abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147847061
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:46 schreef Lutalo het volgende:

[..]

:) die bal kennen we.

Of, andere bal, iemand die ze (per abuis) de verkeerde kant op heeft gestuurd/route foutief uitgelegd: "Ja hoor, Pianista, immer gerade aus."
Of dat de dames zelf de kennis niet hadden om op een bepaalde plek linksaf te slaan:

"The jovial guide suggested that it isn’t safe going without a knowledgeable local. We figured that this was his bread and butter, so of course he was going to say that. He honestly told us that just before the first river crossing is a small path to the left. This is what Vanessa, like us, had no idea about. "

http://earthdrifter.com/b(...)rs-became-separated/

Maar goed, ze kwamen wel boven. En daar staat geen bordje "Fino Sendero el Pianista". En dus liepen ze door.
Make my day!
pi_147847081
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 16:46 schreef MeloD het volgende:

[..]

Dat kan dan ook een local zijn die het wel een makkelijke manier van geld verdienen vond, zonder de officiële status van gids.
Die meiden zouden niet met een wild vreemde meegaan, dat geloof ik niet. Wel als ze iemand vertrouwen en diegene een "gids" voor de meisjes regelt, dan denk je toch, dat zit wel goed, kom we gaan.
pi_147847702
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:32 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Mee eens, een ongeluk onder begeleiding van een gids heb ik ook al een poosje geleden geopperd.
Dat zou een blamage voor de toeristenindustrie zijn.
Dan een kort scenariootje in t kort.
Meiden gaan mee met gids(en) de Pianista doen. Daarvandaan naar de Tree tek.
Hier gaat het mis. Ze vallen.
Gids(en) in paniek. De rest een cover-up.

Is de Boquete tree tek ver vanaf de mirador?
pi_147847796
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:13 schreef jackie12 het volgende:

[..]

maandag 22 december 2014 @ 16:28:12 #115

En Google, er zijn er geloof ik twee bij Boquete.

Excuus, het kan natuurlijk best dat er ondertussen iemand is, die het WEL weet.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_147847940
quote:

[..]

Op zich kan dat wel.
Maar dan moeten ze toch al serieus gevallen zijn, als die gids zo in paniek slaat. En is het dan wel mogelijk dat ze nog helemaal tot aan de rivier zijn gekomen én dat minstens 1 van hen nog meer dan een week geleefd heeft? Met zware verwondingen?

Dat lijkt me een beetje twijfelachtig eerlijk gezegd.
pi_147847964
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:48 schreef Domnivoor het volgende:
Matteo, was deze kabel ook ontmaskerd?
[ afbeelding ]
Wat Lutalo zegt: het ziet er gelijkmatig gedraaid uit. Welke plant zou dat kunnen zijn?
Dat is de Pixelfolia. Die komt op meer foto's voor.
  maandag 22 december 2014 @ 17:30:52 #132
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147848124
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:24 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat is de Pixelfolia. Die komt op meer foto's voor.
Je ziet hem alleen op foto's. Nooit in het echt -O-
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_147848180
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:23 schreef Saarah het volgende:

[..]

Op zich kan dat wel.
Maar dan moeten ze toch al serieus gevallen zijn, als die gids zo in paniek slaat. En is het dan wel mogelijk dat ze nog helemaal tot aan de rivier zijn gekomen én dat minstens 1 van hen nog meer dan een week geleefd heeft? Met zware verwondingen?

Dat lijkt me een beetje twijfelachtig eerlijk gezegd.
Nee dat is de cover-up.

13 uur mirador
14 uur quebrada
omgekeerd (daarom geen foto's)
15 uur mirador
1530-1545 in de 4x4 naar de tree tek
1630 ongeluk
of kun je vanaf de Pianista ook lopend naar de tree tek of lopen bv de kabels daar ook ergens in de buurt en kun je vanaf die kant daar ook "opstappen" ?)

foto's 509 gewist omdat die van de tree tek waren

Niet zelf bedacht maar vind het wel iets om te zeggen. Is dit mogelijk?
pi_147848244
of kun je vanaf de Pianista ook lopend naar de tree tek of lopen bv de kabels daar ook ergens in de buurt en kun je vanaf die kant daar ook "opstappen" ?)

Ja, maar dat mag je niet verder vertellen.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_147848539
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:48 schreef Domnivoor het volgende:
Matteo, was deze kabel ook ontmaskerd?
[ afbeelding ]
Wat Lutalo zegt: het ziet er gelijkmatig gedraaid uit. Welke plant zou dat kunnen zijn?
Kabel? De pijl wijst naar een groene stengelknoop. Mogelijk bedoel je de donkere lijn die parallel loopt. Die is niet gedraaid, maar zover uitvergroot dat je de pixelstructuur ziet (net als elders op het plaatje trouwens). Ik ga er vanuit dat het een gladde stengel is, op die afstand en uitvergroting ook niet geschikt als kabel - te dun.
Nog iets verder naar links loopt zo'n zelfde stengel, maar dan meer gebogen en achter blad. Ook met pixelverdraaiing. Ik kan me herinneren, zonder de foto op te zoeken, dat er op die foto nog veel meer van dergelijk stengels kris-kras over het pad gingen en er ook bloemen, bloeiend en uitgebloeid te zien zijn.
Als je foto's van Bloeiend Boquete gaat bekijken kom je deze plant tegen in een groot aantal variëteiten. Baru wist de Latijnse naam, meen ik. (vast een degelijke goede gids geweest . . . )
pi_147848737
quote:

[..]

Schrijf die cover-up eens uit. . . Wel nul fouten maken, anders verdwijn je achter de tralies. (Dit laatste is om je in te leven.)
Naar de vindplaatsen wandelen doe je niet in een dag, met een zak 'strooigoed'.
pi_147848771
quote:
12s.gif Op maandag 22 december 2014 17:30 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Je ziet hem alleen op foto's. Nooit in het echt -O-
Gelukkig maar. Anders leefden we in The Matrix.
  maandag 22 december 2014 @ 18:07:42 #138
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_147849118
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:56 schreef matteo_111 het volgende:
Gelukkig maar. Anders leefden we in The Matrix.
Daar leven we toch in?

Een voorouder simulatie, gerund door post-humanen.
pi_147849353
Ik kan me goed vinden in de logica van geen foto's maken omdat ze omgedraaid zijn,
  maandag 22 december 2014 @ 18:19:06 #140
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147849414
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:48 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Kabel? De pijl wijst naar een groene stengelknoop. Mogelijk bedoel je de donkere lijn die parallel loopt. Die is niet gedraaid, maar zover uitvergroot dat je de pixelstructuur ziet (net als elders op het plaatje trouwens). Ik ga er vanuit dat het een gladde stengel is, op die afstand en uitvergroting ook niet geschikt als kabel - te dun.
Nog iets verder naar links loopt zo'n zelfde stengel, maar dan meer gebogen en achter blad. Ook met pixelverdraaiing. Ik kan me herinneren, zonder de foto op te zoeken, dat er op die foto nog veel meer van dergelijk stengels kris-kras over het pad gingen en er ook bloemen, bloeiend en uitgebloeid te zien zijn.
Als je foto's van Bloeiend Boquete gaat bekijken kom je deze plant tegen in een groot aantal variëteiten. Baru wist de Latijnse naam, meen ik. (vast een degelijke goede gids geweest . . . )
Oké bedankt.
Het gaat inderdaad om de 'kabel' die parallel loopt aan de pijl, niet datgene waar de pijl naar wijst.
Ik ga er ook wel vanuit dat wat we hier zien het gevolg is van verkleining van de foto. Toch valt deze lijn onmiddellijk op als ik de foto op een groot beeldscherm bekijk.
pi_147849427
In de video van de ouders is dit stuk op het einde ook te zien en in dit stuk zou volgens de gidsen en de ouders ruiger dan achter de Mirador. Maar hier is na een aantal dagen gezocht door de teams en niets gevonden.
pi_147851571
Er is al op 5 april aan de andere kant gezocht, volgens Ingrid.

5th April 2014 20:23
Posted by Ingrid Lommers, 4 hours ago

Talked to SINAPROC again a few minutes ago: http://www.sinaproc.gob.pa/

So the Director Ubaldo Contreros putSubDirector Francisco SantaMaria in charge of "Operativo de Búsqueda de las Holandesas Perdidas
". Today they are going to check out more possible trails that they could have taken by mistake if they have been on the PIANISTA TRAIL. He says: Ceibo (north of Boquete) and everything towards Bocas del Toro, el sendero la Playita, and north of a certain farm.. This is what he just told me.
http://projectavalon.net/(...)re-missing-in-Panama post 6
pi_147852101
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef ToniB het volgende:

So the Director Ubaldo Contreros putSubDirector Francisco SantaMaria in charge of "Operativo de Búsqueda de las Holandesas Perdidas
". Today they are going to check out more possible trails that they could have taken by mistake if they have been on the PIANISTA TRAIL. He says: Ceibo (north of Boquete) and everything towards Bocas del Toro, el sendero la Playita, and north of a certain farm.. This is what he just told me.
Hmm, ik kan helaas niets vinden over een "sendero la Playita". Zou mooi zijn als we daar de gpx van hadden.
Make my day!
  maandag 22 december 2014 @ 20:05:47 #144
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147852636
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef ToniB het volgende:

Dat vind ik nog niet zo duidelijk. Ik lees het als: 'er is gezocht op alle paden in de richting van Bocas del Toro.' Dat kan ook tot aan de provinciegrens zijn, die daar samenvalt met de continentale waterscheiding.
  maandag 22 december 2014 @ 21:19:01 #145
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147855844
Geen echt nieuws maar vooruit. Correspondent Sandra K.:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)nde-knappe-gezichten
pi_147856505
Ik dacht dat er ontzettend veel inlogpogingen op de iPhone gedaan zijn met een onjuiste pincode. Maar dat blijkt mee te vallen:

"Maar vanaf 5 april wordt de iPhone vier keer aangezet zonder of door een foute pincode in te toetsen."
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-door-ander-gebruikt
Make my day!
  maandag 22 december 2014 @ 21:38:42 #147
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147856848
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 21:31 schreef agter het volgende:
Ik dacht dat er ontzettend veel inlogpogingen op de iPhone gedaan zijn met een onjuiste pincode. Maar dat blijkt mee te vallen:

"Maar vanaf 5 april wordt de iPhone vier keer aangezet zonder of door een foute pincode in te toetsen."
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-door-ander-gebruikt
Dat is overgenomen uit het overzicht in de Telegraaf. Daarvan kun je je afvragen of dat wel volledig is.

Telegraaf-artikel:
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #115 - Getuigen
pi_147857031
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:25 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Hemdjes en korte broekjes.
;)
ja,.... want je loopt toch met begeleiding die daar lokaal bekend is in het gebied, dus die vindt het ook "ok"
je bent immers toch met hem/haar!!! van dat en dat bedrijfje, en je groepje en jijzelf gaan binnen een bepaalde tijd van A naar B, en weer terug, je blijft op de paden. Het is nog geen regenseizoen.

So much voor die malariamuggen trouwens: debunked.

[ Bericht 4% gewijzigd door Poekje01 op 22-12-2014 22:35:21 ]
pi_147857175
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 21:38 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Dat is overgenomen uit het overzicht in de Telegraaf. Daarvan kun je je afvragen of dat wel volledig is.

Telegraaf-artikel:
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #115 - Getuigen
Ik vind het vooral opmerkelijk omdat er een precies aantal genoemd wordt.
Make my day!
  maandag 22 december 2014 @ 21:51:38 #150
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147857531
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 21:42 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ja,.... want je loopt toch met begeleiding die daar lokaal bekend is in het gebied, dus die vindt het ook "ok"
je bent immers toch met hem/haar!!! van dat en dat bedrijfje, en je groepje en jijzelf gaan binnen een bepaalde tijd van A naar B, en weer terug, je blijft op de paden. Het is nog geen regenseizoen.
Dan kom ik toch weer terug op de flora en fauna. Het is een onnodig risico om met blote benen door zo'n geul te lopen. Je ziet op foto's van de gidsen dat die meestal lange broeken dragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')