quote:
Tuesday November 19
Melkweg
Lijnbaansgracht 234 A
Amsterdam, Netherlands
31-2053-181-81
www.melkweg.nl
Wednesday November 20
Tivoli
Oudegracht 245
Utrecht, Netherlands 3511
31-3023-114-91
Thursday November 21
NightTown
Westkruiskade 25
Rotterdam, Netherlands 3014
31-1043-612-10Saturday November 23
013
Weenarkdstraap 44
Tilburg, Netherlands 5038
31-1346-095-00
* Thetallguy gaat naar de Melkweg
Op lowlands waren ze zo cool
quote:idd
Op zaterdag 2 november 2002 18:52 schreef Kemania het volgende:
Op lowlands waren ze zo cool
quote:+ vrouwelijke aanhangels.
Op zaterdag 2 november 2002 18:51 schreef Witchfynder het volgende:
Flipneus en ik gaan er heen. Naar 013. Blij?
Flogging Molly schopt aars! In de Melkweg gezien met The Mahones, was erg gezellig, op Lowlands vond ik ze iets minder; was eigenlijk te massaal.
quote:The Worst Day Since Yesterday is leuk
Op zondag 9 februari 2003 20:22 schreef greatgonzo het volgende:
aangezien hier toch wel wat fans zijn, wat zijn hun beste nummers eigenlijk?
quote:Wat? Waar? Wanneer? Dammit
Op maandag 9 juni 2003 15:07 schreef Disorder het volgende:
een pinkpop reportage
quote:sunny side of the street is een gaaf nummer
Op maandag 9 juni 2003 16:42 schreef methodmich het volgende:
Probeer dan The Pogues ook eens...
floggin molly gaat er ook nog wel mee door irish drinkin song is grappig
quote:Is dus al geweest. Af en toe zie je van die filmpjes van artiesten tussendoor voordat ze live te zien zijn. Dat deden ze bij Flogging Molly dus ook.
Op maandag 9 juni 2003 17:22 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wat? Waar? Wanneer? Dammit
Dropkick Murphy's zijn ook aan te raden dan
quote:Volgende keer houden we ze hier.
Op maandag 9 juni 2003 17:55 schreef =HellFire= het volgende:
Ze komen echt om de zoveel maanden weer 1 of 2 keer in Nederland en telkens mis ik ze. Ook dinsdag zal ik ze weer missen... Ach ja. Volgende keer beter.
quote:Kan handig zijn.
Op maandag 9 juni 2003 20:19 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Volgende keer houden we ze hier.
Deze stijl vind ik nou niks aan, op een verkeerde manier blij.
Mighty Mighty Bosstones vind ik dan weer beter, maar dat is toch wer anders.
quote:Ik kan die ierse muziek ook maar met mate hebben. Het is toch een beetje dronkemansgelal. Als het dan toch vrolijk moet zijn dan hou ik veel liever van lekkere ska of muziek die een mengelmoes is van wereldmuziek(ritmes) (Manu Chao, Sergent Garcia, Amparanoia, Dusminguet, 100% Collegues, Los de Abajo
Op maandag 9 juni 2003 22:54 schreef Ixnay het volgende:
Dropkick Murphys
Flogging Molly
Real McKenziesDeze stijl vind ik nou niks aan, op een verkeerde manier blij.
Leuke sessie ook in de 3fm portacabin.. met regen en donder op de achtergond
quote:Op een verkeerde manier blij? Hoe kun je verkeerd blij zijn?
Op maandag 9 juni 2003 22:54 schreef Ixnay het volgende:
Deze stijl vind ik nou niks aan, op een verkeerde manier blij.
en wat ook is natuurlijk, Flogging Molly (en ook Dropkick Murphys) is 'iers', en de Real McKenzies zijn 'schots'
quote:Dat is wel zo. FM is meer folk met punk invloeden terwijl RM meer punk is met folk invloeden. Afgezien van de doedelzak hoor je het ook niet echt in de opbouw van hun muziek. Van FM zijn de teksten ook erg goed en erg Iers. RM noemen gewoon heel vaak 'whisky'
Op dinsdag 10 juni 2003 09:36 schreef koetjeboe het volgende:
mm, ik vind dat je Flogging Molly toch niet helemaal kunt vergelijken met de Real McKenzies. Ok, ze hebben beiden folk-elementen, maar bij Flogging Molly komen die veel meer naar voren (het klinkt ook veel vrolijker)en wat ook is natuurlijk, Flogging Molly (en ook Dropkick Murphys) is 'iers', en de Real McKenzies zijn 'schots'
quote:Ik denk dat Ixnay bedoelde dat je onder invloed van drank verkeerd blij bent.......
Op dinsdag 10 juni 2003 09:24 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Op een verkeerde manier blij? Hoe kun je verkeerd blij zijn?
Vandaar dat ie ze niet moet. En dat ie ze overdreven vind. Ofzo. Puh.
best wel grappig muziek, net als de pogues
Zoals Sum en Blink redelijk "kinderachtig blij", best ok soms.
Pennywise en Offspring zijn meer "stoer blij"
Maar Dropkick en Flogging zijn meer van die "dronken meezingen en blij doen"
quote:En toch vind ik dat wel meevallen bij DKM. Ze hebben ook veel van die arbeiders nummers i.e. Worker Song . Soms teveel.
Op dinsdag 10 juni 2003 11:46 schreef Ixnay het volgende:
Nou je kunt op verschillende manieren blij zijn.Zoals Sum en Blink redelijk "kinderachtig blij", best ok soms.
Pennywise en Offspring zijn meer "stoer blij"
Maar Dropkick en Flogging zijn meer van die "dronken meezingen en blij doen"
Naja, ik vind het iig vet.
quote:Die arbeiders nummers klinken ook ongeveer zoals die andere nummers in dat genre folkpunk.
Op dinsdag 10 juni 2003 12:22 schreef =HellFire= het volgende:[..]
En toch vind ik dat wel meevallen bij DKM. Ze hebben ook veel van die arbeiders nummers i.e. Worker Song . Soms teveel.
![]()
Naja, ik vind het iig vet.
Nja
Ik heb ze op pinkpop gezien. Had al muziek van ze... maar met pinkpop landde een crowdsurfend persoon op mijn gezicht en ik brak mijn bril. Stelletje matige mensen daar!!
Ik had wel het guiness van de bassist
Maar heb ik weggeven
quote:Ik gok dat je het niet zo leuk vond?
Op dinsdag 10 juni 2003 21:34 schreef Argento het volgende:
Gisteren voor het eerst gezien en gehoord. In de gauwigheid heb ik het maar samengevat als folk punk (ja, ik heb hokjes nodig). Het is geen muziek maar een grap. Een slechte grap welteverstaan. Stomme ongein.
quote:Jeez, verslaafde.
Op woensdag 11 juni 2003 17:12 schreef wendydependie het volgende:
Argento snapt 't niet helemaal maar dat geeft nietfm waren weer koel gistere alleen was the max veeeeeeelste vol; kuil was afgeladen je kon amper bewegen.. hopelijk is 't morgen wat minder vol bij bouncing souls. in november komen ze weer hopelijk zijn ze tegen die tijd wat minder populair
Dit was de 6de(?) keer ofzo weet niet of ik dit jaar nog een x ga.
Nou ja, in november nog maar es proberen dan.
quote:Count me in
Op woensdag 11 juni 2003 17:20 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Nou ja, in november nog maar es proberen dan.
quote:Stond je vooraan? Want vooraan was de sfeer echt het beste van alle concerten die ik heb gezien. En je kan zeker niet ontkennen dat ze live echt goed waren, beter dan de gemiddelde band op PP.
Op woensdag 11 juni 2003 18:47 schreef VrAnKiE het volgende:
Ik heb ze gezien op Pinkpop... Dropkick is vele malen beter....
Ben er voor mezelf nog niet uit of ze beter zijn dan the real mskenzies
quote:bijna vooraan, ik stond in de bak.. maar eigenlijk maakte ik zelf niet helemaal een eerlijke vergelijking, want ik heb dropkick nooit live gezien..
Op woensdag 11 juni 2003 18:51 schreef koston het volgende:[..]
Stond je vooraan? Want vooraan was de sfeer echt het beste van alle concerten die ik heb gezien. En je kan zeker niet ontkennen dat ze live echt goed waren, beter dan de gemiddelde band op PP.
quote:Zoals vaak ben ik het weer met je eens. Soms als ik naar DKM luister, is het net of ik bij een SDAP-congres zit. Heden ten dage kennen we die vakbonden enzo wel, hoor.
Op dinsdag 10 juni 2003 12:22 schreef =HellFire= het volgende:
En toch vind ik dat wel meevallen bij DKM. Ze hebben ook veel van die arbeiders nummers i.e. Worker Song . Soms teveel.![]()
quote:Who would have known.
Op maandag 23 juni 2003 00:53 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Zoals vaak ben ik het weer met je eens.
quote:LOL, ja... best wel. TRM en Floggin Molly hebben dat niet zo gelukkig. Dat soort nummers van Dropkick vind ik wel leuk, maar na een tijdje wel vervelend worden.
Soms als ik naar DKM luister, is het net of ik bij een SDAP-congres zit. Heden ten dage kennen we die vakbonden enzo wel, hoor.
Zijn er hier nog meer mensen die naar het concert gaan in de Effenaar in Eindhoven op 9 december?
quote:Nou dan heb jij niet in de voorste bakken gezeten want daar was 't echt een uitzinnig feest veel beter dan k bij Dropkick ooit heb gehad, die vind ik overigens toch iets te punkerig maja da's natuurlijk mening.
Op woensdag 11 juni 2003 18:47 schreef VrAnKiE het volgende:
Ik heb ze gezien op Pinkpop... Dropkick is vele malen beter....
(Die datum weet ik trouwens niet zeker. Op de ene site staat weer een andere datum dan op de andere site.) Weet iemand nou de werkeljiek datum ?
quote:Als ik me niet vergis 9 december
Op zondag 21 september 2003 19:46 schreef Hugo_Weaving het volgende:
12 december in Eindhoven, de Effenaart. Ik heb er zin in, jongens!(Die datum weet ik trouwens niet zeker. Op de ene site staat weer een andere datum dan op de andere site.) Weet iemand nou de werkeljiek datum
?
--> bloembeep en ik gaan ook
quote:Tis maar net wat je leuker vind inderdaad
Op maandag 15 september 2003 18:24 schreef onanymous het volgende:[..]
Nou dan heb jij niet in de voorste bakken gezeten want daar was 't echt een uitzinnig feest veel beter dan k bij Dropkick ooit heb gehad, die vind ik overigens toch iets te punkerig maja da's natuurlijk mening.
Ach ja, ze komen over 3 maand toch weer ofzo.
quote:Dat nummer bestaat eigenlijk uit 2 delen, echt heel erg gaaf als dat laatste stuk begint. Heb de CD Drunken Lullabies van hun hier liggen, moet Swagger nog eens gaan kopen.
Op dinsdag 10 juni 2003 18:34 schreef Tunerd het volgende:
Black friday rule
quote:Toch heb ik swagger nog nooit ergens zien liggen, ligt dat aan mij?
Op donderdag 20 november 2003 14:34 schreef Beathoven het volgende:[..]
Dat nummer bestaat eigenlijk uit 2 delen, echt heel erg gaaf als dat laatste stuk begint. Heb de CD Drunken Lullabies van hun hier liggen, moet Swagger nog eens gaan kopen.
quote:nee, heb 'm tot zover ook nog niet gezien bij de platenzaak,
Op donderdag 20 november 2003 14:39 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Toch heb ik swagger nog nooit ergens zien liggen, ligt dat aan mij?
online bestellen kan natuurlijk altijd
Hij klinkt goed zeg! Volgens mij toch iets keltischer dan z'n opvolger Drunken Lullabies maar dat kan aan mij liggen omdat dit nieuw (jaja) voor mij klinkt.
[Dit bericht is gewijzigd door =HellFire= op 20-11-2003 16:25]
quote:WTF? heb je flogging molly nog nooit gezien wil je zeggen?
Op donderdag 20 november 2003 12:53 schreef =HellFire= het volgende:
Die gasten zijn overal uitverkocht... kzal ze WEER NIET zien...Ach ja, ze komen over 3 maand toch weer ofzo.
hoe kun je die nou missen?! tis bijna onmogelijk om ze niet te zien, overal waar je heen gaat komen ze ongeveer
quote:Effe een serieus gezicht opzetten... komt ie... jaja...
Op donderdag 20 november 2003 17:21 schreef iroQuai het volgende:[..]
WTF? heb je flogging molly nog nooit gezien wil je zeggen?
hoe kun je die nou missen?! tis bijna onmogelijk om ze niet te zien, overal waar je heen gaat komen ze ongeveer
Ik meen het. Stom he.
Nee maar serieus, ik heb ze ALTIJD gemist. WAAROM?! Geen flauw idee. Maarja, ik doe wel vaker het onmogelijke natuurlijk.
quote:Ze wonen inmiddels zeker ook in Nederland.. of niet?
Op vrijdag 21 november 2003 21:28 schreef JDude het volgende:
11 december voor de vierde keer... ditmaal in Groningen!!
Tilburg, Meerhout (of was het nou Minderhout) (Belgie) en Zwolle gingen voor...
Maar heb er wederom zin in! Die lui blijven geweldig!
quote:Dat zou ze zeker heel wat reistijd schelen
Op vrijdag 21 november 2003 21:53 schreef Beathoven het volgende:[..]
Ze wonen inmiddels zeker ook in Nederland.. of niet?
bl0emetje en ik gaan iig
mensen die zoiets hebben: zullen we samen van het optreden genieten als Fok!kers zijnde, mail me maar even op gabzzie@hotmail.com
Mooi gezicht om een band van gemiddeld een jaar of 35 zo veel lol zien te hebben met het vermaken van een zaal van gemiddeld een jaar of 20. Hoezo generatiekloof?
Throw Rag vond ik erg saai, overigens. Leek net of ze een half uur lang hetzelfde nummer speelden.
quote:Ik ben het helemaal niet met je eens, behalve dan dat het goed feesten was
Op woensdag 10 december 2003 13:47 schreef FlyDude het volgende:
Was de eerste keer Flogging Molly en dat was goed feest! Auw...Mooi gezicht om een band van gemiddeld een jaar of 35 zo veel lol zien te hebben met het vermaken van een zaal van gemiddeld een jaar of 20. Hoezo generatiekloof?
Throw Rag vond ik erg saai, overigens. Leek net of ze een half uur lang hetzelfde nummer speelden.
Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit van mijn leven een wasbordsolo had gezien en gehoord, dus die ervaring ben ik dan wel weer rijker!
quote:Het was zeker vet toen ze dat meisje op het podium haalden en dat die vervolgens op dat wasbord moest gaan spelen
Op woensdag 10 december 2003 22:57 schreef FlyDude het volgende:
Performance van Throw Rag was, eh, interessant. Muzikaal vond ik het niet zo veel voorstellen.Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit van mijn leven een wasbordsolo had gezien en gehoord, dus die ervaring ben ik dan wel weer rijker!
quote:Hehe, she's special
Op donderdag 11 december 2003 09:04 schreef koston het volgende:[..]
Het was zeker vet toen ze dat meisje op het podium haalden en dat die vervolgens op dat wasbord moest gaan spelen
we stonden rechts op ongeveer 5 meter van het podium aan de zijkant
Throw Rag was wel te doen, vond alleen die vent met dat wasbord echt ranzig...
Heb ze wederom weer niet gezien. Kaartjes bij VERA waren binnen 5 dagen uitverkocht hoorde ik... Ach ja.
Trouwens, wie kan wat meer vertellen over t voorprogramma, behalve dat het gaar was of leuk was en dat er een wasbordje was?!
maarja, melkweg: vies heet en zweterig... ben blij dat er gratis tap water is en waren wel paar leuke meiden... jammer dat hij ongeveer hetzelfde als op pinkpop zei (volgens mij...) show was wel leuk.
quote:ik ben er ook geweest, het was kei gaaf!
Op maandag 15 september 2003 17:40 schreef koston het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die naar het concert gaan in de Effenaar in Eindhoven op 9 december?
quote:Ik weet het
Op zondag 14 december 2003 19:16 schreef crossover het volgende:[..]
ik ben er ook geweest, het was kei gaaf!
die band die in het voor optreden stond was ook geinig(throw rag)
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:07 schreef bl0emetjE het volgende:
het was super c00l!!!
quote:Alleen ik vond het te druk..... Te veel mensen te warm een klote airco die niet werkte, en een geniale Flogging Molly. Volgende keer ga ik zeker weer. Alleen ga ik dan wel eerder kaarten halen, heb me nu hemel en aarde moeten bewegen om op de gasten lijst te komen...
Op dinsdag 16 december 2003 02:48 schreef koston het volgende:[..]
Zeker weten
Het is goed om vrienden te hebben....
quote:Te beroerd om die 10 euro te betalen?
Op dinsdag 16 december 2003 09:55 schreef LuCarD het volgende:[..]
Alleen ik vond het te druk..... Te veel mensen te warm een klote airco die niet werkte, en een geniale Flogging Molly. Volgende keer ga ik zeker weer. Alleen ga ik dan wel eerder kaarten halen, heb me nu hemel en aarde moeten bewegen om op de gasten lijst te komen...
![]()
Het is goed om vrienden te hebben....
quote:Nah.....
Op dinsdag 16 december 2003 11:26 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Te beroerd om die 10 euro te betalen?
Te laat ... Was al uit verkocht...
Entree was volgens mij 15 Euro. En we moesten nog steeds 7 euro betalen....
quote:Dat ken ik, uitverkochte shit...
Op dinsdag 16 december 2003 11:48 schreef LuCarD het volgende:[..]
Nah.....
Te laat
... Was al uit verkocht...
Entree was volgens mij 15 Euro. En we moesten nog steeds 7 euro betalen....
1 ding is zeker! ET WAS GAAAAAF
en throw rag was idd hele vage shit!!
quote:Tell me about it
Op donderdag 11 december 2003 13:06 schreef =HellFire= het volgende:
Heb ze wederom weer niet gezien. Kaartjes bij VERA waren binnen 5 dagen uitverkocht hoorde ik... Ach ja.
Ik zag Swagger trouwens wel gewoon liggen bij de Plato...
quote:En ik maar denken dat het in Groningen niet zo hard ging.
Op dinsdag 16 december 2003 14:33 schreef FLR het volgende:[..]
Tell me about it
Ik wilde die maandag nadat die donderdag de voorverkoop begon kaartjes kopen. Waren de laatste kaartjes juist die middag eruit gegaan, leuk...
en een dag ervoor of erna in de 013 geloof ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:31 schreef =HellFire= het volgende:
Spelen ze nou twee keer in de Melkweg binnenkort?
Ik ook! Ik ben nu de realplayer stream aan het luisteren op 3voor12. Klinkt erg gezellig op lowlandsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:01 schreef GF het volgende:
Ik heb er zin in iig![]()
Sjesus. Hoezo populair.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:03 schreef Dom_Konijn het volgende:
[..]
en een dag ervoor of erna in de 013 geloof ik.
Voor morgen is het volgens mij niet eens uitverkocht (not sure)quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:42 schreef ZixS het volgende:
Wat mag dat kosten?
Yup. was zeker goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:25 schreef Klop_Klop het volgende:
Ik was gisteren heen, wat een dik gruwelijke band is het toch. Het was een groot feest gisteren, ga zeker in November weer.![]()
whow die combo roelt wel de pan uit...quote:Op vrijdag 8 november 2002 20:37 schreef Sundown het volgende:
Ik ga ook!
In rotterdam, gelijk ook lekker Jaya the Cat zien!
Super combi toch:D:D
Ik heb er iig zin in
hehe, ik zag d'r nog wel handjes schudden enzo, en praten met een gast. Maar telefoonnr'squote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:18 schreef Dom_Konijn het volgende:
Erg strak was het weer. Ook flink wat nieuwe nr's.
Die violiste doet wel alles voor der fansZe was druk telefoonnr's uitwisselen :S
ook wel jammer op zich dat het in november 2002 was, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:54 schreef joozdt het volgende:
[..]
whow die combo roelt wel de pan uit...
jammer de rotterdam zo ver weg is
maar Flogging Molly en Jaya roelen beide zwaar
(was egt super 2 jaar geleden op lowlands)
Oeps...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:18 schreef JDude het volgende:
[..]
ook wel jammer op zich dat het in november 2002 was, maar dat terzijde
't is zeker wel een combinatie die er mag wezen!
Toen de zaal al vrij leeg was kwam ze nog de zaal in samen met de bassist en accorionist (dacht dat dat em was iig ).quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:10 schreef GF het volgende:
[..]
hehe, ik zag d'r nog wel handjes schudden enzo, en praten met een gast. Maar telefoonnr's![]()
Yup, kaartjes liggen al een tijdje op m'n bureauquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:47 schreef Carnaval het volgende:
Flogging Moly komt 3 november in de 013. Wie gaat daar naar toe?
Ik ga er mss naar toe...
Ey! ik was er ook!quote:Op donderdag 4 november 2004 11:01 schreef M.M het volgende:
Het was zeker vet in 013 gisteravond![]()
![]()
tenzij ik me erg vergis was flogging molly vandaag (donderdag dus) in de melkwegquote:Op donderdag 4 november 2004 23:10 schreef Dom_Konijn het volgende:
vriend van me is ziek..
kan morgenavond niet mee (melkweg)
Iemand die nog 1 kaartje nodig heb?
Waren jullie die gasten die bijna een heel nummer in de pit iets op de grond aan het zoeken waren??quote:Op donderdag 4 november 2004 12:46 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ey! ik was er ook!
Reuze gezellig weer, maar een vriend van mij was een beetje beduusd nadat hij in de pit zijn lens en telefoon kwijt is geraakt.
Hehe en nog gevonden?quote:[b]
Waren jullie die gasten die bijna een heel nummer in de pit iets op de grond aan het zoeken waren??
Hehe, dat zou best kunnen ja.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:26 schreef Duder het volgende:
[..]
Waren jullie die gasten die bijna een heel nummer in de pit iets op de grond aan het zoeken waren??
Nee, volgens mij alleen naar fields of rock.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:01 schreef jmac het volgende:
hoogtepunt van paaspop voor mij in ieder geval!
Ze komen toch ook naar rockinpark?
was zeker het hoogtepunt van paaspopquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:01 schreef jmac het volgende:
hoogtepunt van paaspop voor mij in ieder geval!
Ze komen toch ook naar rockinpark?
24 juli...ik zou ze graag weer eens zien, maar de kans is groot dat ik dan op vakantie ben. Na augustus moeten ze nog maar weer eens terugkomen. Wel grappig hoe ze 'opklimmen' in het zalencircuit. Eerst EKKO in Utrecht, toen de Tivoli en de Melkweg en sinds vorige keer de grote zaal van de Paradiso. Hopelijk houden ze het zo en groeien ze niet door tot HMH proporties. Natuurlijk gun ik ze dat wel, maar de prijzen van de kaartjes zullen dan ongetwijfeld ook stijgen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:06 schreef Lethe het volgende:
*schop*
Morgen begint de kaartverkoop voor een optreden op 24 juli in Paradiso.
Hmm, gaan of niet gaan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:06 schreef Lethe het volgende:
*schop*
¤17,50 voor een band die ik al 6x gezien heb... neh, ze komen vast wel weer een keer per ongeluk in een kleiner zaaltjequote:Op vrijdag 7 april 2006 15:06 schreef Lethe het volgende:
*schop*
En die zijn momenteel nog steeds te koop...quote:Op woensdag 19 april 2006 14:56 schreef FloggingMolly het volgende:
Jeeeej!!! Ik heb een kaartje!
Tijd genoegquote:Op maandag 22 mei 2006 09:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En die zijn momenteel nog steeds te koop...
Heb er zaterdag 4 aangeschaft.
Wordt wel racen, kom om 17.00 uur aan op Schiphol en dan vrijwel meteen door naar Paradiso...
Op zich wel natuurlijk, maar ik heb geen zin om met 2 loodzware koffers richting Leidseplen te gaan en ik wil een beetje op tijd bij Paradiso aanwezig zijn...quote:
Volgens mij nog niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:51 schreef Yozzz het volgende:
Is er trouwens naar Within a mile of home nog een nieuwe plaat uitgekomen van FM? Of in de planning?
Ik denk dat je Pater Moeskroen zag spelen, met Dat komt ervan.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:51 schreef Yozzz het volgende:
Ik was gister bij mn vriendin in Raalte en daar stond RTV Oost aan, en daar was een of ander bandje een Nederlandstalige versie van "What´s left of the flag" aan het spelenBar slecht, dat wel
![]()
Ja, Pater Moeskroen is cool.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:40 schreef Lethe het volgende:
[..]
Ik denk dat je Pater Moeskroen zag spelen, met Dat komt ervan.
En die zijn niet bar slecht, maar nog best leuk hoor
Door hen ben ik juist deze muziekstijl gaan waarderen, o.a. dus Flogging Molly
Hmm okee, ik had gelezen dat het Drunken Lullabies was. Heb het nummer zelf nog maar 1 keer gehoord dus je kan gelijk hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:49 schreef Lethe het volgende:
Nee hoor, op What's left of the flag, weet het zeker
oeh!!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:06 schreef Lethe het volgende:
*schop*
Geloof me, dat nummer op TV Oost was op de melodie van What´s Left of the Flagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmm okee, ik had gelezen dat het Drunken Lullabies was. Heb het nummer zelf nog maar 1 keer gehoord dus je kan gelijk hebben.
Ik heb de tekst van Dat Komt Ervan! opgezocht en daarna zowel Drunken Lullabies als What's Left Of The Flag opgezet. De tekst past precies op beide nummers!
Ik hoorde al van je pa dat je een flink stuk hebt kunnen meepikken, haha.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:28 schreef BeRightBack het volgende:
Ik ga vanavond naar Tom Verlaine in Paradiso kleine zaal...
ik zag pas later dat Flogging Molly ook speelt, achteraf had ik dus beter een kaartje voor FM kunnen kopen dan had je zo door kunnen lopen.
Maar ik ga vast wel een paar nummertjes kijken.
Het viel wel mee deze keer.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:29 schreef JDude het volgende:
FM in een klein zaaltje is erg tof.
Zag ze paar jaar terug in Hedon, Zwolle. Dat zaaltje (en het podium) is zo klein dat ik de schoenveters van de zanger had kunnen losmaken.
Hoop wel voor jullie dat ze niet te veel meer doorzeuren over die anti-Amerika crap.
Wel een cd/dvd sinds kort. 1 nieuw nummer, verder akkoestische versies en live versies.quote:
Voor 20 Euro kan je 'm in de winkel verkrijgen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef Sethje het volgende:
kan iemand die dvd niet ff op een nieuwsgroep posten
En dat noemt zichzelf een fan, met zo´n avatar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef Sethje het volgende:
kan iemand die dvd niet ff op een nieuwsgroep posten
Dat is echt wel goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:55 schreef BeRightBack het volgende:
Ik ging maandag naar Tom verlaine.
Ik stond om 9 uur voor de deur van Paradiso.
Daar staat op een televisie: Tom Verlaine verschoven naar 23:00 uur vanwege Flogging Molly.
Ik probeer evengoed naar binnen te komen.
De domme portier kijkt niet eens waarvoor ik een kaartje heb.
Ik kwam binnen bij het eerste nummer van Flogging Molly, en na dat (geweldige) concert ging ik door naar Tom Verlaine.
En dat allemaal voor 18 euro!
IPARADISO
Ja en Nee. Ik heb bijna geen knaken. Net mn scc betaald en dalijk komt de eerste cl uitwedstrijd er al weer aan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor 20 Euro kan je 'm in de winkel verkrijgen.
Als je fan bent van Flogging Molly (en gezien je avatar ben je dat...) leg je dat er toch gewoon voor neer...![]()
Ik denk dat meer mensen dat deden, het was erg druk binnen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:55 schreef BeRightBack het volgende:
Ik ging maandag naar Tom verlaine.
Ik stond om 9 uur voor de deur van Paradiso.
Daar staat op een televisie: Tom Verlaine verschoven naar 23:00 uur vanwege Flogging Molly.
Ik probeer evengoed naar binnen te komen.
De domme portier kijkt niet eens waarvoor ik een kaartje heb.
Ik kwam binnen bij het eerste nummer van Flogging Molly, en na dat (geweldige) concert ging ik door naar Tom Verlaine.
En dat allemaal voor 18 euro!
IPARADISO
Tja meestal al is het in Paradiso uitverkocht, is het ook echt uitverkocht!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:44 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen dat deden, het was erg druk binnen.
Er zitten ook beelden tussen van live-optredens, maar het is meer een docu waarin alle bandleden uitgelicht worden en wat hun drijfveer is om in Flogging Molly te spelen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:17 schreef MarsX het volgende:
Ik vind Whiskey On A Sunday wel iets tegenvallen zeg, oude nummertjes, langzamer....
Dvd is alleen een docu?
Voor zover ik weet is er nog geen europese tour bekendgemaakt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:55 schreef RicknRoll het volgende:
Weet iemand of Flogging Molly in 2007 nog in Nederland komt? Ik wil elk jaar naar een concert en ik loop ze elk jaar mis!
The Pogues zijn zeker een aanrader!quote:Op maandag 8 januari 2007 12:58 schreef RicknRoll het volgende:
Wat ik nog wel mis aan Flogging Molly is een Live dvd...
Weet iemand nog leuke bandjes in de stijl van Flogging Molly? Dropkick Murphy's ken ik, maar vind ik niet zo goed als FM. Ze gebruiken iets te weinig Folk in hun nummers. Kheb laatst een dvd van Gaelic Storm gekocht, ook erg leuk!
Ben ik met je eens, ben al een poosje fan van Ierse muziek en met name Shane MacGowan's Pogues vind ik erg goed. Luister jij alleen Flogging Molly en Pogues of nog meer Ierse muziek?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:08 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
The Pogues zijn zeker een aanrader!
Ook Dropkick Murphys vind ik erg goed. Luister ook wel eens naar de Dubliners. Verder hebben Eire Og, The Clancy Brothers, The Wolfe Tones en The Young Dubliners een aantal erg leuke nummers.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:19 schreef RicknRoll het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ben al een poosje fan van Ierse muziek en met name Shane MacGowan's Pogues vind ik erg goed. Luister jij alleen Flogging Molly en Pogues of nog meer Ierse muziek?
Via www.fabchannel.com kan je nog wel het concert van FM in Paradiso, 24-07-2006 in z'n geheel bekijken...quote:Op maandag 8 januari 2007 12:58 schreef RicknRoll het volgende:
Wat ik nog wel mis aan Flogging Molly is een Live dvd...
Bedankt voor je tips!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:35 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Ook Dropkick Murphys vind ik erg goed. Luister ook wel eens naar de Dubliners. Verder hebben Eire Og, The Clancy Brothers, The Wolfe Tones en The Young Dubliners een aantal erg leuke nummers.
Als je nog andere tips hebt hoor ik het graag!
Besteld, nog even wachten dus...quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:37 schreef Dude-rs het volgende:
Iemand de nieuwe cd al gehoord? Hoorde zojuist het nummer Float, deze klonk heel wat meer folk dan voorheen. Zeker geen onaangenaam nummer
Heel vervelend!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:31 schreef Monolith het volgende:
Dat wordt dus twee keer flogging molly zien binnen 2 dagen in Mei.
Zeker een leuke cd!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:37 schreef Dude-rs het volgende:
Iemand de nieuwe cd al gehoord? Hoorde zojuist het nummer Float, deze klonk heel wat meer folk dan voorheen. Zeker geen onaangenaam nummer
Leuke band jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:49 schreef Keano het volgende:
Zeer goede CD!
Voor mensen die muziek in dezelfde stijl zoeken: The Tossers
http://www.youtube.com/watch?v=xV_L6T6mhRo
Op www.fabchannel.com kan je nog het concert van 5 november 2004 in de Melkweg bekijken om de tijd te doden/je voor te bereiden...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:28 schreef AFCA_DANNY het volgende:
Ik heb er zin inHet duurt nog zo lang
Daar was ik bijquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op www.fabchannel.com kan je nog het concert van 5 november 2004 in de Melkweg bekijken om de tijd te doden/je voor te bereiden...
Vast geen aanhangers van de Partij van de Dieren dan...quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:41 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Samen met mijDat ene wijf dat ging crowdsurfen
![]()
![]()
Iedereen pakte der gans bij der tetten
Zo lang je niet met een enorme foto-koffer met inhoud incl. telelens aan komt zeilen, is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:45 schreef Cryothic het volgende:
Ik ga vanavond naar amsterdam
vraag me alleen nog af wat het camerabeleid is bij FM
melkweg wist mij te melden dat camera's in princiepe toegestaan zijn, tenzij de artiest anders aangeeft.
behalve professionele camera's.
maar wtf zijn professionele camera's?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:52 schreef MadMaster het volgende:
In de aanbieding wegens door persoonlijke omstandigheden moeten afzeggen door 2 vrienden van mij:
2 Kaarten Flogging Molly vanavond in Amsterdam + lidmaatschap Melkweg.
Originele prijs, kaarten om 19.00 uur te verkrijgen op het Leidseplein of tegenover de Melkweg...
Ik zal het ze vragen, ik zie ze straksquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:39 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Zo het was me het concertje wel. Al die naakte mannen voor in![]()
![]()
En ook zo'n kale dude die was ze schoen kwijt, maar dat wierhield hem er niet van om gewoon verder te gaan pitten
![]()
![]()
Conclusie: kwamen ze maar op lowlands
![]()
Valt toch wel mee, klinkt eigenlijk gewoon precies hetzelfde wat ik tegen komquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:26 schreef Cryothic het volgende:
Ik vond het geweldig
Beetje apart dat de style die Pepper live had, totaal niet overeen komt met hun muziek die je vind op youtube of myspace. Live vond ik ze wel stoer
schuldigquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:39 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Zo het was me het concertje wel. Al die naakte mannen voor in![]()
![]()
![]()
Misschien heb ik je nog wel gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |