Ik heb wel een account maar ben het met je eensquote:Op maandag 22 december 2014 14:06 schreef just me het volgende:
Kingstein klinkt zo fout duits.... ik heb wel een account maar wat heb ik nou te twitteren??
Wie moet ik lastig gaan vallen?quote:
Hier geloof ik niets van. Statistisch gezien onmogelijk.quote:
Niemand die ik persoonlijk ken dan, waarschijnlijk zijn het er al honderdenquote:Op maandag 22 december 2014 14:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier geloof ik niets van. Statistisch gezien onmogelijk.
daar waar mijn huis woont spelen ze altijd 3 op een rijquote:Op maandag 22 december 2014 14:19 schreef Kingstown het volgende:
Hier geloof ik niets van. Statistisch gezien onmogelijk.
Dat is ongeveer een kwart van de populatie.quote:Op maandag 22 december 2014 14:23 schreef sacha het volgende:
daar waar mijn huis woont spelen ze altijd 3 op een rij![]()
vorige week two down, dus nog one to go
ik heb niets verkeerds gedaanquote:
De mijne gespotquote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef golfer het volgende:
De postbode kwam vandaag nog een restant verjaardagskaarten bezorgen, waaronder nog een aantal van jullie:
[ afbeelding ]
Nogmaals mijn dank!
hahaha staat nu een andere opquote:Op maandag 22 december 2014 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken je van je jeugdfoto...
Ik ook, maar ik kan haar tweets niet zien. Heeft ze afgeschemrd.quote:Op maandag 22 december 2014 16:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie je foto trouwens nog steeds...
Mutsje heeft vast veel te verbergen...quote:Op maandag 22 december 2014 17:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan haar tweets niet zien. Heeft ze afgeschemrd.
Volgverzoek ingediend.quote:Op maandag 22 december 2014 17:17 schreef MadMaster het volgende:
Mutsje heeft vast veel te verbergen...
Ik ook!quote:
Klinkt raar, volgverzoek.quote:Op maandag 22 december 2014 17:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgverzoek ingediend.![]()
Ze is best nog wel hot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |