Komen sp3c en jij naar de meet in februari?quote:
Als het de 14e is kan ik denk ik niet. sp3c weet ik niet, moet je hem vragen.quote:Op maandag 22 december 2014 11:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komen sp3c en jij naar de meet in februari?
Kun je wel een andere zaterdag in februari?quote:Op maandag 22 december 2014 11:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het de 14e is kan ik denk ik niet. sp3c weet ik niet, moet je hem vragen.
Er zitten wat verjaardagen in die tijd dus het zou kunnen dat die op een zaterdag dan worden gevierd.quote:Op maandag 22 december 2014 11:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kun je wel een andere zaterdag in februari?
Kom je niet liever naar een meet dan naar zo'n kringverjaardag?quote:Op maandag 22 december 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zitten wat verjaardagen in die tijd dus het zou kunnen dat die op een zaterdag dan worden gevierd.
Nou als mijn zus of moeder hun verjaardag vieren dan kan ik moeilijk wegblijven he? Maar ik weet het pas tegen die tijd. Nu nog niet. Zover plannen ze niet van te voren hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 11:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kom je niet liever naar een meet dan naar zo'n kringverjaardag?
Die gasten houden er zoveel staande dat ze inmiddels elk smoesje wel hebben gehoord.quote:Op maandag 22 december 2014 11:18 schreef Webschip het volgende:
Ik vind politiediensten altijd wel leuk. Al ze achter snelrijders zitten, staande houden en aanspreken. Ik vind dat altijd knap, hoe politiemensen altijd voor iedere smoes een woordje klaar hebben.
Dat is waar ook.quote:Op maandag 22 december 2014 11:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die gasten houden er zoveel staande dat ze inmiddels elk smoesje wel hebben gehoord.
Zijn dat van die verjaardagen die de hele dag en avond duren?quote:Op maandag 22 december 2014 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als mijn zus of moeder hun verjaardag vieren dan kan ik moeilijk wegblijven he? Maar ik weet het pas tegen die tijd. Nu nog niet. Zover plannen ze niet van te voren hoor.
Haha.quote:Op maandag 22 december 2014 11:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het de 14e is kan ik denk ik niet. sp3c weet ik niet, moet je hem vragen.
Avond meestal. Maar goed zoals gezegd ik kan er nu nog niets over zeggen.quote:Op maandag 22 december 2014 11:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn dat van die verjaardagen die de hele dag en avond duren?
Neuh, het gaat regenachtig worden.quote:Op maandag 22 december 2014 11:26 schreef Webschip het volgende:
Het is bijna kerstfeest
Ook dan schijnt de zon.
Dat is dan weer jammer.quote:Op maandag 22 december 2014 11:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh, het gaat regenachtig worden.
Maakt mij niet zoveel uit. Sneeuw heeft ook weer zijn nadelen.quote:Op maandag 22 december 2014 11:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer.
Geen witte Kerst.
Ik dacht dat jij voorzitter was van mijn fanclub.quote:Op maandag 22 december 2014 01:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe eens niet zo Specularium-populair-achtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |