Hehehe.quote:Op zondag 21 december 2014 21:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien moest ze even aan je wennen, of zijn het de kerstdagen...
Ik ga d'r in ieder geval niet enthousiast een berichtje sturenquote:Op zondag 21 december 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft aandacht nodig en ze denkt dat jij haar die gaat geven. Dan flirt ze wat met je en gaat naar iemand anders die haar aandacht geeft. Trap er niet in.
Oh, daarom zijn wij geen vrienden.quote:Op zondag 21 december 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil iedereen doen op mijn fb hoor.
Wat is dit nu? Wie ben jij, wat heb je met Faxie gedaan?quote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga d'r in ieder geval niet enthousiast een berichtje sturen
Oeoeoeoeoeh, hard to get spelen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef Faxie het volgende:
Ik ga d'r in ieder geval niet enthousiast een berichtje sturen
Zijn wij geen vrienden?quote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, daarom zijn wij geen vrienden.
Moest lachenquote:
dat is toch al 6 jaar zo? in die tijd moet er heus wel een keer iets te regelen zijn. maar goed.quote:Op zondag 21 december 2014 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende: [..] Nee, want ik zit bij m'n ouders thuis, zij zit met werk en geld.
![]()
Wel handig voor jou, kun je er nog meer zaken uithalen die er niet staan.quote:
Faxie heb ik vastgebonden in de kelderquote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dit nu? Wie ben jij, wat heb je met Faxie gedaan?
kwartet geen optie dan? of partnerruil of zo.quote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef Koettie het volgende:
Perro, jaaa ooit. Maar vriend van vriendje. En hij heeft net een vriendin. Maar ik wacht wel. Komt goed.
Ik heb girlcrush uitgenodigd. Ik ben echt erg haha
Had je jaren eerder moeten doen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Faxie heb ik vastgebonden in de kelder
Hmm... jullie passen wel goed bij elkaar danquote:Op zondag 21 december 2014 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oh, hai Zeefjequote:Op zondag 21 december 2014 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter verlos je 'm snel uit zijn lijden.quote:
moest lachen, zo droog dit.quote:Op zondag 21 december 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel handig voor jou, kun je er nog meer zaken uithalen die er niet staan.
quote:Op zondag 21 december 2014 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter verlos je 'm snel uit zijn lijden.
quote:
Eigenlijk de laatste weken wat meer contact, voorheen spraken we eigenlijk bijna nooit..quote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef perro. het volgende:
[..]
dat is toch al 6 jaar zo? in die tijd moet er heus wel een keer iets te regelen zijn. maar goed.
succes ermee jofu.
Ga je nu als wraak een enthousiast berichtje sturen naar die kitechick?quote:
Waardoor voegde jullie elkaar ooit toe dan?quote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eigenlijk de laatste weken wat meer contact, voorheen spraken we eigenlijk bijna nooit..
Neequote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je nu als wraak een enthousiast berichtje sturen naar die kitechick?
Jij zit op een verdieping, dus het telt wel een beetje.quote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik mis mijn zolder, voel mij nu een nep Fok!ker
Ik wist niet dat iedereen die meldingen kreeg.quote:Op zondag 21 december 2014 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb je volgens mij verwijderd toen je allemaal bagger begon te spammen.![]()
Ik mis het niet hebben van vrienden. Echte fok!kers hebben geen vriendenquote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
wuut, je zit niet op zolderquote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh die heb ik welquote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doe het toch.quote:Op zondag 21 december 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar die hoef je niet te troosten door doe eens lief te zeggen.
Dat kwam omdat ik ooit lid was bij een Engelse Autoclub waar zij ook lid wasquote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waardoor voegde jullie elkaar ooit toe dan?
Wie weet! Maar hij heeft verder ook nul ervaring en ze zijn net een maand bezig. Maar dacht er ook aan.quote:Op zondag 21 december 2014 21:21 schreef perro. het volgende:
[..]
kwartet geen optie dan? of partnerruil of zo.
quote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij zit op een verdieping, dus het telt wel een beetje.
Nee, jij wel netjes? Moet volgens mij ook volgende de kleine lettertjes.. mja..quote:
Om in dit topic te posten moet je eigenlijk heel verbitterd zijn en bitchen op alles en iedereen.quote:
al ervaring als swinger?quote:Op zondag 21 december 2014 21:23 schreef Koettie het volgende:
[..]
Wie weet! Maar hij heeft verder ook nul ervaring en ze zijn net een maand bezig. Maar dacht er ook aan.
Nee hoor, dat ben ik alleen ik. En jij inmiddels een beetje.quote:Op zondag 21 december 2014 21:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Om in dit topic te posten moet je eigenlijk heel verbitterd zijn en bitchen op alles en iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |