Ik kan het me niet herinnerenquote:Op zondag 21 december 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, volgens mij heb ik je vrij recent nog vunzig mannetje genoemd.
Waren genoeg mensen met een broekzak.quote:Op zondag 21 december 2014 22:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol
Ja, jij natuurlijk, want jij had als enige een tas.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wordt een ingewikkeld schema denk ik.
Ik heb bijna alle leuke mensen wel gemeet, denk ik.quote:
Volgende keer zal ik het wel aan 1 van hun vragen of zelf een tas meenemen zoals dat hoort natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 22:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Waren genoeg mensen met een broekzak.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle leuke mensen wel gemeet, denk ik.
je bent vergeten dat je mij ook al gemeet hebtquote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, iets in mijn arm is niet goed. En ik begin er steeds meer last van te krijgen
.
Wij dus..quote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, van sommigenvoonamelijk van mezelf
Dat ben ik nietquote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent vergeten dat je mij ook al gemeet hebt
Slaap lekkerquote:
Ik moet een beetje huilen nu hoorquote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu niet meerquote:
Mijn zak staat volledig tot je beschikking natuurlijkquote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik het wel aan 1 van hun vragen of zelf een tas meenemen zoals dat hoort natuurlijk.
Thx! Jij en de rest ook voor straksquote:
Waarom? Ik zeg bijna, hequote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet een beetje huilen nu hoor
Doe maar niet, voel ik me nog een beetje speciaal.quote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik het wel aan 1 van hun vragen of zelf een tas meenemen zoals dat hoort natuurlijk.
Wat een lief aanbod, dank je!quote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn zak staat volledig tot je beschikking natuurlijk
Continu of alleen bij bepaalde bewegingen? (muis scrollen, iets pakken?)quote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, iets in mijn arm is niet goed. En ik begin er steeds meer last van te krijgen
.
Thxs,al vrees ik voor een korte nachtquote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Thx! Jij en de rest ook voor straks
Ik had dezelfde symptomen, bleek een besloten zenuw in mijn nek te zijn dus kan reuze meevallen. Drie bezoeken aan een kraker en ik was weer fris als een hoentje.quote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
.
Momenteel enkel nog bij bepaalde bewegingen en wanneer ik 's nachts op mij zij slaap.quote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Continu of alleen bij bepaalde bewegingen? (muis scrollen, iets pakken?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |