Zeggen wat ze - volgens berichten - gedaan hebben, is één ding. Ze "verdachten" noemen, of in een titel suggereren dat ze dat zijn, is iets anders.quote:Op maandag 22 december 2014 00:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De discussie die hier al dagen gaat, is dat de ene partij vind dat bepaalde getuigen/gidsen/betrokkenen verdachte handelingen hebben verricht. Onbewust natuurlijk Ik noem ze geen verdachte want er zijn geen bewijzen voor en inderdaad kan men schade aanrichten door dit hier te benoemen.
Dat heb ik niemand zien beweren.quote:Daarnaast is er een groep die volhoudt dan bepaalde betrokkenen zo aardig en betrokken zijn, dat ze per definitie geen verdachte handelingen zouden hebben kunnen verrichten.
Yep. Er zijn twee soorten indelingen mogelijk bij die verscheidenheid: de ene soort zet de meningen in twee groepen, de andere soort doet dat niet.quote:We hebben nog steeds weinig tot geen aanknopingspunten en de meningen zijn hier vaak flink verdeeld.
Au(tomatische?) ... applicatiequote:Op maandag 22 december 2014 21:58 schreef agter het volgende:
Er is met de telefoon op 10.27 meer gebeurd dan om 13.37.
nee hoor. Op die bewuste foto zijn duidelijk canopy kabels en een kabelmof op een betonblok te herkennen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Die zogenoemde 'kabels' zijn al lang geleden ontmaskerd als inheemse plantenstengels. Op WS, dat wel.
ik zie er nog steeds een kabel in, ik heb van de Boquete tree trek maanden geleden foto's hier en op WS gepost, van kabels, die er precies zo uitzien. Ook hebben sommige een rubberen omhulsel/mantel.quote:Op maandag 22 december 2014 17:48 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Kabel? De pijl wijst naar een groene stengelknoop. Mogelijk bedoel je de donkere lijn die parallel loopt. Die is niet gedraaid, maar zover uitvergroot dat je de pixelstructuur ziet (net als elders op het plaatje trouwens). Ik ga er vanuit dat het een gladde stengel is, op die afstand en uitvergroting ook niet geschikt als kabel - te dun.
Nog iets verder naar links loopt zo'n zelfde stengel, maar dan meer gebogen en achter blad. Ook met pixelverdraaiing. Ik kan me herinneren, zonder de foto op te zoeken, dat er op die foto nog veel meer van dergelijk stengels kris-kras over het pad gingen en er ook bloemen, bloeiend en uitgebloeid te zien zijn.
Als je foto's van Bloeiend Boquete gaat bekijken kom je deze plant tegen in een groot aantal variëteiten. Baru wist de Latijnse naam, meen ik. (vast een degelijke goede gids geweest . . . )
100% mee eens!quote:Op maandag 22 december 2014 21:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan kom ik toch weer terug op de flora en fauna. Het is een onnodig risico om met blote benen door zo'n geul te lopen. Je ziet op foto's van de gidsen dat die meestal lange broeken dragen.
Tussen 10 maart en 22 april zijn er geen IOS updates geweest.quote:Op maandag 22 december 2014 22:26 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Automatisch installeren van up-dates?
Maar dan zou er bereik moeten zijn geweest
oke wat het kan het dan geweest zijn?quote:Op maandag 22 december 2014 22:41 schreef agter het volgende:
[..]
Tussen 10 maart en 22 april zijn er geen IOS updates geweest.
( http://en.m.wikipedia.org/wiki/History_of_iOS#iOS_7_2 )
Ik kom niet verder dan dat er iets met een applicatie gedaan is.quote:Op maandag 22 december 2014 22:43 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
oke wat het kan het dan geweest zijn?
Dat werkt toch alleen als er internet bereik is?quote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef agter het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dat er iets met een applicatie gedaan is.
Nee. Je kunt bij mijn weten iedere app openen zonder internet of bereik.quote:Op maandag 22 december 2014 22:45 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat werkt toch alleen als er internet bereik is?
De tree trek is in de buurt van Palo Alto, d.w.z. meer naar het oosten van pad en rivier El Pianista en alles voor de continental divide (CD). Zoveel weet ik wel, zonder er geweest te zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 22:32 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ik zie er nog steeds een kabel in, ik heb van de Boquete tree trek maanden geleden foto's hier en op WS gepost, van kabels, die er precies zo uitzien. Ook hebben sommige een rubberen omhulsel/mantel.
Alleen kan niet iedereen dat op zijn computerscherm goed zien. Komt door een verschil in grafische kaart en resolutie. Kijk zelf maar eens op de FB pagina van hen, bij foto's van het parcours, bij de torens.
Baru ontkende in alle toonaarden dat er een Boquete tree trek id. buurt vd Pianista was, hij meldde dat er alleen 1 bij Vulcan Baru was (buiten Boquete), maar niet dus, vlak voorbij de Pianista zit natuurlijk de Boquete tree trek.
Je kunt vanuit Boquete vertrekken?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:06 schreef Poekje01 het volgende:
Kan die ene foto zo snel niet meer vinden, maar ik zoek em van de week terug.
Hier een voorbeeld hoe die kabels er uitzien:
https://www.facebook.com/(...)16366&type=1&theater
Je vergeet de laatste (en dus belangrijkste) getuige die ze waarschijnlijk had gezien: Lorenzo van de laatste finca voor de mirador.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef matteo_111 het volgende:
Om nog eens terug te zien hoe de wereld er op 14 april uitzag vanuit Boquete. Het lijkt me volstrekt logisch om eerst voor de CD te gaan zoeken. Meeste kans en meeste aanwijzingen.
Hans Lebuser says:
April 14, 2014 at 12:45 pm
If it’s true what Doris of Il Pianista restaurant said that the girls were last seen at about 3 – 3:30pm going on the Pianista trail with the restaurant’s dog (the dog came back but not the girls, at least nobody saw them coming back) this leaves the following conclusions: When hiking in that terrain you won’t cover more than 2 miles per hour, probably much less. The girls only had 3 – 3.5 hours until nightfall, and it’s safe to assume that they would have turned back at about half time. That results in a possible distance traveled of no more than 2 – 3 miles which would have restricted the search area to a rather small circle indeed. Since nothing has been found there in that relatively small area one has to assume that they returned from the hike without being seen, and then were picked up by somebody who took them God knows where….with the recent surge of gang crime in Panama one has to expect the worst…although I hate to think of it….
http://www.boqueteguide.com/?p=11035&cpage=1#comment-74339
Bedoel je de foto die je bij topic 83 Temperaturen had geplaatst op 5 september 13.10quote:Op maandag 22 december 2014 22:32 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ik zie er nog steeds een kabel in, ik heb van de Boquete tree trek maanden geleden foto's hier en op WS gepost, van kabels, die er precies zo uitzien. Ook hebben sommige een rubberen omhulsel/mantel.
Alleen kan niet iedereen dat op zijn computerscherm goed zien. Komt door een verschil in grafische kaart en resolutie. Kijk zelf maar eens op de FB pagina van hen, bij foto's van het parcours, bij de torens.
Baru ontkende in alle toonaarden dat er een Boquete tree trek id. buurt vd Pianista was, hij meldde dat er alleen 1 bij Vulcan Baru was (buiten Boquete), maar niet dus, vlak voorbij de Pianista zit natuurlijk de Boquete tree trek.
Wie zie je dan als Osman.V ik heb geen facebook meer om dat na te slagenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef jackie12 het volgende:
De Boquete tree trek zit rechts (het oosten) ten opzichte van de Pianista.
Het ligt hemelsbreed 4 kilometer vanaf de 1e quebrada.
https://www.google.nl/map(...)b:0x38543f6765301176
De kabels lopen richting de Pianista over de rivier Rio Palo Alto. Duidelijk te zien op dit filmpje:
Verder staat er beschreven dat je via 13! platforms door de toppen van het woud gaat.
Erg nieuwsgierig waar deze "toer" door de bomen gaat?
Je gaat zelfs over een mooie waterval
http://www.hablayapanama.(...)ete/zipline/#zipline
Zie ik nou op verschillende filmpjes Osman voorbij komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |