lethe het volgende:
*schop*
Morgen begint de kaartverkoop voor een optreden op 24 juli in Paradiso.
Geloof me, dat nummer op TV Oost was op de melodie van What´s Left of the Flagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmm okee, ik had gelezen dat het Drunken Lullabies was. Heb het nummer zelf nog maar 1 keer gehoord dus je kan gelijk hebben.
Ik heb de tekst van Dat Komt Ervan! opgezocht en daarna zowel Drunken Lullabies als What's Left Of The Flag opgezet. De tekst past precies op beide nummers!
Ik hoorde al van je pa dat je een flink stuk hebt kunnen meepikken, haha.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:28 schreef BeRightBack het volgende:
Ik ga vanavond naar Tom Verlaine in Paradiso kleine zaal...
ik zag pas later dat Flogging Molly ook speelt, achteraf had ik dus beter een kaartje voor FM kunnen kopen dan had je zo door kunnen lopen.
Maar ik ga vast wel een paar nummertjes kijken.
Het viel wel mee deze keer.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:29 schreef JDude het volgende:
FM in een klein zaaltje is erg tof.
Zag ze paar jaar terug in Hedon, Zwolle. Dat zaaltje (en het podium) is zo klein dat ik de schoenveters van de zanger had kunnen losmaken.
Hoop wel voor jullie dat ze niet te veel meer doorzeuren over die anti-Amerika crap.
Wel een cd/dvd sinds kort. 1 nieuw nummer, verder akkoestische versies en live versies.quote:
Voor 20 Euro kan je 'm in de winkel verkrijgen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef Sethje het volgende:
kan iemand die dvd niet ff op een nieuwsgroep posten
En dat noemt zichzelf een fan, met zo´n avatar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef Sethje het volgende:
kan iemand die dvd niet ff op een nieuwsgroep posten
Dat is echt wel goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:55 schreef BeRightBack het volgende:
Ik ging maandag naar Tom verlaine.
Ik stond om 9 uur voor de deur van Paradiso.
Daar staat op een televisie: Tom Verlaine verschoven naar 23:00 uur vanwege Flogging Molly.
Ik probeer evengoed naar binnen te komen.
De domme portier kijkt niet eens waarvoor ik een kaartje heb.
Ik kwam binnen bij het eerste nummer van Flogging Molly, en na dat (geweldige) concert ging ik door naar Tom Verlaine.
En dat allemaal voor 18 euro!
IPARADISO
Ja en Nee. Ik heb bijna geen knaken. Net mn scc betaald en dalijk komt de eerste cl uitwedstrijd er al weer aan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor 20 Euro kan je 'm in de winkel verkrijgen.
Als je fan bent van Flogging Molly (en gezien je avatar ben je dat...) leg je dat er toch gewoon voor neer...![]()
Ik denk dat meer mensen dat deden, het was erg druk binnen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:55 schreef BeRightBack het volgende:
Ik ging maandag naar Tom verlaine.
Ik stond om 9 uur voor de deur van Paradiso.
Daar staat op een televisie: Tom Verlaine verschoven naar 23:00 uur vanwege Flogging Molly.
Ik probeer evengoed naar binnen te komen.
De domme portier kijkt niet eens waarvoor ik een kaartje heb.
Ik kwam binnen bij het eerste nummer van Flogging Molly, en na dat (geweldige) concert ging ik door naar Tom Verlaine.
En dat allemaal voor 18 euro!
IPARADISO
Tja meestal al is het in Paradiso uitverkocht, is het ook echt uitverkocht!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:44 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen dat deden, het was erg druk binnen.
Er zitten ook beelden tussen van live-optredens, maar het is meer een docu waarin alle bandleden uitgelicht worden en wat hun drijfveer is om in Flogging Molly te spelen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:17 schreef MarsX het volgende:
Ik vind Whiskey On A Sunday wel iets tegenvallen zeg, oude nummertjes, langzamer....
Dvd is alleen een docu?
Voor zover ik weet is er nog geen europese tour bekendgemaakt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:55 schreef RicknRoll het volgende:
Weet iemand of Flogging Molly in 2007 nog in Nederland komt? Ik wil elk jaar naar een concert en ik loop ze elk jaar mis!
The Pogues zijn zeker een aanrader!quote:Op maandag 8 januari 2007 12:58 schreef RicknRoll het volgende:
Wat ik nog wel mis aan Flogging Molly is een Live dvd...
Weet iemand nog leuke bandjes in de stijl van Flogging Molly? Dropkick Murphy's ken ik, maar vind ik niet zo goed als FM. Ze gebruiken iets te weinig Folk in hun nummers. Kheb laatst een dvd van Gaelic Storm gekocht, ook erg leuk!
Ben ik met je eens, ben al een poosje fan van Ierse muziek en met name Shane MacGowan's Pogues vind ik erg goed. Luister jij alleen Flogging Molly en Pogues of nog meer Ierse muziek?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:08 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
The Pogues zijn zeker een aanrader!
Ook Dropkick Murphys vind ik erg goed. Luister ook wel eens naar de Dubliners. Verder hebben Eire Og, The Clancy Brothers, The Wolfe Tones en The Young Dubliners een aantal erg leuke nummers.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:19 schreef RicknRoll het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ben al een poosje fan van Ierse muziek en met name Shane MacGowan's Pogues vind ik erg goed. Luister jij alleen Flogging Molly en Pogues of nog meer Ierse muziek?
Via www.fabchannel.com kan je nog wel het concert van FM in Paradiso, 24-07-2006 in z'n geheel bekijken...quote:Op maandag 8 januari 2007 12:58 schreef RicknRoll het volgende:
Wat ik nog wel mis aan Flogging Molly is een Live dvd...
Bedankt voor je tips!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:35 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Ook Dropkick Murphys vind ik erg goed. Luister ook wel eens naar de Dubliners. Verder hebben Eire Og, The Clancy Brothers, The Wolfe Tones en The Young Dubliners een aantal erg leuke nummers.
Als je nog andere tips hebt hoor ik het graag!
Besteld, nog even wachten dus...quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:37 schreef Dude-rs het volgende:
Iemand de nieuwe cd al gehoord? Hoorde zojuist het nummer Float, deze klonk heel wat meer folk dan voorheen. Zeker geen onaangenaam nummer
Heel vervelend!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:31 schreef Monolith het volgende:
Dat wordt dus twee keer flogging molly zien binnen 2 dagen in Mei.
Zeker een leuke cd!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:37 schreef Dude-rs het volgende:
Iemand de nieuwe cd al gehoord? Hoorde zojuist het nummer Float, deze klonk heel wat meer folk dan voorheen. Zeker geen onaangenaam nummer
Leuke band jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:49 schreef Keano het volgende:
Zeer goede CD!
Voor mensen die muziek in dezelfde stijl zoeken: The Tossers
http://www.youtube.com/watch?v=xV_L6T6mhRo
Op www.fabchannel.com kan je nog het concert van 5 november 2004 in de Melkweg bekijken om de tijd te doden/je voor te bereiden...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:28 schreef AFCA_DANNY het volgende:
Ik heb er zin inHet duurt nog zo lang
Daar was ik bijquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op www.fabchannel.com kan je nog het concert van 5 november 2004 in de Melkweg bekijken om de tijd te doden/je voor te bereiden...
Vast geen aanhangers van de Partij van de Dieren dan...quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:41 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Samen met mijDat ene wijf dat ging crowdsurfen
![]()
![]()
Iedereen pakte der gans bij der tetten
Zo lang je niet met een enorme foto-koffer met inhoud incl. telelens aan komt zeilen, is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:45 schreef Cryothic het volgende:
Ik ga vanavond naar amsterdam
vraag me alleen nog af wat het camerabeleid is bij FM
melkweg wist mij te melden dat camera's in princiepe toegestaan zijn, tenzij de artiest anders aangeeft.
behalve professionele camera's.
maar wtf zijn professionele camera's?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:52 schreef MadMaster het volgende:
In de aanbieding wegens door persoonlijke omstandigheden moeten afzeggen door 2 vrienden van mij:
2 Kaarten Flogging Molly vanavond in Amsterdam + lidmaatschap Melkweg.
Originele prijs, kaarten om 19.00 uur te verkrijgen op het Leidseplein of tegenover de Melkweg...
Ik zal het ze vragen, ik zie ze straksquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:39 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Zo het was me het concertje wel. Al die naakte mannen voor in![]()
![]()
En ook zo'n kale dude die was ze schoen kwijt, maar dat wierhield hem er niet van om gewoon verder te gaan pitten
![]()
![]()
Conclusie: kwamen ze maar op lowlands
![]()
Valt toch wel mee, klinkt eigenlijk gewoon precies hetzelfde wat ik tegen komquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:26 schreef Cryothic het volgende:
Ik vond het geweldig
Beetje apart dat de style die Pepper live had, totaal niet overeen komt met hun muziek die je vind op youtube of myspace. Live vond ik ze wel stoer
schuldigquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:39 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Zo het was me het concertje wel. Al die naakte mannen voor in![]()
![]()
![]()
Misschien heb ik je nog wel gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |