Ik kan het me niet herinnerenquote:Op zondag 21 december 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, volgens mij heb ik je vrij recent nog vunzig mannetje genoemd.
Waren genoeg mensen met een broekzak.quote:Op zondag 21 december 2014 22:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol
Ja, jij natuurlijk, want jij had als enige een tas.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wordt een ingewikkeld schema denk ik.
Ik heb bijna alle leuke mensen wel gemeet, denk ik.quote:
Volgende keer zal ik het wel aan 1 van hun vragen of zelf een tas meenemen zoals dat hoort natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 22:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Waren genoeg mensen met een broekzak.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle leuke mensen wel gemeet, denk ik.
je bent vergeten dat je mij ook al gemeet hebtquote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, iets in mijn arm is niet goed. En ik begin er steeds meer last van te krijgen
.
Wij dus..quote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, van sommigenvoonamelijk van mezelf
Dat ben ik nietquote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent vergeten dat je mij ook al gemeet hebt
Slaap lekkerquote:
Ik moet een beetje huilen nu hoorquote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu niet meerquote:
Mijn zak staat volledig tot je beschikking natuurlijkquote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik het wel aan 1 van hun vragen of zelf een tas meenemen zoals dat hoort natuurlijk.
Thx! Jij en de rest ook voor straksquote:
Waarom? Ik zeg bijna, hequote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet een beetje huilen nu hoor
Doe maar niet, voel ik me nog een beetje speciaal.quote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik het wel aan 1 van hun vragen of zelf een tas meenemen zoals dat hoort natuurlijk.
Wat een lief aanbod, dank je!quote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn zak staat volledig tot je beschikking natuurlijk
Continu of alleen bij bepaalde bewegingen? (muis scrollen, iets pakken?)quote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, iets in mijn arm is niet goed. En ik begin er steeds meer last van te krijgen
.
Thxs,al vrees ik voor een korte nachtquote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Thx! Jij en de rest ook voor straks
Ik had dezelfde symptomen, bleek een besloten zenuw in mijn nek te zijn dus kan reuze meevallen. Drie bezoeken aan een kraker en ik was weer fris als een hoentje.quote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
.
Momenteel enkel nog bij bepaalde bewegingen en wanneer ik 's nachts op mij zij slaap.quote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Continu of alleen bij bepaalde bewegingen? (muis scrollen, iets pakken?)
Toch welterusten yatsquote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs,al vrees ik voor een korte nacht
Dat zou fijn zijn. Nou ja, ik moet er toch maar een bezoekje aan wagen, want het zit gewoon niet goed. Het is niet normaal wanneer je 's nachts wakker word van de pijn doordat je op je zij ligt.quote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik had dezelfde symptomen, bleek een besloten zenuw in mijn nek te zijn dus kan reuze meevallen. Drie bezoeken aan een kraker en ik was weer fris als een hoentje.
Ik ga nog nietquote:
ik van hier alleen Faxie, Samzz, Myra en jij dus iddquote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij dus..
ff kijken, wie nog meer van hier nu.. Faxie, Samzz, Myra.. Twi?
Dare I say that you are wrong!quote:Op zondag 21 december 2014 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tenminste.. Thijs weet ik niet zeker
Wauw, wat een eerquote:Op zondag 21 december 2014 22:15 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb uit deze SC alleen Yvie maar gemeet.
Oh!quote:Op zondag 21 december 2014 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lees terug, Koen vroeg wie wie gemeet had
Als je dat maar nooit vergeet.quote:
Ik heb samen met jou in een bed gelegenquote:
Heel vervelende continu aanwezig zeurende pijn was het bij mij. Ik duim voor jequote:Op zondag 21 december 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn. Nou ja, ik moet er toch maar een bezoekje aan wagen, want het zit gewoon niet goed. Het is niet normaal wanneer je 's nachts wakker word van de pijn doordat je op je zij ligt.
Veel overlap.quote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vroeg niet wie heeft het met wie heeft gedaan
AH dus toch!quote:Op zondag 21 december 2014 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh!
Ik heb Yvie (O+ ), jou en aeque gemeet.
Dat heb ik gelukkig niet. Kan ook zijn dat het bij mij vanuit de schouder komt, maar goed, als je hele arm pijn doet, dan is de oorzaak lastigquote:Op zondag 21 december 2014 22:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Heel vervelende continu aanwezig zeurende pijn was het bij mij. Ik duim voor je
Yup, in Rotterdam! Leuke meet was datquote:Op zondag 21 december 2014 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
AH dus toch!
Met MsMessy was dat toen toch, hier in Rotterdam zelfs?
Tuurlijk nietquote:
En yats en solique en pinkdwarf (komen hier ook wel eens)quote:Op zondag 21 december 2014 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh!
Ik heb Yvie (), jou en aeque gemeet.
recordhouderquote:Op zondag 21 december 2014 22:16 schreef Royco1 het volgende:
Sammie, yvie, myra, twi, joof, aeque,kaneel, straw een klein beetje, Fas en Faxie
Die ook inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 22:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
[..]
En yats en solique en pinkdwarf (komen hier ook wel eens)
Ik krijg spontaan zin weer te gaan poolenquote:Op zondag 21 december 2014 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup, in Rotterdam! Leuke meet was dat
Ik kom ook aardig ver als ik mensen buiten de SC ga rekenen..quote:
Cue_ en Weismann heb ik ook gemeetquote:Op zondag 21 december 2014 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ook inderdaad.
En H_J, Cue_ en Weissman. Die komen hier heel soms.
Ik ben harde kernquote:Op zondag 21 december 2014 22:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ooit eens een lijstje gemaakt en toen kwam ik over de 100 FOK!kers. Uit dit topic alleen de harde kern, want ik ben te autistische voor nieuwe mensen. En zij te autistisch voor mij.
Weissman, JJH..quote:Op zondag 21 december 2014 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ook inderdaad.
En H_J, Cue_ en Weissman. Die komen hier heel soms.
Kom je nu niks meer brengen hoorquote:Op zondag 21 december 2014 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Heb zo'n zin in chips, maar geen zin om naar buiten te gaan
ik heb Myra toch al 2x gemeet maar hier niet echt harde kernquote:
Ik ben aan Pinda's gegaanquote:Op zondag 21 december 2014 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Zou best kunnenquote:Op zondag 21 december 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van dit topic ben je zelfs de eerste die ik ooit gemeet heb denk ik.
Vergeet je nou Engel?quote:Op zondag 21 december 2014 22:16 schreef Royco1 het volgende:
Sammie, yvie, myra, twi, joof, aeque,kaneel, straw een klein beetje, Fas en Faxie
quote:Op zondag 21 december 2014 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh!
Ik heb Yvie (), jou en aeque gemeet.
Missb was de eerste Fok!er die ik gemeet heb. Uit de goede oude Singles tijd.quote:Op zondag 21 december 2014 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik heb al zoveel mensen van R&P gemeet, uit de Singles-tijd nog.
quote:
Hihi, missbquote:Op zondag 21 december 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Missb was de eerste Fok!er die ik gemeet heb. Uit de goede oude Singles tijd.
Ik heb hier toevallig een zak liggenquote:Op zondag 21 december 2014 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh, de eerste FOK!er die ik gemeet heb was er eentje uit TOF, denk ik.quote:Op zondag 21 december 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie de eerste was..quote:Op zondag 21 december 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Air weet het welquote:Op zondag 21 december 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zegt me zo ff niks, volledige naam?
En daarvoor hoef ik magisch niet naar buiten?quote:Op zondag 21 december 2014 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb hier toevallig een zak liggen
Was een soort Faxie 1.0.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |