Als het 'gewoon' de Pianista trail is, is het niet de rode Synaproc zoekroute, die evenwijdig loopt aan de CD ( en ten noorden daarvan ligt) en waarvan het moeilijk te achterhalen is, wat het is, hoe het heet, waar het begint, waar het eindigt, enz.quote:Op maandag 22 december 2014 15:07 schreef ToniB het volgende:
[..]
oud inheems/ indianen pad klinkt toch veel interessanter op de promotie web-site?
quote:Op maandag 22 december 2014 15:04 schreef ToniB het volgende:
Hemdjes en korte broekjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
En fris en niet bezweet, op het (zo te zien) laatste stuk waar geen auto's kunnen komen.quote:
Bizar hè. Lijkt wel of die mensen helemaal niet voorbereid zijn. Zelfs de gidsen lopen met lange broek en laarzen aan.quote:Op maandag 22 december 2014 15:31 schreef ToniB het volgende:
schijnt heel normaal te zijn daar in korte broek te hiken.
dit zou in de geul moeten zijn op ongeveer 15 tot 20 minuten voor de top.quote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef agter het volgende:
[..]
En fris en niet bezweet, op het (zo te zien) laatste stuk waar geen auto's kunnen komen.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:04 schreef ToniB het volgende:
[..]
dat klopt toch precies met de beschrijving? Oud inheems pad.
Foto's 19 september.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook korte broeken met een hemdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit, was pas 2x gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2014 16:06 schreef ToniB het volgende:
lijkt erop dat de Mirador een trekpleister is geworden.....Omg. Staat er al een ijscowagentje, of een paal voor een 'Kodak-moment'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make my day!
of een telefoonpaal...quote:Op maandag 22 december 2014 16:12 schreef agter het volgende:
[..]
Omg. Staat er al een ijscowagentje, of een paal voor een 'Kodak-moment'?
Vind ik zeker geen gekke gedachte MeloD.quote:Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef MeloD het volgende:
Ik gooi maar een vergezocht balletje op, maar wie weet brengt het anderen opeen idee:
misschien had de gids waarmee de dames zijn papieren op orde te hebben en raakte hij in paniek toen een van de dames zwaargewond raakte? En konden de dames de weg (vanuit diep in de jungle) niet meer terug vinden/maken? En was de gids bang dat zijn gids-licentie ingetrokken zou worden? Dus geen moord, maar wel betrokkenheid?
Nee, is niet bekend, vraag is eerder voor bij gekomen. Ergens op foto 505 zie je kabel(s) mogelijk van (oude niet meer in gebruik zijnde ?) canopy tree trek.quote:Op maandag 22 december 2014 16:24 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Vind ik zeker geen gekke gedachte MeloD.
Met die mogelijkheid hield ik al rekening in mijn scenario van 12 augustus.
Weet iemand hoe ver het is naar de dichtsbijzijnde capony vanaf de mirador?
Sorry, maar wat is een capony?quote:Op maandag 22 december 2014 16:24 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Mee eens, een ongeluk onder begeleiding van een gids heb ik ook al een poosje geleden geopperd.quote:Op maandag 22 december 2014 16:24 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Yep. Zou een mogelijkheid kunnen zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 16:32 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Mee eens, een ongeluk onder begeleiding van een gids heb ik ook al een poosje geleden geopperd.
Dat zou een blamage voor de toeristenindustrie zijn.
Die zogenoemde 'kabels' zijn al lang geleden ontmaskerd als inheemse plantenstengels. Op WS, dat wel.quote:Op maandag 22 december 2014 16:28 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Nee, is niet bekend, vraag is eerder voor bij gekomen. Ergens op foto 505 zie je kabel(s) mogelijk van (oude niet meer in gebruik zijnde ?) canopy tree trek.
(bekend bij Poekje 01 11en30)
En met dit bericht dan ook hier op Fok?quote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Die zogenoemde 'kabels' zijn al lang geleden ontmaskerd als inheemse plantenstengels. Op WS, dat wel.
Dat kan dan ook een local zijn die het wel een makkelijke manier van geld verdienen vond, zonder de officiële status van gids.quote:Op maandag 22 december 2014 16:40 schreef ToniB het volgende:
punt is dat die meiden die gids niet van de straat hebben geplukt. Wie komt er dan in beeld? (ik zeg niks.....)
quote:Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef MeloD het volgende:
Ik gooi maar een vergezocht balletje op, maar wie weet brengt het anderen opeen idee:
misschien had de gids waarmee de dames zijn papieren op orde te hebben en raakte hij in paniek toen een van de dames zwaargewond raakte? En konden de dames de weg (vanuit diep in de jungle) niet meer terug vinden/maken? En was de gids bang dat zijn gids-licentie ingetrokken zou worden? Dus geen moord, maar wel betrokkenheid?
Gidsen lopen zichzelf op te promoten. Zoals in het centrum en wellicht ook op de dinsdagmarkt?quote:Op maandag 22 december 2014 16:40 schreef ToniB het volgende:
punt is dat die meiden die gids niet van de straat hebben geplukt. Wie komt er dan in beeld? (ik zeg niks.....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |