abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147833781

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 23-12-2014 14:53:40 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_147833801
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 09:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Die Brabantse wal is nog raarder met een aantal keren hetzelfde stuk. :6
Moet je voor de grap eens kijken naar het parcours in Las Vegas, das nog veel erger :D
Gelukkig is het dan donker...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_147834018
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 09:27 schreef Guard het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens kijken naar het parcours in Las Vegas, das nog veel erger :D
Gelukkig is het dan donker...
Het is nooit donker in Vegas.
pi_147834032
@Nikky en Qwea ( en Zoz? ) : welkom!

Als je nu je training loopt met een HR van om en nabij 170 dan loop je te hard. Doet bijna iedere beginner en ik dus ook. In den beginne :) vond ik ook dat ik toch niet zo laaaangzaaam * gaap * kon lopen en het zag er nog eens niet uit ook! Probeer de praat test. Als je gewoon een conversatie kunt houden tijdens het lopen dan zit je goed.
  maandag 22 december 2014 @ 09:45:34 #5
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147834066
Welkom nikky en welkom terug (toch?) Qwea! Goed gelopen Q!!!

En uhhh verder hoi en goedemorgen!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_147834087
quote:
99s.gif Op maandag 22 december 2014 09:42 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Het is nooit donker in Vegas.
Ja dat is het hele idee van 's avonds lopen natuurlijk: "look at the pretty lights"
pi_147834402
Morguh :O .
Welkom Nikky :W En veel plezier met hardlopen :Y
pi_147834443
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 09:43 schreef Liesje68 het volgende:

Als je nu je training loopt met een HR van om en nabij 170 dan loop je te hard. Doet bijna iedere beginner en ik dus ook. In den beginne :) vond ik ook dat ik toch niet zo laaaangzaaam * gaap * kon lopen en het zag er nog eens niet uit ook! Probeer de praat test. Als je gewoon een conversatie kunt houden tijdens het lopen dan zit je goed.
Lopen op lage hartslag *O*

Dat je 7km weg loopt en 3 uur erna jezelf afvraagt of je wel geweest bent of hebt liggen dromen. Want nergens last van
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_147834684
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 09:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Geweldig dat jij je HM hebt omgezet naar de Hele. ^O^ Nu ga ik me ook inschrijven lekker gezellig met jou mee lopen en een tour krijgen.
Ik formuleerde het wat ongelukkig, ik loop ook in Amersfoort. Maar wel de HM, ik kan dus één rondje meelopen en een tour geven. En ach, het tweede rondje is toch hetzelfde en dan weet je alles dus al. ;)

Ik zou wel bijna gaan twijfelen, ik heb gewoon geen last van de HM van gisteren. *O*
Goed, ik voel wel in mijn bovenbenen dat ik heb gelopen. Maar dit is de eerste HM dat ik de dag erna gewoon pijnvrij en soepel de trap afloop. Maar ik heb me voorgenomen om in 2015 nog geen M te lopen, dat lijkt me een mooi streven voor 2016.
pi_147834694
Gisteren na een week rust pijnvrij een rondje gelopen. M'n challenge ga ik dus wel halen *O*. Ben ik erg blij mee, want het voelde vorige week niet goed, eigenlijk. Een week zo weinig mogelijk belasten heeft gelukkig haar vruchten afgeworpen.

Om dat te vieren, wat voer voor de OP:

1
2
[b]3 januari 2015 - [url=http://www.newyearsrun.nl/]New Year's Run (Giessen)[/url][/b]
[*] Hinder - 10 km

1
2
[b]18 januari 2015 - [url=http://avwaterweg.nl/avw-evenementen/ruitenburghalve-2015]Ruitenburg Halve (Maassluis)[/url][/b]
[*] Hinder - HM

1
2
1 februari 2015 - Midwinter Marathon (Apeldoorn)[/b]
[*] Hinder - 25 km
Get stoned
  maandag 22 december 2014 @ 10:20:00 #11
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147834709
Dat je hartslag de eerste weken wat meer piekt lijkt me inherent aan conditie opbouwen :) De 'praattest' geldt voor tijdens een langzame duurloop en niet voor elke vorm van training.
  maandag 22 december 2014 @ 10:20:40 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147834723
Oja, welkom nieuwkomers!

En Hinder: fijn, pijnvrij! w/
pi_147834828
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 10:20 schreef Quoi het volgende:
Dat je hartslag de eerste weken wat meer piekt lijkt me inherent aan conditie opbouwen :) De 'praattest' geldt voor tijdens een langzame duurloop en niet voor elke vorm van training.
True. :) Maar daar Nikky en Zoz beide net begonnen zijn zal het overgrote deel van de training in het ' jog ' deel vallen waar mijn opmerking voor geldt...
  maandag 22 december 2014 @ 10:28:32 #14
434382 TheSwan
4 8 15 16 23 42
pi_147834915
Welkom Nikky ^O^

Tjonge, wat waaide het hard zaterdag! Werd af en toe door een windstoot gewoon naast de weg geblazen. Toch 21,2km gelopen en daarmee mijn langste loop van het jaar (mijn halve marathon wedstrijd was op de garmin ook echt precies 21,1km). Superblij dus!

Een een grote duim voor iedereen die met dit onstuimige weer er toch uit gaat ^O^ _O_
Voor mij is dit eigenlijk nooit vanzelfsprekend geweest, dus ik weet hoe moeilijk het kan zijn..
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 december 2014 @ 10:29:47 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147834939
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 10:18 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik formuleerde het wat ongelukkig, ik loop ook in Amersfoort. Maar wel de HM, ik kan dus één rondje meelopen en een tour geven. En ach, het tweede rondje is toch hetzelfde en dan weet je alles dus al. ;)

Ik zou wel bijna gaan twijfelen, ik heb gewoon geen last van de HM van gisteren. *O*
Goed, ik voel wel in mijn bovenbenen dat ik heb gelopen. Maar dit is de eerste HM dat ik de dag erna gewoon pijnvrij en soepel de trap afloop. Maar ik heb me voorgenomen om in 2015 nog geen M te lopen, dat lijkt me een mooi streven voor 2016.
Ik denk dat je 2015 toch een hele loopt :)
pi_147835279
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik denk dat je 2015 toch een hele loopt :)
Ik heb eerder groepen van niet, maar het kriebelt wel. De hele staat absoluut op mijn bucket list. Mijn plan was om in 2014 één HM te lopen (check), in 2015 een aantal (voorlopig twee in de planning in het eerste half jaar) en dan eens na te denken over een M in 2016. Maar als ik lekker blijf trainen en ik kan de tijd er voor vrijmaken, wie weet.... :@
  maandag 22 december 2014 @ 10:57:32 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147835754
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 10:25 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

True. :) Maar daar Nikky en Zoz beide net begonnen zijn zal het overgrote deel van de training in het ' jog ' deel vallen waar mijn opmerking voor geldt...
Kan inderdaad. Daar kunnen we alleen maar naar raden. Ik zie ook best vaak van die snelle kamikaze-evy's op straat lopen :P
  maandag 22 december 2014 @ 11:11:45 #18
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_147836102
Eind van de middag ben ik van plan om een kilometer of 10 te gaan lopen. Ben benieuwd met die wind *O*
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_147836206
Ik heb net mijn eerste schaatsles gehad (morgen en overmorgen de rest van de vakantiecursus) en het was nog niet makkelijk om de slag te doen die de meester wilde. "Je moet naar de zijkant, je bent nu aan het hardlopen" :? Maar ik maak vorderingen, de slag is nu goed en ik kan 'bijna' pootje over.
  maandag 22 december 2014 @ 11:18:20 #20
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147836272
Wat een wind staat er weer :o Niet echt handig bij hardlopen :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 22 december 2014 @ 11:19:27 #21
258885 Solique
I Kill You !
pi_147836306
Gistermiddag rustig aan 2km gelopen.
Ging stabiel en zelfs het idee dat ik verder had gekund, toch maar verstandig geweest en rustig terug gelopen.
Tot nu toe pijnloos en geen klachten er aan over gehouden dus kan ik het rustig verder opbouwen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 22 december 2014 @ 11:19:56 #22
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147836315
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 11:15 schreef Angel-A het volgende:
Ik heb net mijn eerste schaatsles gehad (morgen en overmorgen de rest van de vakantiecursus) en het was nog niet makkelijk om de slag te doen die de meester wilde. "Je moet naar de zijkant, je bent nu aan het hardlopen" :? Maar ik maak vorderingen, de slag is nu goed en ik kan 'bijna' pootje over.
Cool! Jaap Eeden baan?

Voor mij staat over een aantal dagen mijn eerste skiles op het programma :%
pi_147836381
Ik heb waanzinnige pijn in mijn kuiten :') (maar geen last van mijn knie! *O* )

SPOILER: geen charmante foto's zoals bij de 7^^ want ik was kapot zo vlak voor de finish maar ik zweef wel als een malle!
pi_147836473
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2014 11:22 schreef Serinde het volgende:

SPOILER: geen charmante foto's zoals bij de 7^^ want ik was kapot zo vlak voor de finish maar ik zweef wel als een malle!
Je zweeft!
  maandag 22 december 2014 @ 11:27:00 #25
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147836475
Topfoto ^O^
F means you're fucked
  maandag 22 december 2014 @ 11:32:20 #26
50430 Yuki
Student Midwife
pi_147836608
Cool, Serinde!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_147836627
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 11:19 schreef Quoi het volgende:

[..]

Cool! Jaap Eeden baan?

Voor mij staat over een aantal dagen mijn eerste skiles op het programma :%
Nee in Haarlem. Het is leuk om echt wat te leren maar ook lastig omdat ik erg uit mijn comfort zone gehaald werd, ik voelde me nog wat wiebelig op de schaats en was bang om te vallen en hup, daar kwam het volgende opdrachtje alweer. Dat zal met skiles ook zo zijn denk ik, veel plezier!
  maandag 22 december 2014 @ 11:40:44 #28
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147836808
Schaatsen....dát is pas lang geleden!
F means you're fucked
pi_147837000
Daar is vast ook een ander topic voor, schaatsen O-)
pi_147837189
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 11:48 schreef Guard het volgende:
Daar is vast ook een ander topic voor, schaatsen O-)
Schaatsen is rennen op ijs. dus heel welkom hier ;)
pi_147837287
Ik heb morgen een afspraak bij de fysio. Ik ben benieuwd of ze iets kunnen vinden. Het enige wat ik niet wil horen, is dat ik de marathon in april wel kan vergeten :+ .
pi_147837314
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 11:59 schreef Devv het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de fysio. Ik ben benieuwd of ze iets kunnen vinden. Het enige wat ik niet wil horen, is dat ik de marathon in april wel kan vergeten :+ .
Dan heb je ook een fysio van niks, als die dat nu al zou zeggen.
Niet eens moeite doen om je op te lappen :P
pi_147837388
Schaatsen, dat is voor mij al 18 jaar geleden. Ik kon het best, als ik maar niet de bocht door hoefde of moest remmen.

Ik zou het best willen kunnen, net als skeeleren/rolschaatsen. Lijken me heerlijke crosstrainingen. Maar verstandig is het niet in mijn geval, de kans is groot dat ik binnen no-time in het gips zit.
pi_147837428
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 11:15 schreef Angel-A het volgende:
Ik kon na een half jaar schaatsles nog steeds geen pootje over :P
pi_147838392
Schaatsen en skaten zijn ook nog altijd erg leuk ja, maar hardlopen gaat voor :P

Kustmarathon lijkt mij toch ook wel ontzettend leuk. Jammer alleen dat hij ongeveer diezelfde tijd valt als de Hoge Veluwetrail. Misschien dit jaar toch eens doen, kijken welke zwaarder is. ;) Dan ga ik wel eens een keer vrijwilligen bij de HVT. Al wil ik ook wel mijn podiumplek verdedigen. Even over denken.
pi_147838635
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 11:40 schreef YUR het volgende:
Schaatsen....dát is pas lang geleden!
Kun je wel zeggen! :D Op de Haringkade en iets later op de Waterpartij, kleine 35 jr geleden :P ...ik was na afloop altijd 1 klomp ijs en ik kon er helemaal niks van!
pi_147838650
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2014 11:22 schreef Serinde het volgende:

Top foto!
pi_147838670
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 11:19 schreef Solique het volgende:
Gistermiddag rustig aan 2km gelopen.
Ging stabiel en zelfs het idee dat ik verder had gekund, toch maar verstandig geweest en rustig terug gelopen.
Tot nu toe pijnloos en geen klachten er aan over gehouden dus kan ik het rustig verder opbouwen.
Zo gaat het goed. Heel blijven is belangrijk... :Y
pi_147839453
Welkom alle starters, nikky en zoz! Ik ben zelf afgelopen september begonnen met evy. Gewoon de lessen volgen en je merkt super snel vooruitgang!
pi_147839564
Vraagje: iemand ervaring met een peesblessure in je voet / bij je enkel?

Het is geen pijn, maar wel gevoelig. Gaat weg als ik begin met lopen, en komt na het lopen weer terug. Na 1 tot 2 dagen is het (bijna) voorbij.

Moet ik helemaal stoppen met lopen totdat de pees weer helemaal normaal voelt of kan ik gewoon doorgaan? Misschien iets lagere snelheid / minder km?
pi_147839702
Bedankt iedereen voor het verwelkomen :)
Ik heb een hs van 170-175 bij het rustig joggen op 7.8 km/uur op loopband. Voor mijn gevoel kan ik niet rustiger, anders wandel ik. Praten gaat prima, geen gehijg, maar wel lekker zweten :D
In het voorjaar ga ik buiten lopen.
  maandag 22 december 2014 @ 13:23:21 #42
258885 Solique
I Kill You !
pi_147839728
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:49 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

Zo gaat het goed. Heel blijven is belangrijk... :Y
Elke keer gaat het goed, komt er terugslag en kan ik weer opnieuw beginnen.
Ben al kapot, kan alleen maar erger worden :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147840011
SPOILER: verslag van de Winter Step One Loop
TL;DR: leuke wedstrijd, ruim onder de beoogde tijd gelopen, ik kijk alweer uit naar de volgende HM om mijn tijd te verbeteren. *O*
Verbazing over het verschil in de tijden tussen de heren en de dames.

En natuurlijk de log, want niet gelogd is niet gelopen: http://runkeeper.com/user(...)9?&activityList=true

Ik zag overigens in de uitslagenlijst ook dat Voccar prima heeft gelopen (al weet ik zijn PR niet), maar daar mag hij zelf over vertellen.

[ Bericht 2% gewijzigd door McTwente op 22-12-2014 13:42:45 (Runkeeper log toegevoegd) ]
pi_147840209
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 13:18 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Moet ik helemaal stoppen met lopen totdat de pees weer helemaal normaal voelt of kan ik gewoon doorgaan? Misschien iets lagere snelheid / minder km?
Ik zou het aan iemand vragen die er voor geleerd heeft, een sportfysiotherapeut of zo.
pi_147840267
Als je er alleen maar last van hebt, kun je wel doorlopen. Heb je pijn, dan moet je rust houden. Een fysio kan altijd nog als je er weken last van houdt. Bovendien zullen de meeste fysio's toch eerst rust voorschrijven.
pi_147840547
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 13:31 schreef McTwente het volgende:
[..]

TL;DR: leuke wedstrijd, ruim onder de beoogde tijd gelopen, ik kijk alweer uit naar de volgende HM om mijn tijd te verbeteren. *O*
[..]

Netjes ^O^!
Get stoned
pi_147840975
quote:
99s.gif Op maandag 22 december 2014 13:38 schreef mosselmossel het volgende:
Als je er alleen maar last van hebt, kun je wel doorlopen. Heb je pijn, dan moet je rust houden. Een fysio kan altijd nog als je er weken last van houdt. Bovendien zullen de meeste fysio's toch eerst rust voorschrijven.
Bedankt mossel voor je reactie. Zal rustig doorlopen. Zondag wil ik meedoen met een foute night run van runners world Tilburg, 5 km. Nog niets van de organisatie gehoord trouwens. Afgelopen zaterdag iets minder kms gemaakt dan de 2 weekenden er voor en lijkt nu wel beter te gaan. Ben alleen bang voor langdurige blessures, vandaar mijn vraag. Ben net lekker bezig, wil dan niet moeten stoppen ivm blessures!
pi_147840991
Off topic: hoe kan je poppetjes invoegen in je post???
pi_147841189
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:04 schreef steffelonio het volgende:
Off topic: hoe kan je poppetjes invoegen in je post???
Die staan onder het tekstinvoerveld. Klikken en klaar!
Als ze er niet staan, klik je op de smiley rechts naast invoeren en dan verschijnen ze... :+
pi_147841249
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 14:03 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Bedankt mossel voor je reactie. Zal rustig doorlopen. Zondag wil ik meedoen met een foute night run van runners world Tilburg, 5 km. Nog niets van de organisatie gehoord trouwens. Afgelopen zaterdag iets minder kms gemaakt dan de 2 weekenden er voor en lijkt nu wel beter te gaan. Ben alleen bang voor langdurige blessures, vandaar mijn vraag. Ben net lekker bezig, wil dan niet moeten stoppen ivm blessures!
Zondag zal wel verzamelen worden bij het sportcentrum van de uni, daar lampje en glowdingen in ontvangst nemen en naar de campus hobbelen, daar een warmup op de parkeerplaats en dan een rondje of twee door de oude warande hobbelen (althans zo ging het vorig jaar, denk niet dat ze heel veel zullen veranderen).
pi_147841301
Schaatsen! <3

SPOILER
Ik ben vanochtend ook naar de kerstvakantiecursus gegaan! Vraag me wel een beetje af of de cursus nog meerwaarde heeft als je geen 3 normale slagen achter elkaar kunt maken vanwege de drukte, maar goed (die foto is dus niet van vandaag, voor de opmerkzamen ;) ). Heb wel lekker geschaatst, maar het lekkerste was in de 'pauze' achter zo'n oude-mannen-marathonschaatsers treintje aan :P

Hardlopen is zeker geen rennen op het ijs, maar de 2 sporten versterken elkaar wel heel erg! Ondanks dat ik nu sinds februari/maart niet meer op het ijs gestaan had, was ik binnen een paar rondjes weer op het oude niveau ook beter, doordat mijn benen en heupen sterker zijn geworden van het lopen. Schaatsen zorgt juist weer voor meer stabiliteit in je enkels en knieen, wat voor het hardlopen weer heel goed is.

Daarna ben ik door gegaan naar de Runnersworld, en mijn gewonnen Mizuno's zijn nu eindelijk officieel goedgekeurd :P Ik overproneerde een beetje met rechts, maar met links totaal niet dus corrigeren zou het niet beter maken, dus deze schoen was goed. Dus ik ben gepromoveerd van een corrigerende schoen naar een neutrale ondersteunende schoen, heuujjj! Er is nog hoop. Al was het de vorige keer vooral links die overproneerde volgens mij haha. Misschien komt het doordat ik net geschaatst had, dan sta je veel meer op je linkerbeen. Of ik loop gewoon elke keer anders of zo. Anyway. Ik vond het heel aardig dat ze me wilden helpen ook al kwam ik geen schoenen kopen. Heb nog wel een reflecterend hesje gekocht om mijn loyaliteit te tonen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147841403
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:

Daarna ben ik door gegaan naar de Runnersworld, en mijn gewonnen Mizuno's zijn nu eindelijk officieel goedgekeurd :P
Welke heb je?
pi_147841436
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:17 schreef Guard het volgende:

[..]

Welke heb je?
Wave Rider 18. Ze liepen al meteen lekker maar ik durfde er nog niet langer dan 10km op omdat ik normaal antipronatie heb, maar nu dus wel heujjj!
En dan bewaar ik mijn oude asics voor modder-rondjes zoals gisteren :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147841472
Ik vind mijn Mizuno's ook O+
pi_147841493
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:10 schreef McTwente het volgende:

[..]

Die staan onder het tekstinvoerveld. Klikken en klaar!
Als ze er niet staan, klik je op de smiley rechts naast invoeren en dan verschijnen ze... :+
Ah ja, nu lukt het, via de PC. ^O^
Maar via mijn mobiel blijft het een raadsel... :{
pi_147841602
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:20 schreef Guard het volgende:
Ik vind mijn Mizuno's ook O+
Ja ik ben er nu ook achter waarom mijn Asics niet verkeerd liepen maar ook nooit echt top. Door de gel wordt best wel veel van je energie 'geabsorbeerd' in de demping, terwijl de Mizuno's reactiever zijn. Ik ga er ook automatisch kleine snelle pasjes mee nemen.
pi_147841958
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:20 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Daar moet ze je uit je hoofd kennen en intikken
pi_147841981
quote:

En natuurlijk de log, want niet gelogd is niet gelopen: http://runkeeper.com/user(...)9?&activityList=true

Ik zag overigens in de uitslagenlijst ook dat Voccar prima heeft gelopen (al weet ik zijn PR niet), maar daar mag hij zelf over vertellen.
*O* _O_

Leuk verslag! En goed gelopen uiteraard!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147842056
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:20 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Moet je op je mobiel even inschakelen bij instellingen ;)
pi_147842063
quote:

Top gedaan man. Als ik de uitslagen zie ligt het niveau niet alleen op 10km, maar ook op de HM erg hoog.

SPOILER: Verslag winter Step One loop

[ Bericht 0% gewijzigd door Voccar op 22-12-2014 14:48:33 ]
pi_147842108
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 14:34 schreef trolley het volgende:

[..]

*O* _O_

Leuk verslag! En goed gelopen uiteraard!
Idd leuk verslag, McTwente! De verslagen zijn echt geweldig op dit forum!! + de commentaren van Zwabber (en de reacties daar weer op!) _O_ *O*
pi_147842297
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:13 schreef Guard het volgende:

[..]

Zondag zal wel verzamelen worden bij het sportcentrum van de uni, daar lampje en glowdingen in ontvangst nemen en naar de campus hobbelen, daar een warmup op de parkeerplaats en dan een rondje of twee door de oude warande hobbelen (althans zo ging het vorig jaar, denk niet dat ze heel veel zullen veranderen).
Guard, bedankt voor de info ^O^

Jammer, dat het de Warande is. Ik had gehoopt op een andere route (Moerenburg of zo, waar ik zelf niet zo snel kom). Ik wacht nog wel even op de mail van de organisatie (die mail had ik al vorige week moeten hebben...).
pi_147842692
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:43 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Guard, bedankt voor de info ^O^

Jammer, dat het de Warande is. Ik had gehoopt op een andere route (Moerenburg of zo, waar ik zelf niet zo snel kom). Ik wacht nog wel even op de mail van de organisatie (die mail had ik al vorige week moeten hebben...).
Loop je veel in West dan?
Ik ook namelijk :)
  Milf maandag 22 december 2014 @ 14:59:07 #64
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_147842945
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 05:50 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Het ligt er ook echt aan wat je max hartslag is. Dat ene stelregeltje van 220-leeftijd klopt vaak van geen kant natuurlijk. Dus dat zou je een keer kunnen testen door bijvoorbeeld na een wat langere training keihard te sprinten, het liefst heuvelop. Als je al wat verder gevorderd bent.
Daarnaast zijn Nike Air ook niet echt hardloopschoenen. ;) Welke heb je nu besteld? En niet laten checken in een winkel, op hoe je loopt enzo?
In ieder geval welkom! ^O^
Ik heb niet zo'n ruime bankrekening. Dus ik heb het rustig aan gedaan. Ik heb nu Adidas Performance Duramo Elite besteld. Wanneer ik echt een pro (wil gaan) word(en), dan kan ik altijd nog naar andere schoenen kijken. Eerste jaar op deze kan denk ik prima. :).

Goede tip van de maximale hartslag. Ik zal het binnenkort eens proberen.

quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 09:43 schreef Liesje68 het volgende:

Ik dacht juist dat ik helemaal niet hard liep. Nu ben ik meer aan het joggen. Ik kon een ronde atletiekbaan in drie minuten doen, ik loop nu zo langzaam dat ik maar een halve loop _O-.
Wel fijn hoor, een atletiekbaan nog geen 500 meter van je huis!

Alhoewel ik natuurlijk niet weet of deze baan een officiële wedstrijdbaan is en normale afmetingen heeft ;)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_147843720
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:59 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik heb niet zo'n ruime bankrekening. Dus ik heb het rustig aan gedaan. Ik heb nu Adidas Performance Duramo Elite besteld. Wanneer ik echt een pro (wil gaan) word(en), dan kan ik altijd nog naar andere schoenen kijken. Eerste jaar op deze kan denk ik prima. :).

Goede tip van de maximale hartslag. Ik zal het binnenkort eens proberen.

[..]

Ik dacht juist dat ik helemaal niet hard liep. Nu ben ik meer aan het joggen. Ik kon een ronde atletiekbaan in drie minuten doen, ik loop nu zo langzaam dat ik maar een halve loop _O-.
Wel fijn hoor, een atletiekbaan nog geen 500 meter van je huis!

Alhoewel ik natuurlijk niet weet of deze baan een officiële wedstrijdbaan is en normale afmetingen heeft ;)
Als het een 400m baan is en je doet de helft in 3 minuten, loop je 4km per uur. Dat is nog langzamer dan wandeltempo dus lijkt me niet..
  Milf maandag 22 december 2014 @ 15:34:44 #66
16000 nikky
pi_147844354
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Als het een 400m baan is en je doet de helft in 3 minuten, loop je 4km per uur. Dat is nog langzamer dan wandeltempo dus lijkt me niet..
Ja nou dus wel. Ik jog dus eigenlijk.... kleine pasjes. Voornamelijk om die hartslag maar laag te houden.
Maar denk dat ik daar maar even niet naar ga kijken. Ik ga gewoon rennen en kijk over een aantal weken wel hoe en wat.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_147844438
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:34 schreef nikky het volgende:

[..]

Ja nou dus wel. Ik jog dus eigenlijk.... kleine pasjes. Voornamelijk om die hartslag maar laag te houden.
Maar denk dat ik daar maar even niet naar ga kijken. Ik ga gewoon rennen en kijk over een aantal weken wel hoe en wat.
Ja dat is sowieso een goed idee! Een atletiekbaan is ook fijn om een intervaltraining op te doen op een gegeven moment! Succes!
pi_147844605
Hoi allemaal, ik kom me hier ook aansluiten. Met vlagen loop ik hard, ik train meestal voor een loop, en na deelname stop ik weer.
In mei heb ik nog een 4 mijl loop gedaan en in juni 5 km. Hierna ging mijn gezondheid hard achteruit, en heb ik weinig tot niet meer gesport.

Inmiddels gaat het weer beter en wil ik 1 februari mee doen aan een cross country loop.
Daarna wil ik elke maand mee doen aan 1 recreatieve wedstrijd, want snel ben ik niet.
Ik moet weer gaan opbouwen, ben nog niet weer begonnen met lopen, dus ik hoop maar dag ik op 1 februari fit ben.

Ik lees even mee voor tips, ideeën en om aangestoken te worden door jullie enthousiasme! ;)
pi_147844621
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:52 schreef Guard het volgende:

[..]

Loop je veel in West dan?
Ik ook namelijk :)
Ja, ik loop in het weekend door de warande en door de weeks 's avonds een rondje in west (langs bredaseweg, en de wijk net boven en net onder de bredaseweg). Ik woon zelf vlak bij de westpoint toren.
pi_147844707
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Hoi allemaal, ik kom me hier ook aansluiten. Met vlagen loop ik hard, ik train meestal voor een loop, en na deelname stop ik weer.
In mei heb ik nog een 4 mijl loop gedaan en in juni 5 km. Hierna ging mijn gezondheid hard achteruit, en heb ik weinig tot niet meer gesport.

Inmiddels gaat het weer beter en wil ik 1 februari mee doen aan een cross country loop.
Daarna wil ik elke maand mee doen aan 1 recreatieve wedstrijd, want snel ben ik niet.
Ik moet weer gaan opbouwen, ben nog niet weer begonnen met lopen, dus ik hoop maar dag ik op 1 februari fit ben.

Ik lees even mee voor tips, ideeën en om aangestoken te worden door jullie enthousiasme! ;)
Succes met opnieuw beginnen! 1 februari is al heel snel, wat voor afstand ga je dan lopen?
pi_147845242
Ja ik ben bang dat het iets te optimistisch is :') , maar het gaat om een cross country loop van 4 km.

*edit* om een beetje een beeld te krijgen: ik loop ongeveer 32 min over 5 km, en 6,5 km in ongeveer 42 min.

[ Bericht 23% gewijzigd door zouzomaarkunnen op 22-12-2014 16:20:23 ]
pi_147846555
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 15:54 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Ja ik ben bang dat het iets te optimistisch is :') , maar het gaat om een cross country loop van 4 km.

*edit* om een beetje een beeld te krijgen: ik loop ongeveer 32 min over 5 km, en 6,5 km in ongeveer 42 min.

Ach, je loopt al zo nu en dan. Dus die 4km kan je dan wel, daar hoef je niet eens extra meer voor te trainen.
pi_147846863

Filmpje gevonden van de halve van Curacao, geeft wel een aardig beeld van het parcours, het weer, en hoe je van nacht naar dag liep... jammer dat het een duitser is
pi_147846960
Don't mention the war.
pi_147846975
They started it :7
  maandag 22 december 2014 @ 17:04:13 #76
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147847464
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:44 schreef Guard het volgende:

Filmpje gevonden van de halve van Curacao, geeft wel een aardig beeld van het parcours, het weer, en hoe je van nacht naar dag liep... jammer dat het een duitser is
Leuk!
pi_147847725
Buitenlandse loopjes zijn leuk want lopen en vakantie O+ .
pi_147847962
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 16:47 schreef Devv het volgende:
Don't mention the war.
iets met farratten

ofzo
pi_147848485
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 15:54 schreef zouzomaarkunnen het volgende:

4 km moet wel lukken. Zelf loop ik begin februari 10 km, maar daar had ik toch wel meer voorbereiding voor nodig dan 1,5 maand... :')
  maandag 22 december 2014 @ 18:00:14 #80
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147848875
Lol, en zo ben je ineens onderdeel van de organisatie van de Night Run van de plaatselijke RW ^O^

Ik mag voorloper zijn :)
F means you're fucked
  maandag 22 december 2014 @ 18:00:43 #81
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147848896
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 17:14 schreef Devv het volgende:
Buitenlandse loopjes zijn leuk want lopen en vakantie O+ .
Nog nooit gedaan maar wil dat komend jaar wel gaan uitproberen :)
  maandag 22 december 2014 @ 18:01:59 #82
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147848944
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 18:00 schreef YUR het volgende:
Lol, en zo ben je ineens onderdeel van de organisatie van de Night Run van de plaatselijke RW ^O^

Leuk!! Moet dan de rest achter je blijven lopen? En wat houdt die loop in enzo?
pi_147848948
quote:

'Mag', lijkt mij helemaal niets :P Ik heb in het daglicht al moeite om niet onderuit te gaan :P Als je een kuil of een sloot niet ziet ben jij de eerste die erin ligt :o

Maar ik ben dan ook een beetje nachtblind geloof ik..
  maandag 22 december 2014 @ 18:03:33 #84
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147848985
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:01 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Leuk!! Moet dan de rest achter je blijven lopen? En wat houdt die loop in enzo?
Yep :)
Gewoon als een debiel met heel veel lampjes op 5km door Den Haag met een grote groep mensen gaan lopen. Zo relaxed als mogelijk
F means you're fucked
  maandag 22 december 2014 @ 18:03:52 #85
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147848995
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 18:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

'Mag', lijkt mij helemaal niets :P Ik heb in het daglicht al moeite om niet onderuit te gaan :P Als je een kuil of een sloot niet ziet ben jij de eerste die erin ligt :o

Maar ik ben dan ook een beetje nachtblind geloof ik..
Geen last van ^O^
F means you're fucked
pi_147849043
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:03 schreef YUR het volgende:

[..]

Geen last van ^O^
http://giventofly.nl/'

Dit lijkt me dan wel weer heel gaaf, 4 uur lang zonder lampen met Hans Koeleman mee..
  maandag 22 december 2014 @ 18:06:29 #87
50430 Yuki
Student Midwife
pi_147849086
quote:
99s.gif Op maandag 22 december 2014 17:24 schreef CaLeX het volgende:

[..]

iets met farratten

ofzo
Fahrräder bedoel je? :+
  maandag 22 december 2014 @ 18:07:22 #88
50430 Yuki
Student Midwife
pi_147849108
quote:

Tof! Had wel mee gewild, maar ja... -O-
  maandag 22 december 2014 @ 18:13:02 #89
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147849256
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:07 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tof! Had wel mee gewild, maar ja... -O-
I know :{
Er zit er hier thuis nog eentje zo...
F means you're fucked
  maandag 22 december 2014 @ 18:15:05 #90
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147849312
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 18:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dit lijkt me dan wel weer heel gaaf, 4 uur lang zonder lampen met Hans Koeleman mee..
Tof zeg!
F means you're fucked
  maandag 22 december 2014 @ 18:23:01 #91
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147849509
Wanneer is die night run? Klinkt goed :)
  maandag 22 december 2014 @ 18:23:36 #92
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147849523
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 18:23 schreef Quoi het volgende:
Wanneer is die night run? Klinkt goed :)
Zondagavond. De meeste vestigingen zijn al uitverkocht
F means you're fucked
  maandag 22 december 2014 @ 18:26:50 #93
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147849600
quote:

[..]

Gewoon als een debiel met heel veel lampjes op 5km door Den Haag met een grote groep mensen gaan lopen. Zo relaxed als mogelijk
9 of 11 km/u lees ik. Welke groep krijg jij?
  maandag 22 december 2014 @ 18:27:25 #94
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147849614
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Zondagavond. De meeste vestigingen zijn al uitverkocht
Bij jullie ook?
  maandag 22 december 2014 @ 18:27:47 #95
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147849621
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:26 schreef Murmeli het volgende:

[..]

9 of 11 km/u lees ik. Welke groep krijg jij?
Oh, dat weet ik nog niet...maar dat maakt ook niet uit :)
Voor de snelheid mag ik me 's morgens uitleven bij de cross in Delft
F means you're fucked
  maandag 22 december 2014 @ 18:28:13 #96
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147849633
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:27 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Bij jullie ook?
Den Haag is uitverkocht :Y
F means you're fucked
  maandag 22 december 2014 @ 18:31:14 #97
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147849701
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:27 schreef YUR het volgende:

[..]

Oh, dat weet ik nog niet...maar dat maakt ook niet uit :)
Voor de snelheid mag ik me 's morgens uitleven bij de cross in Delft
*O*

Jammer @ uitverkocht. Al zou ik ws ook niet kunnen :@
  maandag 22 december 2014 @ 18:33:57 #98
50430 Yuki
Student Midwife
pi_147849758
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:13 schreef YUR het volgende:

[..]

I know :{
Er zit er hier thuis nog eentje zo...
Ja, klote zeg. En jij nog ziek, of is dat wel over?
pi_147849809
Lopen met lichtjes.

joggers.

/end RD-post
  maandag 22 december 2014 @ 18:40:21 #100
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147849923
quote:
99s.gif Op maandag 22 december 2014 18:35 schreef mosselmossel het volgende:
Lopen met lichtjes.

joggers.

/end RD-post
Ach, hoe serieus moet je iemand nemen voor wie een marathon de 'warming up' is :+
  maandag 22 december 2014 @ 18:40:22 #101
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147849924
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:33 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wel weer aan het werk, maar nog niet fit genoeg om weer te lopen. Zal tweede kerstdag wel worden
F means you're fucked
  maandag 22 december 2014 @ 18:40:25 #102
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_147849925
quote:
99s.gif Op maandag 22 december 2014 18:35 schreef mosselmossel het volgende:
Lopen met lichtjes.

joggers.

/end RD-post
Mossel, je zorgt er voor dat ik het eens ben met mijn eigen post ;)

nee hoor, lopen met lichtjes is imo niets mis mee, maar waar ik vaak een beetje zwabberknieen van krijg is de hype die om zulke (lees vooral colour runs) evenementen heen hangt...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_147849942
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 18:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Lijkt mij ook gaaf. Als mijn enkels weer van staal zijn.
  maandag 22 december 2014 @ 18:42:40 #104
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147849987
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:33 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wat heeft jouw knie ook alweer? :@
  maandag 22 december 2014 @ 18:45:16 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147850064
Oepsie, zondag kan ook niet :N
Dan vier ik mijn alweer 35e levensjaar, als ik dan nog leef :+

Ik had graag de snertloop gedaan (Nootdorp, 14 of 21 km), maar vrees dat het aanmoedigen wordt.
  maandag 22 december 2014 @ 18:46:02 #106
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_147850083
hier laat mijn achilles/enkel op dit moment even weten dat twee ultra-afstanden in twee weken tijd toch even wennen in.
Geen blessure maar meer een stijfheid is ik er niet uitgelopen krijg :(
  maandag 22 december 2014 @ 18:46:51 #107
50430 Yuki
Student Midwife
pi_147850111
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:42 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Wat heeft jouw knie ook alweer? :@
Lopersknie, naar het lijkt. Maar sinds ik gestopt ben met lopen steken allerhande pijntjes de kop op. Heupen en schenen lijken mee te willen spelen :{

En dat ik niet mag lopen helpt m'n onrustige hoofd niet echt... Normaal had ik vanavond een uitlaatklep, nu moet ik iets anders verzinnen.
  maandag 22 december 2014 @ 18:48:03 #108
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147850146
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:46 schreef Yuki het volgende:

[..]

Lopersknie, naar het lijkt. Maar sinds ik gestopt ben met lopen steken allerhande pijntjes de kop op. Heupen en schenen lijken mee te willen spelen :{

En dat ik niet mag lopen helpt m'n onrustige hoofd niet echt... Normaal had ik vanavond een uitlaatklep, nu moet ik iets anders verzinnen.
Arme mr.Y. :D
F means you're fucked
  maandag 22 december 2014 @ 18:48:40 #109
50430 Yuki
Student Midwife
pi_147850161
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:40 schreef YUR het volgende:

[..]

Wel weer aan het werk, maar nog niet fit genoeg om weer te lopen. Zal tweede kerstdag wel worden
Beetje rust is niet slecht na je 25-day spree ;) beterschap voor het laatste stukje!

quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 18:45 schreef Quoi het volgende:
Oepsie, zondag kan ook niet :N
Dan vier ik mijn alweer 35e levensjaar, als ik dan nog leef :+

Ik had graag de snertloop gedaan (Nootdorp, 14 of 21 km), maar vrees dat het aanmoedigen wordt.
Zeg, beetje optimistisch! o|O
  maandag 22 december 2014 @ 18:52:08 #110
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147850253
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:48 schreef Yuki het volgende:

[..]

Beetje rust is niet slecht na je 25-day spree ;) beterschap voor het laatste stukje!

[..]

Zeg, beetje optimistisch! o|O
Sorry. Net een weekendje weg achter de rug met weer veel gehoest en gepruttel. Ik moet de afgelopen dagen rond 15:00 uur een middagdutje doen, zodat ik 's avonds nog wat energie over heb. Bizar. Longontsteking heeft er meer ingehakt dan ik dacht. Maar het komt goed!! :) ;)

En who's talking? :{w ;)
  maandag 22 december 2014 @ 18:53:36 #111
50430 Yuki
Student Midwife
pi_147850288
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:48 schreef YUR het volgende:

[..]

Arme mr.Y. :D
Mr.Y heeft z'n vader als schild deze dagen, want de wc wordt opgeknapt. Ik mag het dus even zelf oplossen... Gelukkig voor hem :+

SPOILER: off-topic geneuzel
  maandag 22 december 2014 @ 18:55:23 #112
50430 Yuki
Student Midwife
pi_147850336
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:52 schreef Quoi het volgende:

[..]

Sorry. Net een weekendje weg achter de rug met weer veel gehoest en gepruttel. Ik moet de afgelopen dagen rond 15:00 uur een middagdutje doen, zodat ik 's avonds nog wat energie over heb. Bizar. Longontsteking heeft er meer ingehakt dan ik dacht. Maar het komt goed!! :) ;)

En who's talking? :{w ;)
He get, dat klinkt niet best! Beetje extra rust lijkt geen kwaad te kunnen dus. Lopen ook nog maar ff uitstellen dus...

En idd, ik mag even niks zeggen over optimisme :') :+
  maandag 22 december 2014 @ 18:59:41 #113
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147850461
Komt allemaal recht. Ik ben eigenlijk wel van plan om morgenavond te lopen :P
  maandag 22 december 2014 @ 19:09:04 #114
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_147850688
off topic....
vandaag een dagje spijbelen.... biertjes drinken in Queenstown met voetbal/kroegvrienden van me van 20 jaar geleden die op vakantie in NZ zijn *O*
  maandag 22 december 2014 @ 19:10:03 #115
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147850711
quote:

[..]

Hoera, lopersknie :(
Hoe erg issie? Op zich kan je wel lopen ermee in principe, maar je moet stoppen voor het pijn doet. Bij mij was dat toen 2x 1,5 km met een uur ofzo ertussen. En daarna weer vanaf daar opbouwen.

@Quoi: ook bleh zeg. Longontsteking is ook niet niks natuurlijk.
pi_147850744
Ik ben trouwens echt blij dat ik na 28km ploeteren gisteren en meteen vanochtend 2 uur schaatsen nergens last van heb! Toch ga ik maar niet naar de zaaltraining vanavond. Heb in principe genoeg energie, maar ik ben een beetje bang dat ik met 3 zware trainingen in 36 uur tijd toch teveel hooi op mijn vork neem en dan straks wel een overbelasting of blessure heb.. Morgen ook weer om 09.30 op de schaats. Volgende week maar weer!
  maandag 22 december 2014 @ 19:11:46 #117
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147850765
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:53 schreef Yuki het volgende:

[..]

Mr.Y heeft z'n vader als schild deze dagen, want de wc wordt opgeknapt. Ik mag het dus even zelf oplossen... Gelukkig voor hem :+

Pfoe, wel heftig. Maar betekent dit dan dat je gaat instemmen met ontslag? Dag mag niet toch ivm ww? Of heb je al een andere baan?
pi_147850838
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2014 17:46 schreef steffelonio het volgende:

[..]

4 km moet wel lukken. Zelf loop ik begin februari 10 km, maar daar had ik toch wel meer voorbereiding voor nodig dan 1,5 maand... :')
haha, ja aan 10km denk ik niet eens. Max wat ik tot nu toe gelopen heb is 7,5 km. De afstand is ook niet groot, 'maar' 4 km. Maar het parcours is wel pittig. Gaat over terrein waar we normaal mountainbiken. Lekker heuvelig, steil en (afhankelijk van de vorst) veel modder. Is wel even anders dan 5 km weg.
  maandag 22 december 2014 @ 19:18:34 #119
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_147850964
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 19:14 schreef zouzomaarkunnen het volgende:

[..]

haha, ja aan 10km denk ik niet eens. Max wat ik tot nu toe gelopen heb is 7,5 km. De afstand is ook niet groot, 'maar' 4 km. Maar het parcours is wel pittig. Gaat over terrein waar we normaal mountainbiken. Lekker heuvelig, steil en (afhankelijk van de vorst) veel modder. Is wel even anders dan 5 km weg.
volgend jaar de 10km ;)
  maandag 22 december 2014 @ 19:32:05 #120
50430 Yuki
Student Midwife
pi_147851440
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 19:11 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Pfoe, wel heftig. Maar betekent dit dan dat je gaat instemmen met ontslag? Dag mag niet toch ivm ww? Of heb je al een andere baan?
VSO = ontslag met wederzijds akkoord, omdat je concludeert dat je niet anders kan. Initiatief van werkgever, dus recht op WW.
Is gecheckt door juridisch adviseur, dus zit wel goed.

Ik ga nu alleen niet akkoord, omdat ik geen ontslagvergoeding krijg in het huidige voorstel :{
  maandag 22 december 2014 @ 19:42:10 #121
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147851805
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 19:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

VSO = ontslag met wederzijds akkoord, omdat je concludeert dat je niet anders kan. Initiatief van werkgever, dus recht op WW.
Is gecheckt door juridisch adviseur, dus zit wel goed.

Ik ga nu alleen niet akkoord, omdat ik geen ontslagvergoeding krijg in het huidige voorstel :{
Ok, dat ken ik allemaal niet. Misschien maar goed ook. Maar geen ontslagvergoeding is wel heel bizar ja! Ze hebben wel lef -O-
  Moderator maandag 22 december 2014 @ 20:02:00 #122
18653 crew  D.
pi_147852485
Hoelang (of hoekort dus eigenlijk :P) is het kortst dat iemand getraind heeft voor ie aan de hm begon?
  maandag 22 december 2014 @ 20:03:29 #123
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147852543
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:02 schreef D. het volgende:
Hoelang (of hoekort dus eigenlijk :P) is het kortst dat iemand getraind heeft voor ie aan de hm begon?
Er zijn er al duizenden geweest die het ongetraind hebben gedaan.
Geldt ook voor een hele marathon trouwens
F means you're fucked
  Moderator maandag 22 december 2014 @ 20:04:28 #124
18653 crew  D.
pi_147852587
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 20:03 schreef YUR het volgende:

[..]

Er zijn er al duizenden geweest die het ongetraind hebben gedaan.
Geldt ook voor een hele marathon trouwens
Ik bedoelde eigenlijk van de mensen hier, voor nu de mensen waaraan ik me spiegel nu :Y
pi_147852672
quote:
Een vriend van me heeft vorig jaar de HM in Eindhoven gelopen met 5 maanden voorbereiding.
Was wel al behoorlijk fanatiek fietser, dus het duurvermogen zat er al in.
Of het verstandig is, weet ik niet, ik zou het iig niemand aanraden
  maandag 22 december 2014 @ 20:07:13 #126
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_147852697
quote:
Maar met een keer (of 2) 15km als maximale duurloop kom je een heel end. Als je dan gedurende de week maar voldoende kilometers maakt.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_147852763
In principe staat er meestal 2.5-3 maanden voor een HM schema, maar dat gaat er dan wel vanuit dat je 10km al comfortabel kunt lopen..
  Moderator maandag 22 december 2014 @ 20:11:05 #128
18653 crew  D.
pi_147852851
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 20:06 schreef cafca het volgende:

[..]

Een vriend van me heeft vorig jaar de HM in Eindhoven gelopen met 5 maanden voorbereiding.
Was wel al behoorlijk fanatiek fietser, dus het duurvermogen zat er al in.
Of het verstandig is, weet ik niet, ik zou het iig niemand aanraden
Dat helpt nogal ja :Y

Is de weg van 0-10 ongeveer hetzelfde als van 10-hm, of is, net als bij fitness, de progressie vooral in het begin het grootst?
pi_147852892
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:11 schreef D. het volgende:

[..]

Dat helpt nogal ja :Y

Is de weg van 0-10 ongeveer hetzelfde als van 10-hm, of is, net als bij fitness, de progressie vooral in het begin het grootst?
Die stap is wel ongeveer net zo groot ja. Conditioneel kun je na de eerste paar maanden trainen al best wat aan, maar je pezen moeten veel rustiger opbouwen.
  Moderator maandag 22 december 2014 @ 20:15:41 #130
155227 crew  Guppy
dus
pi_147852989
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
colour runs
Toch denk ik dat die, hoe leuk ik ze ook vind, op hun retour zijn. Er waren er afgelopen jaar zoveel, dat ik denk dat dat er toch een overkill gaat komen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 22 december 2014 @ 20:16:38 #131
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_147853016
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Toch denk ik dat die, hoe leuk ik ze ook vind, op hun retour zijn.
does that mean a lucky escape...?? O-)
  Moderator maandag 22 december 2014 @ 20:16:43 #132
155227 crew  Guppy
dus
pi_147853020
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:53 schreef Yuki het volgende:

[..]

SPOILER
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator maandag 22 december 2014 @ 20:17:59 #133
18653 crew  D.
pi_147853061
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:09 schreef La_Tramposa het volgende:
In principe staat er meestal 2.5-3 maanden voor een HM schema, maar dat gaat er dan wel vanuit dat je 10km al comfortabel kunt lopen..
Dan ben ik daar nog niet klaar voor :P
  maandag 22 december 2014 @ 20:20:35 #134
3878 Vork
Manisch creatief
pi_147853160
quote:

welkom in het schuitje. Bij mij is de belasting met fietsen een stuk minder (dwz ik heb veel minder last van pijntjes na het fietsen dan na het lopen). Is dat überhaupt een optie?
  Moderator maandag 22 december 2014 @ 20:21:06 #135
155227 crew  Guppy
dus
pi_147853182
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

does that mean a lucky escape...?? O-)
Vast niet })
  maandag 22 december 2014 @ 20:29:18 #136
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_147853525
quote:

[..]

Je weet dat jij daar in principe geen lampjes voor nodig heb he :P
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 22 december 2014 @ 20:37:54 #137
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147853973
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:04 schreef D. het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk van de mensen hier, voor nu de mensen waaraan ik me spiegel nu :Y
Pijll liep na een maand of 9 vanaf nul sporten een hm.
Maar die begon meteen bij 5 km. En is nog wel eens geblesseerd.

Ik zou zeggen:
10 weken naar de 5
2 (?) weken niet opbouwen
10 weken naar de 10
En dan een maand of 3 voor de HM training. Zorg hierin ook voor weken waarin je geen afstand uitbouwt.
  Moderator maandag 22 december 2014 @ 20:48:28 #138
18653 crew  D.
pi_147854458
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 20:37 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Pijll liep na een maand of 9 vanaf nul sporten een hm.
Maar die begon meteen bij 5 km. En is nog wel eens geblesseerd.

Ik zou zeggen:
10 weken naar de 5
10 weken naar de 10
En dan een maand of 3 voor de HM training. Zorg hierin ook voor weken waarin je geen afstand uitbouwt.
Ik heb 2 jaar geleden vanuit niets 6 weken 0-5 + 6 weken 5-10 gedaan om aan een wedstrijd mee te doen. Daarna verwaterde mijn ambitie want had mijn doel gehaald.
Na bijna 1,5 besloten weer te gaan lopen. Omdat ik dacht nog iets van de destijds opgebouwde conditie over te hebben ben ik 6 weken geleden weer begonnen, en nu gelijk bij 5-10.
Die is morgen voorbij, dus zoek nieuwe doelen :Y

Heb nu een mp3 training van 5-15, dus kan later instappen, maar 15 moet naar hm leiden
Als ik vooraan begin heb ik nu even de 'geen opbouw' weken :Y
pi_147854463
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:21 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Vast niet })
Anders organiseer je gewoon zelf iets ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 22 december 2014 @ 20:58:47 #140
50430 Yuki
Student Midwife
pi_147854926
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 20:20 schreef Vork het volgende:

[..]

welkom in het schuitje. Bij mij is de belasting met fietsen een stuk minder (dwz ik heb veel minder last van pijntjes na het fietsen dan na het lopen). Is dat überhaupt een optie?
Ik mag fietsen en zwemmen :Y dus dat probeer ik. Maar ik vind zwemmen veel gedoe en fietsen een stuk minder fijn dan lopen in dit herfstige weer.

Ach ja. Meer tijd voor het leren van m'n scheikundetoets, zal ik maar denken.
  maandag 22 december 2014 @ 21:05:44 #141
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147855208
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:29 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Je weet dat jij daar in principe geen lampjes voor nodig heb he :P
Nee maar ik wil niet opvallen, as usual
F means you're fucked
pi_147855211
Lekker rustig traininkje gehad vanavond met 1000, 1200, 1200 en 1000 meter op 75% van 10k-tempo en 400 meter dribbelen ertussendoor. Al met al weer een goeie 9km op de teller. Ging lekker. En behalve de wind was het lekker van temperatuur.
pi_147855589
quote:
Het was geen wedstrijd HM, maar ik liep na 2 maanden met 1 of 2x in de week lopen 21,5km in een training. Eigenlijk toen niet veel last van gehad. Dat kwam nog weer 2 maanden later pas toen ik ook de snelheid te snel ging opvoeren.

Yuki heel veel sterkte en succes met het gesprek. Hoop dat je toch wel een leuke vergoeding mag ontvangen! Zo ga je toch niet met werknemers om.
  maandag 22 december 2014 @ 21:28:56 #144
3878 Vork
Manisch creatief
pi_147856366
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 20:58 schreef Yuki het volgende:
Ik mag fietsen en zwemmen :Y dus dat probeer ik. Maar ik vind zwemmen veel gedoe en fietsen een stuk minder fijn dan lopen in dit herfstige weer.

Ach ja. Meer tijd voor het leren van m'n scheikundetoets, zal ik maar denken.
Ik fietste een paar maanden geleden veel meer en ik was idd ook vanwege het week gaan lopen (omdat het inderdaad fijner is. Bij rotweer is een half uurtje lopen prima, maar ik zit al gauw vier is zo lang op de fiets en dan is de lol er op een gegeven moment wel vanaf. Maar aan de andere kant, zolang het niet regent of glad is, is het in principe prima fietsweer).
  maandag 22 december 2014 @ 21:46:47 #145
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_147857291
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 21:13 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Het was geen wedstrijd HM, maar ik liep na 2 maanden met 1 of 2x in de week lopen 21,5km in een training. Eigenlijk toen niet veel last van gehad. Dat kwam nog weer 2 maanden later pas toen ik ook de snelheid te snel ging opvoeren.

Yuki heel veel sterkte en succes met het gesprek. Hoop dat je toch wel een leuke vergoeding mag ontvangen! Zo ga je toch niet met werknemers om.
hoe lang loop jij nou eigenlijk?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_147857635
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

hoe lang loop jij nou eigenlijk?
Op dit moment iets van 3.5 jaar. In juli begonnen geloof ik, 3 jaar geleden. :)
  maandag 22 december 2014 @ 22:00:46 #147
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147858023
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:48 schreef D. het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar geleden vanuit niets 6 weken 0-5 + 6 weken 5-10 gedaan om aan een wedstrijd mee te doen. Daarna verwaterde mijn ambitie want had mijn doel gehaald.
Na bijna 1,5 besloten weer te gaan lopen. Omdat ik dacht nog iets van de destijds opgebouwde conditie over te hebben ben ik 6 weken geleden weer begonnen, en nu gelijk bij 5-10.

Heb nu een mp3 training van 5-15, dus kan later instappen, maar 15 moet naar hm leiden
Als ik vooraan begin heb ik nu even de 'geen opbouw' weken :Y
Hoeveel weken duurt de 5-15?
Ik zou daar bijv eens op 1/3 van het traject instappen, mooi wat rustweken.
En idd niet meteen fullspeed. In feite is starten bij 5 zoals je nu hebt gedaan niet iets dat ik zou aanraden na 1,5 jaar niks doen.
  Moderator maandag 22 december 2014 @ 22:03:37 #148
18653 crew  D.
pi_147858191
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 22:00 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hoeveel weken duurt de 5-15?
Ik zou daar bijv eens op 1/3 van het traject instappen, mooi wat rustweken.
En idd niet meteen fullspeed. In feite is starten bij 5 zoals je nu hebt gedaan niet iets dat ik zou aanraden na 1,5 jaar niks doen.
5-15 is 12 weken
pi_147858247
Ook weer een lekkere training gelopen

Het plan een piramideloopje met kilometers in 7, 6, 5:30, 5:30, 6, 7 minuten.
Uiteindelijk alles een ongeveer halve minuut sneller gelopen.

http://app.endomondo.com/workouts/450052143/10707661

Die harde wind is trouwens best verraderlijk.
  maandag 22 december 2014 @ 22:07:54 #150
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147858412
Een halve minuut is best veel verschil :o
F means you're fucked
  maandag 22 december 2014 @ 22:09:43 #151
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147858522
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:03 schreef D. het volgende:

[..]

5-15 is 12 weken
Stap bijv eens in in week 4 dan :)

@runneradd: beter tempo leren houden!
  maandag 22 december 2014 @ 22:12:17 #152
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_147858641
Volgend jaar heeft de strongmanrun een annuleringsverzekering bij in de startbewijzen. Daar gaat m'n idee om goedkoop een bewijs van MP/Fb te kopen. Dus ik denk komend jaar fotograaf ipv meedoen.
pi_147858689
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:07 schreef YUR het volgende:
Een halve minuut is best veel verschil :o
Vind het nog steeds lastig goed aan te voelen wel tempo ik loop. Wil ook weer niet de hele tijd op mn horloge kijken.
  maandag 22 december 2014 @ 22:14:30 #154
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147858758
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Vind het nog steeds lastig goed aan te voelen wel tempo ik loop. Wil ook weer niet de hele tijd op mn horloge kijken.
Nee, maar afentoe is wel handig!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 december 2014 @ 22:15:48 #155
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147858821
Das een ding wat ik goed kan... Vlak lopen :P
  maandag 22 december 2014 @ 22:17:03 #156
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147858889
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Das een ding wat ik goed kan... Vlak lopen :P
Weinig bergen in de buurt he
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 december 2014 @ 22:18:01 #157
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147858941
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, want daar kan ik geen reet van.
pi_147859006
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 22:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Nee, maar afentoe is wel handig!
:Y Leerpuntje :Y
  maandag 22 december 2014 @ 22:19:32 #159
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_147859031
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik dacht het, jij zei het :P
  maandag 22 december 2014 @ 22:25:15 #160
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147859334
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 22:19 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik dacht het, jij zei het :P
Idem.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 december 2014 @ 22:26:25 #161
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147859395
Stel komieken bij elkaar dus.
  maandag 22 december 2014 @ 22:28:55 #162
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_147859543
quote:
11s.gif Op maandag 22 december 2014 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Stel komieken bij elkaar dus.
Jeffrey lolbroek is de naam, grappen maken is m'n baan.
  maandag 22 december 2014 @ 23:00:11 #163
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147861220
Hier ook mevrouw vlakloop. Ik mag (of móét) altijd aan kop :{
pi_147861408
Meneer positieve split meldt zich. Hallo meneer en mevrouw vlaklopers.
  maandag 22 december 2014 @ 23:32:51 #165
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147863189
Sja, meneren en mevrouwen negatieve split melden zich natuurlijk nooit :{
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 december 2014 @ 23:38:31 #166
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147863529
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:32 schreef Quoi het volgende:
Ik heb 2 keer een negative split gelopen.
pi_147866836
quote:
Zelf heb ik met Renate gelopen en als je kijkt dan blijkt het schema voor iedere 5km 6 weken te duren. Ik had haar schema 5km medium gedaan en daarna het 15km schema ( wat bij 5km begint) gedaan. Precies zoals het gepland was. 6 weken en toen die 36 lessen van de 15km er achter aan. Toen bleek ik nog een aantal weken ( 6 meen ik ) te hebben tot de Bruggenloop waar ik voor ingeschreven stond. Dus gewoon door getraind met langere lopen en achteraf was ik blij dat ik die extra weken training had. Voor mij was het misschien meer dat ik extra vertrouwen had in mijn eigen hardloop kunnen want anders was het misschien een kwestie van ' alleen uitlopen' geweest. Dus voor mij: 5,5 mnd tot de 15km en nog 3 mnd tot mijn eerste ( hopelijk :) ) HM , de CPC, in maart.

Maar als je het sec bekijkt dus 5km/6 weken. Maar of dat verstandig is...rustiger heeft mijn voorkeur.
pi_147866864
Iedereen :z ?
pi_147870181
Ik geloof dat ik ooit ongeveer 8 weken heb gepakt om naar de 5 toe te trainen. Daarna besloten om voor de 15 te gaan die een half jaar later was, maar waar ik pas 10 weken van tevoren vanaf 0 weer voor begon te trainen.
Een jaar later pas besloten een HM te lopen waar ik na een winterstop van 3 maanden voor begon te trainen. Daar heb ik 8 weken over gedaan. :@ Iets te snel weer opgebouwd/te laat begonnen met trainen.

Vandaag rondjes op de baan gedaan. Ik liep er ongeveer 2 minuten over. Ook nog een kamikazerondje gedaan. :P
  dinsdag 23 december 2014 @ 06:39:46 #170
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147870878
quote:
Ja. Hoi.
Ik loop vaak wel een negatieve split. Tenzij ik lijd aan zelfoverschatting bij de start (HM Oostland bijv).
  dinsdag 23 december 2014 @ 07:30:54 #171
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147871024
Negatieve splits zijn leuk! Ik heb ze de laatste tijd ook maar weer ingezet in Duinrell en bij de Meeuwen Makrelenloop O+
F means you're fucked
pi_147871113
quote:
Afgelopen zondag nog. Op het beoogde tempo begonnen en vrij vlak gelopen tot 15 km. Daarna versneld.
Ik zou bijna zeggen volgens het boekje... ;)
  dinsdag 23 december 2014 @ 08:00:17 #173
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147871134
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 07:30 schreef YUR het volgende:
Negatieve splits zijn leuk! Ik heb ze de laatste tijd ook maar weer ingezet in Duinrell en bij de Meeuwen Makrelenloop O+
Het loopt een stuk relaxter, je gaat dan ook niet meteen de gehele wedstrijd dood :)
  dinsdag 23 december 2014 @ 08:03:05 #174
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147871151
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 07:56 schreef McTwente het volgende:

[..]

Afgelopen zondag nog. Op het beoogde tempo begonnen en vrij vlak gelopen tot 15 km. Daarna versneld.
Ik zou bijna zeggen volgens het boekje... ;)
^O^
Klinkt als mijn Bruggenloop O+
pi_147871173
Je kan best een negatieve split lopen én de hele wedstrijd doodgaan hoor. Het is geen kwestie van rustig starten maar van hard finishen, vooral een mentaal spelletje ;)
  dinsdag 23 december 2014 @ 08:16:26 #176
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147871222
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 08:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Je kan best een negatieve split lopen én de hele wedstrijd doodgaan hoor. Het is geen kwestie van rustig starten maar van hard finishen, vooral een mentaal spelletje ;)
Hangt bij mij van de afstand af. Op een 10 km lukt dat misschien nog wel, maar een 15 km loop ik niet uit als ik vanaf km 1 doodga. Op een hm wil ik er niet eens aan denken ;)
pi_147871255
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 08:16 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hangt bij mij van de afstand af. Op een 10 km lukt dat misschien nog wel, maar een 15 km loop ik niet uit als ik vanaf km 1 doodga. Op een hm wil ik er niet eens aan denken ;)
Nee oke daar heb je misschien gelijk in, het idee van 'voluit' verschilt per afstand. Maar ook het tempo van een HM vind ik bijvoorbeeld in een training na 10 minuten al niet meer relaxt :P
pi_147871269
Een negatieve split is mij nog maar 1 keer gelukt (en dan nog wel een van 2 secoden). Ik ben meer van de taktiek (te) hard starten en dan kijken waar het schip strandt. Wat niet altijd verstandig is...
  dinsdag 23 december 2014 @ 08:33:57 #179
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147871361
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 08:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee oke daar heb je misschien gelijk in, het idee van 'voluit' verschilt per afstand. Maar ook het tempo van een HM vind ik bijvoorbeeld in een training na 10 minuten al niet meer relaxt :P
Het is natuurlijk wel sneller dan duurlooptempo. Al scheelde dat bij mijn hm niet veel.
Op zich was mijn bgl tempo vrij relaxed voor mijn gevoel. Vooral de 2 eerste kms. 5.50 en 5.40 ofzo. Daarna ging ik rond de 5.30 hangen en dat is niet echt relaxed meer.
Toch vind ik een tempo onder de 6 min/km relaxter lopen dan erboven, heel raar. Krijg maar geen lekker duurlooptempo te pakken.
  Moderator dinsdag 23 december 2014 @ 08:59:32 #180
18653 crew  D.
pi_147871559
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:49 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

Zelf heb ik met Renate gelopen en als je kijkt dan blijkt het schema voor iedere 5km 6 weken te duren. Ik had haar schema 5km medium gedaan en daarna het 15km schema ( wat bij 5km begint) gedaan. Precies zoals het gepland was. 6 weken en toen die 36 lessen van de 15km er achter aan. Toen bleek ik nog een aantal weken ( 6 meen ik ) te hebben tot de Bruggenloop waar ik voor ingeschreven stond. Dus gewoon door getraind met langere lopen en achteraf was ik blij dat ik die extra weken training had. Voor mij was het misschien meer dat ik extra vertrouwen had in mijn eigen hardloop kunnen want anders was het misschien een kwestie van ' alleen uitlopen' geweest. Dus voor mij: 5,5 mnd tot de 15km en nog 3 mnd tot mijn eerste ( hopelijk :) ) HM , de CPC, in maart.

Maar als je het sec bekijkt dus 5km/6 weken. Maar of dat verstandig is...rustiger heeft mijn voorkeur.
Ik loop ook met Renate, maar dus eerst de 10 gelopen.
Ik denk dat ik maar instap bij de 15 (bij week 4 zoals Murmeli al voorstelde sluit mooi aan) en daarna ga kijken hoe ik richting hm ga trainen
pi_147871697
Potverdorie.... nou ben ik door de combinatie van goed herstel van de HM (dag 2 en nog steeds geen spierpijn, zal dus ook wel niet meer komen) en een misverstand hier toch eens aan het kijken naar marathonschema's.... 8)7

Al blijft het voornemen om eerst maar eens een paar HM's met goed gevolg af te leggen. Amersfoort komt nog te vroeg denk ik.
Daarnaast vallen de helft van de weekenden af in verband met de kinderen. Ik kan niet zo vaak oppas regelen, dus ik moet eerst nog eens heel goed bekijken hoe haalbaar het voor mij is. Ik kan wel wat duurlopen doen op een doordeweekse avond, maar de langere moeten toch in de (vrije) weekenden.
Hij staat hoe dan ook op de bucket list... ooit!
pi_147871750
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 08:22 schreef Mr.B. het volgende:
Een negatieve split is mij nog maar 1 keer gelukt (en dan nog wel een van 2 secoden). Ik ben meer van de taktiek (te) hard starten en dan kijken waar het schip strandt. Wat niet altijd verstandig is...
Bij mij hangt het heel erg van de afstand en ondergrond af.
5 & 10 km is het vol erin vliegen en met hangen en wurgen proberen vast te houden.
10 EM tot HM loopt ik eigenlijk, tot nu toe, redelijk vlak (behalve de CPC, dat was doodgaan op het eind)
> HM en trails probeer ik rustig te starten en zo op de helft wat gas bij te kunnen geven.

Misschien moet ik daar eens wat variatie in gaan aanbrengen, keertje die halve ook proberen op standje "dood of de gladiolen" :)
pi_147871904
Ik merk bij mezelf dat versnellen (behoudens de laatste kilometer) er nooit in zit, ongeacht de beginsnelheid. *Tenzij* die beginsnelheid echt nergens op slaat en een verkapte duurloopsnelheid is.
pi_147872539
Ik ben een echte vlakloper. Het liefst loop ik in een zone met een verschil van 0:10 min/km tussen hoog en laag variërend van 4:30 tot 4:55 min/km afhankelijk van de afstand en ongeveer 1:00 min/km daarboven tijdens een duurloop.
  dinsdag 23 december 2014 @ 10:20:48 #185
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_147872791
In races waar ik er voor ga, heb ik eigenlijk altijd nog wel een kick op het einde (laatste twee kilometer versnellen). Het helpt dat ik meestal aardig aan voel hoeveel er nog in de tank zit, dan kan ik het redelijk uitmeten. Een (realistisch) pace-plan voor de start is ook wel handig. Net als een idee hebben van de route (wat overigens vooral handig is als er bulten in zitten).

Volgens mij is een deel ook psychologisch. Je moet op het laatste stukje ook wel dood durven gaan. Als je (te?) comfortabel netjes vlak loopt, houd je misschien op het einde nog iets te veel over?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 23 december 2014 @ 10:21:06 #186
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_147872796
Maar eigenlijk doe ik ook maar wat. :X O-)
pi_147872988
Je kunt ook gewoon vlak doodgaan hoor.
pi_147873038
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:29 schreef Devv het volgende:
inderdaad...

Mooie term ook: "vlak doodgaan" _O_
  dinsdag 23 december 2014 @ 10:35:52 #189
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_147873155
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:29 schreef Devv het volgende:
Ja, ok, het kan wel. Misschien ga ik gewoon niet hard genoeg van start. :P

Op de 5km wel, maar daar is het ook meer de dood of de gladiolen. Ik doe die afstand niet vaak genoeg om er echt ervaring mee te hebben.
pi_147873861
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:21 schreef Wolve000 het volgende:
Maar eigenlijk doe ik ook maar wat. :X O-)
Jij liep 1:49 op de HM. Dat was dus per ongeluk? Ga maar in de hoek staan met d'n YUR dan.
  dinsdag 23 december 2014 @ 11:18:59 #191
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_147874226
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:04 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Jij liep 1:49 op de HM. Dat was dus per ongeluk? Ga maar in de hoek staan met d'n YUR dan.
Het plan was iets minder ambitieus. Maar het ging ook weer niet helemaal per ongeluk.

Maar enige vorm van specifieke training was ook niet aanwezig. Dus het was maar de vraag wat er mogelijk was, dus een goede inschatting/realistisch plan maken was lastig voor de wedstrijd.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 december 2014 @ 11:25:39 #192
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147874407
Ik start gewoon op een tempo wat ik denk dat ik gelet op mijn conditie van dat moment de gehele afstand van de wedstrijd vol zou moeten kunnen houden, waarbij ik dan wel ongeveer kotsend over de finish kom.

En dat tempo loop ik dan met een marge van een paar seconden.
  dinsdag 23 december 2014 @ 11:33:54 #193
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147874623
quote:
Mossel, wil je me toevoegen aan de Petzl Night Trail op 7 februari? Afstand 25km :) Thanks!

Nu nog ff een hoofdlamp scoren...
F means you're fucked
pi_147874656
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:33 schreef YUR het volgende:

[..]

Mossel, wil je me toevoegen aan de Petzl Night Trail op 7 februari? Afstand 25km :) Thanks!

Is dat die trail in Bergschenhoek?
  FOK!fotograaf dinsdag 23 december 2014 @ 11:51:52 #195
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_147875228
quote:

[..]

Die ziet er tof uit! :D
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_147875310
quote:
vrienden van mij (en ik) zijn vorig jaar in medio november begonnen om begin maart de HM te lopen. 66.67% succesrate (al hadden wij wel een basisconditie)
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:10:12 #197
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147875795
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:34 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Is dat die trail in Bergschenhoek?
Si!
F means you're fucked
pi_147875845
Voluit en doodgaan op de 5, 10 of HM kan ik niet. Als ik dat doe, houd ik 400 meter al niet vol. :'(
Ik weet echt niet hoe hard ik kan gaan en hoeveel energie er nog is. Het kan zomaar opeens op zijn.
  Moderator dinsdag 23 december 2014 @ 12:12:24 #199
18653 crew  D.
pi_147875869
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:48 schreef D. het volgende:

[..]

...en nu gelijk bij 5-10.

Voorbij dus :P

En als ik voor de km's tegen de wind in de tijd mag halveren heb ik ook een hele goede tijd :P
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:13:45 #200
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147875909
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Si!
leuk man!
Ik wil die ook maar durf nog niet.
pi_147875932
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:11 schreef wyccie het volgende:
Voluit en doodgaan op de 5, 10 of HM kan ik niet. Als ik dat doe, houd ik 400 meter al niet vol. :'(
Ik weet echt niet hoe hard ik kan gaan en hoeveel energie er nog is. Het kan zomaar opeens op zijn.
Voluit gaan op de 5k, 10k en HM doe je dan ook niet op een tempo waarbij je na 400 meter dood neervalt, maar op een tempo waarbij je op die betreffende afstand doodgaat.

En als je kamikaze, god zegene de greep, op een hoog tempo weggaat dan heb je weleens de kans dat je op tweederde van de afstand je borstnummer afpulkt en tegen de hekken gaat zitten. All in the game.
pi_147876003
Ik ben maar een keer echt veel te hard weggegaan. Dat was tijdens de Ekiden. Sprinten om het lintje over te kunnen nemen van McTwente. De overige 7 km waren vervolgens erg onaangenaam.
pi_147876243
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:14 schreef mosselmossel het volgende:

[...] maar op een tempo waarbij je op die betreffende afstand doodgaat.
En dat lukt mij dus niet. Ik kan niet 5 km lang dood aan het gaan zijn. Ik ga al eerder dood, of ik loop zo snel/langzaam dat ik het gewoon normaal uitloop.
Sowieso begin ik altijd traag omdat ik moet dieselen. Meteen op wedstrijdtempo lukt gewoon niet, hooguit 400 meter. Alsof mijn hart zegt 'Ho, wacht eens even, ik ben stijf, ik moet eerst op gang komen, doe rustig aan'.
pi_147876397
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:23 schreef wyccie het volgende:
Meteen op wedstrijdtempo lukt gewoon niet,
Warming up doen dan. Zeker op korte afstanden scheelt dat veel. Ik ken mensen die voor een 5km eerst 5km warming up doen
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:29:57 #205
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_147876424
Eigenlijk: hoe korter de race, hoe langer de warming up (zeker relatief gezien).
pi_147876661
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:16 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben maar een keer echt veel te hard weggegaan. Dat was tijdens de Ekiden. Sprinten om het lintje over te kunnen nemen van McTwente. De overige 7 km waren vervolgens erg onaangenaam.
Dat doen we volgend jaar beter. ;)
pi_147876813
quote:

[..]

En dat lukt mij dus niet. Ik kan niet 5 km lang dood aan het gaan zijn. Ik ga al eerder dood, of ik loop zo snel/langzaam dat ik het gewoon normaal uitloop.
Sowieso begin ik altijd traag omdat ik moet dieselen. Meteen op wedstrijdtempo lukt gewoon niet, hooguit 400 meter. Alsof mijn hart zegt 'Ho, wacht eens even, ik ben stijf, ik moet eerst op gang komen, doe rustig aan'.
Ik kan niet bestaat niet. Gewoon doen. Ga een keer op precies de helft zitten tussen je 400m tempo en je normale wedstrijdtempo en kijk of je dat 5km volhoudt.
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:51:02 #208
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147877068
quote:

[..]

Warming up, dan een km rustig en dan knallen (op de 5)
  Milf dinsdag 23 december 2014 @ 13:13:50 #209
16000 nikky
pi_147877768
Zo, het waait! :D

Net voor de 5e keer gelopen. Zonder al te veel problemen kwam ik op de 180 bpm (Gemiddelde 148). Dus ik denk dat mijn hartslag nog wel wat hoger kan. Binnenkort eens testen wanneer ik wat minder spierpijn heb. Ik kon het qua uithouding wel volhouden, maar mijn benen wilden niet echt meekomen :P.

Ik ben best fier op mijzelf. De bank is ook fijn nmlk :@
pi_147878184
Zag zojuist dat er foto's van de Step One winterloop op de site staan. Ik sta op geen enkele foto, op sommige foto's sta ik volgens mij net niet. Zag wel een foto voorbij komen van de start waar jullie (achter andere loper) op staan McTwente en Daywalker. Wellicht komen er nog meer foto's, van vorig jaar staan er in ieder geval veel meer op.

Denk dat ik deze week niet meer ga lopen. Heb komend weekend een voetbaltoernooi en weekend daarna nog een snertloop. Kan denk ik nu beter even rust pakken.
  dinsdag 23 december 2014 @ 13:31:29 #211
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_147878325
Gisteren wezen paintballen op mijn oude hardloopschoenen, worden die ook nog eens echt vies :P
Wel humor, maar heb nu wel spierpijn en merk dat mijn lijf meteen weer moeite heeft met het afvoeren van afvalstoffen, dus vanavond ook maar niet lopen denk ik. Wellicht dat ik een kerstloopje doe op eerste kerstdag ^O^
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
  dinsdag 23 december 2014 @ 13:32:41 #212
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_147878362
Vandaag even geen rondje lopen, maar wel vanavond op het plein bij Serious Request staan voor een paar uur. En morgen ook weer maar dan op het 'kerstpleintje' in mijn eigen stad. Genoeg 'beentijd' dus.

Donderdag weer een kort rondje (8 a 10k) en dan 3e kerstdag iets van 28k ofzo.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_147878411
morgen een rondje hobbelen, en een LDL op 2e kerstdag, goed excuus om de kerstsferen even te ontvluchten. Dacht aan een km of 15-20...
pi_147878492
quote:

[..]

Tof! Ik heb er vorig jaar gelopen en het was echt wel gaaf in het donker en in dat gebied. Jammer genoeg valt het alleen samen met de Groet Uit Schoorl loop ook, ik denk toch dat ik voor de 30 kilometer daar ga ipv die trail.
Jack does it in real time...
pi_147878517
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:27 schreef Voccar het volgende:
Zag zojuist dat er foto's van de Step One winterloop op de site staan. Ik sta op geen enkele foto, op sommige foto's sta ik volgens mij net niet. Zag wel een foto voorbij komen van de start waar jullie (achter andere loper) op staan McTwente en Daywalker. Wellicht komen er nog meer foto's, van vorig jaar staan er in ieder geval veel meer op.

Denk dat ik deze week niet meer ga lopen. Heb komend weekend een voetbaltoernooi en weekend daarna nog een snertloop. Kan denk ik nu beter even rust pakken.
Gevonden!

SPOILER
En nog een keer (met een mouw van Daywalk3r met zijn piratenshirt):
SPOILER
Op de foto na deze tel ik zeven lopers uit mijn oude groepje.

[ Bericht 15% gewijzigd door McTwente op 23-12-2014 13:44:29 ]
pi_147879136
Is dit nou een Haag shirtje?

SPOILER
Lijkt er volgens mij wel op, ik zie een soort ooievaartje en de kleur klopt volgens mij ook.
  dinsdag 23 december 2014 @ 13:58:24 #217
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147879175
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:57 schreef McTwente het volgende:
Is dit nou een Haag shirtje?

SPOILER
Lijkt er volgens mij wel op, ik zie een soort ooievaartje en de kleur klopt volgens mij ook.
:Y
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 december 2014 @ 14:01:01 #218
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147879269
De suunto website is stuk }:|
pi_147879294
Damn. Ik ben verdorie geveld. Niet dat ik me heel beroerd voel, maar ik ondervind last van de blaas- en darmstreek. Zonder dat die nou echt opstandig zijn, het is slechts een irritante prikkel. Blaasontsteking? Ik heb geen idee. Hardlopen is in ieder geval geen optie, helaas. Daar gaat mijn marathon.
pi_147879542
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:58 schreef YUR het volgende:

[..]

:Y
Ik zie een deelnemer uit Voorburg en één uit Rijswijk, dus ik gok één van die twee...
pi_147879563
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Damn. Ik ben verdorie geveld. Niet dat ik me heel beroerd voel, maar ik ondervind last van de blaas- en darmstreek. Zonder dat die nou echt opstandig zijn, het is slechts een irritante prikkel. Blaasontsteking? Ik heb geen idee. Hardlopen is in ieder geval geen optie, helaas. Daar gaat mijn marathon.
NIet miepen, maar.... :6
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 december 2014 @ 14:11:01 #222
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147879662
quote:
homo.
pi_147879673
Ik moest een bewijs leveren dat ik een HM onder de 1:50 kan lopen voordat ik in vak C wordt ingedeeld op de CPC.
Ik dacht dat dat alleen nodig was t/m vak B.
Maar wel een goede zaak, beetje ervoor zorgen dat iedereen min of meer op de juiste plek start.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 december 2014 @ 14:14:47 #224
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147879797
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:11 schreef Guard het volgende:
Ik moest een bewijs leveren dat ik een HM onder de 1:50 kan lopen voordat ik in vak C wordt ingedeeld op de CPC.
Ik dacht dat dat alleen nodig was t/m vak B.
Maar wel een goede zaak, beetje ervoor zorgen dat iedereen min of meer op de juiste plek start.
Maakt niet uit, op de CPC loop je sowieso continue te zigzaggen tussen de mensenmassa :)
pi_147879938
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maakt niet uit, op de CPC loop je sowieso continue te zigzaggen tussen de mensenmassa :)
Ik vind het best meevallen vorig jaar, alleen die ene mevrouw die mijn zus bijna omver kegelde was nogal in de weg aan het lopen.
Vorig jaar had ik geen bewijslast voor vak C overigens
pi_147880019
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:18 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik vind het best meevallen vorig jaar, alleen die ene mevrouw die mijn zus bijna omver kegelde was nogal in de weg aan het lopen.
Daarom hebben ze hem dit jaar wel ingvoerd om jou uit vak C te weren. :P
pi_147880108
Ik ga denk ik morgen nog een rondje. Kan precies, denk ik. Eerst naar de kapper morgenochtend, kaas op de markt halen en dan gaan lopen. Kan ik denk ik precies nog douchen, lunchen en daarna de stoofperen opzetten en de wildsaus maken voor om een uur of half vier het huis volloopt met eters.

En dan tweede kerstdag Kangoeroeloop.
pi_147880184
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Daarom hebben ze hem dit jaar wel ingvoerd om jou uit vak C te weren. :P
Dan hebben ze dat mooi fout gedaan, want ik heb bewijs voor C :P
En na Berlijn is wel duidelijk dat ik toch wel in het vak van mijn keuze terecht kom O-)
pi_147880265
Zo ik heb ff geshopt, heb een longsleeve besteld, telefoon oortjes zijn binnen en mijn telefoonarmband heb ik nu ook. Volgende week voor de schoenen in Dodewaard kijken.. Krijg er nu nog meer zin in . *O*

Vanmiddag weer fysio, daar heb ik dan weer geen zin in -O- ..

Btw wat waait het hard.. Is dat niet kut om te lopen tegen de wind in?? :@ :{
pi_147880302
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:26 schreef xMissi het volgende:
Zo ik heb ff geshopt, heb een longsleeve besteld, telefoon oortjes zijn binnen en mijn telefoonarmband heb ik nu ook. Volgende week voor de schoenen in Dodewaard kijken.. Krijg er nu nog meer zin in . *O*

minder erg dan met wind tegen fietsen, en als je tegen de wind in begint, gaat de terugweg sneller :)
  dinsdag 23 december 2014 @ 14:28:47 #231
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147880328
quote:

Je zal er iig geweldig uitzien :*

Tegen de wind in lopen is vervelend, maar ik vind het vervelender als de wind vanaf de zijkant komt :X Dan heb je echt het idee dat je weg gaat waaien ;(
pi_147880334
quote:
Btw wat waait het hard.. Is dat niet kut om te lopen tegen de wind in??
Welnee. Gewoon wat harder beuken.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 december 2014 @ 14:38:55 #233
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147880687
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:18 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik stond in vak A volgens mij met de BiB via Yur :@
Ik ben wel heel timide zo ver mogelijk achteraan in het vak gaan staan tegen de afscheiding voor het volgende vak aan.
pi_147880710
Ooh okee.. Kom er vanzelf achter haha. *) .. Kom ik er dus net achter dat mn telefoon niet past in dat ding... Kan ik weer terug. Gelukkig was dat ook in dodewaard dus doe ik het volgende week wel weer :P .
@Maraca zo geweldig zal ik er nu ook weer niet uitzien haha. Wel goed verlicht dat wel :)
pi_147881215
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik stond in vak A volgens mij met de BiB via Yur :@
Ik ben wel heel timide zo ver mogelijk achteraan in het vak gaan staan tegen de afscheiding voor het volgende vak aan.
Dat laat ineens een heel ander licht schijnen op jouw PR.

Is dan niets meer echt in deze wereld?

Overigens viel het dit jaar echt reuze mee. In 2013 was het veel erger en stagneerde de boel in een bocht rond het 2 km-punt.
  dinsdag 23 december 2014 @ 15:00:05 #236
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147881384
quote:
Beterzwab!
F means you're fucked
pi_147881386
Over die Petzl-trail. Ze hebben het over een 15 km en een 25 km. Beide één ronde waarvan 80% onverhard.

Vervolgens zie je de parkoerskaartjes: 16,6 km en 24,4 km. En ik vraag me af of die 80% onverhard gehaald wordt. Of je moet over het gras lopen naast voet- en fietspaden?
pi_147881394
Gezellig met zijn alle in vak D? *O*
  dinsdag 23 december 2014 @ 15:00:44 #239
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147881399
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:00 schreef Zwabberhark het volgende:
Over die Petzl-trail. Ze hebben het over een 15 km en een 25 km. Beide één ronde waarvan 80% onverhard.

Vervolgens zie je de parkoerskaartjes: 16,6 km en 24,4 km. En ik vraag me af of die 80% onverhard gehaald wordt. Of je moet over het gras lopen naast voet- en fietspaden?
Ik heb geen idee en het maakt me ook niet uit :)
F means you're fucked
pi_147881410
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:00 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb geen idee en het maakt me ook niet uit :)
Het was eigenlijk de bedoeling dat je in paniek zou raken.
  Milf dinsdag 23 december 2014 @ 15:02:09 #241
16000 nikky
pi_147881432
quote:

Telefoonoortjes.....Die dingen plak ik nu vast met hansaplast pleister (niet een pleister voor op de wond, maar om gaasjes mee vast te zetten). Wat gebruiken jullie hier voor oordopjes? Ik word nmlk kriegel dat die dingen uit mijn oren floepen.

Het waait hier zo hard dat ik aan de kant werd geblazen..
pi_147881437
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:00 schreef CaLeX het volgende:
Nee dus
  dinsdag 23 december 2014 @ 15:02:24 #243
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147881439
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:01 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het was eigenlijk de bedoeling dat je in paniek zou raken.
Mijn reactie is dan ook uiterlijke schijn
F means you're fucked
  dinsdag 23 december 2014 @ 15:02:45 #244
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147881451
quote:
Ik doe niet mee *O*
F means you're fucked
pi_147881462
Paniek!
Gezellig YUR! Wordt wel een leuke trail, voor mij de eerste keer in het donker. Black Diamond Spot is wel een leuk lichtje voor een redelijke prijs trouwens. ;)
pi_147881473
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:02 schreef nikky het volgende:

[..]

Telefoonoortjes.....Die dingen plak ik nu vast met hansaplast pleister (niet een pleister voor op de wond, maar om gaasjes mee vast te zetten). Wat gebruiken jullie hier voor oordopjes? Ik word nmlk kriegel dat die dingen uit mijn oren floepen.

Niet indoen. Zeker als je meer met je oordopjes bezig moet zijn dan met lopen en op het verkeer letten.
  Milf dinsdag 23 december 2014 @ 15:04:10 #247
16000 nikky
pi_147881482
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Niet indoen. Zeker als je meer met je oordopjes bezig moet zijn dan met lopen en op het verkeer letten.
Ik ren op een atletiekbaan
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 december 2014 @ 15:04:13 #248
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147881484
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:55 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat laat ineens een heel ander licht schijnen op jouw PR.

Is dan niets meer echt in deze wereld?

Het is een nettottijd
  dinsdag 23 december 2014 @ 15:04:23 #249
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147881487
quote:

[..]

Yurbuds!

what's in a name
F means you're fucked
pi_147881529
Ik heb altijd oordopjes van Skullcandy. Blijven altijd goed zitten. Maar vaak ermee lopen doe ik nu ook weer niet. Af en toe.

quote:
Ik doe ook niet mee.
pi_147881566
quote:

[..]

Echt zelden dat ik met oordopjes loop, luister liever naar alles om me heen.
Maar als ik dan die ene blauwe maandag met oordopjes inloop dan gebruik ik gewoon mijn alledaagse SteelSeries Siberia
pi_147881603
Kerstcadeautje:
quote:
GEFELICITEERD! Jij ben een van de tien gelukkige winnaars van een Herzog-compressiepakket.

Het pakket bestaat uit een paar enkelsokken en tubes en vertegenwoordigd een waarde van ¤ 64,90.

Binnenkort zal er een medewerker van Herzog contact met je opnemen voor de juiste maatvoering.

Namens de Runner’s World-redactie wil ik je heel veel plezier wensen met de gewonnen prijs en natuurlijk een prettige kerst.
*O*
  Milf dinsdag 23 december 2014 @ 15:09:19 #253
16000 nikky
pi_147881620
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:08 schreef Guard het volgende:
Kerstcadeautje:

[..]

*O*
Leuk! Gefeliciteerd :)
pi_147881633
quote:
Kerstcadeautje:

[..]

*O*
Nice!
pi_147881656
quote:
Kerstcadeautje:

[..]

*O*
Dat is nog eens leuk! ^O^
  dinsdag 23 december 2014 @ 15:10:40 #256
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147881657
quote:
Kerstcadeautje:

[..]

*O*
Very nice ^O^
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 december 2014 @ 15:10:54 #257
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147881669
quote:
Kerstcadeautje:

[..]

*O*
tof
pi_147881700
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het is een nettottijd
Hap hap.
pi_147881756
quote:
Kerstcadeautje:

[..]

*O*
Gefeliciteerd *O* .

En nikky, ik heb ze op hrdlpn besteld, moet ze nog uitproberen maar toen ik ze paste viel ie er niet meteen uit. Bovendien doe ik altijd 1 oortje in anders hoor ik niks van het verkeer en dat is echt gevaarlijk.. de goedkoopste versie is ¤10 geloof ik en de iets duurde met volumeregeling ¤15,dus daar wou ik het wel voor proberen :Y . Over paar weken kan ik je pas echt vertellen of het werkt maar denk het wel :D
  dinsdag 23 december 2014 @ 15:23:06 #260
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147882104
quote:

[..]

In-ear oordopjes van ik dacht Creative. Gaat prima :) Alhoewel ze gisteren wel even uit mijn oor werden geblazen ja :D Maar dat was gelukkig maar 1x
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 december 2014 @ 15:25:20 #261
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147882173
En Suunto movescount ligt er minimaal tot morgen uit :')
Volgens mij draait hun webservice op een dell workstation op windows XP ofzo.
pi_147882341
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Die privésatellieten gaan dus ten koste van een goede webservice.
pi_147882358
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja al die satellieten kosten wat, dan houdt je weinig over voor de rest :P
pi_147882365
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:30 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Die privésatellieten gaan dus ten koste van een goede webservice.
:D
pi_147882373
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:31 schreef Guard het volgende:

[..]

Was ik eindelijk een keer sneller dan jij.
pi_147882395
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:31 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Was ik eindelijk een keer sneller dan jij.
^O^
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 december 2014 @ 15:33:53 #267
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147882750
quote:

[..]

IK heb deze, maar die zullen voor jou dan wel niet werken:

Ik houd deze vrij goed in mijn oren (heel af en toe ontsnapt er één).
Verder vind ik ze heel prettig omdat er radio op zit, maar ook een mini sd kaart in kan en via bluetooth je muziek van je telefoon af kunt spelen.
pi_147884572
huh :?

quote:
Beste Guard,

Startvak B is akkoord.

Met vriendelijke groet,
Best regards,
Organisatie CPC Loop Den Haag,
Dus opgeschoven naar B :')
pi_147884883
oef

TomTom Multi-Sport Cardio CSS + AM

ING prijs
¤ 199,95
+ Rentepunten
10.000

Dat kost niet duur
pi_147885156
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:57 schreef CaLeX het volgende:
oef

TomTom Multi-Sport Cardio CSS + AM

ING prijs
¤ 199,95
+ Rentepunten
10.000

Dat kost niet duur
oh das bij de ING rentepunten shop?
Ik heb ook nog wel wat punten :)
pi_147885181
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:08 schreef Guard het volgende:

[..]

oh das bij de ING rentepunten shop?
Ik heb ook nog wel wat punten :)
jup

staat wel een advies prijs bij van 399 :') toch gek zo een advies terwijl de fabrikant hem voor 100 minder verkoopt
pi_147885248
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:10 schreef CaLeX het volgende:

[..]

jup

staat wel een advies prijs bij van 399 :') toch gek zo een advies terwijl de fabrikant hem voor 100 minder verkoopt
Ja dat is bij al hun prijzen, alles is de helft van een zogenaamde "adviesprijs"...
Het is ook best goedkoop, maar niet "de helft van..." goedkoop.

En bedankt trouwens, nu ga ik nog harder bedenken dat ik een nieuw horloge nodig heb }:|
:P
pi_147885267
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:12 schreef Guard het volgende:
En bedankt trouwens, nu ga ik nog harder bedenken dat ik een nieuw horloge nodig heb
mijn kerstkado aan jou O+
pi_147886423
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:13 schreef CaLeX het volgende:

[..]

mijn kerstkado aan jou O+
Guard, je krijgt een horloge cadeau! ;)
  dinsdag 23 december 2014 @ 18:00:51 #276
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147886735
Oeh, ik ging even kijken naar de hoeveelheid rentepunten. Helaas, ik moet nog even doorsparen :{

Vanavond lopen w/ Zo benieuwd hoe het gaat. De bank ligt ook lekker, maar die ga ik toch echt achterlaten.
pi_147887131
Zo net even na de fysio geweest.. Op de crosstrainer gezet maar vrij gauw weer afgehaakt , dat vond mijn knie niet zo leuk :N. Toen 10 minuutjes gefietst . Toen ging ik jawel op de loopband voor de spiegel , ik deed het zowaar goed en hij zette een steeds sneller tempo aan. Dus nu heb ik snelgewandeld en was het nog technisch goed ook *O* . Nu moet ik van hem 2-3 x per week op een hoog tempo wandelen en die techniek goed houden :Y Ook zodat ik volgende week die schoenen kan inlopen en de conditie een beetje op kan bouwen. Nog 1x fysio en dan hoop ik dat ik daar van af ben en het goed blijft gaan met mijn knie... :{
Maar al met al was hij trots op me :D .
  dinsdag 23 december 2014 @ 18:30:56 #278
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147887539
Dat wordt rustig opbouwen xMissie, maar voor een goed doel ^O^
pi_147887898
Strand! Wind in de rug! Fluffige witte pluizebolle vogeltjes in de branding! Duinen bij het invallen van de schemering! Hardlopen O+

Dat Movescount eruit ligt, dat is dan wel weer jammer.
pi_147887901
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:30 schreef Quoi het volgende:
Dat wordt rustig opbouwen xMissie, maar voor een goed doel ^O^
Jazeker , komt helemaal goed hoop ik. *O* :D
pi_147888693
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:00 schreef Quoi het volgende:
Oeh, ik ging even kijken naar de hoeveelheid rentepunten. Helaas, ik moet nog even doorsparen :{

Vanavond lopen w/ Zo benieuwd hoe het gaat. De bank ligt ook lekker, maar die ga ik toch echt achterlaten.
Kan je punten doneren? Ik heb er ruim voldoende
pi_147888711
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:50 schreef McTwente het volgende:

[..]

Guard, je krijgt een horloge cadeau! ;)
*G* Vet! this day just keeps getting better :P
pi_147888856
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:41 schreef xMissi het volgende:

[..]

Jazeker , komt helemaal goed hoop ik. *O* :D
Hoe kwam het ook alweer dat je knie geblesseerd was?
  dinsdag 23 december 2014 @ 19:09:14 #284
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147888940
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:03 schreef Guard het volgende:

[..]

Kan je punten doneren? Ik heb er ruim voldoende
:D Geen idee. Ik vind het een heel goed idee van jou ;)
  dinsdag 23 december 2014 @ 19:09:30 #285
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147888950
Geld overmaken mag ook :+
pi_147889021
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:09 schreef Quoi het volgende:
Geld overmaken mag ook :+
  dinsdag 23 december 2014 @ 19:12:00 #287
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147889037
Stuur anders gewoon zo'n ding op!
F means you're fucked
pi_147889072
Zo, ik ben ook weer terug van de fysio :{ . Het lijkt op een geïrriteerde pees of spier bij mijn knieschijf. Ze heeft er tape omheen gedaan en ik moet oefeningen doen. We kijken zaterdag weer of er verbetering is. Maar als het dat is dan gaat het herstel ongeveer 6 weken duren. Egmond en Schoorl kan ik dus wel vergeten. Het goede nieuws is dat ze denkt dat Parijs niet perse in gevaar hoeft te komen. We gaan gewoon elke week kijken wat er mogelijk is. Ik ben dus voorlopig even weg hier, want al die leuke loopverhalen zijn niet echt goed voor het moraal :P .
pi_147889316
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hoe kwam het ook alweer dat je knie geblesseerd was?
Eh nou er is geen duidelijke oorzaak geweest. Heb hem 4 jaar geleden verdraaid en sindsdien heb ik er last van. Echter vorig jaar nog een x en toen dachten ze aan meniscusscheur, gelukkig bleek dat niet zo te zijn. Ik moest toen naar de fysio, maar door mijn kniebelastende werk werkte dat niet echt. Telkens als ik ging badmintonnen had hij mijn knie getaped en dat was voorderest het enige wat hij deed. Nu heb ik een andere fysio en deze stelde de diagnose dat ik een kraakbeenprobleem heb. Daar heb ik oefeningen voor nu en dat lijkt te helpen. Nu hoop ik dat het ook zo blijft. Gelukkig heb ik dezelfde fysio ook als trainer dat scheelt weer. ;)
Sorry voor het lange verhaal maar dit is het zo ongeveer. :@
  dinsdag 23 december 2014 @ 19:21:10 #290
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147889383
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:13 schreef Devv het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug van de fysio :{ . Het lijkt op een geïrriteerde pees of spier bij mijn knieschijf. Ze heeft er tape omheen gedaan en ik moet oefeningen doen. We kijken zaterdag weer of er verbetering is. Maar als het dat is dan gaat het herstel ongeveer 6 weken duren. Egmond en Schoorl kan ik dus wel vergeten. Het goede nieuws is dat ze denkt dat Parijs niet perse in gevaar hoeft te komen. We gaan gewoon elke week kijken wat er mogelijk is. Ik ben dus voorlopig even weg hier, want al die leuke loopverhalen zijn niet echt goed voor het moraal :P .
Helaas zijn dit soort blessures onderdeel van het leven als hardloopveelvraat. Kan gebeuren, gewoon uitzitten en sterk terugkomen :)
F means you're fucked
pi_147889395
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:19 schreef xMissi het volgende:

[..]

Eh nou er is geen duidelijke oorzaak geweest. Heb hem 4 jaar geleden verdraaid en sindsdien heb ik er last van. Echter vorig jaar nog een x en toen dachten ze aan meniscusscheur, gelukkig bleek dat niet zo te zijn. Ik moest toen naar de fysio, maar door mijn kniebelastende werk werkte dat niet echt. Telkens als ik ging badmintonnen had hij mijn knie getaped en dat was voorderest het enige wat hij deed. Nu heb ik een andere fysio en deze stelde de diagnose dat ik een kraakbeenprobleem heb. Daar heb ik oefeningen voor nu en dat lijkt te helpen. Nu hoop ik dat het ook zo blijft. Gelukkig heb ik dezelfde fysio ook als trainer dat scheelt weer. ;)
Sorry voor het lange verhaal maar dit is het zo ongeveer. :@
Vervelend zeg! On the bright side; als het opbouwen met hardlopen goed lukt worden de spieren rond je knie er uiteindelijk sterker van en heb je er misschien wel steeds minder last van!
pi_147889406
quote:
-O-
Niet best. Sterkte en hoop dat je tape helpt. Hielp bij mij iig wel!
pi_147889524
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Vervelend zeg! On the bright side; als het opbouwen met hardlopen goed lukt worden de spieren rond je knie er uiteindelijk sterker van en heb je er misschien wel steeds minder last van!
Ja dat dacht ik dus ook. Daar hoop ik dan maar op . :Y
  dinsdag 23 december 2014 @ 19:25:12 #294
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147889557
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:24 schreef xMissi het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook. Daar hoop ik dan maar op . :Y
Niet op hopen, gewoon hard aan werken. Dan gaat het je lukken ^O^
F means you're fucked
  Moderator dinsdag 23 december 2014 @ 19:28:08 #295
155227 crew  Guppy
dus
pi_147889684
quote:
Kerstcadeautje:

[..]

*O*
Lucky!! Ik heb die nèt besteld (en al binnen O+ )
pi_147889797
quote:
Klote man, sterkte! -O-
  Moderator dinsdag 23 december 2014 @ 19:31:29 #297
155227 crew  Guppy
dus
pi_147889814
Oh en ik heb deze oortjes, work fine for me.

Alleen jammer dat er een kabelbreukje in de lange kabel zit, ik kan m nu alleen nog maar met de korte kabel gebruiken, icm een telefoonarmband.
pi_147889839
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:25 schreef YUR het volgende:

[..]

Niet op hopen, gewoon hard aan werken. Dan gaat het je lukken ^O^
Okee okee ik ga het doen ! *) ^O^
pi_147890223
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:21 schreef YUR het volgende:
Helaas zijn dit soort blessures onderdeel van het leven als hardloopveelvraat. Kan gebeuren, gewoon uitzitten en sterk terugkomen :)
Op zich is dit natuurlijk niet zo. In principe zou je blessurevrij kunnen sporten als je maar goed op jezelf let. Het is alleen zo dat bijna iedereen toch iets te veel pusht, waardoor je bij dit soort overbelastingsblessures uitkomt. En de naam zegt het al: had je maar minder moeten belasten.

Blijft echter staan dat het wel kut is natuurlijk. Sterkte Devv
  dinsdag 23 december 2014 @ 19:45:10 #300
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147890288
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:43 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Op zich is dit natuurlijk niet zo. In principe zou je blessurevrij kunnen sporten als je maar goed op jezelf let. Het is alleen zo dat bijna iedereen toch iets te veel pusht, waardoor je bij dit soort overbelastingsblessures uitkomt. En de naam zegt het al: had je maar minder moeten belasten.

Blijft echter staan dat het wel kut is natuurlijk. Sterkte Devv
Veelvraten pushen zich in de regel te veel ;)
F means you're fucked
pi_147890518
Heeft voor een groot deel ook met pech/geluk te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')