Wat mij het meeste tegenstaat is dat het eigenlijk maar een heel klein, dun boekje is. Wat helemaal uitgestreken wordt over 3 veel te lange films. Dit alles had best in een enkele film gekund. Ik vond het tweede deel trouwens wel best aardig. Bij het eerste ben ik steeds in slaap gevallen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt he? Als er wat gebeurt is het wel aardig maar teveel gedraai eromheen. En die Gandalf is ook maar een falende tovenaar trouwens.
#flopshowquote:Op maandag 22 december 2014 14:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk niet Lans dan is de verrassing weg dat isniet leuk.
Oké. Dan stellen we het nog even uit.quote:Op maandag 22 december 2014 14:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Het irritante vind ik dat het na het tweede deel nog steeds niet afgelopen is. Ik hoorde dat deel 3 wel wat meer gevechten erin heeft dus hopelijk is dat een wat 'vlottere' film. Al hoef ik hem niet in de bioscoop te zien, ik wacht wel.quote:Op maandag 22 december 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat mij het meeste tegenstaat is dat het eigenlijk maar een heel klein, dun boekje is. Wat helemaal uitgestreken wordt over 3 veel te lange films. Dit alles had best in een enkele film gekund. Ik vond het tweede deel trouwens wel best aardig. Bij het eerste ben ik steeds in slaap gevallen.
Welk subforum word jij mod?quote:Op maandag 22 december 2014 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik wil graag dat je mijn bekendmaking als mod nog even stil houd.
Je komt bij mij als goede 2e mod maar ik moest uiteraard Littlerabbit nomineren, dat hij postuum deze prijs moge winnenquote:Op maandag 22 december 2014 14:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou een goeie mod zijn hoor. Ik heb mijn sollicitatie wel gestuurd, maar als voorwaarde gesteld dat GM weer in genade wordt aangenomen en dat Danny al zijn rechten aan mij geeft. Ik maak een goeie kans.quote:
Deel 3 wordt extreem slecht beoordeeld.quote:Op maandag 22 december 2014 14:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Het irritante vind ik dat het na het tweede deel nog steeds niet afgelopen is. Ik hoorde dat deel 3 wel wat meer gevechten erin heeft dus hopelijk is dat een wat 'vlottere' film. Al hoef ik hem niet in de bioscoop te zien, ik wacht wel.
Ik ga alleen als er een gratis FOK! film isquote:Op maandag 22 december 2014 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste keer dat ik naar bios ben geweest is toch wel een tijdje geleden. Ik download eigenlijk vrijwel alles
Dat mag natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je komt bij mij als goede 2e mod maar ik moest uiteraard Littlerabbit nomineren, dat hij postuum deze prijs moge winnen
dat is wel bizar dat ze drie films uit dat boekje kunnen persen. Maar ik vind het ze nog best aardig geluktquote:Op maandag 22 december 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat mij het meeste tegenstaat is dat het eigenlijk maar een heel klein, dun boekje is. Wat helemaal uitgestreken wordt over 3 veel te lange films. Dit alles had best in een enkele film gekund. Ik vond het tweede deel trouwens wel best aardig. Bij het eerste ben ik steeds in slaap gevallen.
Ow nou ja ik heb misschien andere smaak dan de die hard fans. Ik wil graag wat meer actie.quote:Op maandag 22 december 2014 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deel 3 wordt extreem slecht beoordeeld.
Inderdaad, een kans van 0,00000001%, ik zou al mijn geld op je zettenquote:Op maandag 22 december 2014 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou een goeie mod zijn hoor. Ik heb mijn sollicitatie wel gestuurd, maar als voorwaarde gesteld dat GM weer in genade wordt aangenomen en dat Danny al zijn rechten aan mij geeft. Ik maak een goeie kans.
Ach, zo heb ik ook nog nooit starwars gezien.quote:Op maandag 22 december 2014 14:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow nou ja ik heb misschien andere smaak dan de die hard fans. Ik wil graag wat meer actie.
Heb ik wel gezien maar ik vind Star Trek leuker. Die rare beestjes bij Star Wars vind ik niet zo geweldig.quote:Op maandag 22 december 2014 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach, zo heb ik ook nog nooit starwars gezien.
ik ga het bekkenstoten op de kaart zettenquote:Op maandag 22 december 2014 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer wat voor Lans eigenlijk. Gezien zijn topic van een poosje terug.
Oh ja goed team zullen jullie makenquote:Op maandag 22 december 2014 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ga het bekkenstoten op de kaart zetten
Denk je dat dat gaat helpen?quote:Op maandag 22 december 2014 14:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Karina een goed woordje voor je doet..
Ik vind er niet zo heel veel aan eerlijk gezegd.quote:Op maandag 22 december 2014 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is wel bizar dat ze drie films uit dat boekje kunnen persen. Maar ik vind het ze nog best aardig gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |