Zonder VBL zou dit hele forum binnen een paar maanden zijn opgedroogd.quote:Op maandag 22 december 2014 14:42 schreef Karina het volgende:
Morsdood is rustig he? Niet dat zonder hoolies
Net zoals ik benquote:Op maandag 22 december 2014 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zonder VBL zou dit hele forum binnen een paar maanden zijn opgedroogd.
Wilde je spec voor zijn? Volgende keer dat hij vervelend doet roep ik Mutant naar dit topic om hem de zoveelste oorwassing te geven.quote:
Wat ooit de echte VBL'ers waren ja, wij zijn maar slappe aftreksels.quote:Op maandag 22 december 2014 14:43 schreef sp3c het volgende:
alle echte echte VBL'ers zitten toch in dat andere forum?
SCH en dat soort figuren
Uiteraard ik kan het beter zelf zeggen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wilde je spec voor zijn? Volgende keer dat hij vervelend doet roep ik Mutant naar dit topic om hem de zoveelste oorwassing te geven.
Heej ga je mond spoelen Mani.quote:Op maandag 22 december 2014 14:45 schreef Mani89 het volgende:
En ik ben ook niet eens een VBL'er, ik kots op voetbal om heel eerlijk te zijn.
Dat is geloel ik ben een wielrenman. Al ligt mijn sympathie bij Ajax en VBL is daarom leuk om schuimbekkende Feyenoorders ed. op de kast te krijgen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:45 schreef sp3c het volgende:
jij bent de grootste voetbalfanaat die er is man
quote:Op maandag 22 december 2014 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is geloel ik ben een wielrenman.
Scheer je ook je benen en vagina, Mani?quote:Op maandag 22 december 2014 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is geloel ik ben een wielrenman. Al ligt mijn sympathie bij Ajax en VBL is daarom leuk om schuimbekkende Feyenoorders ed. op de kast te krijgen.
Maar dit boeit jou niet.
Ik scheer eigenlijk alles ja, dat is ook gewoon mooi. Maar nu tijdens de winter laat ik het weer allemaal groeien.quote:Op maandag 22 december 2014 14:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Scheer je ook je benen en vagina, Mani?
quote:Op maandag 22 december 2014 14:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Scheer je ook je benen en vagina, Mani?
Heb je al borsthaar?quote:Op maandag 22 december 2014 14:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik scheer eigenlijk alles ja, dat is ook gewoon mooi. Maar nu tijdens de winter laat ik het weer allemaal groeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |