abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147843865
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:07 schreef ToniB het volgende:

[..]

oud inheems/ indianen pad klinkt toch veel interessanter op de promotie web-site?
Als het 'gewoon' de Pianista trail is, is het niet de rode Synaproc zoekroute, die evenwijdig loopt aan de CD ( en ten noorden daarvan ligt) en waarvan het moeilijk te achterhalen is, wat het is, hoe het heet, waar het begint, waar het eindigt, enz.

Net zoals de Pianista zelf, hoe die achter de Mirador loopt ( rood, roze, blauw of groen, in een rechte lijn naar 't noorden of diverse oostelijke en westelijke paden) geen flauw idee...als het er op aan komt.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_147843960
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:04 schreef ToniB het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hemdjes en korte broekjes.
;)
pi_147844054
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:25 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Hemdjes en korte broekjes.
;)
En fris en niet bezweet, op het (zo te zien) laatste stuk waar geen auto's kunnen komen.
Make my day!
pi_147844125
Ook dit bericht doet mij vermoeden dat ze haastig zijn vertrokken.
Op 1 april, de dag van de verdwijning, kreeg reisgenoot Edwin Cornelis een WhatsAppbericht van Lisanne. „Ze wilde weten of het goed met ons ging. Wij waren na de week in Bocas doorgereisd naar Panama City en zij waren op 1 april in Boquete. Lisanne had gehoord dat er in Panama City een hostel was afgebrand en ze maakte zich zorgen over ons. Wij sliepen gelukkig ergens anders. Nadat ik had geantwoord, vroeg ik haar hoe het gastgezin haar beviel, maar daar hebben we nooit antwoord op gekregen”, zegt Cornelis, die enkele dagen later via de talenschool vernam dat de vrouwen spoorloos waren verdwenen.
http://www.welingelichtek(...)geen-waaghalzen.html
pi_147844158
Ik gooi maar een vergezocht balletje op, maar wie weet brengt het anderen opeen idee:
misschien had de gids waarmee de dames zijn papieren op orde te hebben en raakte hij in paniek toen een van de dames zwaargewond raakte? En konden de dames de weg (vanuit diep in de jungle) niet meer terug vinden/maken? En was de gids bang dat zijn gids-licentie ingetrokken zou worden? Dus geen moord, maar wel betrokkenheid?
pi_147844238
schijnt heel normaal te zijn daar in korte broek te hiken.
pi_147844517
En zelfs sandalen ipv fatsoenlijke boots. Zou dit een 'echt' pad zijn? Ziet er imo niet heel duidelijk uit op dat korte stukje video.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_147844551
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:31 schreef ToniB het volgende:
schijnt heel normaal te zijn daar in korte broek te hiken.
Bizar hè. Lijkt wel of die mensen helemaal niet voorbereid zijn. Zelfs de gidsen lopen met lange broek en laarzen aan.
Make my day!
pi_147844630
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef agter het volgende:

[..]

En fris en niet bezweet, op het (zo te zien) laatste stuk waar geen auto's kunnen komen.
dit zou in de geul moeten zijn op ongeveer 15 tot 20 minuten voor de top.
  maandag 22 december 2014 @ 15:48:35 #110
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147845005
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:04 schreef ToniB het volgende:

[..]

dat klopt toch precies met de beschrijving? Oud inheems pad.
Foto's 19 september.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
ook korte broeken met een hemdje

Edit, was pas 2x gezegd
pi_147845585
lijkt erop dat de Mirador een trekpleister is geworden.....
SPOILER
pi_147845810
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:06 schreef ToniB het volgende:
lijkt erop dat de Mirador een trekpleister is geworden.....
SPOILER
Omg. Staat er al een ijscowagentje, of een paal voor een 'Kodak-moment'?
Make my day!
  maandag 22 december 2014 @ 16:15:19 #113
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147845900
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 16:12 schreef agter het volgende:

[..]

Omg. Staat er al een ijscowagentje, of een paal voor een 'Kodak-moment'?
of een telefoonpaal...
pi_147846202
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef MeloD het volgende:
Ik gooi maar een vergezocht balletje op, maar wie weet brengt het anderen opeen idee:
misschien had de gids waarmee de dames zijn papieren op orde te hebben en raakte hij in paniek toen een van de dames zwaargewond raakte? En konden de dames de weg (vanuit diep in de jungle) niet meer terug vinden/maken? En was de gids bang dat zijn gids-licentie ingetrokken zou worden? Dus geen moord, maar wel betrokkenheid?
Vind ik zeker geen gekke gedachte MeloD.
Met die mogelijkheid hield ik al rekening in mijn scenario van 12 augustus.

Weet iemand hoe ver het is naar de dichtsbijzijnde capony vanaf de mirador?
pi_147846329
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:24 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Nee, is niet bekend, vraag is eerder voor bij gekomen. Ergens op foto 505 zie je kabel(s) mogelijk van (oude niet meer in gebruik zijnde ?) canopy tree trek.
(bekend bij Poekje 01 11en30)
pi_147846436
quote:

[..]

Sorry, maar wat is een capony?
Edit: je bedoelt de canopy-tree-trek, neem ik aan.
Make my day!
pi_147846479
quote:

[..]

Mee eens, een ongeluk onder begeleiding van een gids heb ik ook al een poosje geleden geopperd.
Dat zou een blamage voor de toeristenindustrie zijn.
pi_147846502
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:32 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Mee eens, een ongeluk onder begeleiding van een gids heb ik ook al een poosje geleden geopperd.
Dat zou een blamage voor de toeristenindustrie zijn.
Yep. Zou een mogelijkheid kunnen zijn.
Make my day!
pi_147846676
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:28 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Nee, is niet bekend, vraag is eerder voor bij gekomen. Ergens op foto 505 zie je kabel(s) mogelijk van (oude niet meer in gebruik zijnde ?) canopy tree trek.
(bekend bij Poekje 01 11en30)
Die zogenoemde 'kabels' zijn al lang geleden ontmaskerd als inheemse plantenstengels. Op WS, dat wel.
pi_147846729
punt is dat die meiden die gids niet van de straat hebben geplukt. Wie komt er dan in beeld? (ik zeg niks.....)
pi_147846848
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Die zogenoemde 'kabels' zijn al lang geleden ontmaskerd als inheemse plantenstengels. Op WS, dat wel.
En met dit bericht dan ook hier op Fok?

Natuurlijk lijken het plantenstengels, maar omdat ( ik zie er in elk geval 1) zo mooi gelijkmatig gedraaid is en keurig strak recht loopt, was het idee van kabel nog niet zo gek.
pi_147846944
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:40 schreef ToniB het volgende:
punt is dat die meiden die gids niet van de straat hebben geplukt. Wie komt er dan in beeld? (ik zeg niks.....)
Dat kan dan ook een local zijn die het wel een makkelijke manier van geld verdienen vond, zonder de officiële status van gids.
pi_147846956
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef MeloD het volgende:
:) die bal kennen we.

Of, andere bal, iemand die ze (per abuis) de verkeerde kant op heeft gestuurd/route foutief uitgelegd: "Ja hoor, Pianista, immer gerade aus."
  maandag 22 december 2014 @ 16:48:00 #124
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147846991
Matteo, was deze kabel ook ontmaskerd?

Wat Lutalo zegt: het ziet er gelijkmatig gedraaid uit. Welke plant zou dat kunnen zijn?
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_147847052
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:40 schreef ToniB het volgende:
Gidsen lopen zichzelf op te promoten. Zoals in het centrum en wellicht ook op de dinsdagmarkt?
Ook heb ik gelezen dat pensionhouders nogal eens gidsen regelen voor de gasten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')