Gezien!quote:Op zondag 21 december 2014 23:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Erg interessant, nieuwe foto's
Misschien een idee om het "interviews met locals" te noemen?quote:Op zondag 21 december 2014 23:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De verklaringen van F.G., P.M., en de dochter van M.G. kunnen kloppen.
De overige verklaringen kloppen gedeeltelijk. (De dag klopt niet of ze zagen twee anderen.)
Volgens mij.
Maar daarover valt te discussiëren.
Topquote:Op maandag 22 december 2014 00:06 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Misschien een idee om het "interviews met locals" te noemen?
Waarom een mooi beest toch.quote:Op zondag 21 december 2014 21:33 schreef mig72 het volgende:
Wil je die kutslangenfoto's eruit halen ajb? Die zijn zo irrelevant en kinderachtig.
Dank je, ik zou het zelf jammer vinden als de uitspraken van de locals helemaal verdwijnen.quote:
dat weten we niet, dat weten we niet, waarschijnlijk Kris, dat weten we niet.quote:Op maandag 22 december 2014 00:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Gezien!
Brrrr, waarom zou ze gefotografeerd zijn? Is ze dood? Is het Lisanne? Wie heeft die foto gemaakt? Het komt zo luguber over.
Onder ede, dat doe je voor de rechter. Dan moet er dus bewijs zijn voor een misdrijf voor het zo ver komt.quote:Op maandag 22 december 2014 00:50 schreef capricia het volgende:
Er zijn geen mensen ondervraagd door de instanties, toch? Geen echte verklaringen omder ede. Dus iedereen kan wat roepen om baan/familie/belangen te behartigen daar?
De discussie die hier al dagen gaat, is dat de ene partij vind dat bepaalde getuigen/gidsen/betrokkenen verdachte handelingen hebben verricht. Onbewust natuurlijk Ik noem ze geen verdachte want er zijn geen bewijzen voor en inderdaad kan men schade aanrichten door dit hier te benoemen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:50 schreef capricia het volgende:
Er zijn geen mensen ondervraagd door de instanties, toch? Geen echte verklaringen omder ede. Dus iedereen kan wat roepen om baan/familie/belangen te behartigen daar?
Ik heb dit artikel nog even doorgelezen kan Pedro zich vergist hebben in de datum (31 maart)quote:Op maandag 22 december 2014 00:19 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dank je, ik zou het zelf jammer vinden als de uitspraken van de locals helemaal verdwijnen.
Ze zijn nl wel gedaan en we weten nog niet hoe het komt dat we zoveel tegenstrijdige info hebben.
Dat is niet waar, er niemand die hier zegt dat bepaalde personen geen verdachte kunnen zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 00:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De discussie die hier al dagen gaat, is dat de ene partij vind dat bepaalde getuigen/gidsen/betrokkenen verdachte handelingen hebben verricht. Onbewust natuurlijk Ik noem ze geen verdachte want er zijn geen bewijzen voor en inderdaad kan men schade aanrichten door dit hier te benoemen.
Daarnaast is er een groep die volhoudt dan bepaalde betrokkenen zo aardig en betrokken zijn, dat ze per definitie geen verdachte handelingen zouden hebben kunnen verrichten.
We hebben nog steeds weinig tot geen aanknopingspunten en de meningen zijn hier vaak flink verdeeld.
- wie heeft de macht voor een coverup ?quote:Op maandag 22 december 2014 00:56 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Onder ede, dat doe je voor de rechter. Dan moet er dus bewijs zijn voor een misdrijf voor het zo ver komt.
Eigenbelang kan, vergissen in de dag, intimidatie of manipulatie kan ook. We weten het niet, maar de reden van de afwijkende "getuigenverklaringen" kan belangrijk zijn.
O jawel hoor, inclusief scheldnamen en kotsende smileys.quote:Op maandag 22 december 2014 01:02 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat is niet waar, er niemand die hier zegt dat bepaalde personen geen verdachte kunnen zijn.
Wel worden de argumenten om iemand als verdacht te zien in twijfel getrokken.
Dat is heel wat anders dan jij hier zegt.
Niemand staat boven verdenking. Alleen de argumenten staan ter discussie hier.quote:Op maandag 22 december 2014 01:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O jawel hoor, inclusief scheldnamen en kotsende smileys.
Ik ga deze discussie niet weer aan, ik probeer hier netjes antwoord op te geven,
Niemand hier wijst verdachten aan, wel verdachte handelingen en vreemde verklaringen.
Naar mijn idee zijn er heel veel fouten gemaakt in het beginstadium van de vermissing,quote:Op maandag 22 december 2014 01:06 schreef capricia het volgende:
Ik lees dat de motieven van de gids in twijfel getrokken worden. Is dit giswerk, of zitten hier duidelijke aanwijzingen achter?
(Excuseer me als ik alles dubbel vraag, er zijn zoveel topics)
Dank je wel voor je uitleg.quote:Op maandag 22 december 2014 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Daarnaast wordt er hier momenteel geprobeerd een goede kaart te maken van het gebied achter de Mirador, maar ook dat blijkt niet makkelijk te zijn, Ook zijn er nog vragen hoe de route is voor de Mirador.
De familie van Kris gaat in januari weer naar Boquete.
Dank me wel. Ik ha nu slapen en de meningen van anderen lezen over die video/foto. Ik ben nog niet goed genoeg ingevoerd.quote:Op maandag 22 december 2014 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Er wordt niet veel naar buiten gebracht, soms wat via de Panamese media/roddelpers. Het Nederlandse onderzoek is nog gaande dus veel zal er denk ik nu niet naar buiten worden gebracht,
Ook niet over de reis die de familie Kremers weer gaat maken.
maar dat denk ik, ik had de foto met de haren ook totaal niet zien aankomen.
Hierover zijn de meningen ook verdeeld, de een denkt dat ze dood zijn en ik denk dat ze genomen is door Lisanne en dat ze achter Kris liep, Maar ja, dat is allemaal gissen.
slaap lekker, en het is inderdaad veel tekstquote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank me wel. Ik ha nu slapen en de meningen van anderen lezen over die video/foto. Ik ben nog niet goed genoeg ingevoerd.
Ik vind onderscheid maken in relevantie vaak moeilijk.quote:Op maandag 22 december 2014 01:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
slaap lekker, en het is inderdaad veel tekst
Je hebt je slaap hard nodig. Welterusten.quote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank me wel. Ik ha nu slapen en de meningen van anderen lezen over die video/foto. Ik ben nog niet goed genoeg ingevoerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |