quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Kazim heeft 7 keer gescoord in 13 wedstrijden, dat is hartstikke knap/goed dus waarom kom je hier hatenquote:
Het zijn z'n maniertjes. Meest treurige vond ik nog tegen Sevilla. Heb je 2-0 gewonnen, door in Europa en iedereen viert feest, gaat hij nog even ruzie zoeken met de Spaanse trainerquote:Op maandag 22 december 2014 11:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kazim heeft 7 keer gescoord in 13 wedstrijden, dat is hartstikke knap/goed dus waarom kom je hier haten
Van Pelle kon ik het hebben en vond ik het wel mooi, maar bij Kazim vind ik het behoorlijk irritant. Zelf nauwelijks beter en dan op alles en iedereen zeikenquote:Op maandag 22 december 2014 11:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het zijn z'n maniertjes. Meest treurige vond ik nog tegen Sevilla. Heb je 2-0 gewonnen, door in Europa en iedereen viert feest, gaat hij nog even ruzie zoeken met de Spaanse trainer
Ik geniet daar juist intens van. Lekker oorlog maken. Als je allemaal van die dooie vogeltjes in de kleedkamer hebt zitten wordt het nooit wat.quote:Op maandag 22 december 2014 11:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het zijn z'n maniertjes. Meest treurige vond ik nog tegen Sevilla. Heb je 2-0 gewonnen, door in Europa en iedereen viert feest, gaat hij nog even ruzie zoeken met de Spaanse trainer
Dan wel op het veld tijdens de wedstrijd. A-la Mathijsen.quote:Op maandag 22 december 2014 12:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik geniet daar juist intens van. Lekker oorlog maken. Als je allemaal van die dooie vogeltjes in de kleedkamer hebt zitten wordt het nooit wat.
Eerst je voeten laten spreken, dan je snavel. Dan kan ik er ook van genieten. Pelle mocht van mij zeiken en trappen wat hij wou... De Held.quote:Op maandag 22 december 2014 12:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik geniet daar juist intens van. Lekker oorlog maken. Als je allemaal van die dooie vogeltjes in de kleedkamer hebt zitten wordt het nooit wat.
Zou die gozer niet gewoon iets van ADHD hebben?quote:Op maandag 22 december 2014 11:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van Pelle kon ik het hebben en vond ik het wel mooi, maar bij Kazim vind ik het behoorlijk irritant. Zelf nauwelijks beter en dan op alles en iedereen zeiken
Ruben Schaken heeft het buskruit ook niet uitgevonden.quote:Op maandag 22 december 2014 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Die Willems he, wat een mega domme kneus is dat zeg. En dan die Depay. Met z'n Mempvis. Vis in z'n anus met die kut kop van 'm. De tering, wat is dat PSV dom zeg.
Ben het met je eens dat ze een selectie vol met irritante gasten hebben.. had ook niet verwacht dat ze dit seizoen opeens zo goed zouden presteren.quote:Op maandag 22 december 2014 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Die Willems he, wat een mega domme kneus is dat zeg. En dan die Depay. Met z'n Mempvis. Vis in z'n anus met die kut kop van 'm. De tering, wat is dat PSV dom zeg.
Nee, maar ja, Nederlandse competitie. Tegen echte tegenstanders worden ze alsnog dol gespeeld. Kutte is, die aanval van ze is wel heel erg dikke prima, waardoor het allemaal toch nog goed komt.quote:Op maandag 22 december 2014 12:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat ze een selectie vol met irritante gasten hebben.. had ook niet verwacht dat ze dit seizoen opeens zo goed zouden presteren.
Nee klopt.quote:Op maandag 22 december 2014 12:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ruben Schaken heeft het buskruit ook niet uitgevonden.
Welkom terugquote:Op maandag 22 december 2014 12:14 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, ik ben er weer. Hallo iedereen. NAC is kut.
Thanks onlogicaGod.quote:Op maandag 22 december 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welkom terug
En, zoals altijd, wat een kwaliteit post je toch!
Als je ze in Europa ziet kutten dan is het wel teleurstellend dat we er in Eindhoven 4 om de oren krijgen. Had dat niet verwacht eigenlijk. Het is vrijwel dezelfde selectie als vorig jaar maar het draait nu veel beter helaasquote:Op maandag 22 december 2014 12:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maar ja, Nederlandse competitie. Tegen echte tegenstanders worden ze alsnog dol gespeeld.
Het scheelt wel of je met hem speelt of Te Vrede, niet eens qua kools waarschijnlijk maar hij heeft wel een ziek aandeel in het veldspel. Passje hier kaatsje daar eentweetje zus balletje zo.quote:Op maandag 22 december 2014 11:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van Pelle kon ik het hebben en vond ik het wel mooi, maar bij Kazim vind ik het behoorlijk irritant. Zelf nauwelijks beter en dan op alles en iedereen zeiken
Homo.quote:Op maandag 22 december 2014 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lichaam, toen hij gister ander shirt aan moest
Hij is ook een heel stuk afgetrainder geworden inderdaad. Hij was echt wel te zwaar en te breed in septemberquote:Op maandag 22 december 2014 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Het scheelt wel of je met hem speelt of Te Vrede, niet eens qua kools waarschijnlijk maar hij heeft wel een ziek aandeel in het veldspel. Passje hier kaatsje daar eentweetje zus balletje zo.
Volgens mij zijn heel wat verdedigers ook bang voor hem waardoor ze het duel maar niet aangaan, + hij is fysiek ziek sterk natuurlijk.
quote:Op maandag 22 december 2014 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Het scheelt wel of je met hem speelt of Te Vrede, niet eens qua kools waarschijnlijk maar hij heeft wel een ziek aandeel in het veldspel. Passje hier kaatsje daar eentweetje zus balletje zo.
Volgens mij zijn heel wat verdedigers ook bang voor hem waardoor ze het duel maar niet aangaan, + hij is fysiek ziek sterk natuurlijk.
+ hij scoortquote:Op maandag 22 december 2014 12:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is ook een heel stuk afgetrainder geworden inderdaad. Hij was echt wel te zwaar en te breed in september
http://www.fcupdate.nl/vo(...)voor-kazim-richards/quote:Op maandag 22 december 2014 12:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kazim _o_ gauw vastleggen die gozer, voordat er kapers op de kust zijn. Geelgod _o_
Nog niet half zo overtuigend als Guidetti/Pelle warenquote:Op maandag 22 december 2014 12:43 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)voor-kazim-richards/
Zou een simpele kwestie worden. Waarschijnlijk alleen een handtekening van van Geel voor nodig. Eerst maar eens zien of hij zijn vorm van de laatste maand door kan trekken. Hij is in zijn eerste seizoenshelft niet zo overtuigend als Guidetti of Pelle.
Wel véél beter dan Te Vrede of Achahbar (quote:Op maandag 22 december 2014 12:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nog niet half zo overtuigend als Guidetti/Pelle waren
Dat is zijn geluk inderdaadquote:Op maandag 22 december 2014 13:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel véél beter dan Te Vrede of Achahbar ().
Moeilijke jeugd, moeilijke jongens, broodvoetballers en er zal individueel natuurlijk ook genoeg spelenquote:Op maandag 22 december 2014 13:09 schreef Henrys het volgende:
Waarom gaat het altijd mis met die Marokkaanse talenten? Niet alleen Nederlandse Marokkanen maar bijvoorbeeld ook Taarabt
Je hebt bij dat soort gasten ook vaak te maken met een omgeving (familie, vrienden e.d.) die hen op een voetstuk zetten waardoor ze denken dat ze de koning zijn. Dat krijgen ze al mee vanuit hun opvoeding maar als ze dan ook nog kunnen voetballen wordt het helemaal erg. Die cultuur is niet zo geschikt voor de ontwikkeling van een goede profmentaliteit denk ik..quote:Op maandag 22 december 2014 13:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Moeilijke jeugd, moeilijke jongens, broodvoetballers en er zal individueel natuurlijk ook genoeg spelen
Welke cultuur tegenwoordig nog wel? Hier in NL heb je tegenwoordig hetzelfde geloof ik. Kijk naar onze talenten de laatste jaren. Ze worden pas volwassen op een leeftijd als 24/25. Tenzij echt uniek talent of ze hebben van zichzelf al een mentaliteit van heb ik jou daar.quote:Op maandag 22 december 2014 13:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je hebt bij dat soort gasten ook vaak te maken met een omgeving (familie, vrienden e.d.) die hen op een voetstuk zetten waardoor ze denken dat ze de koning zijn. Dat krijgen ze al mee vanuit hun opvoeding maar als ze dan ook nog kunnen voetballen wordt het helemaal erg. Die cultuur is niet zo geschikt voor de ontwikkeling van een goede profmentaliteit denk ik..
Dat heeft alles te maken met een slechte start van de competitie. Vrij kut was dat. Je kan verder niet ontkennen dat het nu vrij goed loopt, ware het niet van een regelmatig schutterende aanval?quote:Op maandag 22 december 2014 11:31 schreef Kiid het volgende:
Je kan ook niet zeggen dat het goed gaat als je nu al bent uitgespeeld in de competitie
We doen het nu gewoon goed. Zit veel voetbal in, alleen wat je zegt inderdaad, de aanval komt nu pas een beetje op gang.quote:Op maandag 22 december 2014 13:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heeft alles te maken met een slechte start van de competitie. Vrij kut was dat. Je kan verder niet ontkennen dat het nu vrij goed loopt, ware het niet van een regelmatig schutterende aanval?
En we hebben eindelijk ook geen zware schuldenlast meer waardoor we hopelijk aan de toekomst kunnen werken. Vanaf volgend seizoen moet het weer vanzelfsprekend zijn dat we elk jaar om de titel meedoen.quote:Op maandag 22 december 2014 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We doen het nu gewoon goed. Zit veel voetbal in, alleen wat je zegt inderdaad, de aanval komt nu pas een beetje op gang.
Uiteindelijk heb je nu gewoon de beste selectie in jaren, terwijl je eigenlijk een half WK elftal aan spelers hebt verkocht.
Ik mag die Rutten wel.quote:Overigens speelde ook Boëtius een belabberde pot tegen NAC. Rutten: "Jean-Paul kon niet brengen wat wij van hem verwachten. Hij kon even niks extra’s brengen. Maar hij is ook weer niet door de ondergrens gezakt. Of sommige spelers moe zijn? Als ze grote spelers willen worden, moeten ze daarmee omgaan. In Engeland spelen ze nu gewoon door en gaan ze zelfs een dubbel programma afwerken."
Dat valt of staat weer met de beslissing om voor een al dan niet nieuw stadion te gaan.quote:Op maandag 22 december 2014 13:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
En we hebben eindelijk ook geen zware schuldenlast meer waardoor we hopelijk aan de toekomst kunnen werken.
Afhankelijk van wat er doorstroomt. Wat mij betreft doen we het financieel de komende jaren exact zoals we nu doen. Mooi een goede buffer opbouwen, en vertrouwen op eigen jeugd aangevuld met kwaliteit als Toornstra. Dan moet je vanzelf weer mee doen ja maar leg je ook gelijk een goeie financiële basis voor een mooie toekomst.quote:Op maandag 22 december 2014 13:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
En we hebben eindelijk ook geen zware schuldenlast meer waardoor we hopelijk aan de toekomst kunnen werken. Vanaf volgend seizoen moet het weer vanzelfsprekend zijn dat we elk jaar om de titel meedoen.
Er is dan ook weinig geroteerd. In Engeland hebben de meeste clubs 2 volwaardige selecties. Rutten start 9 van de 10 keer met dezelfde elf spelers, als het kan qua blessures/schorsingen.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 22 december 2014 13:30 schreef Happel het volgende:
Dat valt of staat weer met de beslissing om voor een al dan niet nieuw stadion te gaan.
Eens.. eigen jeugd en dan ieder jaar doorselecteren en spelers van het niveau Toornstra halen. Denk dat we ook zonder nieuw stadion in de buurt moeten kunnen komen van de begroting van Ajax en PSV, het zou alleen wel helpen als je eens kampioen wordt.quote:Op maandag 22 december 2014 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat er doorstroomt. Wat mij betreft doen we het financieel de komende jaren exact zoals we nu doen. Mooi een goede buffer opbouwen, en vertrouwen op eigen jeugd aangevuld met kwaliteit als Toornstra. Dan moet je vanzelf weer mee doen ja maar leg je ook gelijk een goeie financiële basis voor een mooie toekomst.
Laat ik het zo zeggen, het gaat beter dan ik aanvankelijk had gedacht. Maar het blijft voorlopig nog even koffiedik kijken aangezien er een aantal lastige wedstrijden op het programma staan in januari.quote:Op maandag 22 december 2014 13:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heeft alles te maken met een slechte start van de competitie. Vrij kut was dat. Je kan verder niet ontkennen dat het nu vrij goed loopt, ware het niet van een regelmatig schutterende aanval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |