Het plaatje herkende ik wel, maar heb ze nog nooit gehad!quote:Op zondag 21 december 2014 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Keertje kopen hoor, heerlijk die dingen!
En kaas ook natuurlijk!
Ik weet niet precies wat je daarmee bedoelt, maar zo rond dat tijdstip gebeurde er wel wat jaquote:Op maandag 22 december 2014 00:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Mini verder gemaximaliseerd??
Gefeliciteerd!!![]()
Ach, Christopher Lee bracht op zijn 90ste zijn eerste Metal album uit, recent zijn tweede en heeft samengewerkt met Manowar en Rhapsody.quote:Op zondag 21 december 2014 23:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar Udo chansons zong op Duits, zong Heino Schlager en Volksmusik
Hij is achterin de 76
Mag artiesten wel die zichzelf niet al te serieus nemen. Hij maakte vorig jaar een metal album met een bijbehorende clip
Genieten.
Alsof Marco Bakker een punkrock album uitbrengt
Zoiets had ik eens met kebab. Nooit meer kebab gegetenquote:Op zondag 21 december 2014 20:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben een expert op het gebied van alles watvoorkomt.
Die ene keer van 15 jaar geleden was toen ik veel te veel rösti had gegeten. Hele gootsteen vol met halfverteerde rösti die niet weg te spoelen viel. Nachtmerries krijg ik ervan.Ik heb nooit meer rösti gegeten.
Briljantquote:
Nee helaas moet mijn vriend tot laar werkenquote:Op maandag 22 december 2014 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeli Sarabi! Gaan jullie uit eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zo lang alweer! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 december 2014 10:47 schreef Sarabi het volgende:
Fijne verjaardag Mini!
Mooie datum, mijn vriend en ik zijn vandaag 7 jaar samen
quote:75% van de slowchatters hebben een tv, en van de overige 25% kijkt 15% tv op zijn/haar pc.
Bijna iedereen hier is niet gelovig (atheist of agnost). Aangezien ik denk dat er ook mensen zijn die beiden hebben aangeklikt is het totale percentage niet valide. Twee mensen hebben een geloof aangeklikt.
Slechts de helft vindt gourmetten gezellig. 35% vindt het afschuwelijk, en 15% vindt het gewoon traditie,
Een op de 4 vindt kinderen geweldig, en van de overige 75% vindt maar liefst 25% kinderen vreselijk.
16% gaat niet graag op vakantie.
Favoriete vakantieregio's zijn Europa (85%), Australië en Nieuw Zeeland (35%), Noord Amerika incl Canada en Alaska (25%) en eigen land (25%). Afrika (10%) en thuis blijven (5%) zijn nog het minst favoriet.
Bijna iedereen hier kan je kaas serveren (75%). En ook kerst vindt de helft (50%) gezellig, 15% heeft last van kerststress en maar liefst 35% vindt kerst hypocriet gedoe.
25% weet niet wat SR (Serious Request) is, en wie het wel weet vindt het vooral stom (45%)
Met een kleine meerderheid van 52% vindt men hier dat je het nieuws moet volgen. Iemand heeft zich hier overigens van antwoorden geabstineerd.
De Pfff ga eens weg met Zwarte Piet sloeg op de vraag, niet op Zwarte Piet zelf. Maar als we interpreteren dat mensen 'antwoord 3' aan klikten omdat ze Zw Piet niet weg wilden hebben dan is dat 65%. Maar zeer onbetrouwbaar antwoord dus.
Verder vergeten te vragen of mensen zingen, van fantasy houden, van metal houden etc. Er is ruimte voor meer enquetes.
Jaquote:Op maandag 22 december 2014 11:22 schreef Bluezz het volgende:
Oh dus je kon meerdere keuzes aanklikken
Dit. Waar was dit dan?quote:Op maandag 22 december 2014 11:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb de hele enquete gemist.
Oja idd dat zei je vorige week nogquote:Op maandag 22 december 2014 10:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee helaas moet mijn vriend tot laar werken
Maar we zijn vorige week al uiteten geweest om het alvast te vieren
Ik ook.quote:Op maandag 22 december 2014 11:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb de hele enquete gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |