Mijn nederige excuses Grijzemassaquote:Op maandag 22 december 2014 12:48 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Zal ik dat zelf maar even uitmaken, wat voor conclusies ik trek?
Of ga jij dat voor iedereen doen nu?
Dank je jackie12quote:Op maandag 22 december 2014 12:55 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses Grijzemassa
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)1f-0b4e-c6c48f645c80quote:Op maandag 22 december 2014 12:14 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik zoek al heel lang naar de bron wanneer ze naar de massasalon van Sigrid waren geweest.
Ik denk namelijk niet op 31 maart maar op 30 maart. Heb je een link waarin wordt gezegd dat dat op 31 maart was? (je zegt eenvandaag)
Dank je
Er is wel op dinsdag 1 april contact geweest.quote:Op maandag 22 december 2014 13:00 schreef jackie12 het volgende:
Kris had op 31 maart aan haar vriendje laten weten dat ze dinsdag wilden gaan wandelen.
Wat,waar wisten ze nog niet.
http://www.rtl.nl/rtl-lat(...)gelijk-al-niet-goed/
na 10.00 min
Er is op 1 april geen contact geweest vanaf Kris of Lisanne naar huis
kijk op IL fb dan zie je dat ze pas nog die trip heeft gemaakt met studenten.quote:Op maandag 22 december 2014 13:45 schreef 11en30 het volgende:
Spanish at Locations biedt een "Spanish & Hiking" pakket aan: 2 Excursies voor $125: een deel Quetzal Trail en een vage naamloze omschrijving van oude indigenous trails van de Guaymí/Ngöbe people. Die laatste klinkt mij in de oren als een (halve) dagtocht over paden achter de mirador. Iets tussen een meerdaagse en een saaie heen en terug Pianista in. Van die trail zou ik meer willen weten. Is die met vervoer zover mogelijk de berg op? Waar gaat de route heen? En hoe weer terug?
http://www.spanishatlocations.com/adventure/spanish-hiking/
Klopt deze video ken ik.quote:Op maandag 22 december 2014 13:40 schreef vronie het volgende:
[..]
Er is wel op dinsdag 1 april contact geweest.
http://nos.nl/video/63243(...)ermiste-vrouwen.html
Ik denk dat het anders zit.quote:Op maandag 22 december 2014 14:00 schreef ToniB het volgende:
Zou kunnen Jackie. Als ze bijvoorbeeld in alle haast zijn vertrokken en vergat een bericht te sturen. Zou kunnen dat ze op de Mirador, waar ze immers bereik had, nog snel een sms bericht naar Stefan heeft gestuurd. (Fotootje later versturen via W|IFI). Vanaf de Mirador of tot waar ze bereik hadden. Dat zou dan kwart voor twee zijn geweest.
Waarom in alle haast vertrekken? Ze hadden de hele week niets te doen? Lisanne was al niet helemaal lekker. Dan je toch niet haasten?quote:Op maandag 22 december 2014 14:00 schreef ToniB het volgende:
Zou kunnen Jackie. Als ze bijvoorbeeld in alle haast zijn vertrokken en vergat een bericht te sturen. Zou kunnen dat ze op de Mirador, waar ze immers bereik had, nog snel een sms bericht naar Stefan heeft gestuurd. (Fotootje later versturen via W|IFI). Vanaf de Mirador of tot waar ze bereik hadden. Dat zou dan kwart voor twee zijn geweest.
Je hebt gelijk dat vooral L. dagelijks contact had en daarom denk ik net als jij Jackie in dezelfde richting.
juist. Ze lag lekker in een hangmatje. Komt er een gids langs.....buitenkansje.......hup, hup kom op nou het is maar een kleine wandeling....slippers wisselen voor boots en gaan..quote:Op maandag 22 december 2014 14:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom in alle haast vertrekken? Ze hadden de hele week niets te doen? Lisanne was al niet helemaal lekker. Dan je toch niet haasten?
Ik kan niet (veel) op haar /Facebook zien. (btw heb zelf geen Facebook).quote:Op maandag 22 december 2014 13:50 schreef ToniB het volgende:
[..]
kijk op IL fb dan zie je dat ze pas nog die trip heeft gemaakt met studenten.
Zo te zien tot de top en weer terug.
vreemd hé. Snap ik ook niet.quote:Op maandag 22 december 2014 14:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik wil het woord gids niet meer noemen/aanhalen, het kan ook een ander zijn geweest die heeft aangeboden de meiden te begeleiden.
ook apart,
in de RTL uitzending zegt de moeder van Lisanne dat EIein haar gebeld heeft in de veronderstelling dat het de telefoon van Lisanne was. Dit gebeurde in de woensdagnacht, laat (in de uitzending viel meerdere malen het woord 's nachts, feitelijk dus na 00:00 uur, en ze zaten om rond 05:00 uur op het politiebureau). -6 uur is woensdagavond/eind middag Panamese tijd, waarom niet direct woensdagmorgen na het openen van de slaapkamer bellen. Ze dacht nota bene Lisanne zelf te bellen.
Dat zou imo niet echt overeenkomen met de beschrijving. Bovendien zou die dan toch gewoon de Pianista Trail genoemd zijn?quote:Op maandag 22 december 2014 13:50 schreef ToniB het volgende:
[..]
Zo te zien tot de top en weer terug.
Daar geloof ik ook niet in, ik denk dat zij die bewuste 1 april onverwacht een uitnodiging kregen voor de Pianista trip.quote:Op maandag 22 december 2014 13:27 schreef ToniB het volgende:
Alles maar dan ook alles plannen en dan zo onbezonnen die berg beklimmen......nee, gaat er bij mij nog steeds niet in.
dat klopt toch precies met de beschrijving? Oud inheems pad.quote:Op maandag 22 december 2014 14:34 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat zou imo niet echt overeenkomen met de beschrijving. Bovendien zou die dan toch gewoon de Pianista Trail genoemd zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oud inheems/ indianen pad klinkt toch veel interessanter op de promotie web-site?quote:Op maandag 22 december 2014 14:34 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat zou imo niet echt overeenkomen met de beschrijving. Bovendien zou die dan toch gewoon de Pianista Trail genoemd zijn?
En vervolgens kom je mensen tegen die met een 4x4 het pad opscheuren...quote:Op maandag 22 december 2014 15:07 schreef ToniB het volgende:
[..]
oud inheems/ indianen pad klinkt toch veel interessanter op de promotie web-site?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |