SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3. Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request. Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is Õs avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen: › Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug. › Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem. › Sander Lantinga en R‡mon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer! › Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op. › Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland. › Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat. › Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd. › Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven. › Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams › 3FM-website - 3FM Social Radio (offici‘le manier van kijken) › 360 graden-stream › TV Beelden live › Webcam + FOK! Radiostreams › MP3: 192kbps / 96kbps › AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2 Extra informatie › Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt. › FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail. › Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
[ Bericht 46% gewijzigd door wolfrolf op 21-12-2014 22:51:59 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Wat ben jij nou aan het doen.quote:
Is een bug.quote:Op zondag 21 december 2014 22:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoe maak jij een nieuwe topic aan? Vast niet goed. Je kan zo de OP meenemen...
Ik faal! Ik ben een sukkelquote:Op zondag 21 december 2014 22:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoe maak jij een nieuwe topic aan? Vast niet goed. Je kan zo de OP meenemen...
Ik was al gaan openen daarom, maar toen kwam rolfquote:Op zondag 21 december 2014 22:25 schreef heloef het volgende:
Ja dat was de reden dat ik hem zelf niet opende
quote:
Ah oke..quote:Op zondag 21 december 2014 22:25 schreef heloef het volgende:
Ja dat was de reden dat ik hem zelf niet opende
Het vorige topic, zomaar een ideequote:Op zondag 21 december 2014 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik faal! Ik ben een sukkel
Sorry
Mobiel verdwijnt de op
Iemand een txt linkje?
TR gewoonquote:Op zondag 21 december 2014 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik faal! Ik ben een sukkel
Sorry
Mobiel verdwijnt de op
Iemand een txt linkje?
quote:
Ja dan krijg je allemaal url tagsquote:
Dat wordt inderdaad wat vermoeiend ja.quote:Op zondag 21 december 2014 22:26 schreef Guanabana het volgende:
Die trend dat singersongwriter-wijven met zo'n raar stemmetje en accent moeten zingen, zal blij zijn als die voorbij is.
Lena wie?quote:Op zondag 21 december 2014 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad wat vermoeiend ja.
Allemaal de schuld van Lena.
Zal ze nog steeds gebak aan het eten zijn?quote:Op zondag 21 december 2014 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al wil ik best Minty horen trouwens.
Met haar enorme sloopkogels.
Laf ohh laf.quote:Op zondag 21 december 2014 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad wat vermoeiend ja.
Allemaal de schuld van Lena.
Ik dacht dat ze zeiden dat ze in Ahoy hadden gehangen?quote:Op zondag 21 december 2014 22:29 schreef DaMook het volgende:
Ik dacht dat al die ballen bij een van hun optredens hadden gehangen... Blijkt dus niet zo te zijn... Gewoon nieuwe ballen verkopen voor veel geld. Commercie.
Geen idee. Ik kijk niet in MLNquote:Op zondag 21 december 2014 22:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zal ze nog steeds gebak aan het eten zijn?
oh ie Lenaquote:
Zoiets ja, maar het zijn gewoon nieuwe ballenquote:Op zondag 21 december 2014 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zeiden dat ze in Ahoy hadden gehangen?
Deed Jan Smit dat niet met zijn nieuwe collectie boxershorts vorig jaar?quote:Op zondag 21 december 2014 22:29 schreef DaMook het volgende:
Ik dacht dat al die ballen bij een van hun optredens hadden gehangen... Blijkt dus niet zo te zijn... Gewoon nieuwe ballen verkopen voor veel geld. Commercie.
Dus ze hingen niet in Ahoy?quote:Op zondag 21 december 2014 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar het zijn gewoon nieuwe ballen.
Zo te zien niet.quote:
Alleen als daar stiekem ook een magazijn van de Blokker of Action zit.quote:
Ja maar ik denk niet dat ze daar heel uitgekomen zijn... wou je ze weer netjes inpakken en meenemen..?quote:Op zondag 21 december 2014 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zeiden dat ze in Ahoy hadden gehangen?
Ik gok action, die zijn goedkoperquote:Op zondag 21 december 2014 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen als daar stiekem ook een magazijn van de Blokker of Action zit.
Zijn boxershorts hadden in Ahoy gehangen?quote:Op zondag 21 december 2014 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deed Jan Smit dat niet met zijn nieuwe collectie boxershorts vorig jaar?
Doen ze goed die Volendammers.
Past ook beter in het interieur van de gemiddelde N&S-fan.quote:Op zondag 21 december 2014 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik gok action, die zijn goedkoper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Jep..... maar dat waren er 3000 ofzo... die was om 3 uur snachts nog nonstop bezig...quote:Op zondag 21 december 2014 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deed Jan Smit dat niet met zijn nieuwe collectie boxershorts vorig jaar?
Doen ze goed die Volendammers.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Past ook beter in het interieur van de gemiddelde N&S-fan.FoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
quote:Op zondag 21 december 2014 22:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Past ook beter in het interieur van de gemiddelde N&S-fan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gaat hard hequote:Op zondag 21 december 2014 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn al over de helft?
Jammer. Maar dan komt de Top 2000 wel dichterbij![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 21 december 2014 22:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jep..... maar dat waren er 3000 ofzo... die was om 3 uur snachts nog nonstop bezig...
ook alles wat ie bij zich had...
Gewoon een hele maand, de laatste weken gewoon aan het infuus en de zondevoedingquote:Op zondag 21 december 2014 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gaat hard he
De actie moet gewoon 10 dagen duren ofzo
Zondevoeding?quote:Op zondag 21 december 2014 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon een hele maand, de laatste weken gewoon aan het infuus en de zondevoeding
Ja want ze mogen niet etenquote:Op zondag 21 december 2014 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zondevoeding?
Is dat gezegend eten ofzo?
ik heb er 2quote:Op zondag 21 december 2014 22:36 schreef DaMook het volgende:
Kerstballen gebruikt bij hun show in ...... Geloof er dus niets van.
2 per persoon...hoop ik voor ze.quote:
Vandaag?quote:Op zondag 21 december 2014 22:38 schreef miieejj het volgende:
Is toto al voorbij gekomen of sigma met Paloma faith ??
Het moet uiteraard sondevoeding zijnquote:Op zondag 21 december 2014 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja want ze mogen niet etenen ik ga me nu even in een hoekje schamen
gaat super snel, heb het idee dat ik heel gemist heb.. Heb nog weinig gezien dit jaar..quote:Op zondag 21 december 2014 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gaat hard he
De actie moet gewoon 10 dagen duren ofzo
Als in: dezelfde....quote:Op zondag 21 december 2014 22:36 schreef DaMook het volgende:
Kerstballen gebruikt bij hun show in ...... Geloof er dus niets van.
quote:
XDquote:
Ja ik weet hetquote:Op zondag 21 december 2014 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het moet uiteraard sondevoeding zijn
Just teasing
is kaputquote:Op zondag 21 december 2014 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben we die tool nog waarop staat wie van FOK! wat heeft aangevraagd?
Dan was het niet jouw verzoekjequote:
Niet jouw ding?quote:
Scherpquote:Op zondag 21 december 2014 22:41 schreef Uccie het volgende:
Oma de Bakker stuurt een hint naar de kinderen/kleinkinderen
Liever gewoon zuigen...quote:
asjeblieft, een OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
asjeblieft, een OPHad al op het pijltje geklikt, kwam ik bij het vorige topic uit. Met OP. Maar bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ach kom op zeg, zo erg kan het niet zijnquote:
Genealogiequote:Op zondag 21 december 2014 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
André Hazes is nog een kleinzoon van een overgrootvader van een man van een kleindochter van een kleinzoon van de overgrootvader van mijn grootvader. Ongeveer.
Nou.quote:Op zondag 21 december 2014 22:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, zo erg kan het niet zijn.
Jaquote:
Ja de hoeveelheid Hazes stijgt rechtevenredig met de hoeveelheid gecomsumeerde alcohol.quote:Op zondag 21 december 2014 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Understatement
Bij de kerstborrel werd afgelopen vrijdag ook al Hazes gezongen
Iets met incest bedoel je?quote:Op zondag 21 december 2014 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
André Hazes is nog een kleinzoon van een overgrootvader van een man van een kleindochter van een kleinzoon van de overgrootvader van mijn grootvader. Ongeveer.
Nee, dat niet. Dat zijn weer anderen in mijn familie.quote:
Dat is dammen, zonder dat je het bord ziet ofzoquote:Op zondag 21 december 2014 22:45 schreef Snowballed het volgende:
Blindsimultaandammen.. is dat net zoiets als kleurendoof?
Constantquote:Op zondag 21 december 2014 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Visualiseren. Doe ik ook regelmatig.
Daar zijn wij FOK!kers goed in, vooral bij gebrek aan 'pics [van je zusje]'quote:Op zondag 21 december 2014 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Visualiseren. Doe ik ook regelmatig.
En dan meerdere wedstrijden tegelijk en 24u achter elkaar.quote:Op zondag 21 december 2014 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is dammen, zonder dat je het bord ziet ofzo
Hmmm aha... Klinkt wel als iets voor een fokker...quote:Op zondag 21 december 2014 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is dammen, zonder dat je het bord ziet ofzo
Ik bedenk me net een mooi woord voor wat je dan moet zijn: 'kierewiet'.quote:Op zondag 21 december 2014 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan meerdere wedstrijden tegelijk en 24u achter elkaar.
48 uurquote:Op zondag 21 december 2014 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan meerdere wedstrijden tegelijk en 24u achter elkaar.
Dank u Pinogodquote:Op zondag 21 december 2014 22:44 schreef Pino112 het volgende:
Rolfje, de OP van donderdag: http://pino112.nl/3fmsr14/OP.txt
quote:Op zondag 21 december 2014 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bedenk me net een mooi woord voor wat je dan moet zijn: 'kierewiet'.
dubbel dusquote:
Oeh, jammer. Trustequote:Op zondag 21 december 2014 22:49 schreef DaMook het volgende:
Liefjes, mannen en andere, ik ga slapen.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:49 schreef DaMook het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 december 2014 22:49 schreef DaMook het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 december 2014 22:49 schreef DaMook het volgende:
Gegroet.quote:
'een filler'quote:Op zondag 21 december 2014 22:53 schreef Cassius het volgende:
Die instrumentale achtergrondmuziekjes
PAAAULLLTJUHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 december 2014 22:55 schreef Paul het volgende:
GIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
Fillers... Een filler is een stukje instrumentale muziek die je gebruikt om de lege ruimtes tussen de nummers op te vullen...quote:Op zondag 21 december 2014 22:53 schreef Cassius het volgende:
Die instrumentale achtergrondmuziekjes
gieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelquote:
quote:
Tijd voor communisme.quote:
quote:
Niet de rest uit je hoofd kennen...quote:
Wat een faler.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 22:56 schreef Paul het volgende:
Gieeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeger, was dit niet de 1e
[ afbeelding ]
Of te lui om het helemaal uit te typenquote:Op zondag 21 december 2014 22:56 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[..]
Niet de rest uit je hoofd kennen...![]()
Always Hardcore hoor, Giel zei het net.quote:
Vooral dat jaquote:
Always Hardkoor, het evenement.quote:Op zondag 21 december 2014 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Always Hardcore hoor, Giel zei het net.
Nah, het nummertje was Wonderful Days.quote:Op zondag 21 december 2014 22:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Always Hardkoor, het evenement.
Het nummertje was Always hardcore.
Inderdaadquote:Op zondag 21 december 2014 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Will and the People, wat mensen daar toch nog steeds aan vinden
Hoi trouwens
Hoitjens!quote:Op zondag 21 december 2014 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Hoi trouwens
Leuk toch als mensen iets leuk vinden.quote:Op zondag 21 december 2014 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Hoi trouwens
Precies!quote:Op zondag 21 december 2014 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nah, het nummertje was Wonderful Days.
Hoe?quote:Op zondag 21 december 2014 23:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ook hee daarom plaatste ik hem hee. Zet in de OP
Nee, de OP van PinoGOD is heilig.quote:Op zondag 21 december 2014 23:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ook hee daarom plaatste ik hem hee. Zet in de OP
Dat ja...quote:Op zondag 21 december 2014 23:03 schreef TheVulture het volgende:
"Wat zeg je?"
Roosmarijn laat 'm liggen maar: "Of je worst lust"
Das zn riem Paul...quote:
Dat zou nog eens een kers op de taart zijn geweestquote:Op zondag 21 december 2014 23:04 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrok hee, ik dacht dat Giel in de fik stond hee
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 21-12-2014 om 23:05:06Oei, ik voel een 'Useless Man' aankomen! #3fm #sr14 reageer retweet
quote:Op zondag 21 december 2014 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een kers op de taart zijn geweest
Haha origineel.quote:Op zondag 21 december 2014 23:06 schreef Qunix het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 21-12-2014 om 23:05:06Oei, ik voel een 'Useless Man' aankomen! #3fm #sr14 reageer retweet
Waar is Minthy?quote:Op zondag 21 december 2014 23:06 schreef Qunix het volgende:
oh god.quote:Op zondag 21 december 2014 23:06 schreef Qunix het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2014 23:06 schreef Qunix het volgende:
Zei ik het niet?quote:
Giel doet gewoon helemaal niks inderdaadquote:Op zondag 21 december 2014 23:10 schreef Paul het volgende:
Giel zou nooit uitgemolken dingen doen in het glazen huis, alleen Gerard Ekdom doet dat hee
Gelukkig is jouw act heel gevarieerd.quote:Op zondag 21 december 2014 23:10 schreef Paul het volgende:
Giel zou nooit uitgemolken dingen doen in het glazen huis, alleen Gerard Ekdom doet dat hee
Ceegodinquote:
Als Gerard uitgemolken is dan is Giel de uierquote:Op zondag 21 december 2014 23:10 schreef Paul het volgende:
Daarom heeft Gerard denk ik ook dit lied gemaakt, om van Living Doll af te zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Gary Fomdeck is de Living Doll van dit jaar.
Dit ja... en dat ie hem meedoet maakt me niet zo veel uit...quote:
Is al te laat.quote:
quote:
Precies mijn gedachte. Briljante zet van 'm.quote:Op zondag 21 december 2014 23:12 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Daarom heeft Gerard denk ik ook dit lied gemaakt, om van Living Doll af te zijn.
Iddquote:Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Briljante zet van 'm.
quote:Op zondag 21 december 2014 23:10 schreef Qunix het volgende:
Boot licking, piss drinking, finger frigging, tit tweaking, love biting, arse licking, shit stabbing, mother fucking, spunk loving, ball busting, cock sucking, fist fucking, lip smacking, thirst quenching, cool living, ever giving useless man.... Useless man.
quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik luister te weinig radio, ik ken dit hele lied niet
Het is ook pas 20 jaar oudquote:Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik luister te weinig radio, ik ken dit hele lied niet
Dit voelt als klaarkomen jaquote:Op zondag 21 december 2014 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
En de tekst is nog zo heerlijk vulgair, dat past helemaal in jouw straatje.
Die moet je inderdaad niet onder een item van Eric Corton zettenquote:Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef Zaktabak het volgende:
Weer zo'n plaat die net te fout aansluit op het thema
Ach. Tissemvergeefuh.quote:
Heb ik ook hoor...quote:Op zondag 21 december 2014 23:16 schreef Pandaplint het volgende:
Volgens mij heb ik ruim 30sec vertraging
Nee joh, de rest ligt 30 sec. voorquote:Op zondag 21 december 2014 23:16 schreef Pandaplint het volgende:
Ik een minuut.quote:Op zondag 21 december 2014 23:16 schreef Pandaplint het volgende:
hebben ze makeup op dan?quote:Op zondag 21 december 2014 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Haarlem lijkt goed uitgelopen op dat plein nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |