Kort en bondig die OP. Begin zelf eens met dit soort ervaringen te delenquote:Op zondag 21 december 2014 18:25 schreef PuurLouter het volgende:
Denk aan rare personen/handelingen/ongemakkelijkheden/betrapt worden.
Ik heb ze niet, maar ik ga mijn best doen ze te creëeren!quote:Op zondag 21 december 2014 19:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kort en bondig die OP. Begin zelf eens met dit soort ervaringen te delen
dat ik deze korte op zit te lezen...quote:Op zondag 21 december 2014 18:25 schreef PuurLouter het volgende:
Onze jongste ligt soms dwars tussen ons in. Erg ongemakkelijk, zo'n voet in je gezicht.quote:Op zondag 21 december 2014 18:25 schreef PuurLouter het volgende:
MMV of VVM?quote:Op zondag 21 december 2014 20:33 schreef Koettie het volgende:
Betrapt worden tijdens een trio. Was een beetje awkward
Heb je haar nummer toevallig nog ergens?quote:Op maandag 22 december 2014 01:05 schreef whatdafuck het volgende:
Een chick die een puf uit me reet wilde zuigen. Direct de deur gewezen
quote:Op maandag 22 december 2014 01:16 schreef Nico987 het volgende:
Een vrouw die tijdens het neuken doe maar liedjes zong...
Beantwoord ook het topic of ik weleens iemand gedumpt heb voor slechte seks.
Waarschijnlijk "Is dit alles?"quote:Op maandag 22 december 2014 11:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat zong ze dan?
"1 nacht alleen" of "Heroïne godverdomme"?
Meerdere personen dus waar je toen seks mee had?quote:Op maandag 22 december 2014 01:18 schreef Xebrozius het volgende:
Dat mijn matras gejat was. Serieus.
Ik kwam thuis, inbraakschade, politie en door de hele bureaucratische molen.
Eindelijk op bed, hadden ze godverdomme mijn auping matras gejat!
Net 1,5 maand oud.
Au godverquote:Op maandag 22 december 2014 12:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat iemand wilde dat ik in zijn ballen kneep. Okay, dat kan natuurlijk.
Maar nee, dit moest echt heel hard. Bijten ook en alles. Ik vermoed dat hij niet zoveel voelde daar.
Ook een keer gehad.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 12:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat iemand wilde dat ik in zijn ballen kneep. Okay, dat kan natuurlijk.
Maar nee, dit moest echt heel hard. Bijten ook en alles. Ik vermoed dat hij niet zoveel voelde daar.
Maar je hebt t wel gedaan dus dan?quote:Op maandag 22 december 2014 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, voelde me er ook behoorlijk ongemakkelijk bij.Bang dat ik iets kapot zou maken.
Natuurlijk, zo ben ik dan ook wel weer. Willen pleasen he.quote:Op maandag 22 december 2014 13:16 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Maar je hebt t wel gedaan dus dan?
Dat heeft in feite vrij weinig met veel of weinig ervaring te maken...quote:Op maandag 22 december 2014 14:04 schreef GeeTeeOo het volgende:
Een paar maanden geleden had ik een chick mee naar huis genomen die er uitzag en overkwam als een heel net en braaf meisje. Ik dus denken een baas te zijn dat ik deze dame mee naar huis kreeg![]()
Toen we eenmaal in bed waren beland en het feest kon beginnen werd al vrij snel duidelijk dat ik alles behalve de eerste was. Waar je normaal tijdens het voorspel begint met 1 hooguit 2 vingers ging dat bij haar al veel te makkelijk, op een gegeven moment zat ik er met vier vingers in en de vijfde had ook ongetwijfeld gepast![]()
Dit was toch wel een aparte ervaring die ik nog niet eerder mee had gemaakt.
Jij denkt serieus dat een kut uitrekt van iedere piemel die erin is geweest?quote:Op maandag 22 december 2014 14:04 schreef GeeTeeOo het volgende:
Een paar maanden geleden had ik een chick mee naar huis genomen die er uitzag en overkwam als een heel net en braaf meisje. Ik dus denken een baas te zijn dat ik deze dame mee naar huis kreeg![]()
Toen we eenmaal in bed waren beland en het feest kon beginnen werd al vrij snel duidelijk dat ik alles behalve de eerste was. Waar je normaal tijdens het voorspel begint met 1 hooguit 2 vingers ging dat bij haar al veel te makkelijk, op een gegeven moment zat ik er met vier vingers in en de vijfde had ook ongetwijfeld gepast![]()
Ik denk dat het antwoord hier - JA - op isquote:Op maandag 22 december 2014 14:08 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat een kut uitrekt van iedere piemel die erin is geweest?
quote:Op maandag 22 december 2014 14:15 schreef Prospos het volgende:
Ik heb al eens bij een meisje een raketje (ja, het ijsje) in haar reet moeten duwen. Ook gedaan uiteraard. Schrok er alleen van dat ze al zulke dingen deed terwijl ze nog vrij jong was.
Bizar vind ik het niet, eerder opmerkelijk.
Ach, dat zat ook al in de show van Philippe Geubels, dus ook niet echt origineel meerquote:Op maandag 22 december 2014 14:18 schreef FANN het volgende:
[..]ik vind raketjes lekker maar eh.... niet daar
Weet niet welke show of aflevering maar mijn ervaring dateert uit 2008.quote:Op maandag 22 december 2014 14:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach, dat zat ook al in de show van Philippe Geubels, dus ook niet echt origineel meer
De lakens ook niet.....quote:Op maandag 22 december 2014 14:18 schreef FANN het volgende:
[..]ik vind raketjes lekker maar eh.... niet daar
Geen idee wie dat is, maar zal ongetwijfeld aan mij liggenquote:Op maandag 22 december 2014 14:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach, dat zat ook al in de show van Philippe Geubels, dus ook niet echt origineel meer
zo te lezen heb ik ook wat gemistquote:Op maandag 22 december 2014 14:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar zal ongetwijfeld aan mij liggen
Droge Belg:quote:Op maandag 22 december 2014 14:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar zal ongetwijfeld aan mij liggen
Nee zeker niet, ik weet dat er bij de ene vrouw meer rek in zit dan bij de ander. Maar bij haar was het wel heel extreem.quote:Op maandag 22 december 2014 14:08 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat een kut uitrekt van iedere piemel die erin is geweest?
Dat is niet gek of zo. Een ervaren dame wordt per definitie ook niet natter dan een maagd.quote:Op maandag 22 december 2014 14:04 schreef GeeTeeOo het volgende:
dat is meer genantquote:Op maandag 22 december 2014 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh, iemand die daadwerkelijk ging smeken en bleef smeken om een blowjob, was ook redelijk bizar.
Ik had het niet over hoe nat ze was, maar dat ik me vuist er in kwijt kon. Voor zover ik uit eigen ervaring kan zeggen is dit nou niet echt 'normaal'.quote:Op maandag 22 december 2014 14:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is niet gek of zo. Een ervaren dame wordt per definitie ook niet natter dan een maagd.
En heeft hij z'n blowjob gekregen?quote:Op maandag 22 december 2014 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh, iemand die daadwerkelijk ging smeken en bleef smeken om een blowjob, was ook redelijk bizar.
quote:Op maandag 22 december 2014 14:45 schreef GeeTeeOo het volgende:
[..]
En heeft hij z'n blowjob gekregen?
quote:Op maandag 22 december 2014 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Natuurlijk, zo ben ik dan ook wel weer. Willen pleasen he.
Wat is dit voor dom en oninteressant verhaal zeg.quote:Op maandag 22 december 2014 14:04 schreef GeeTeeOo het volgende:
vertel er zelf eens een dan?quote:Op maandag 22 december 2014 14:46 schreef Beauke het volgende:
[..]
Wat is dit voor dom en oninteressant verhaal zeg.
Deel dan een ervaring uit jou spannende sexleven.quote:Op maandag 22 december 2014 14:46 schreef Beauke het volgende:
[..]
Wat is dit voor dom en oninteressant verhaal zeg.
Oh wauw, ik geloof dat ik 'm zo buiten zou zettenquote:Op maandag 22 december 2014 14:58 schreef Beauke het volgende:
Een vriendje lang geleden dat mijn bh en string aan had getrokken en mijn make-up over zijn gezicht gesmeerd. En mijn haarbandje in zijn haren gedaan![]()
En toen vroeg ie of ik dat leuk vond. Hij vond het zelf wel opwindend geloof ik.
Dat wil ik wel delen met jullie.
En toen moest jij het mannetje zijn?quote:Op maandag 22 december 2014 14:58 schreef Beauke het volgende:
Een vriendje lang geleden dat mijn bh en string aan had getrokken en mijn make-up over zijn gezicht gesmeerd. En mijn haarbandje in zijn haren gedaan![]()
En toen vroeg ie of ik dat leuk vond. Hij vond het zelf wel opwindend geloof ik.
Dat wil ik wel delen met jullie.
Was zijn appartement.quote:Op maandag 22 december 2014 15:01 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Oh wauw, ik geloof dat ik 'm zo buiten zou zetten![]()
Was dat dezelfde persoon als die geknepen wilde worden?quote:Op maandag 22 december 2014 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, toen niet. Een smekende man is niet bepaald aantrekkelijk of zo.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:18 schreef Kingstown het volgende:
Laat ik het beschaafd houden, maar het triootje met een moeder en dochter was onvergetelijk.
Lol!quote:Op maandag 22 december 2014 01:05 schreef whatdafuck het volgende:
Een chick die een puf uit me reet wilde zuigen. Direct de deur gewezen
Wat vond je er zelf van?quote:Op maandag 22 december 2014 17:10 schreef Noriega het volgende:
Geketend worden aan het bed met handboeien en vervolgens een gebruikt slipje in mijn mond gepropt krijgen. Waarna ze, een behoorlijk dik meisje, bovenop me ging.
Vind ik nog wel meevallen. Nja, hangt een beetje af vh wel of niet aanwezig zijn van remsporenquote:Op maandag 22 december 2014 17:10 schreef Noriega het volgende:
Geketend worden aan het bed met handboeien en vervolgens een gebruikt slipje in mijn mond gepropt krijgen. Waarna ze, een behoorlijk dik meisje, bovenop me ging.
Het hotelleven heeft zo z'n voordeeltjes gehad Beauke. Je komt dan wat vaker een ander type mensen tegen in situaties waarin men vaak ver van huis zit en dus wat losser is. Good times.quote:
Ik ben eigk wel benieuwd naar t volledige verhaal van die keer met die moeder en dochter. Zaten die ook aan elkaar of wat?quote:Op maandag 22 december 2014 17:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het hotelleven heeft zo z'n voordeeltjes gehad Beauke. Je komt dan wat vaker een ander type mensen tegen in situaties waarin men vaak ver van huis zit en dus wat losser is. Good times.
Nou, poe poe. Wat bizar.quote:Op maandag 22 december 2014 17:10 schreef Noriega het volgende:
Wauw. Die zal wel geschift zijn geweest.quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ooit was er een vrouw die wel seks met mij wilde.
Dat was wel het meest bizarre dat ik heb meegemaakt.
Klopt. Rare meid.quote:Op maandag 22 december 2014 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Wauw. Die zal wel geschift zijn geweest.
Het was op een feestje. En de feestgever dus.quote:Op maandag 22 december 2014 18:23 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Door wie werd je betrapt dan?
Zozo. toe maarquote:Op maandag 22 december 2014 18:54 schreef Koettie het volgende:
[..]
Het was op een feestje. En de feestgever dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |