quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Kazim heeft 7 keer gescoord in 13 wedstrijden, dat is hartstikke knap/goed dus waarom kom je hier hatenquote:
Het zijn z'n maniertjes. Meest treurige vond ik nog tegen Sevilla. Heb je 2-0 gewonnen, door in Europa en iedereen viert feest, gaat hij nog even ruzie zoeken met de Spaanse trainerquote:Op maandag 22 december 2014 11:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kazim heeft 7 keer gescoord in 13 wedstrijden, dat is hartstikke knap/goed dus waarom kom je hier haten
Van Pelle kon ik het hebben en vond ik het wel mooi, maar bij Kazim vind ik het behoorlijk irritant. Zelf nauwelijks beter en dan op alles en iedereen zeikenquote:Op maandag 22 december 2014 11:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het zijn z'n maniertjes. Meest treurige vond ik nog tegen Sevilla. Heb je 2-0 gewonnen, door in Europa en iedereen viert feest, gaat hij nog even ruzie zoeken met de Spaanse trainer
Ik geniet daar juist intens van. Lekker oorlog maken. Als je allemaal van die dooie vogeltjes in de kleedkamer hebt zitten wordt het nooit wat.quote:Op maandag 22 december 2014 11:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het zijn z'n maniertjes. Meest treurige vond ik nog tegen Sevilla. Heb je 2-0 gewonnen, door in Europa en iedereen viert feest, gaat hij nog even ruzie zoeken met de Spaanse trainer
Dan wel op het veld tijdens de wedstrijd. A-la Mathijsen.quote:Op maandag 22 december 2014 12:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik geniet daar juist intens van. Lekker oorlog maken. Als je allemaal van die dooie vogeltjes in de kleedkamer hebt zitten wordt het nooit wat.
Eerst je voeten laten spreken, dan je snavel. Dan kan ik er ook van genieten. Pelle mocht van mij zeiken en trappen wat hij wou... De Held.quote:Op maandag 22 december 2014 12:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik geniet daar juist intens van. Lekker oorlog maken. Als je allemaal van die dooie vogeltjes in de kleedkamer hebt zitten wordt het nooit wat.
Zou die gozer niet gewoon iets van ADHD hebben?quote:Op maandag 22 december 2014 11:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van Pelle kon ik het hebben en vond ik het wel mooi, maar bij Kazim vind ik het behoorlijk irritant. Zelf nauwelijks beter en dan op alles en iedereen zeiken
Ruben Schaken heeft het buskruit ook niet uitgevonden.quote:Op maandag 22 december 2014 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Die Willems he, wat een mega domme kneus is dat zeg. En dan die Depay. Met z'n Mempvis. Vis in z'n anus met die kut kop van 'm. De tering, wat is dat PSV dom zeg.
Ben het met je eens dat ze een selectie vol met irritante gasten hebben.. had ook niet verwacht dat ze dit seizoen opeens zo goed zouden presteren.quote:Op maandag 22 december 2014 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Die Willems he, wat een mega domme kneus is dat zeg. En dan die Depay. Met z'n Mempvis. Vis in z'n anus met die kut kop van 'm. De tering, wat is dat PSV dom zeg.
Nee, maar ja, Nederlandse competitie. Tegen echte tegenstanders worden ze alsnog dol gespeeld. Kutte is, die aanval van ze is wel heel erg dikke prima, waardoor het allemaal toch nog goed komt.quote:Op maandag 22 december 2014 12:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat ze een selectie vol met irritante gasten hebben.. had ook niet verwacht dat ze dit seizoen opeens zo goed zouden presteren.
Nee klopt.quote:Op maandag 22 december 2014 12:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ruben Schaken heeft het buskruit ook niet uitgevonden.
Welkom terugquote:Op maandag 22 december 2014 12:14 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, ik ben er weer. Hallo iedereen. NAC is kut.
Thanks onlogicaGod.quote:Op maandag 22 december 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welkom terug
En, zoals altijd, wat een kwaliteit post je toch!
Als je ze in Europa ziet kutten dan is het wel teleurstellend dat we er in Eindhoven 4 om de oren krijgen. Had dat niet verwacht eigenlijk. Het is vrijwel dezelfde selectie als vorig jaar maar het draait nu veel beter helaasquote:Op maandag 22 december 2014 12:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maar ja, Nederlandse competitie. Tegen echte tegenstanders worden ze alsnog dol gespeeld.
Het scheelt wel of je met hem speelt of Te Vrede, niet eens qua kools waarschijnlijk maar hij heeft wel een ziek aandeel in het veldspel. Passje hier kaatsje daar eentweetje zus balletje zo.quote:Op maandag 22 december 2014 11:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van Pelle kon ik het hebben en vond ik het wel mooi, maar bij Kazim vind ik het behoorlijk irritant. Zelf nauwelijks beter en dan op alles en iedereen zeiken
Homo.quote:Op maandag 22 december 2014 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lichaam, toen hij gister ander shirt aan moest
Hij is ook een heel stuk afgetrainder geworden inderdaad. Hij was echt wel te zwaar en te breed in septemberquote:Op maandag 22 december 2014 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Het scheelt wel of je met hem speelt of Te Vrede, niet eens qua kools waarschijnlijk maar hij heeft wel een ziek aandeel in het veldspel. Passje hier kaatsje daar eentweetje zus balletje zo.
Volgens mij zijn heel wat verdedigers ook bang voor hem waardoor ze het duel maar niet aangaan, + hij is fysiek ziek sterk natuurlijk.
quote:Op maandag 22 december 2014 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Het scheelt wel of je met hem speelt of Te Vrede, niet eens qua kools waarschijnlijk maar hij heeft wel een ziek aandeel in het veldspel. Passje hier kaatsje daar eentweetje zus balletje zo.
Volgens mij zijn heel wat verdedigers ook bang voor hem waardoor ze het duel maar niet aangaan, + hij is fysiek ziek sterk natuurlijk.
+ hij scoortquote:Op maandag 22 december 2014 12:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is ook een heel stuk afgetrainder geworden inderdaad. Hij was echt wel te zwaar en te breed in september
http://www.fcupdate.nl/vo(...)voor-kazim-richards/quote:Op maandag 22 december 2014 12:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kazim _o_ gauw vastleggen die gozer, voordat er kapers op de kust zijn. Geelgod _o_
Nog niet half zo overtuigend als Guidetti/Pelle warenquote:Op maandag 22 december 2014 12:43 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)voor-kazim-richards/
Zou een simpele kwestie worden. Waarschijnlijk alleen een handtekening van van Geel voor nodig. Eerst maar eens zien of hij zijn vorm van de laatste maand door kan trekken. Hij is in zijn eerste seizoenshelft niet zo overtuigend als Guidetti of Pelle.
Wel véél beter dan Te Vrede of Achahbar (quote:Op maandag 22 december 2014 12:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nog niet half zo overtuigend als Guidetti/Pelle waren
Dat is zijn geluk inderdaadquote:Op maandag 22 december 2014 13:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel véél beter dan Te Vrede of Achahbar ().
Moeilijke jeugd, moeilijke jongens, broodvoetballers en er zal individueel natuurlijk ook genoeg spelenquote:Op maandag 22 december 2014 13:09 schreef Henrys het volgende:
Waarom gaat het altijd mis met die Marokkaanse talenten? Niet alleen Nederlandse Marokkanen maar bijvoorbeeld ook Taarabt
Je hebt bij dat soort gasten ook vaak te maken met een omgeving (familie, vrienden e.d.) die hen op een voetstuk zetten waardoor ze denken dat ze de koning zijn. Dat krijgen ze al mee vanuit hun opvoeding maar als ze dan ook nog kunnen voetballen wordt het helemaal erg. Die cultuur is niet zo geschikt voor de ontwikkeling van een goede profmentaliteit denk ik..quote:Op maandag 22 december 2014 13:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Moeilijke jeugd, moeilijke jongens, broodvoetballers en er zal individueel natuurlijk ook genoeg spelen
Welke cultuur tegenwoordig nog wel? Hier in NL heb je tegenwoordig hetzelfde geloof ik. Kijk naar onze talenten de laatste jaren. Ze worden pas volwassen op een leeftijd als 24/25. Tenzij echt uniek talent of ze hebben van zichzelf al een mentaliteit van heb ik jou daar.quote:Op maandag 22 december 2014 13:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je hebt bij dat soort gasten ook vaak te maken met een omgeving (familie, vrienden e.d.) die hen op een voetstuk zetten waardoor ze denken dat ze de koning zijn. Dat krijgen ze al mee vanuit hun opvoeding maar als ze dan ook nog kunnen voetballen wordt het helemaal erg. Die cultuur is niet zo geschikt voor de ontwikkeling van een goede profmentaliteit denk ik..
Dat heeft alles te maken met een slechte start van de competitie. Vrij kut was dat. Je kan verder niet ontkennen dat het nu vrij goed loopt, ware het niet van een regelmatig schutterende aanval?quote:Op maandag 22 december 2014 11:31 schreef Kiid het volgende:
Je kan ook niet zeggen dat het goed gaat als je nu al bent uitgespeeld in de competitie
We doen het nu gewoon goed. Zit veel voetbal in, alleen wat je zegt inderdaad, de aanval komt nu pas een beetje op gang.quote:Op maandag 22 december 2014 13:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heeft alles te maken met een slechte start van de competitie. Vrij kut was dat. Je kan verder niet ontkennen dat het nu vrij goed loopt, ware het niet van een regelmatig schutterende aanval?
En we hebben eindelijk ook geen zware schuldenlast meer waardoor we hopelijk aan de toekomst kunnen werken. Vanaf volgend seizoen moet het weer vanzelfsprekend zijn dat we elk jaar om de titel meedoen.quote:Op maandag 22 december 2014 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We doen het nu gewoon goed. Zit veel voetbal in, alleen wat je zegt inderdaad, de aanval komt nu pas een beetje op gang.
Uiteindelijk heb je nu gewoon de beste selectie in jaren, terwijl je eigenlijk een half WK elftal aan spelers hebt verkocht.
Ik mag die Rutten wel.quote:Overigens speelde ook Boëtius een belabberde pot tegen NAC. Rutten: "Jean-Paul kon niet brengen wat wij van hem verwachten. Hij kon even niks extra’s brengen. Maar hij is ook weer niet door de ondergrens gezakt. Of sommige spelers moe zijn? Als ze grote spelers willen worden, moeten ze daarmee omgaan. In Engeland spelen ze nu gewoon door en gaan ze zelfs een dubbel programma afwerken."
Dat valt of staat weer met de beslissing om voor een al dan niet nieuw stadion te gaan.quote:Op maandag 22 december 2014 13:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
En we hebben eindelijk ook geen zware schuldenlast meer waardoor we hopelijk aan de toekomst kunnen werken.
Afhankelijk van wat er doorstroomt. Wat mij betreft doen we het financieel de komende jaren exact zoals we nu doen. Mooi een goede buffer opbouwen, en vertrouwen op eigen jeugd aangevuld met kwaliteit als Toornstra. Dan moet je vanzelf weer mee doen ja maar leg je ook gelijk een goeie financiële basis voor een mooie toekomst.quote:Op maandag 22 december 2014 13:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
En we hebben eindelijk ook geen zware schuldenlast meer waardoor we hopelijk aan de toekomst kunnen werken. Vanaf volgend seizoen moet het weer vanzelfsprekend zijn dat we elk jaar om de titel meedoen.
Er is dan ook weinig geroteerd. In Engeland hebben de meeste clubs 2 volwaardige selecties. Rutten start 9 van de 10 keer met dezelfde elf spelers, als het kan qua blessures/schorsingen.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 22 december 2014 13:30 schreef Happel het volgende:
Dat valt of staat weer met de beslissing om voor een al dan niet nieuw stadion te gaan.
Eens.. eigen jeugd en dan ieder jaar doorselecteren en spelers van het niveau Toornstra halen. Denk dat we ook zonder nieuw stadion in de buurt moeten kunnen komen van de begroting van Ajax en PSV, het zou alleen wel helpen als je eens kampioen wordt.quote:Op maandag 22 december 2014 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat er doorstroomt. Wat mij betreft doen we het financieel de komende jaren exact zoals we nu doen. Mooi een goede buffer opbouwen, en vertrouwen op eigen jeugd aangevuld met kwaliteit als Toornstra. Dan moet je vanzelf weer mee doen ja maar leg je ook gelijk een goeie financiële basis voor een mooie toekomst.
Laat ik het zo zeggen, het gaat beter dan ik aanvankelijk had gedacht. Maar het blijft voorlopig nog even koffiedik kijken aangezien er een aantal lastige wedstrijden op het programma staan in januari.quote:Op maandag 22 december 2014 13:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heeft alles te maken met een slechte start van de competitie. Vrij kut was dat. Je kan verder niet ontkennen dat het nu vrij goed loopt, ware het niet van een regelmatig schutterende aanval?
twitter:pierrevh17 twitterde op maandag 22-12-2014 om 12:58:45@MikosGouka ook toe aan de winterstop... http://t.co/RD6M9cHmFC reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 22-12-2014 om 13:16:12@pierrevh17 Laat me raden Pierre: jij had Kazim-Richards een 10 gegeven en De Kamps een 1? reageer retweet
twitter:pierrevh17 twitterde op maandag 22-12-2014 om 13:33:32@MikosGouka Jij zou de objectieve journalist moeten zijn,niet ik. Als Kazim er 5 maakt bestaat de kans dan dat jij hem een 7 geeft? reageer retweet
Alle spelers kregen een 6.twitter:MikosGouka twitterde op maandag 22-12-2014 om 13:37:56@pierrevh17 Ik leg de lat blijkbaar iets hoger dan jij Pierre. Wees maar blij dat ik Jong Oranje niet deed de laatste vijf interlands:) reageer retweet
Eigenlijk is daar niet eens zoveel verkeerd mee. Het was een echte 6-jes wedstrijdquote:Op maandag 22 december 2014 13:46 schreef Slobeend het volgende:
Twitterfittietwitter:pierrevh17 twitterde op maandag 22-12-2014 om 12:58:45@MikosGouka ook toe aan de winterstop... http://t.co/RD6M9cHmFC reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 22-12-2014 om 13:16:12@pierrevh17 Laat me raden Pierre: jij had Kazim-Richards een 10 gegeven en De Kamps een 1? reageer retweet
twitter:pierrevh17 twitterde op maandag 22-12-2014 om 13:33:32@MikosGouka Jij zou de objectieve journalist moeten zijn,niet ik. Als Kazim er 5 maakt bestaat de kans dan dat jij hem een 7 geeft? reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 22-12-2014 om 13:37:56@pierrevh17 Ik leg de lat blijkbaar iets hoger dan jij Pierre. Wees maar blij dat ik Jong Oranje niet deed de laatste vijf interlands:) reageer retweet
Zoveel heeft Boëtius ook weer niet gespeeld hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 13:32 schreef Sejt het volgende:
[..]
Er is dan ook weinig geroteerd. In Engeland hebben de meeste clubs 2 volwaardige selecties. Rutten start 9 van de 10 keer met dezelfde elf spelers, als het kan qua blessures/schorsingen.
Eens, alleen denk ik dat er toch weer gekocht gaat worden zodra de begroting het toelaat. Hopelijk neemt van Geel een beetje het voorbeeld aan Overmars.quote:Op maandag 22 december 2014 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat er doorstroomt. Wat mij betreft doen we het financieel de komende jaren exact zoals we nu doen. Mooi een goede buffer opbouwen, en vertrouwen op eigen jeugd aangevuld met kwaliteit als Toornstra. Dan moet je vanzelf weer mee doen ja maar leg je ook gelijk een goeie financiële basis voor een mooie toekomst.
Afgezien van de slechte competitiestart gaat het best goed, maar aangezien we nooit eens wedstrijden over de streep trekken tegen de betere ploegen denk ik dat de 3e plek het hoogst haalbare is. Vanwege overwintering in Europa is dit desondanks een aardig seizoen, hopelijk kunnen ze voor een verrassing zorgen tegen Roma straks.quote:Op maandag 22 december 2014 13:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, het gaat beter dan ik aanvankelijk had gedacht. Maar het blijft voorlopig nog even koffiedik kijken aangezien er een aantal lastige wedstrijden op het programma staan in januari.
Voorin is het gewoon veel te mager. Toornstra is onze gevaarlijkste aanvaller, en hij is eigenlijk een middenvelder.quote:Op maandag 22 december 2014 13:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Afgezien van de slechte competitiestart gaat het best goed, maar aangezien we nooit eens wedstrijden over de streep trekken tegen de betere ploegen denk ik dat de 3e plek het hoogst haalbare is. Vanwege overwintering in Europa is dit desondanks een aardig seizoen, hopelijk kunnen ze voor een verrassing zorgen tegen Roma straks.
quote:Op maandag 22 december 2014 13:46 schreef Slobeend het volgende:
Twitterfittietwitter:pierrevh17 twitterde op maandag 22-12-2014 om 12:58:45@MikosGouka ook toe aan de winterstop... http://t.co/RD6M9cHmFC reageer retweet
Alle spelers kregen een 6.twitter:MikosGouka twitterde op maandag 22-12-2014 om 13:37:56@pierrevh17 Ik leg de lat blijkbaar iets hoger dan jij Pierre. Wees maar blij dat ik Jong Oranje niet deed de laatste vijf interlands:) reageer retweet
Tjah, Ik snap Pierre wel. Kongolo en Vermeer een 6 geven, en Boetius ookquote:Op maandag 22 december 2014 13:46 schreef Slobeend het volgende:
Dat is jammer ja.. Vorig seizoen hadden we nog de meeste doelpunten van allemaal maar ook een verdediging die zo lek was als een mandje, nu is het andersom. We hebben helaas ook een middenveld dat amper scoort, zelfs Lexie schiet er weinig meer in.quote:Op maandag 22 december 2014 14:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voorin is het gewoon veel te mager. Toornstra is onze gevaarlijkste aanvaller, en hij is eigenlijk een middenvelder.
Er is al vele miljoenen gestoken in onderzoeken naar een stadion. Het besluit om een af te zien van het BAM-plan zal Feyenoord waarschijnlijk ook weer vele miljoenen gaan kosten.quote:
Mja, maar renovatie/nieuw stadion hoeft wat mij betreft niet te betekenen dat je zonder niet kan doorgroeienquote:Op maandag 22 december 2014 14:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Er is al vele miljoenen gestoken in onderzoeken naar een stadion. Het besluit om een af te zien van het BAM-plan zal Feyenoord waarschijnlijk ook weer vele miljoenen gaan kosten.
En een nieuw stadion betekent, volgens de berekeningen, het faillissement van Feyenoord.
Haten op Rotterdam, maar ondertussen...quote:'NAC Breda vroeg tevergeefs naar Feyenoord spits'
NAC Breda zou zich graag willen versterken met Feyenoorder Mitchell Te Vrede, zo meldt BN De Stem maandag. Technisch directeur Graeme Rutjes van NAC heeft zich al gemeld bij Feyenoord, maar dat bleek tevergeefs te zijn. NAC zou de financiën niet rond krijgen.
"Vorig jaar heb ik al aan Feyenoord gevraagd of we Mitchell konden halen, maar dat ging toen niet", zegt Rutjes tegen BN De Stem. Ook oud Feyenoorder Guyon Fernandez zou in beeld zijn bij de Bredase club.
Zondag vertelde Technisch directeur Martin van Geel al tegen RTV Rijnmond dat Feyenoord niet van plan is om Te Vrede in de winterstop van de hand te doen.
Dat halve NAC draait op ons, maar dat vergeten ze vaak daar.quote:Op maandag 22 december 2014 14:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Haten op Rotterdam, maar ondertussen...
quote:Dubbel 'prijs' in Rotterdam: Feyenoord heeft beste veld en trouwste aanhang
De grasmat van de Kuip mag zich de winterkampioen van de Eredivisie noemen. Het veld in het Rotterdamse stadion is door de aanvoerders van de Eredivisie-clubs uitgeroepen tot de beste mat van de eerste seizoenshelft van de Nederlandse competitie.
De aanvoerders van de achttien Eredivisie-clubs zijn eensgezind wanneer het natuurgras en kunstgras betreft. De zes kunstgrasvelden in de Eredivisie sluiten, op gepaste afstand, de rij. Het Feyenoord-veld heeft na zestien speelrondes een gemiddeld cijfer van 4,77, de velden van Heracles Almelo, Excelsior en ADO Den Haag staan er slecht op bij de voetballers: 1,75.
De topvijf Eredivisie-velden na zestien speelronden:
1. Feyenoord: 4,77
2. FC Twente: 4,43
3. FC Utrecht: 4,38
4. Ajax: 3,78
5. AZ: 3,75
Feyenoord legde maandag ook beslag op een andere 'prijs'. Onderzoek van @AwayDaysNL wees uit dat de Rotterdamse club gemiddeld de meeste uitfans van alle Eredivisie-clubs meeneemt. Bij uitwedstrijden van Feyenoord nemen gemiddeld 721 supporters plaats in het uitvak, dat zijn er 29 meer dan bij Ajax (692). PSV staat met 499 uitfans op een derde plek, voor FC Twente 448. Excelsior neemt de laatste plek in; de Kralingers worden gemiddeld door 89 fans gesteund bij uitduels.
Gemiddelde uitsupportersaantallen in eerste seizoenshelft:
1. Feyenoord: 721
2. Ajax: 692
3. PSV: 499
4. FC Twente: 448
5. SC Cambuur: 375
6. Willem II: 329
7. FC Utrecht: 316
8. sc Heerenveen: 305
9. Go Ahead Eagles: 259
10. AZ: 256
11. NAC Breda: 252
12. FC Groningen: 245
13. PEC Zwolle: 237
14. Vitesse: 215
15. FC Dordrecht: 207
16. Heracles Almelo: 154
17. ADO Den Haag: 138
18. Excelsior: 83
(bron: @AwayDaysNL)
Inb4 Tomatenboerquote:Op maandag 22 december 2014 14:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Er is al vele miljoenen gestoken in onderzoeken naar een stadion. Het besluit om een af te zien van het BAM-plan zal Feyenoord waarschijnlijk ook weer vele miljoenen gaan kosten.
En een nieuw stadion betekent, volgens de berekeningen, het faillissement van Feyenoord.
Zou Mike een neefje zijn van Mario?quote:Zeeburgia's populaire jeugdtrainer Mike Kolf, leverancier van proftalent, wordt beschuldigd van onder meer seksuele intimidatie. En er is mogelijk nog veel meer aan de hand.
Intimidatie is ook niet strafbaar, maar werknemers kunnen er wel om worden ontslagen.
Woordvoerder van de politie De veelgeprezen jeugdcoördinator Mike Kolf zou moeders in ruil voor seks hebben beloofd dat hun zoons speeltijd in de hoogste teams zouden krijgen. Dit meldt Het Parool. De politie onderzoekt wat er allemaal speelt bij de populaire vereniging waar de jeugd op hoog niveau speelt en voetballers als Adam Maher en Luciano Narsingh de stap hebben gemaakt naar een profclub. De politie doet onderzoek naar seksuele en andere intimidatie, criminele jeugdtrainers en zwart geld bij voetbalvereniging Zeeburgia.
Er zijn geen aangiftes van de intimidaties. Een woordvoerder van de politie tegen Het Parool: ,,Intimidatie is ook niet strafbaar, maar werknemers kunnen er wel om worden ontslagen." Wel ligt er een aangifte van bedreiging door een jeugdtrainer. Die zou tegen een lid hebben gezegd: ,,Ik pak een pistool uit de auto en schiet je door je kop."
In januari komt de politie met een zogeheten bestuurlijke rapportage over de klachten. Voorzitster van Zeeburgia Marianne van Leeuwen laat weten dat de club volledig meewerkt. Ze wijst erop dat het onderzoek niet is afgerond en dat niet is bewezen dat de beschuldigingen kloppen.
Zou zo bij PSV passen.quote:
Misschien is dit wel de reden dat Achabar geen speeltijd krijgt bedenk ik me.. zijn moeder staat zijn carrière in de wegquote:Op maandag 22 december 2014 15:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou Mike een neefje zijn van Mario?
Ik voorzie een carrieremove voor Luigi
Denk dat die kerel als bankzitter een drama is in je selectie is, en ik hoop toch dat er volgend jaar een betere eerste spits komtquote:Op maandag 22 december 2014 12:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kazim _o_ gauw vastleggen die gozer, voordat er kapers op de kust zijn. Geelgod _o_
Stukje over Kazim dat op VI.nl staat.quote:Geen speler die de publieke opinie in de eerste seizoenshelft zo verdeelde als Colin Kazim-Richards. Het Turkse krachtmens is echter hard op weg zijn critici te logenstraffen en kan de vergelijking met Michiel Kramer van ADO Den Haag, de speler die hem volgens velen zou moeten vervangen, moeiteloos doorstaan.
Een goede spits is een speler die veel scoort. Kazim-Richards maakte zeven doelpunten en is nog wel een eindje verwijderd van de top van het topscorersklassement, dat wordt bezet door Mark Uth (SC Heerenveen) en Kramer (ADO Den Haag), die allebei elf keer scoorden. Maar Kazim is op de goede weg. In de afgelopen vier duels maakte Kazim telkens een doelpunt en wat dat betreft komt de winterstop voor hem bijzonder ongelegen. Daarbij moet meegerekend worden dat Kazim pas laat instroomde bij Feyenoord, met een conditionele achterstand aan het seizoen begon en daardoor vier duels minder speelde dan Kramer en Uth.
Uth en Kramer, topschutters die de afgelopen maanden bewierookt werden, hebben respectievelijk 131 en 134 minuten nodig om een doelpunt te maken. Kazim doet het niet veel minder, want hij scoort eens per 144 minuten. Kazim is zelfs doelgerichter dan Kramer, want 49 procent van zijn doelpogingen belandt tussen de palen, tegenover 42 procent van Kramer. Uth doet het een stukje beter, want van zijn doelpogingen belandt meer dan de helft (55 procent) op doel.
Een goede spits is niet alleen iemand die veel scoort, maar ook een speler die belangrijk is voor zijn team door kansen te creëren. En wat dat betreft valt het belang van Kazim voor Feyenoord op. Hij creëerde twintig kansen voor zijn ploeggenoten en daarmee doet hij het een stuk beter dan Uth (veertien) en Kramer (elf). Het is daardoor maar zeer de vraag of Feyenoord er op vooruit zou gaan met het aantrekken van Kramer, die de afgelopen maanden veelvuldig met de Rotterdammers in verband is gebracht.
Wel moet de vraag gesteld worden of Kazim voor een aanvalsleider van een topclub wel vaak genoeg in scoringspositie komt. Kortom: is Kazim nou wel of geen echte spits? Hij loste slechts 35 schoten, geen wereldschokkend aantal voor een spits van een topclub die geacht wordt vaak dicht bij het vijandelijke doel te spelen en dus vaak te kunnen schieten. Ook is hij veel minder vaak in de lucht aanspeelbaar dan Kramer, waardoor hij een stuk minder effectief is bij voorzetten vanaf de flanken. Zijn kwaliteiten met de bal aan de voet vergoeden echter veel.
Kazim-Richards kan de vergelijking met de meest trefzekere spitsen van de Eredivisie dus doorstaan. Wat wellicht nog opvallender is, is dat de speler die hij bij Feyenoord uit de basis houdt, het als pure afmaker nóg beter doet. Mitchell Te Vrede scoort eens per 96 minuten, maar zit wekelijks op de bank. En daaruit blijkt maar weer eens dat zélfs statistieken niet leidend zijn.
Als je voorin staat dan loop je het risico dat je wel eens betrokken bent bij doelpunten inderdaadquote:Op maandag 22 december 2014 16:21 schreef Happel het volgende:
Ach, zo kan je over alles wel kankeren.
Feit is dat hij, Kazim, van de laatste 10 wedstrijden, bij 11 doelpunten betrokken is geweest.
Wat ben jij toch een ouwe azijnpisser zegquote:Op maandag 22 december 2014 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je voorin staat dan loop je het risico dat je wel eens betrokken bent bij doelpunten inderdaad
quote:Op maandag 22 december 2014 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je voorin staat dan loop je het risico dat je wel eens betrokken bent bij doelpunten inderdaad
Met die denkwijze valt alles af te kraken.quote:Op maandag 22 december 2014 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat staat Ajax hoog qua uitsupporters. Verschil is echt nihil.quote:
Hoezo? Het is toch een dom argument, 'hij is bij bla-bla procent betrokken'. Ja, als je altijd voorin staat dan ben je al snel betrokken bij doelpunten. Vooralsnog doet hij het prima in dit Feyenoord, maar ik vind het niet de speler waar we het van moeten gaan hebben als we ooit een keer meer gaan willen dan dit. Hij komt bijvoorbeeld heel weinig in scoringskans. Dan kan je je afvragen waar dat aan ligt, zijn positionering (waarschijnlijk) of de spelers om hem heen. Ik denk dat het gewoon geen echte spits is, maar dat hij nu een beetje rendeert omdat het de Eredivisie is en hij bij een club speelt die speelt op de helft van de tegenstander.quote:Op maandag 22 december 2014 16:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ouwe azijnpisser zeg
Dat wel, maar Te Vrede vond ik sowieso al kansloos. De reserve spits van Excelsior, waarom zou zo'n knul een betere/grotere talent zijn dan wat we al hebben/hadden rondlopen. Hij is alleen gehaald vanwege zijn lengte, meer niet.quote:Op maandag 22 december 2014 16:33 schreef eight het volgende:
[..]
Met die denkwijze valt alles af te kraken.
Ik stoor mij ook wel eens aan zijn maniertjes maar de cijfers spreken gewoon in zijn voordeel. Daarnaast is hij duidelijk beter dan te vrede.
Of Koeman had een oogje op zijn moeder.quote:Op maandag 22 december 2014 16:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat wel, maar Te Vrede vond ik sowieso al kansloos. De reserve spits van Excelsior, waarom zou zo'n knul een betere/grotere talent zijn dan wat we al hebben/hadden rondlopen. Hij is alleen gehaald vanwege zijn lengte, meer niet.
Dat is ook niet uit te sluiten inderdaadquote:Op maandag 22 december 2014 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of Koeman had een oogje op zijn moeder.
Klopt. Wat dat betreft is de communicatie er niet op vooruit gegaan, maar dat is ook al vele malen behandeldquote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kansloze discussie zolang de complete inhoudelijk cijfers niet openbaar zijn
We hebben zo een beetje alles al behandeld. Het wordt weer tijd voor de Luigi Bruins discussie.quote:Op maandag 22 december 2014 17:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt. Wat dat betreft is de communicatie er niet op vooruit gegaan, maar dat is ook al vele malen behandeld
Bruins > Immers, De Reuver > Kazim, Rutten kan er niks van, is laf en slist, waarom is Kramaric/Guidetti niet gekomen -> Van Geel tegen de muurquote:Op maandag 22 december 2014 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben zo een beetje alles al behandeld. Het wordt weer tijd voor de Luigi Bruins discussie.
Als je doelman bent loop je het risico dat je wel eens een bal tegenhoudt. Neuer is dus een prutskeeperquote:Op maandag 22 december 2014 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Erm, jaquote:Op maandag 22 december 2014 17:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je doelman bent loop je het risico dat je wel eens een bal tegenhoudt. Neuer is dus een prutskeeper
Hij is ook een erg goed aanspeelpunt, verliest bijna nooit de bal.quote:Op maandag 22 december 2014 17:41 schreef Elan het volgende:
Kazim heeft meer gescoord dan die IJslandse trol bij Ajax wiens contract recent verlengd is, daarbij werkt hij zich de tering en speelt het elftal goed.
Was eerst ook niet te spreken maar hij is bijzonder nuttig, en scoort nu ook dus laat maar lekker staan.
Meer dan de 2e spits van Ajax?quote:Op maandag 22 december 2014 17:41 schreef Elan het volgende:
Kazim heeft meer gescoord dan die IJslandse trol bij Ajax wiens contract recent verlengd is
Siggie heeft meeste wedstrijden bij Ajax gewoon gespeeld hoor, hij is pas sinds kort tweede spits.quote:
Als mij nou iets niet lijkt, dan is het dat wel.quote:Op maandag 22 december 2014 16:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kazim lijkt mij een jongen die zijn eigen beperkingen kent.
Hij is geen 2e spits, hij is geblesseerd.quote:Op maandag 22 december 2014 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Siggie heeft meeste wedstrijden bij Ajax gewoon gespeeld hoor, hij is pas sinds kort tweede spits.
En dan nog zal Frank hem wel gewoon blijven opstellen
o dus GGMM lult weer.quote:Op maandag 22 december 2014 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is geen 2e spits, hij is geblesseerd.
quote:Thomas Buffel is woest over het gedrag van de supporters van Club Brugge. De 33-jarige voormalig aanvaller van Feyenoord kreeg dit weekend na het verloren duel van Racing Genk kwetsende spreekkoren over zich heen.
"Hoe ik vandaag ben aangepakt door het Brugse publiek ging veel te ver", aldus Buffel volgens Het Laatste Nieuws. De supporters van Club verwezen daarbij op de strijd die zijn vriendin voert, zij heeft namelijk darmkanker. Het doet dan ook denken aan de situatie in de jaren negentig in Nederland.
De eerste vrouw van Louis van Gaal overleed aan deze ziekte, aanleiding voor de supporters van Feyenoord om kwetsende liedjes te zingen. Buffel: "Dat ze me uitfluiten om mijn Cercleverleden is tot daar aan toe. Nu ging het over mijn privéleven, en dit pik ik niet. Dit vind ik erger dan racisme."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)k_niet#ixzz3MeCeAj1r
Buffel is baas.quote:
Die kool van Manu vond ik mooier en belangrijker. Die 4-3quote:Op maandag 22 december 2014 18:13 schreef Dekatria het volgende:
Houtman noemt Sevilla-thuis het Feyenoord-moment van 2014.
Ik ben het wel met 'm eensmagische avond was dat.
Beetje raar dat hij zegt dit erger te vinden dan racisme. Wanneer heeft hij precies te maken gehad met racisme?quote:
Dat was ook een echte Feyenoord wedstrijd jaquote:Op maandag 22 december 2014 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kool van Manu vond ik mooier en belangrijker. Die 4-3
Als blanke kan je natuurlijk niet gediscrimineerd worden.quote:Op maandag 22 december 2014 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje raar dat hij zegt dit erger te vinden dan racisme. Wanneer heeft hij precies te maken gehad met racisme?
Ja daar kan hij lastig over oordelen, Blijft schandalig natuurlijk, Zo iets hoor je al niet te doen bij een trainer/speler van de tegenstander laat staan bij je eigen speler.quote:Op maandag 22 december 2014 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje raar dat hij zegt dit erger te vinden dan racisme. Wanneer heeft hij precies te maken gehad met racisme?
Schuurman en Cabralquote:Op maandag 22 december 2014 18:36 schreef Dekatria het volgende:
Overigens zijn ze voornemens 2 jeugdspelers mee te nemen naar Dubai - de namen volgen na de wedstrijd tegen Emmen. Any thoughts?
Schuurman speelt volgend seizoen dacht ik ook nog in de A1, dus zal wel niet meegaan. Zal wel met het oog op volgend seizoen zijn wie hij meeneemt, wie volgend seizoen kans maakt om door te stromen.quote:
quote:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-mee-naar-dubai.htmlquote:Feyenoord heeft de namen overigens nog niet prijsgegeven, maar het lijkt te gaan om tweedejaars A-junioren Bart Nieuwkoop, tevens aanvoerder, en vleugelverdediger Stef Gronsveld. Zij tekenden dit kalenderjaar hun eerste profcontract in De Kuip.
Dat plus dat met hem je veel beter voetbal krijgt. Niet alles is nu gebaseerd op een enkele speler.quote:Op maandag 22 december 2014 16:21 schreef Happel het volgende:
Ach, zo kan je over alles wel kankeren.
Feit is dat hij, Kazim, van de laatste 10 wedstrijden, bij 11 doelpunten betrokken is geweest.
Je bent toch niet zo dom dat ik je moet uitleggen dat racisme en discriminatie niet hetzelfde zijn he Loek?quote:Op maandag 22 december 2014 18:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als blanke kan je natuurlijk niet gediscrimineerd worden.
Was de tegenpartij, Clubsupporters.quote:Op maandag 22 december 2014 18:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja daar kan hij lastig over oordelen, Blijft schandalig natuurlijk, Zo iets hoor je al niet te doen bij een trainer/speler van de tegenstander laat staan bij je eigen speler.
Mulder gaat weg, Hahn heeft het op die wedstrijd tegen ons na ook niet echt laten zien, Lamprou wil geen bank zitten, Graafland is 35, prima als 3e keeper. Miazek zal dus best aardig doorschuivenquote:Op maandag 22 december 2014 21:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, die kan mooi achter Vermeer, Mulder, Hahn, Lamprou, en Graafland bij het eerste ja
Ja Lamprou wou wel de permanente overstap naar Willem II maken, volgens mij. Hahn als tweede keeper is ook een luxepositie.quote:Op maandag 22 december 2014 21:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mulder gaat weg, Hahn heeft het op die wedstrijd tegen ons na ook niet echt laten zien, Lamprou wil geen bank zitten, Graafland is 35, prima als 3e keeper. Miazek zal dus best aardig doorschuiven
Hahn als 2e keeper is idd luxe, maar daar wordt die niet beter van.. Wellicht Miazek doorschuiven, kan die ook nog z'n wedstrijden bij Jong Feyenoord spelen, maar durft Feyenoord/Rutten dat aan (en het duurt nog wel even voor het zover is natuurlijk)quote:Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja Lamprou wou wel de permanente overstap naar Willem II maken, volgens mij. Hahn als tweede keeper is ook een luxepositie.
Nou en?quote:Op maandag 22 december 2014 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Miazek tweede keeper en Hahn nog een seizoen verhuren? Als Vermeer zo sterk blijft keepen als hij nu doet kan hij ook nog wel eens een stap naar de Europese subtop zetten.quote:Op maandag 22 december 2014 21:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hahn als 2e keeper is idd luxe, maar daar wordt die niet beter van.. Wellicht Miazek doorschuiven, kan die ook nog z'n wedstrijden bij Jong Feyenoord spelen, maar durft Feyenoord/Rutten dat aan (en het duurt nog wel even voor het zover is natuurlijk)
Tja, ik zou daar wel wat voor voelen ja. Maar dan moet Vermeer inderdaad wel blijven, anders Hahn (?) op doel lijkt mijquote:Op maandag 22 december 2014 21:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Miazek tweede keeper en Hahn nog een seizoen verhuren? Als Vermeer zo sterk blijft keepen als hij nu doet kan hij ook nog wel eens een stap naar de Europese subtop zetten.
Simpel, hoe kun je 2 zaken vergelijken als je er 1 niet van hebt ervaren.quote:
Nee, maar Lamprou wil niet weer op de bank zitten. En ik dacht dat z'n contract afliep aan het eind van dit jaarquote:Op maandag 22 december 2014 21:36 schreef timmmmm het volgende:
We hebben Lamprou toch ook nog die het redelijk doet bij zijn huurclub? Of is zijn contract inmiddels al verlopen en is ie weg?
No offence, ik vind dat hij groot gelijk heeft.quote:Op maandag 22 december 2014 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mag hopen dat die randmongeaul van een Verhoek er eindelijk eens genoeg van heeft bij jong Feyenoord, al zal die ook wel begrijpen dat dit zijn enige kans is om nog te cashen. De situatie van de Schaak vind ik maar een rare.quote:Feyenoord is bereid om voor drie spelers een oplossing te zoeken voor hun uitzichtloze situatie in De Kuip. De Rotterdammers staan open voor een vertrek van Wesley Verhoek, Ruben Schaken en doelman Erwin Mulder. Mitchell Te Vrede mag niet vertrekken, maar wil wel een gesprek met de directie.
Dat meldt De Telegraaf dinsdagmorgen. De Stadionclub hoopt vóór het vertrek naar Dubai (4 januari) is gesprek te kunnen met geïnteresseerde partijen. Schaken denkt overigens nog steeds een rol te kunnen spelen in de huidige selectie en zijn riante salaris kunnen weinig eredivisieclubs bieden.
Ha-ha, leuke hoor Loek.quote:Op maandag 22 december 2014 19:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo dom dat ik je moet uitleggen dat racisme en discriminatie niet hetzelfde zijn he Loek?
Dit, het zorgde voor de nodige rust, plaatste ons voor de volgende ronde en die goal was bijna helemaal zelf door Manu gecreëerdquote:Op maandag 22 december 2014 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kool van Manu vond ik mooier en belangrijker. Die 4-3
Je wordt groepswinnaar, met het hing aan een zijden draadje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:28 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dit, het zorgde voor de nodige rust, plaatste ons voor de volgende ronde en die goal was bijna helemaal zelf door Manu gecreëerd
Als een nieuwe club nou eens de helft wilt betalen, en wij het verschil bijleggen gedurende zijn resterende halfjaar...Scheelt toch al snel weer een paar ton, en een Schaken kan dan toch nog wat minuten maken dit seizoenquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:01 schreef Sejt het volgende:
Schaken heeft gewoon een contract die hij wil uitdienen. Die raak je niet zomaar kwijt.
Ik vond die goal mooi, en goed gecreeerd, maar er hangt een wrange bijsmaak in het weggeven van de 3-0 voorsprong. Mijn emotie was meer opluchting dan blijdschap.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:28 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dit, het zorgde voor de nodige rust, plaatste ons voor de volgende ronde en die goal was bijna helemaal zelf door Manu gecreëerd
Als Kazim zijn reeks vol blijft houden (ééns per wedstrijd scoren) en de verdediging hun vorm herpakt, Toornstra er in komt ipv Immers, Manu of Basacikoglu de rechtervleugel neemt en Wilkshire gewoon in de verdediging blijft is het mogelijk. Maaaaaar het hangt uiteraard niet alleen van ons af maar ook van PSV. Die moeten ook nog behoorlijk wat wedstrijden verliezen willen we op gelijke hoogte komen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:01 schreef GwaiLow het volgende:
Wie verwacht er dat Feyenoord het landskampioenschap pakt? De kans is nog reëel, maar gaat het dit jaar eindelijk eens gebeuren?
Daar heb je gelijk in, en het vervelende is dat Ajax dan ook nog eens een paar potten moet verliezen waarin jullie alles winnen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:05 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Als Kazim zijn reeks vol blijft houden (ééns per wedstrijd scoren) en de verdediging hun vorm herpakt, Toornstra er in komt ipv Immers, Manu of Basacikoglu de rechtervleugel neemt en Wilkshire gewoon in de verdediging blijft is het mogelijk. Maaaaaar het hangt uiteraard niet alleen van ons af maar ook van PSV. Die moeten ook nog behoorlijk wat wedstrijden verliezen willen we op gelijke hoogte komen.
Ik niet. Ik acht de kans echt 0%, wij gaan nog wel punten verspelen en Psv/Ajax zijn stabiel. We moeten in januari tegen Ajax uit, Heerenveen uit en Twente thuis. Als we daar meer dan 3 punten uit halen dan vreet ik mijn schoen op.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:01 schreef GwaiLow het volgende:
Wie verwacht er dat Feyenoord het landskampioenschap pakt? De kans is nog reëel, maar gaat het dit jaar eindelijk eens gebeuren?
Wij moeten ons echt focussen op de 3e plaats. Hoe eerder dat besef er is bij iedereen, des te beter.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik niet. Ik acht de kans echt 0%, wij gaan nog wel punten verspelen en Psv/Ajax zijn stabiel. We moeten in januari tegen Ajax uit, Heerenveen uit en Twente thuis. Als we daar meer dan 3 punten uit halen dan vreet ik mijn schoen op.
3/4e plek zou tegelijk een prestatie als een teleurstelling zijn. Gezien het feit dat we de beste spelers hebben weggedaan is het een prima prestatie, maar toch is het wéér een jaar waarin je niets wint.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij moeten ons echt focussen op de 3e plaats. Hoe eerder dat besef er is bij iedereen, des te beter.
Ik had vooraf al niet verwacht dat we iets zouden winnen dit jaar, met de grotendeels nieuwe selectie en nieuwe trainer. Het is alleen omdat we de afgelopen jaren steeds 2e werden dat mensen ineens denken dat het beter kan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
3/4e plek zou tegelijk een prestatie als een teleurstelling zijn. Gezien het feit dat we de beste spelers hebben weggedaan is het een prima prestatie, maar toch is het wéér een jaar waarin je niets wint.
Klopt, maar de afgelopen jaren bleef je steeds met dat gevoel zitten van 'het kan nog'. Nu gewoon realistisch zijn, ajax en psv geven niets of in elk geval niet veel weg.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
3/4e plek zou tegelijk een prestatie als een teleurstelling zijn. Gezien het feit dat we de beste spelers hebben weggedaan is het een prima prestatie, maar toch is het wéér een jaar waarin je niets wint.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik niet. Ik acht de kans echt 0%, wij gaan nog wel punten verspelen en Psv/Ajax zijn stabiel. We moeten in januari tegen Ajax uit, Heerenveen uit en Twente thuis. Als we daar meer dan 3 punten uit halen dan vreet ik mijn schoen op.
We hebben nog geen 1 top wedstrijd gewonnen hé. Ajax verliezen we sowieso, Heerenveen-uit is traditioneel lastig en Twente thuis is denk ik wel 3 punten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het zou schandalig zijn als je dat niet haalt, Heerenveen-uit en Twente-thuis zouden 6 punten moeten zijn, 4 putnen zou me eerlijke gezegd echt tegenvallen..
Ajax-uit is een loterij, zoals ze nu spelen zou je ze zomaar 0-4 kunnen oprollen ala Vitesse, maar realistisch gezien zullen we wel weer onnodig puntenverlies lijden
Als je Twente-thuis al op 3 punten inschaalt dan halen we wel meer dan 3 punten in die potjes. Dat gezegd hebbende denk ik dat we bij Heerenveen wel 3 punten pakken. Ajax is een loterij. Twente thuis minstens een punt. Dus echt wel minimaal 4 punten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
We hebben nog geen 1 top wedstrijd gewonnen hé. Ajax verliezen we sowieso, Heerenveen-uit is traditioneel lastig en Twente thuis is denk ik wel 3 punten.
We laten ons verrassen, maar point being is dat we nog een pittig programma hebben direct na de winter.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je Twente-thuis al op 3 punten inschaalt dan halen we wel meer dan 3 punten in die potjes. Dat gezegd hebbende denk ik dat we bij Heerenveen wel 3 punten pakken. Ajax is een loterij. Twente thuis minstens een punt. Dus echt wel minimaal 4 punten.
Uhm.....pardon? Waarom?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:11 schreef ace_eleven het volgende:
Mensen die op Gwailow reageren evenmin
Dat zeker. Was lekkerder geweest als we eerst een makkelijkere pot hadden om er weer in te komen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
We laten ons verrassen, maar point being is dat we nog een pittig programma hebben direct na de winter.
Heerenveen heeft zoals altijd een prima voorhoede en een lekke achterhoede. Ik denk dat we weinig van Sinkgraven zien en dat Uth misschien een doelpuntje meepikt, maar ik vrees neit zo voor het Heerenveen van dit jaar, staan ook niet voor niets in het rechterrijtje...quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
We hebben nog geen 1 top wedstrijd gewonnen hé. Ajax verliezen we sowieso, Heerenveen-uit is traditioneel lastig en Twente thuis is denk ik wel 3 punten.
We kunnen er 9 krijgen, maar het kan ook zomaar de andere kant uitslaan. Maar we gaan het zien.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Heerenveen heeft zoals altijd een prima voorhoede en een lekke achterhoede. Ik denk dat we weinig van Sinkgraven zien en dat Uth misschien een doelpuntje meepikt, maar ik vrees neit zo voor het Heerenveen van dit jaar, staan ook niet voor niets in het rechterrijtje...
Twente-thuis verwacht ik ook 3 punten, en Ajax-uit, tsja, kan wat mij betreft alle kanten op, Ajax is dit seizoen behoorlijk zwak, we hoeven daar wmb niet te verliezen hoor...
Dit hoor ik ieder seizoen weer maar ieder seizoen krijgen we op onze kloten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ajax is dit seizoen behoorlijk zwak, we hoeven daar wmb niet te verliezen hoor...
Dat hoeven we al een paar seizoenen niet...quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Heerenveen heeft zoals altijd een prima voorhoede en een lekke achterhoede. Ik denk dat we weinig van Sinkgraven zien en dat Uth misschien een doelpuntje meepikt, maar ik vrees neit zo voor het Heerenveen van dit jaar, staan ook niet voor niets in het rechterrijtje...
Twente-thuis verwacht ik ook 3 punten, en Ajax-uit, tsja, kan wat mij betreft alle kanten op, Ajax is dit seizoen behoorlijk zwak, we hoeven daar wmb niet te verliezen hoor...
Had het een keer opgezocht, meer dan 80% van de keren verlorenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit hoor ik ieder seizoen weer maar ieder seizoen krijgen we op onze kloten.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit hoor ik ieder seizoen weer maar ieder seizoen krijgen we op onze kloten.
Ja, vandaar dat ik ook zeg dat het alle kanten op kanquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat hoeven we al een paar seizoenen niet...
Dat is natuurlijk inherent aan het voetbalquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:36 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
Ja, vandaar dat ik ook zeg dat het alle kanten op kan
Ja, maar dit is mijn voorzichtige manier om tegen beter weten in te zeggen dat je daar eigenlijk zou moeten(/verdienen te) winnen..quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk inherent aan het voetbal
En ik zeg dat ik verwacht dat we punten gaan verliezen in de hoop dat we Ajax scheel tikken, zakelijk winnen van Heerenveen en revanche nemen op Twentequote:Op dinsdag 23 december 2014 11:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar dit is mijn voorzichtige manier om tegen beter weten in te zeggen dat je daar eigenlijk zou moeten(/verdienen te) winnen..
Cruciaal? 1e of 2e worden we niet meer, als je die wedstrijden verliest kan je evengoed nog Europees voetbal veilig stellen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:34 schreef Scrummie het volgende:
Je weet het nooit.
Wel grappig dat weer de wedstrijden na de winterstop direct cruciaal zijn met Twente thuis en Ajax uit. Vorig jaar ook al, waardoor je na die wedstrijden of de rest van het seizoen voor spek en bonen mee doet, of juist weer aanhaakt. Alsof ze het erom doen daar in Zeist.
Als je beide wint sta je 5 punten achter Ajax, waarom zou je dan geen tweede meer kunnen worden?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Cruciaal? 1e of 2e worden we niet meer, als je die wedstrijden verliest kan je evengoed nog Europees voetbal veilig stellen.
Wie waren de andere gasten?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:31 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb gister Extra Time gekeken met Ruud Vormer. Hij heeft enkel clichés uitgebraakt de hele avond.
Was wel mooi dat hij 2x even te kakken werd gezet door de andere gasten.
Ze hadden hem de hele tijd opgehemeld en zeiden toen, als Club Brugge een andere nummer 8 (plek van Vormer) haalt kunnen ze wél met 2 goede voetballers spelen op het middenveld.
En ze zeiden dat hij bij Feyenoord de concurrentie aan moest gaan Clasie en dat die toch wel veel beter is. Ruudje had moeite om niet al te pissig te kijken...
Marc Degryse, Filip Joos en Jan Mulder. Degryse en Joos maakten de opmerkingen over Ruud.quote:
Waarom zouden we dan ook geen eerste kunnen worden als je toch bezig bent.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Als je beide wint sta je 5 punten achter Ajax, waarom zou je dan geen tweede meer kunnen worden?
Europa League winnen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zouden we dan ook geen eerste kunnen worden als je toch bezig bent.
Vormer was een goede stand-in, maar niet meer dan dat. Goede keuze om weg te gaan want Clasie speel je niet uit de basis.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:31 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb gister Extra Time gekeken met Ruud Vormer. Hij heeft enkel clichés uitgebraakt de hele avond.
Ze hadden hem de hele tijd opgehemeld en zeiden toen, als Club Brugge een andere nummer 8 (plek van Vormer) haalt kunnen ze wél met 2 goede voetballers spelen op het middenveld.
En ze zeiden dat hij bij Feyenoord de concurrentie aan moest gaan Clasie en dat die toch wel veel beter is. Ruudje had moeite om niet al te pissig te kijken...
Je focust je nu op de tweede plek en niet meer op de eerste plek. Dan lijkt het mij logisch dat die wedstrijden zeker wel cruciaal zijn in de strijd om de tweede plek.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zouden we dan ook geen eerste kunnen worden als je toch bezig bent.
Hij heeft nu een andere rol, hij mag meer opkomen. Blijkbaar mocht hij dat bij Feyenoord niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vormer was een goede stand-in, maar niet meer dan dat. Goede keuze om weg te gaan want Clasie speel je niet uit de basis.
Omdat de kans heel klein is dat je ze beide wint. Gaat ook niet gebeuren hoor, hoeven we ons niet voor te schamen. En de kans is nog kleiner (nihil) dat als het wel gebeurt, je dan beter gaat presteren dan een team die na de winterstop altijd goed presteert(en tevens al 4 jaar op rij kampioen is geworden).quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Als je beide wint sta je 5 punten achter Ajax, waarom zou je dan geen tweede meer kunnen worden?
Tja, Vormer zijn pech was Clasie. Maar hij was op zich altijd een prima vervanger. Op gegeven moment werd hij basisspeler in plaats van Vilhena, maar raakte weer geblesseerd. Wel de enige die in 3 jaar tijd goede corners heeft gegevenquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:31 schreef DonRaja het volgende:
Het is misgegaan met die corners vanaf dat Gullit met die korte variant kwam. Het toppunt was toen toch wel dat we vanuit zo'n korte corner buitenspel stonden...quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, Vormer zijn pech was Clasie. Maar hij was op zich altijd een prima vervanger. Op gegeven moment werd hij basisspeler in plaats van Vilhena, maar raakte weer geblesseerd. Wel de enige die in 3 jaar tijd goede corners heeft gegeven
Tegen PSV was cruciaal om mee te doen voor plek 1. Tegen Ajax en Twente is cruciaal als je mee wil doen om plek 2. Hierboven werd beweerd dat het niet cruciaal was.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Omdat de kans heel klein is dat je ze beide wint. Gaat ook niet gebeuren hoor, hoeven we ons niet voor te schamen. En de kans is nog kleiner (nihil) dat als het wel gebeurt, je dan beter gaat presteren dan een team die na de winterstop altijd goed presteert(en tevens al 4 jaar op rij kampioen is geworden).
Maar van mij mag je dromen hoor. Zal een grote teleurstelling voor je zijn in april/mei.
Dat de kans klein is dat je tweede gaat worden weet ik ook.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Cruciaal? 1e of 2e worden we niet meer, als je die wedstrijden verliest kan je evengoed nog Europees voetbal veilig stellen.
Ook al winnen we die wedstrijden, ajax is te contant om nog in te halen. 5 punten is gewoon teveel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tegen PSV was cruciaal om mee te doen voor plek 1. Tegen Ajax en Twente is cruciaal als je mee wil doen om plek 2. Hierboven werd beweerd dat het niet cruciaal was.
[..]
Dat de kans klein is dat je tweede gaat worden weet ik ook.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Ook al winnen we die wedstrijden, ajax is te contant om nog in te halen. 5 punten is gewoon teveel.
Blijft absurd dat we geen speler hebben met een fatsoenlijke voorzet/cornerquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, Vormer zijn pech was Clasie. Maar hij was op zich altijd een prima vervanger. Op gegeven moment werd hij basisspeler in plaats van Vilhena, maar raakte weer geblesseerd. Wel de enige die in 3 jaar tijd goede corners heeft gegeven
Dit is zeker waar. Zo'n Nelom bijvoorbeeld, als die gewoon na elke training nog een half uur voorzetten gaat oefenen moet dat toch wat kunnen worden...quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Blijft absurd dat we geen speler hebben met een fatsoenlijke voorzet/corner
JP/Wilkshire ook nog. Niet van het veld tot je er 10 op rij goed hebt gegevenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit is zeker waar. Zo'n Nelom bijvoorbeeld, als die gewoon na elke training nog een half uur voorzetten gaat oefenen moet dat toch wat kunnen worden...
Als zelfs die mongool van een Willems het plots kan...quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit is zeker waar. Zo'n Nelom bijvoorbeeld, als die gewoon na elke training nog een half uur voorzetten gaat oefenen moet dat toch wat kunnen worden...
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als zelfs die mongool van een Willems het plots kan...
quote:Hij begon bij Quick Boys, speelde toen bij FC Utrecht, Feyenoord en Liverpool en sinds 2012 bij Fenerbahçe SK in Turkije. Hij speelde in tien jaar tijd meer dan honderd wedstrijden in het shirt van het Nederlands elftal en beëindigde dit jaar zijn interlandcarrière. Hij staat bekend als een harde werker en iemand die altijd tot het gaatje gaat: Dirk Kuyt. NOS Langs de Lijn staat vanavond helemaal in het teken van de 34-jarige voetballer uit Katwijk. Nu alvast een voorproefje.
Naast liefde voor het Nederlands elftal, heeft Kuyt nog een grote liefde: Feyenoord. "Feyenoord is mijn club en dat zal altijd zo blijven", vertelt de aanvaller. "Het is nog altijd een droom om daar weer te spelen." Daarom laat de voetballer bij elke club waar hij speelt in zijn contract zetten dat hij voor niets naar Feyenoord kan als hij dat zou willen. "Dat gaat niet om geld", zegt Kuyt. "Het gaat om waardering en ik wil graag na mijn carrière betrokken blijven bij de club."
Betekent dat dan dat Kuyt na dit seizoen bij Fenerbahçe terugkeert naar Rotterdam? "Zij willen me graag behouden in Istanbul", vertelt hij. "Feyenoord moet het ook nog maar willen, ik weet niet wat hun visie is. Je hebt in de voetballerij, en in het leven, altijd meerdere partijen nodig voor zo'n beslissing. Maar ik voel me nog heel fit."
Vreemd genoeg maakt dit hem sympathieker. Hij noemt niet alle andere clubs waar hij heeft gespeeld.quote:
Ligt aan het contract dat hij krijgt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:54 schreef Kiid het volgende:
Ik vind Kuyt nu toch echt te oud worden hoor. Dat moet je niet willen (lijkt mij?!)
Ligt aan de verwachtingen van beide kanten. Ik denk dat hij hierna nog best een jaar meekan, maar misschien wel als rechtsback voor een gedeelte, en voor een deel als invaller. En dan verlenging bij minstens x-minuten en na einde spelersloopbaan wil hij denk ik trainer worden, dus daar moet ook ruimte voor zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:54 schreef Kiid het volgende:
Ik vind Kuyt nu toch echt te oud worden hoor. Dat moet je niet willen (lijkt mij?!)
Wilkshire geeft, percentueel gezien, de beste voorzetten van de eredivisie.. Dus Nelom moet meer naar Luke kijkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als zelfs die mongool van een Willems het plots kan...
Wilkshire gaf in ieder geval de meeste voorzetten. Maar toch niet hoogste slagingspercentage, dat zou een wonder zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wilkshire geeft, percentueel gezien, de beste voorzetten van de eredivisie.. Dus Nelom moet meer naar Luke kijken
Jawel dus.. 37% van zijn voorzetten komen aan, bij Willems 35% en dat is dus de top2 van Nederlandquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wilkshire gaf in ieder geval de meeste voorzetten. Maar toch niet hoogste slagingspercentage, dat zou een wonder zijn.
Tjah, het gaat er ook om hoe ze aankomen. Die van Wilkshire zijn van die halve tamme voorzetten. Heel hoog en er zit amper vaart in. Die van Willems daarentegen: Daar hoef je alleen maar je hoofd tegen aan te zetten en hij vliegt er al in.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jawel dus.. 37% van zijn voorzetten komen aan, bij Willems 35% en dat is dus de top2 van Nederland
Ja, maar dat is dan weer zo'n statistiek waar ze alles meenemen. Als hij de bal voorzet en hij komt aan de andere kant uit bij JP dan is het een slechte voorzet, maar komt hij wel aan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jawel dus.. 37% van zijn voorzetten komen aan, bij Willems 35% en dat is dus de top2 van Nederland
Klopt, daar zit nog wel een verschil in ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah, het gaat er ook om hoe ze aankomen. Die van Wilkshire zijn van die halve tamme voorzetten. Heel hoog en er zit amper vaart in. Die van Willems daarentegen: Daar hoef je alleen maar je hoofd tegen aan te zetten en hij vliegt er al in.
Ook dat klopt. Maar toch, ik zie het positief inquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer zo'n statistiek waar ze alles meenemen. Als hij de bal voorzet en hij komt aan de andere kant uit bij JP dan is het een slechte voorzet, maar komt hij wel aan.
Dirkie kan op elke positie he. Desnoods vervangt hij Vermeer als het nodig is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:54 schreef Kiid het volgende:
Nee, niet gek nee. PSV in europa is zo verschrikkelijk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:29 schreef Antaris het volgende:
RTL7 gaat de UEFA wedstrijden uitzenden van Feijenoord en Ajax.
PSV wordt uitgezonden door FOX. Maar dat interesseert toch niemand.
Bron: ff zoeken......
wrs nog beter dan Mulderquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dirkie kan op elke positie he. Desnoods vervangt hij Vermeer als het nodig is.
van Ajax verliezen was nog sneuerquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, niet gek nee. PSV in europa is zo verschrikkelijk om naar te kijken.
Best sneu dat we van zo'n grafploeg hebben verloren.
Maar waarom moet het gelijk iemand van 35 zijn? Jongens zoals Ahmadi en Vermeer kunnen nog wat jaartjes mee en die brengen ook ervaring met zich mee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:49 schreef koosfransoos het volgende:
Van mij mag Dirkie komen. Als Joris en Khalid straks weg gaan hebben we alleen El Ahmadi en Vermeer met een beetje ervaring. En dat Kuyt erbij voor wat internationale ervaring (en iemand die overal terecht kan, bv. in de Toornstra rol).
twitter:RHB_17 twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 22:25:22Het duel Roma-Juve, in het weekend na Feyenoord-Roma, is door de Serie A verplaatst naar maandag 2 mrt. Geen gunstig nieuws voor Feyenoord. reageer retweet
KNJB.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:37 schreef Tortugal het volgende:
twitter:RHB_17 twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 22:25:22Het duel Roma-Juve, in het weekend na Feyenoord-Roma, is door de Serie A verplaatst naar maandag 2 mrt. Geen gunstig nieuws voor Feyenoord. reageer retweet
Ervaring is niet direct relevant.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:49 schreef koosfransoos het volgende:
Van mij mag Dirkie komen. Als Joris en Khalid straks weg gaan hebben we alleen El Ahmadi en Vermeer met een beetje ervaring. En dat Kuyt erbij voor wat internationale ervaring (en iemand die overal terecht kan, bv. in de Toornstra rol).
Das kutnieuwsquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:37 schreef Tortugal het volgende:
Ervaring zorgt er ook voor dat je op de juiste momenten een wedstrijd op slot kan gooien, de juiste overtredingen maakt en af en toe op het juiste moment het vuurtje opstookt. Een speler wordt dan ook constanter, kiest vaker de juiste oplossing en gaat niet meer door een bepaalde ondergrens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:11 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ervaring is niet direct relevant.
Ervaring helpt meestal bepaalde mentale aspecten te verbeteren waaronder de capaciteit om het team op sleeptouw te nemen.
John Guidetti heeft deze capaciteit al sinds zijn 12de bijvoorbeeld.
Clasie ook, alleen hij komt fysiek tekort om er gebruik van te maken.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een clichéquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:26 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ervaring zorgt er ook voor dat je op de juiste momenten een wedstrijd op slot kan gooien, de juiste overtredingen maakt en af en toe op het juiste moment het vuurtje opstookt. Een speler wordt dan ook constanter, kiest vaker de juiste oplossing en gaat niet meer door een bepaalde ondergrens.
Dat zijn wel dingen die je door de jaren heen leert (met name ook internationaal) en die spelers zijn daartoe dus ook best wel belangrijk in een team mijn inziens
Ben ik niet mee eens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:26 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ervaring zorgt er ook voor dat je op de juiste momenten een wedstrijd op slot kan gooien, de juiste overtredingen maakt en af en toe op het juiste moment het vuurtje opstookt. Een speler wordt dan ook constanter, kiest vaker de juiste oplossing en gaat niet meer door een bepaalde ondergrens.
Dat zijn wel dingen die je door de jaren heen leert (met name ook internationaal) en die spelers zijn daartoe dus ook best wel belangrijk in een team mijn inziens
Misschien wel zo volledig om een onderscheid te maken tussen controlerende en creatieve spelers. En een onderscheid tussen ervaren of richting aftakeling. Ik heb wel het idee dat Sneijder en v/d Vaart bijvoorbeeld een stuk beter zijn geworden na hun 25e. Of ze het nu nog op kunnen brengen is dan nog de vraag.. Messi is wmb momenteel ook niet zwakker dan een x-aantal seizoenen geleden trouwensquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:44 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens.
Die eerste alinea is gewoon mentale capaciteiten.
En er zijn ook zat spelers die naarmate ze ouder worden hun flair en expressiviteit verliezen waardoor ze geforceerd de juiste keuzes willen maken waardoor ze alleen maar slechter worden.
Goede voorbeelden zijn Ronaldo, Messi, Elia, Sneijder, Van Der Vaart, Babel, Agbonlahor etc.
Ik niet.. ervaren spelers met kwaliteit heb je gewoon nodig. Daardoor wonnen we in 2002 ook de UEFA Cup.. paar goede ervaren spelers aangevuld met talenten als Van Persie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een cliché
Sowieso is ie al goed in de kleedkamer.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:09 schreef GGMM het volgende:
Ah, de maandelijkse Kuijt-discussie.
Die al 7 jaar gevoerd wordt.
Nelom is het lelijke eendje bij Feyenoord.quote:
Goh.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:22 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nelom is het lelijke eendje bij Feyenoord.
Valt gewoon negatief op terwijl hij gewoon goed is.
Nelom heeft iets angstigs in zijn spel, waardoor als je hem ziet spelen je ook voortdurend verwacht dat hij de fout in gaat. Net als veel andere Nederlandse verdedigers vind ik hem ook veel te slap. Wel knap dat hij me zijn beperkte kwaliteiten Feyenoord 1 heeft gehaald.. de meeste jeugdspelers redden het niet. Hij zal dus wel iets kunnen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:22 schreef Blackings het volgende:
[..]
Voor degene die Moneyball hebben gezien, Nelom is zo'n speler.
Niet zozeer angstigs.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nelom heeft iets angstigs in zijn spel, waardoor als je hem ziet spelen je ook voortdurend verwacht dat hij de fout in gaat. Net als veel andere Nederlandse verdedigers vind ik hem ook veel te slap. Wel knap dat hij me zijn beperkte kwaliteiten Feyenoord 1 heeft gehaald.. de meeste jeugdspelers redden het niet. Hij zal dus wel iets kunnen.
Het is dat ik weet wie het zegt hahaquote:Op woensdag 24 december 2014 00:52 schreef Blackings het volgende:
[..]
Niet zozeer angstigs.
Maar hij straalt constant een verwarring uit en maakt fouten op de meest hinderlijke momenten voor de kijker.
Ik vloek ook regelmatig op deze sfeerneger.
Maar let op zijn mandekking, tackles, rugdekking en loopacties.
Uitstekend.
Toornstra kan het. En volgens mij zouden Clasie, Vilhena en Wilkshire als ze er veel op trainen ook moeten kunnen. JP ook.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Blijft absurd dat we geen speler hebben met een fatsoenlijke voorzet/corner
Scheelt, hebben ze een dag minder rust voor de returnquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:37 schreef Tortugal het volgende:
Enkele miljoenen. Geef gewoon harde cijfers, wat zijn de verwachtingen over inkomsten, kosten etc. bij de verschillende stadions, neem toch aan dat dat ondertussen ook wel onderzocht isquote:
Weer een nieuw idee maar zo wordt er nooit wat concreet.quote:
Jij bent echt niet objectief over gekleurde spelersquote:Op woensdag 24 december 2014 00:22 schreef Blackings het volgende:
[..]
Voor degene die Moneyball hebben gezien, Nelom is zo'n speler.
Ze zouden er medio januari toch op terug komen? Ik mag inderdaad hopen dat er dan wel iets van plannen met dit soort data gepresenteerd worden.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Enkele miljoenen. Geef gewoon harde cijfers, wat zijn de verwachtingen over inkomsten, kosten etc. bij de verschillende stadions, neem toch aan dat dat ondertussen ook wel onderzocht is
Als je de uitspraken mag geloven dan gaan ze Kazim voor 3/4 jaar vastleggen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Als Feyenoord over een half jaar niet verder wil met Kazim (geen idee hoe tevreden ze over hem zijn) en Kuyt is beschikbaar dan zou ik als ik Van Geel was een jaartje met Kuyt in de spits gaan spelen. Goede betaalbare spitsen zijn moeilijk te vinden is gebleken. Of hij het nog waar kan maken is vraag twee
Eind januari zou het inderdaad bekend worden. Vooral het laatste punt is belangrijk ja, ik smacht naar warme kroketten tijdens de wedstrijdquote:Op woensdag 24 december 2014 09:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ze zouden er medio januari toch op terug komen? Ik mag inderdaad hopen dat er dan wel iets van plannen met dit soort data gepresenteerd worden.
• Hoe ziet het investeringplaatje eruit (welke bv investeert, hoeveel geleend, etc),
• Hoe zien de inkomsten eruit, en voor wie, wat voor betalingsregelingen
• Voor hoeveel zit/staanplaatsen gaan we überhaupt![]()
• Waar willen ze die staanplaatsen lokaliseren? W,X,Y,Z goedkope staanplaatsen wellicht? Of zullen ze een Dortmund-muur willen nabootsen bij X,R,S,T?
• Wellicht een vernieuwde impressieschets?
• Info over de warme-kroketten-bar?
Je kan ze moeilijk verwijten dat ze hun eigen spits niet afbrandenquote:Op woensdag 24 december 2014 09:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je de uitspraken mag geloven dan gaan ze Kazim voor 3/4 jaar vastleggen.
quote:Feyenoord lost spitsenprobleem op
Feyenoord heeft de 22-jarige mexicaanse spits Feliz Navidad gecontracteerd. Hij gaat in januari mee op het trainingskamp, van de club, in Dubai.Hij heeft voor 4 jaar getekend.Hij speelde voor Querétaro FC in de La Primera División in Mexico. De spits van Querétaro FC was zondag aanwezig tijdens het duel tegen N.A.C. Hij maakten in 18 wedstrijden 36 doelpunten
Jij ook een vrolijke kerst.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:37 schreef Happel het volgende:
Feyenoord krijgt overigens een nieuwe spits met de kerst: Feliz Navidad. Toppert, naar het schijnt.
Daar heb jij toch mee samen gespeeld?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ja, ik ken hem. Hij speelde in een 2 spitsensysteem met José Feliciano.
Nee ik kwam later en speelde met Próspero Año Nuevo.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daar heb jij toch mee samen gespeeld?
76.000 lijkt me inderdaad wat veel van het goede.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las trouwens net het artikel over de mogelijkheid dat het nieuwe stadion 76.000 plaatsen krijgt. Dat klinkt best stoer zoveel capaciteit, maar we zijn geen Dortmund waar iedere thuiswedstrijd 80.000 man op afkomen. Het huidige gemiddelde van Feyenoord ligt al jaren rond de 45.000 geloof ik.. vraag me af waar de grens ligt bij een nieuw stadion.
In Italië zie je juist een tendens om van groot naar klein te gaan.. Juventus.. Roma.. Milan.. Beter een stadion met voldoende capaciteit dat iedere keer vol zit dan een te groot stadion dat zelden is uitverkocht
Anderzijds kan 76000 wel gunstig uitpakken voor de toegangsprijs. Als ze 'm vol willen krijgen moeten ze zakken met de prijzen.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:11 schreef PIETR het volgende:
76.000 is totaal idioot. Grootheidswaanzin. Zelfs tegen Ajax of in de CL zal dat nooit vol zitten.
Een capaciteit van 60.000 lijkt me beter.
Ja, terwijl een nieuw stadion normaal hogere prijzen betekend, dus wat houdt dit in voor de businesscase vraag ik me dan af.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:28 schreef eight het volgende:
[..]
Anderzijds kan 76000 wel gunstig uitpakken voor de toegangsprijs. Als ze 'm vol willen krijgen moeten ze zakken met de prijzen.
Ach, jouw tijd bij feyenoord was ook niet echt een succes te noemen hé.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee ik kwam later en speelde met Próspero Año Nuevo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Kwam dat 'gerucht' niet op Voetbalzone of zo?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
Feyenoord heeft het oog laten van op een talent uit de Surinaamse competitie.
De 18-jarige Don Raja heeft met zijn vele doelpunten voor Transvaal het afgelopen seizoen de aandacht getrokken van meerdere teams in Europa. Naar eigen zeggen is op dit moment de interesse van Feyenoord het meest concreet.
http://www.transfernieuws.nl/ dacht ik.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kwam dat 'gerucht' niet op Voetbalzone of zo?
Transferboulevard of zoiets. Was wel leuk, je mocht zelf geruchten plaatsen en die vervolgens omhoog stemmen.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kwam dat 'gerucht' niet op Voetbalzone of zo?
Ik heb de screenprints helaas niet meer. Maar dat was wel leuk ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:57 schreef Dekatria het volgende:
Dat het de comments bij FR12 haalde was wel geweldig, trouwens
Ik zou het anders formuleren als ik Kuyt wasquote:‘Mijn tekortkoming is dat ik te open ben geweest over mijn gedachtes’
Woensdag, 24 december 2014 om 10:28
Dirk Kuyt heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij graag nog eens voor Feyenoord zou voetballen en staat nog altijd achter zijn uitspraken over een mogelijke terugkeer in Rotterdam. Toch had de aanvaller van Fenerbahçe achteraf liever gehad dat hij wat minder openhartig was geweest.
De 34-jarige oud-international, die 104 keer voor het Nederlands elftal uitkwam, wordt er nu immers vaker dan hem lief is naar gevraagd of hij daadwerkelijk zijn rentree zal maken in De Kuip. “In je leven zeg je dingen en mijn tekortkoming is dat ik soms te open ben geweest over mijn gedachtes”, vertelt de routinier aan de NOS. “Op mijn leeftijd gaan steeds meer mensen mij aanvallen.”
Dat Kuyt in juli zijn 35e verjaardag viert, wil volgens hem echter geenszins zeggen dat het te laat is om nog van waarde te zijn, mocht hij weer bij Feyenoord komen spelen. “Ik voel me nog heel fit. Ik speel elke wedstrijd, mis geen training en heb het twee keer 45 minuten volgehouden in de hitte van Brazilië op het WK.”
Inderdaad. Aantal vakken maakt niemand gebruik van die stoeltjes. Staan is ook wel het leukstquote:Op woensdag 24 december 2014 11:15 schreef Dekatria het volgende:
Te groot aantal inderdaad, maar dat er serieus over staanplaatsen wordt gepraat bevalt me wel.
quote:De vrijspraak van een 24-jarige supporter van Fortuna Sittard heeft 'grote gevolgen'. De man werd vrijgesproken van zijn betrokkenheid bij rellen, omdat hij al een stadionverbod van de KNVB had geaccepteerd.
De rechter kon daarom naar eigen zeggen de voetbalhooligan niet veroordelen, omdat die al een straf had gekregen en je in Nederland niet twee keer berecht kan worden in dezelfde zaak.
Die uitspraak zal grote gevolgen hebben, zegt advocaat Christian Visser tegen 1Limburg: ,,Als andere rechters deze uitspraak volgen, dan betekent dat in al die zaken het Openbaar ministerie niet ontvankelijk wordt verklaard, omdat de KNVB in alle zaken al een stadionverbod oplegt."
Juist tegen de vrijgesproken Fortuna-supporter had het OM de hoogste straf geëist. Vier andere hooligans kregen taakstraffen en stadionverboden opgelegd van de rechter.
Gestopt na groep 5 inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:41 schreef Thunder0x het volgende:
Manu heeft de basisschool ook niet afgemaakt volgens mij, dat handschrift![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe UI gevonden.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:41 schreef Thunder0x het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:41 schreef Thunder0x het volgende:
[ afbeelding ]
omfgquote:Op woensdag 24 december 2014 13:41 schreef Thunder0x het volgende:
[ afbeelding ]
De motoriek is bij hem volledig in zijn voeten gaan zitten.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:41 schreef Thunder0x het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord en goedkope kaarten....quote:Op woensdag 24 december 2014 11:28 schreef eight het volgende:
[..]
Anderzijds kan 76000 wel gunstig uitpakken voor de toegangsprijs. Als ze 'm vol willen krijgen moeten ze zakken met de prijzen.
Nogal goedkoop scoren van het AD op deze manierquote:Op woensdag 24 december 2014 13:41 schreef Thunder0x het volgende:
[ afbeelding ]
Elk team lijkt wel een speler te hebben die "speciaal" is. Bij PSV is dat iig Jetro Willems.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:41 schreef Thunder0x het volgende:
[ afbeelding ]
Duurde toch altijd wel een minuut voordat ik de één na laatste regel kon lezen. Allemachtigquote:Op woensdag 24 december 2014 13:41 schreef Thunder0x het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben van elke club een speler, wat is het probleem?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nogal goedkoop scoren van het AD op deze manier
Goeie UI wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:17 schreef Pascalus het volgende:
Ik geef geen kritiek op Manu want mijn handschrift is bijna nog lelijker.
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:41 schreef Thunder0x het volgende:
[ afbeelding ]
Ditquote:Op woensdag 24 december 2014 16:17 schreef Pascalus het volgende:
Ik geef geen kritiek op Manu want mijn handschrift is bijna nog lelijker.
Nog 'maar' 3.5 weekquote:
Want Feyenoorders zijn ook allemaal halve wijven, wil je zeggen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:18 schreef ursel het volgende:
[ afbeelding ]
je moet hem ff op zijn kop hangen, maar voor de rest klopt het wel.
Bron
Ik zou niet weten waarom niet, derhalve ben ik geneigd 'ja' te zeggenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Tortugal het volgende:
Kom ik als minderjarige met een andere minderjarige de benefietwedstrijd Feyenoord-Emmen in?
Zonder begeleiding dien je minimaal 12 jaar oud te zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Tortugal het volgende:
Kom ik als minderjarige met een andere minderjarige de benefietwedstrijd Feyenoord-Emmen in?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Tortugal het volgende:
Nee dusquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zonder begeleiding dien je minimaal 12 jaar oud te zijn.
Ging me vooral om de kleurstelling. Maar als jij gelijk alle feyenoorders over een kam wilt scheren ga je gang.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Want Feyenoorders zijn ook allemaal halve wijven, wil je zeggen?
Natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Tortugal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |