SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij sluiten de avond af en luiden de nacht in.quote:Op zondag 21 december 2014 23:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zo vroeg al afsluiten? Wat heb je met Borte gedaan?
Shit ik word helemaal gek. Ik ben op zoek naar een liedje met een similar thumbnail. Het heette kotiribo, koturo ofzo. Was iets Afrikaans. Echt een chill nummer.quote:
jaaaquote:Op maandag 22 december 2014 00:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb net de verwarming uitgedaan hier en ga zo naar bed. Kom bij mij kruipen.
Divje vast ook nietquote:Op zondag 21 december 2014 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
niet weten dat ik moeder ben van een tweeling
Zal ik onthouden.quote:
Jammer.quote:Op maandag 22 december 2014 00:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gewoon handjes boven de dekens hoor.
Wats datquote:
Laura doet elk jaar met haar pa een live event gaat ze 1 uur lang LIVE koken om te laten zien wat peeps met kerst kunnen maken. Dus ze streamt nu gewoon op YT.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 00:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Laura doet elk jaar met haar pa een live event gaat ze 1 uur lang LIVE koken om te laten zien wat peeps met kerst kunnen maken. Dus ze streamt nu gewoon op YT.
Haar vader is zo leuk en die gerechten
Over pannen gesproken. Mijn steel is super zwaar, is ook altijd een hele workout om die te wassen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn grillpan gewassen. Was een hele workout. Dat ding is zo zwaar.
quote:Op maandag 22 december 2014 00:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Over pannen gesproken. Mijn steel is super zwaar, is ook altijd een hele workout om die te wassen.
Snap je.
Deucieboy er zit volgens mij echt iets in het water bij jullie. Jij en Crip zijn altijd zo..quote:Op maandag 22 december 2014 00:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Over pannen gesproken. Mijn steel is super zwaar, is ook altijd een hele workout om die te wassen.
Snap je.
Jullie dan met jullie geknuffel. Lepeltje lepeltje. Viespeuken.quote:Op maandag 22 december 2014 00:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deucieboy er zit volgens mij echt iets in het water bij jullie. Jij en Crip zijn altijd zo..
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck damnitttttttttttttquote:Op maandag 22 december 2014 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Medefatties. Dit al gezien?
[ afbeelding ]
Zit al paar uur te kwijlen op het recept. Ik leef op vla en waterijsjes omdat ik niets anders binnen kan houden, maar dat terzijde.
Wow vergelijk je mij met Deuce?quote:Op maandag 22 december 2014 00:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deucieboy er zit volgens mij echt iets in het water bij jullie. Jij en Crip zijn altijd zo..
http://news.yahoo.com/tur(...)stunt-134947469.html;_ylt=AwrBJSC9A5dU3RMAqr3QtDMDquote:Turkey's television regulator has handed a record fine to a popular game show for a segment where husbands were filmed dancing with other women as their wives looked on, reports said Sunday.
Ik zag het langskomen op Facebook. Het gaat om dit stukje...quote:Op maandag 22 december 2014 00:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://news.yahoo.com/tur(...)stunt-134947469.html;_ylt=AwrBJSC9A5dU3RMAqr3QtDMD
Gelukkig is de staat er om de Turken zedig te houden, stel je toch eens voor dat die dat niet zou doen... gangbangs bij ieder koffiehuis
Laura Vitalequote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
...En nou zit ik die livestream van Crip te kijken. Damn.
Zo typisch he, ze woonde vroeger ook in Philly.quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Die nasale Italian-American stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |