Hehehe.quote:Op zondag 21 december 2014 21:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien moest ze even aan je wennen, of zijn het de kerstdagen...
Ik ga d'r in ieder geval niet enthousiast een berichtje sturenquote:Op zondag 21 december 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft aandacht nodig en ze denkt dat jij haar die gaat geven. Dan flirt ze wat met je en gaat naar iemand anders die haar aandacht geeft. Trap er niet in.
Oh, daarom zijn wij geen vrienden.quote:Op zondag 21 december 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil iedereen doen op mijn fb hoor.
Wat is dit nu? Wie ben jij, wat heb je met Faxie gedaan?quote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga d'r in ieder geval niet enthousiast een berichtje sturen
Oeoeoeoeoeh, hard to get spelen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef Faxie het volgende:
Ik ga d'r in ieder geval niet enthousiast een berichtje sturen
Zijn wij geen vrienden?quote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, daarom zijn wij geen vrienden.
Moest lachenquote:
dat is toch al 6 jaar zo? in die tijd moet er heus wel een keer iets te regelen zijn. maar goed.quote:Op zondag 21 december 2014 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende: [..] Nee, want ik zit bij m'n ouders thuis, zij zit met werk en geld.
![]()
Wel handig voor jou, kun je er nog meer zaken uithalen die er niet staan.quote:
Faxie heb ik vastgebonden in de kelderquote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dit nu? Wie ben jij, wat heb je met Faxie gedaan?
kwartet geen optie dan? of partnerruil of zo.quote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef Koettie het volgende:
Perro, jaaa ooit. Maar vriend van vriendje. En hij heeft net een vriendin. Maar ik wacht wel. Komt goed.
Ik heb girlcrush uitgenodigd. Ik ben echt erg haha
Had je jaren eerder moeten doen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Faxie heb ik vastgebonden in de kelder
Hmm... jullie passen wel goed bij elkaar danquote:Op zondag 21 december 2014 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oh, hai Zeefjequote:Op zondag 21 december 2014 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter verlos je 'm snel uit zijn lijden.quote:
moest lachen, zo droog dit.quote:Op zondag 21 december 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel handig voor jou, kun je er nog meer zaken uithalen die er niet staan.
quote:Op zondag 21 december 2014 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter verlos je 'm snel uit zijn lijden.
quote:
Eigenlijk de laatste weken wat meer contact, voorheen spraken we eigenlijk bijna nooit..quote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef perro. het volgende:
[..]
dat is toch al 6 jaar zo? in die tijd moet er heus wel een keer iets te regelen zijn. maar goed.
succes ermee jofu.
Ga je nu als wraak een enthousiast berichtje sturen naar die kitechick?quote:
Waardoor voegde jullie elkaar ooit toe dan?quote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eigenlijk de laatste weken wat meer contact, voorheen spraken we eigenlijk bijna nooit..
Neequote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je nu als wraak een enthousiast berichtje sturen naar die kitechick?
Jij zit op een verdieping, dus het telt wel een beetje.quote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik mis mijn zolder, voel mij nu een nep Fok!ker
Ik wist niet dat iedereen die meldingen kreeg.quote:Op zondag 21 december 2014 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb je volgens mij verwijderd toen je allemaal bagger begon te spammen.![]()
Ik mis het niet hebben van vrienden. Echte fok!kers hebben geen vriendenquote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
wuut, je zit niet op zolderquote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh die heb ik welquote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doe het toch.quote:Op zondag 21 december 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar die hoef je niet te troosten door doe eens lief te zeggen.
Dat kwam omdat ik ooit lid was bij een Engelse Autoclub waar zij ook lid wasquote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waardoor voegde jullie elkaar ooit toe dan?
Wie weet! Maar hij heeft verder ook nul ervaring en ze zijn net een maand bezig. Maar dacht er ook aan.quote:Op zondag 21 december 2014 21:21 schreef perro. het volgende:
[..]
kwartet geen optie dan? of partnerruil of zo.
quote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij zit op een verdieping, dus het telt wel een beetje.
Nee, jij wel netjes? Moet volgens mij ook volgende de kleine lettertjes.. mja..quote:
Om in dit topic te posten moet je eigenlijk heel verbitterd zijn en bitchen op alles en iedereen.quote:
al ervaring als swinger?quote:Op zondag 21 december 2014 21:23 schreef Koettie het volgende:
[..]
Wie weet! Maar hij heeft verder ook nul ervaring en ze zijn net een maand bezig. Maar dacht er ook aan.
Nee hoor, dat ben ik alleen ik. En jij inmiddels een beetje.quote:Op zondag 21 december 2014 21:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Om in dit topic te posten moet je eigenlijk heel verbitterd zijn en bitchen op alles en iedereen.
Maar ik hou van jullie allemaal, wat nu?quote:Op zondag 21 december 2014 21:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Om in dit topic te posten moet je eigenlijk heel verbitterd zijn en bitchen op alles en iedereen.
oki.quote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eigenlijk de laatste weken wat meer contact, voorheen spraken we eigenlijk bijna nooit..
Ja, had wel gedacht dat Fax dat zou snappen eigenlijk. Nja toen wist ik natuurlijk nog niet dat Fax Fax niet is.quote:Op zondag 21 december 2014 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ging niet om jou, was een leuk dingetje in het datingsite topique.
Ik ben ff ontsnapt, zit er straks wel weer netjesquote:Op zondag 21 december 2014 21:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Nee, jij wel netjes? Moet volgens mij ook volgende de kleine lettertjes.. mja..
Klinkt gevaarlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 21:25 schreef perro. het volgende:
[..]
oki.
ik vind het een beetje een raar verhaal. ik had allang mijn pijl in iemand anders geschoten.
Een beetje zoals je UI?quote:Op zondag 21 december 2014 21:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat zequote:
quote:Op zondag 21 december 2014 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ben ik alleen ik. En jij inmiddels een beetje.
Toch een beetje bitchen soms. En dat je van me hield heb ik al een keer gemerkt ja, of draag jij gewoon altijd hele strakke boxers?quote:Op zondag 21 december 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik hou van jullie allemaal, wat nu?
Dan kun je het alleen goed maken met dickpics.quote:Op zondag 21 december 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik hou van jullie allemaal, wat nu?
Dat is toch überhaupt een vereiste om op fok! te mogen posten? Of het nu het forum is of de FP....quote:Op zondag 21 december 2014 21:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerst maar uitvinden of het uberhaupt gaat klikken..quote:Op zondag 21 december 2014 21:25 schreef perro. het volgende:
[..]
oki.
ik vind het een beetje een raar verhaal. ik had allang mijn pijl in iemand anders geschoten.
Nee, negerlul.quote:Op zondag 21 december 2014 21:26 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Toch een beetje bitchen soms. En dat je van me hield heb ik al een keer gemerkt ja, of draag jij gewoon altijd hele strakke boxers?
Die heb jij toch al langquote:Op zondag 21 december 2014 21:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan kun je het alleen goed maken met dickpics.
Je hebt het in je, of je hebt het niet. Het valt niet te leren. Gewoon nog een paar van die mislukte dates met FOK!sters plannen, dan komt het met jou wel goed.quote:
Waren dat dates? Nooit geweten...quote:Op zondag 21 december 2014 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt het in je, of je hebt het niet. Het valt niet te leren. Gewoon nog een paar van die mislukte dates met FOK!sters plannen, dan komt het met jou wel goed.
Oh nu is Faxie, Faxie niet, maar Samzz is nu wel Faxie?quote:
Wow.quote:Op zondag 21 december 2014 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt het in je, of je hebt het niet. Het valt niet te leren. Gewoon nog een paar van die mislukte dates met FOK!sters plannen, dan komt het met jou wel goed.
Oh shitquote:Op zondag 21 december 2014 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh nu is Faxie, Faxie niet, maar Samzz is nu wel Faxie?
Ow iets met een onhandige pipo?quote:Op zondag 21 december 2014 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ging niet om jou, was een leuk dingetje in het datingsite topique.
jij bent goed geintegreerd in ons midden zie ik.quote:Op zondag 21 december 2014 21:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Autsjquote:Op zondag 21 december 2014 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al in totaal?quote:Op zondag 21 december 2014 21:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Grumpy Cat Tardar Sauce heet, maar dat andere was toch wel obvious?quote:Op zondag 21 december 2014 21:30 schreef aeque het volgende:
Nooit geweten dat Grumpy Cat vrouwelijk is en eigenlijk Tardar Sauce heet.
Arme Samzz.. Waar zou die degelijke jongedame toch gebleven zijn..quote:
Pfff, ik heb je iig niet keihard afgewezenquote:
Vrouwen kunnen gewoon beter bitchen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:30 schreef aeque het volgende:
Nooit geweten dat Grumpy Cat vrouwelijk is en eigenlijk Tardar Sauce heet.
Technisch gezien geen één.quote:Op zondag 21 december 2014 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al in totaal?
Echt niet, Kaneel is liefde.quote:Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik sta tweede op de lijst van haat. Achter meester Twi. Met hoofdletter omdat het kan.
Die kijk The Phantom of the Opera en kwijlt op Gerard Butler.quote:Op zondag 21 december 2014 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Arme Samzz.. Waar zou die degelijke jongedame toch gebleven zijn..
Keihard is met uitlachen erbij en gewoon is gewoon nee?quote:Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff, ik heb je iig niet keihard afgewezen. Het kwam door omstandigheden.
Jij haten? Nah, vind ik niet.quote:Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik sta tweede op de lijst van haat. Achter meester Twi. Met hoofdletter omdat het kan.
Maar het blijft een afwijzing Sammie.quote:Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff, ik heb je iig niet keihard afgewezen. Het kwam door omstandigheden.
Nou ja als Grumpy Cat gepost zou hebben op fok en bepaalde users zouden erachteraan gaan, dan had ik het wel geweten ja.quote:Op zondag 21 december 2014 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Grumpy Cat Tardar Sauce heet, maar dat andere was toch wel obvious?
Ik heb netjes gezegd dat het niet mogelijk wasquote:Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Keihard is met uitlachen erbij en gewoon is gewoon nee?
Niet geheel waarquote:Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen gewoon beter bitchen.
[..]
Technisch gezien geen één.
Dat welquote:Op zondag 21 december 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het blijft een afwijzing Sammie.
Ohja, het is weer december..quote:Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kijk The Phantom of the Opera en kwijlt op Gerard Butler.
Van wat ik heb begrepen kan jij je maar moeilijk gedragen in andere reeksen. Volgens mij ben ik nog nooit persona-non-grata geweest, dus jij zal nog wel meer haten.quote:Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het eerste of het laatste? Heb niets van jou gezien hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Alsjeblieftquote:Op zondag 21 december 2014 21:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2014 21:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
AlsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zondag 21 december 2014 21:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het eerste of het laatste? Heb niets van jou gezien hoor.
Oei burnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 21:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
AlsjeblieftHier kon ik wel mee lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Daarbij, ik haat nooit. Ik observeer, onthoud en confronteer met feiten.quote:Op zondag 21 december 2014 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen kan jij je maar moeilijk gedragen in andere reeksen. Volgens mij ben ik nog nooit persona-non-grata geweest, dus jij zal nog wel meer haten.
Van horen zeggen en uitleg gezien..quote:Op zondag 21 december 2014 21:34 schreef aeque het volgende:
Wie kent er hier eigenlijk cards against humanity..?
[..]
Het laatste. Ik doe niet aan dickpics,alleen aan bezichtigingen op locatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik heb die musical op dvd, fangirl. Heeft niks met december te maken.quote:Op zondag 21 december 2014 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, het is weer december..![]()
Morgen komt ook The Sound of Music weer op tv![]()
Eigenlijk ben ik heel lief en eerlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Daarbij, ik haat nooit. Ik observeer, onthoud en confronteer met feiten.
Het laatste?quote:Op zondag 21 december 2014 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Het laatste. Ik doe niet aan dickpics,alleen aan bezichtigingen op locatie
Voor de TVzenders welquote:Op zondag 21 december 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb die musical op dvd, fangirl. Heeft niks met december te maken.
Oh, ik dacht dat het wel normaal was ze te krijgen in je eerste FOK!wekenquote:Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen gewoon beter bitchen.
[..]
Technisch gezien geen één.
[..]
BurnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt. Ik zal binnenkort tegen een ban aanlopen daar. Dus hopelijk kun je het een paar weken zonder mij redden.quote:Op zondag 21 december 2014 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen kan jij je maar moeilijk gedragen in andere reeksen. Volgens mij ben ik nog nooit persona-non-grata geweest, dus jij zal nog wel meer haten.
Ik zal je dan wel grappige posts sturen via WA.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hoe is dat nou? Zo'n gesprek met jezelf?quote:Op zondag 21 december 2014 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik heel lief en eerlijk.
Kloptquote:Op zondag 21 december 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had dan ook gewoon een goede reden.
Ik weet alleen dat ze letterlijk doosjes bullshit hebben verkocht.quote:Op zondag 21 december 2014 21:34 schreef aeque het volgende:
Wie kent er hier eigenlijk cards against humanity..?
Hoeveel heb jij er?quote:Op zondag 21 december 2014 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het wel normaal was ze te krijgen in je eerste FOK!weken
Was toch een hele rage om niet zo lang geleden?quote:Op zondag 21 december 2014 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze letterlijk doosjes bullshit hebben verkocht.
Ik heb the Phantom nog nooit op tv gezien.quote:
Verhelderend, eindelijk iemand waar ik m'n niveau niet voor hoef te verlagen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe is dat nou? Zo'n gesprek met jezelf?
Vraag me wel af of yats er dan naar laat kijken, of anderen bekijkt...quote:Op zondag 21 december 2014 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Bezichtigingen op locatie vind ik wel een hele mooie, nette omschrijving
quote:Op zondag 21 december 2014 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Mijn inbox is vrij leeg.quote:Op zondag 21 december 2014 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het wel normaal was ze te krijgen in je eerste FOK!weken
Het was helemaal niet zo onaardig bedoeld.quote:Op zondag 21 december 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Burn
[..]
Klopt. Ik zal binnenkort tegen een ban aanlopen daar. Dus hopelijk kun je het een paar weken zonder mij redden.
Ik zal je dan wel grappige posts sturen via WA.
quote:Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Verhelderend, eindelijk iemand waar ik m'n niveau niet voor hoef te verlagen.
Dat je dat moet vragen...quote:Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Vraag me wel af of yats er dan naar laat kijken, of anderen bekijkt...
quote:Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Verhelderend, eindelijk iemand waar ik m'n niveau niet voor hoef te verlagen.
In lengte?quote:Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is geheim, maar het past niet op de vingers van een hand
Je hebt dan ook maar kleine handjes.. Die zijn snel gevuldquote:Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh je verzamelt zequote:Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee yats, dat is geen vrijbrief om voortaan gelijk je leuter tentoon te spreiden bij je sneaky meets met nieuwe vrouwelijke users in de reeks.quote:
Past het wel in de vingers van een hand?quote:Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
Anderen bekijkt dus.quote:
Als ze de lengte van mijn vingers niet zouden overschrijden in lengte hadden ze vast niet durven sturenquote:
net als testritten maken zeker.quote:Op zondag 21 december 2014 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Oooow jij boefjequote:Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De laatste keer dat een fokster die gezien heeft is toch echt even geleden.quote:Op zondag 21 december 2014 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Nee yats, dat is geen vrijbrief om voortaan gelijk je leuter tentoon te spreiden bij je sneaky meets met nieuwe vrouwelijke users in de reeks.
quote:
Denk ik ook nietquote:Op zondag 21 december 2014 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze de lengte van mijn vingers niet zouden overschrijden in lengte hadden ze vast niet durven sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |