Ze is wel een ekte Italiaan. Ze is pas op haar 12e naar Amerika verhuisd.quote:Op maandag 22 december 2014 00:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo typisch he, ze woonde vroeger ook in Philly.
Ja ze is wel diehard Italiano, echt leuke meid <3quote:Op maandag 22 december 2014 00:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze is wel een ekte Italiaan. Ze is pas op haar 12e naar Amerika verhuisd.
En die man van haar lijkt zoooo veel op Grayson van Drop Dead Diva!quote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ze is wel diehard Italiano, echt leuke meid <3
Ja, maar kan wel beter laten garen door volledige afsluitingquote:Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maar die van jou is niet eens van gietijzer.![]()
Ik heb kip gegrild. Was wel lekker. Beter dan een gewone pan.
Volgende keer (morgen dus), ga ik de pan heter maken en de strepen iets zwarter. Kijken of ik er een iets meer 'rook' smaakje aan krijg.
Nee, rood vlees eet ik alleen van bbq.quote:Op maandag 22 december 2014 00:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar kan wel beter laten garen door volledige afsluiting![]()
Maak steak dan
Ik vind ze niet echt op elkaar lijken.quote:Op maandag 22 december 2014 00:56 schreef Landysh het volgende:
Joe Vitale, man van Laura
[ afbeelding ]
Greyson, acteur
[ afbeelding ]
Ik bedoelde trouwens proberen af te wassen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, rood vlees eet ik alleen van bbq.
HAHAHAquote:Op maandag 22 december 2014 00:59 schreef Che_ het volgende:
Rood vlees zee tie..
Tata
Gewoon laten garen
DM me haar nummerquote:Op zondag 14 december 2014 16:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Styloboi! Het einde is nabij tussen mijn huisgenootje en haar vriend. Zet je schrap jongen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |