Ik voel me alsof ik bijzonder copieus heb gegeten. Al uren lang. Maar dat heb ik dus niet. Iets vormt gas.quote:Op zondag 21 december 2014 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan dat ook niet nee![]()
Heb je zo'n last van misselijkheid dan?
Ik kan me ook bar weinig overgeefmomenten herinneren in mijn leven. Eén keer als tiener in bed en ik voelde me toen zoooo ziek en hing met mijn lange haren in het braakselquote:Op zondag 21 december 2014 20:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb echt een- fobie. Liever een week misselijk dan
. De laatste keer dat ik
deed was toen ik net gesteriliseerd was, wat was ik dáár naar van.
En de keer daarvoor was 15 jaar eerder ofzo.
Oh bah! Koffie drinken en eens goed naar de wc?? Heel gek misschien, maar een glaasje sterke drank? Wij drinken nu een whisky om het eten wat sneller weg te werken. Geen idee of het biologisch gezien zo werkt, maar het voelt altijd wel of het werkt.quote:Op zondag 21 december 2014 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voel me alsof ik bijzonder copieus heb gegeten. Al uren lang. Maar dat heb ik dus niet. Iets vormt gas.
Nope en is echt zo'n grote stoere vent.quote:Op zondag 21 december 2014 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn hoor dat het wel langzaam een beetje beter gaat. En is niet niks voor je pa hè![]()
ssssshquote:Op zondag 21 december 2014 20:48 schreef borisz het volgende:
Zeg Isa hoe zit het echter met de interne validiteit van het onderzoek?
Dit brengt familie vaak dichter bij elkaar. Hoe naar de gelegenheid ook is. Nu moet hij er nog door komen!quote:Op zondag 21 december 2014 20:48 schreef Sarabi het volgende:
Nope en is echt zo'n grote stoere vent.
En ik heb met mijn ouders nog nooit echt iets erg meegemaakt dus kende deze kant van hem niet.
Maar aan de ene kant wel mooi om te zien hoe ze het met zijn allen (ze hebben ook nog een zus) doen.
quote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef Isegrim het volgende:
Isabeau, heb je rauwe gember? Daar wat van wegkauwen. Is juist anti-emeticum maar helpt tegen misselijkheid.
ieuwww!quote:Op zondag 21 december 2014 20:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben een expert op het gebied van alles watvoorkomt.
Die ene keer van 15 jaar geleden was toen ik veel te veel rösti had gegeten. Hele gootsteen vol met halfverteerde rösti die niet weg te spoelen viel. Nachtmerries krijg ik ervan.Ik heb nooit meer rösti gegeten.
Heb je geen rennie in huis oid? Voor als de gember niet helpt..quote:Op zondag 21 december 2014 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ieuwww!Ik begrijp dat je nooit weer rosti hebt gehad. En ik wil ook helemaal niet braken, ik wil van dat vreselijk nare gevoel af, heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Ik heb overigens sinds woensdag een oorontsteking. Dit is compleet ongerelateerd
quote:Op zondag 21 december 2014 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb je geen rennie in huis oid? Voor als de gember niet helpt..
Sinds ik samenwoon met iemand met overactief maagzuur ken ik het wonder dat rennie heetquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop er opHet is in ieder geval niet lekker
quote:Op zondag 21 december 2014 21:05 schreef kwakz0r het volgende:
Heb je kalktabletten in huis Isa? Dat is qua ingredienten hetzelfde als rennie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |