SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij sluiten de avond af en luiden de nacht in.quote:Op zondag 21 december 2014 23:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zo vroeg al afsluiten? Wat heb je met Borte gedaan?
Shit ik word helemaal gek. Ik ben op zoek naar een liedje met een similar thumbnail. Het heette kotiribo, koturo ofzo. Was iets Afrikaans. Echt een chill nummer.quote:
jaaaquote:Op maandag 22 december 2014 00:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb net de verwarming uitgedaan hier en ga zo naar bed. Kom bij mij kruipen.
Divje vast ook nietquote:Op zondag 21 december 2014 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
niet weten dat ik moeder ben van een tweeling
Zal ik onthouden.quote:
Jammer.quote:Op maandag 22 december 2014 00:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gewoon handjes boven de dekens hoor.
Wats datquote:
Laura doet elk jaar met haar pa een live event gaat ze 1 uur lang LIVE koken om te laten zien wat peeps met kerst kunnen maken. Dus ze streamt nu gewoon op YT.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 00:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Laura doet elk jaar met haar pa een live event gaat ze 1 uur lang LIVE koken om te laten zien wat peeps met kerst kunnen maken. Dus ze streamt nu gewoon op YT.
Haar vader is zo leuk en die gerechten
Over pannen gesproken. Mijn steel is super zwaar, is ook altijd een hele workout om die te wassen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn grillpan gewassen. Was een hele workout. Dat ding is zo zwaar.
quote:Op maandag 22 december 2014 00:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Over pannen gesproken. Mijn steel is super zwaar, is ook altijd een hele workout om die te wassen.
Snap je.
Deucieboy er zit volgens mij echt iets in het water bij jullie. Jij en Crip zijn altijd zo..quote:Op maandag 22 december 2014 00:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Over pannen gesproken. Mijn steel is super zwaar, is ook altijd een hele workout om die te wassen.
Snap je.
Jullie dan met jullie geknuffel. Lepeltje lepeltje. Viespeuken.quote:Op maandag 22 december 2014 00:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deucieboy er zit volgens mij echt iets in het water bij jullie. Jij en Crip zijn altijd zo..
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck damnitttttttttttttquote:Op maandag 22 december 2014 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Medefatties. Dit al gezien?
[ afbeelding ]
Zit al paar uur te kwijlen op het recept. Ik leef op vla en waterijsjes omdat ik niets anders binnen kan houden, maar dat terzijde.
Wow vergelijk je mij met Deuce?quote:Op maandag 22 december 2014 00:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deucieboy er zit volgens mij echt iets in het water bij jullie. Jij en Crip zijn altijd zo..
http://news.yahoo.com/tur(...)stunt-134947469.html;_ylt=AwrBJSC9A5dU3RMAqr3QtDMDquote:Turkey's television regulator has handed a record fine to a popular game show for a segment where husbands were filmed dancing with other women as their wives looked on, reports said Sunday.
Ik zag het langskomen op Facebook. Het gaat om dit stukje...quote:Op maandag 22 december 2014 00:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://news.yahoo.com/tur(...)stunt-134947469.html;_ylt=AwrBJSC9A5dU3RMAqr3QtDMD
Gelukkig is de staat er om de Turken zedig te houden, stel je toch eens voor dat die dat niet zou doen... gangbangs bij ieder koffiehuis
Laura Vitalequote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
...En nou zit ik die livestream van Crip te kijken. Damn.
Zo typisch he, ze woonde vroeger ook in Philly.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Die nasale Italian-American stem
haha niet echt steel maar iets andersquote:Op maandag 22 december 2014 00:26 schreef Deuce92 het volgende:
Snap je.
quote:Op maandag 22 december 2014 00:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Snap je.
quote:
1) is dat allesquote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zag het langskomen op Facebook. Het gaat om dit stukje...
Hou niet van schaaldieren en calamare, dus dit is niet aan mij besteedquote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Laura VitaleDie pasta die haar pa nu maakt
Hehehe dan moet je die van mij proberen, die dubbelequote:Op maandag 22 december 2014 00:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn grillpan gewassen. Was een hele workout. Dat ding is zo zwaar.
Haha, ik snap je.quote:Op maandag 22 december 2014 00:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hehehe dan moet je die van mij proberen, die dubbele![]()
Maar die van jou is niet eens van gietijzer.quote:Op maandag 22 december 2014 00:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hehehe dan moet je die van mij proberen, die dubbele![]()
Was die goed uiteindelijk? Wat heb je ermee gegrilled?
Ze is wel een ekte Italiaan. Ze is pas op haar 12e naar Amerika verhuisd.quote:Op maandag 22 december 2014 00:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo typisch he, ze woonde vroeger ook in Philly.
Ja ze is wel diehard Italiano, echt leuke meid <3quote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze is wel een ekte Italiaan. Ze is pas op haar 12e naar Amerika verhuisd.
En die man van haar lijkt zoooo veel op Grayson van Drop Dead Diva!quote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ze is wel diehard Italiano, echt leuke meid <3
Ja, maar kan wel beter laten garen door volledige afsluitingquote:Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maar die van jou is niet eens van gietijzer.![]()
Ik heb kip gegrild. Was wel lekker. Beter dan een gewone pan.
Volgende keer (morgen dus), ga ik de pan heter maken en de strepen iets zwarter. Kijken of ik er een iets meer 'rook' smaakje aan krijg.
Nee, rood vlees eet ik alleen van bbq.quote:Op maandag 22 december 2014 00:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar kan wel beter laten garen door volledige afsluiting![]()
Maak steak dan
Ik vind ze niet echt op elkaar lijken.quote:Op maandag 22 december 2014 00:56 schreef Landysh het volgende:
Joe Vitale, man van Laura
[ afbeelding ]
Greyson, acteur
[ afbeelding ]
Ik bedoelde trouwens proberen af te wassen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, rood vlees eet ik alleen van bbq.
HAHAHAquote:Op maandag 22 december 2014 00:59 schreef Che_ het volgende:
Rood vlees zee tie..
Tata
Gewoon laten garen
DM me haar nummerquote:Op zondag 14 december 2014 16:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Styloboi! Het einde is nabij tussen mijn huisgenootje en haar vriend. Zet je schrap jongen![]()
Ik heb de genen, ik hoef minder hard m'n best te doen dan jij.quote:Op maandag 22 december 2014 01:01 schreef Deuce92 het volgende:
Hey, c_c. Ben je ook al beetje ingelikt hier?
Deuce is een Limburger en dit topic zit vol met Limbo's.quote:Op maandag 22 december 2014 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb de genen, ik hoef minder hard m'n best te doen dan jij.
Was toch niet zo lang weg?quote:Op maandag 22 december 2014 01:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest?
En kom niet aan met je privé.
Hoi bortevrouwquote:
Je quote een post die een week oud is. Vind ik best lang.quote:Op maandag 22 december 2014 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was toch niet zo lang weg?
[..]
Hoi bortevrouw
Turken/mocro's met een limburgs accent zijn zo fokking verwarrendquote:Op maandag 22 december 2014 01:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deuce is een Limburger en dit topic zit vol met Limbo's.
Die twee volken lijken ook aardig op elkaar hoor. Alleen die Italo's uit het Zuiden zijn donker.quote:Op maandag 22 december 2014 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Hij lijkt meer op een Serviër dan een Italiaan.
Quotemelderquote:Op maandag 22 december 2014 01:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je quote een post die een week oud is. Vind ik best lang.
Joe is dan ook niet italiaansquote:Op maandag 22 december 2014 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Hij lijkt meer op een Serviër dan een Italiaan.
TIS EEN KWESTIE VAN CHEDULD, RUSTICH WACHTEN OP DE DACH, DAT HEEL HOLLAND LIMBURCHS LULT, DAT HEEL HOLLAND LIMBURGS LUUUULT.quote:
Ga ga.quote:Op maandag 22 december 2014 01:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
TIS EEN KWESTIE VAN CHEDULD, RUSTICH WACHTEN OP DE DACH, DAT HEEL HOLLAND LIMBURCHS LULT, DAT HEEL HOLLAND LIMBURGS LUUUULT.
quote:Op maandag 22 december 2014 01:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
TIS EEN KWESTIE VAN CHEDULD, RUSTICH WACHTEN OP DE DACH, DAT HEEL HOLLAND LIMBURCHS LULT, DAT HEEL HOLLAND LIMBURGS LUUUULT.
Nee. Rowwen Hèze is gewoon kut.quote:Op maandag 22 december 2014 01:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh ja omdat ik geen ekt limburgs bloed heb mag ik niet trots zijn he, vieze racist.
Dit is beter:quote:Op maandag 22 december 2014 01:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Met muziek klinkt het beter inderdaad.
Zijn naam klinkt vrij Italiaans anders, dus daar ging ik wel van uit. Joe is ook een typische naam bij Italian-Americans.quote:
Had deze laatst een paar dagen in m'n hoofd:quote:Op maandag 22 december 2014 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bíjna net zo goed als Toy Box.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |