Bedankt voor je tips!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:35 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Ook Dropkick Murphys vind ik erg goed. Luister ook wel eens naar de Dubliners. Verder hebben Eire Og, The Clancy Brothers, The Wolfe Tones en The Young Dubliners een aantal erg leuke nummers.
Als je nog andere tips hebt hoor ik het graag!
Besteld, nog even wachten dus...quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:37 schreef Dude-rs het volgende:
Iemand de nieuwe cd al gehoord? Hoorde zojuist het nummer Float, deze klonk heel wat meer folk dan voorheen. Zeker geen onaangenaam nummer
Heel vervelend!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:31 schreef Monolith het volgende:
Dat wordt dus twee keer flogging molly zien binnen 2 dagen in Mei.
Zeker een leuke cd!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:37 schreef Dude-rs het volgende:
Iemand de nieuwe cd al gehoord? Hoorde zojuist het nummer Float, deze klonk heel wat meer folk dan voorheen. Zeker geen onaangenaam nummer
Leuke band jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:49 schreef Keano het volgende:
Zeer goede CD!
Voor mensen die muziek in dezelfde stijl zoeken: The Tossers
http://www.youtube.com/watch?v=xV_L6T6mhRo
Op www.fabchannel.com kan je nog het concert van 5 november 2004 in de Melkweg bekijken om de tijd te doden/je voor te bereiden...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:28 schreef AFCA_DANNY het volgende:
Ik heb er zin inHet duurt nog zo lang
Daar was ik bijquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op www.fabchannel.com kan je nog het concert van 5 november 2004 in de Melkweg bekijken om de tijd te doden/je voor te bereiden...
Vast geen aanhangers van de Partij van de Dieren dan...quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:41 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Samen met mijDat ene wijf dat ging crowdsurfen
![]()
![]()
Iedereen pakte der gans bij der tetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |