Een echte man klapt niet uit de school Karina, maar hij was heel voorzichtig met me.quote:Op maandag 22 december 2014 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil gewoon goeie roddels horen Mani.
Een goede hint vertelt me alles al nu Maniquote:Op maandag 22 december 2014 14:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een echte man klapt niet uit de school Karina, maar hij was heel voorzichtig met me.
De meet is in Blijdorp.quote:Op maandag 22 december 2014 14:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je weet toch wat ik van dierentuinen vind.
Kun je je zus en moeder ook meenemen misschien, als die dan jarig zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 14:59 schreef Karina het volgende:
Dan kan ik ook opeens, want daar ben ik nog nooit geweest. Wel in Artis.
Nou als het precies op een verjaardag is dan kom ik niet natuurlijk. Dan ga ik zelf wel een keertje.quote:Op maandag 22 december 2014 15:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kun je je zus en moeder ook meenemen misschien, als die dan jarig zijn.
Corrie herkent dit.quote:Op maandag 22 december 2014 15:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik mij 's ochtends zou scheren dan heb ik begin van de avond alweer stoppels.
begin van de middagquote:
Sorry maar dit moet er gewoon af, en wel nu. Ik zie een stralende jongeman onder die baard die eruit wil komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |