Zo lang je niet met een enorme foto-koffer met inhoud incl. telelens aan komt zeilen, is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:45 schreef Cryothic het volgende:
Ik ga vanavond naar amsterdam
vraag me alleen nog af wat het camerabeleid is bij FM
melkweg wist mij te melden dat camera's in princiepe toegestaan zijn, tenzij de artiest anders aangeeft.
behalve professionele camera's.
maar wtf zijn professionele camera's?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:52 schreef MadMaster het volgende:
In de aanbieding wegens door persoonlijke omstandigheden moeten afzeggen door 2 vrienden van mij:
2 Kaarten Flogging Molly vanavond in Amsterdam + lidmaatschap Melkweg.
Originele prijs, kaarten om 19.00 uur te verkrijgen op het Leidseplein of tegenover de Melkweg...
Ik zal het ze vragen, ik zie ze straksquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:39 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Zo het was me het concertje wel. Al die naakte mannen voor in![]()
![]()
En ook zo'n kale dude die was ze schoen kwijt, maar dat wierhield hem er niet van om gewoon verder te gaan pitten
![]()
![]()
Conclusie: kwamen ze maar op lowlands
![]()
Valt toch wel mee, klinkt eigenlijk gewoon precies hetzelfde wat ik tegen komquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:26 schreef Cryothic het volgende:
Ik vond het geweldig
Beetje apart dat de style die Pepper live had, totaal niet overeen komt met hun muziek die je vind op youtube of myspace. Live vond ik ze wel stoer
schuldigquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:39 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Zo het was me het concertje wel. Al die naakte mannen voor in![]()
![]()
![]()
Misschien heb ik je nog wel gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |