vertel er zelf eens een dan?quote:Op maandag 22 december 2014 14:46 schreef Beauke het volgende:
[..]
Wat is dit voor dom en oninteressant verhaal zeg.
Deel dan een ervaring uit jou spannende sexleven.quote:Op maandag 22 december 2014 14:46 schreef Beauke het volgende:
[..]
Wat is dit voor dom en oninteressant verhaal zeg.
Oh wauw, ik geloof dat ik 'm zo buiten zou zettenquote:Op maandag 22 december 2014 14:58 schreef Beauke het volgende:
Een vriendje lang geleden dat mijn bh en string aan had getrokken en mijn make-up over zijn gezicht gesmeerd. En mijn haarbandje in zijn haren gedaan![]()
En toen vroeg ie of ik dat leuk vond. Hij vond het zelf wel opwindend geloof ik.
Dat wil ik wel delen met jullie.
En toen moest jij het mannetje zijn?quote:Op maandag 22 december 2014 14:58 schreef Beauke het volgende:
Een vriendje lang geleden dat mijn bh en string aan had getrokken en mijn make-up over zijn gezicht gesmeerd. En mijn haarbandje in zijn haren gedaan![]()
En toen vroeg ie of ik dat leuk vond. Hij vond het zelf wel opwindend geloof ik.
Dat wil ik wel delen met jullie.
Was zijn appartement.quote:Op maandag 22 december 2014 15:01 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Oh wauw, ik geloof dat ik 'm zo buiten zou zetten![]()
Was dat dezelfde persoon als die geknepen wilde worden?quote:Op maandag 22 december 2014 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, toen niet. Een smekende man is niet bepaald aantrekkelijk of zo.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:18 schreef Kingstown het volgende:
Laat ik het beschaafd houden, maar het triootje met een moeder en dochter was onvergetelijk.
Lol!quote:Op maandag 22 december 2014 01:05 schreef whatdafuck het volgende:
Een chick die een puf uit me reet wilde zuigen. Direct de deur gewezen
Wat vond je er zelf van?quote:Op maandag 22 december 2014 17:10 schreef Noriega het volgende:
Geketend worden aan het bed met handboeien en vervolgens een gebruikt slipje in mijn mond gepropt krijgen. Waarna ze, een behoorlijk dik meisje, bovenop me ging.
Vind ik nog wel meevallen. Nja, hangt een beetje af vh wel of niet aanwezig zijn van remsporenquote:Op maandag 22 december 2014 17:10 schreef Noriega het volgende:
Geketend worden aan het bed met handboeien en vervolgens een gebruikt slipje in mijn mond gepropt krijgen. Waarna ze, een behoorlijk dik meisje, bovenop me ging.
Het hotelleven heeft zo z'n voordeeltjes gehad Beauke. Je komt dan wat vaker een ander type mensen tegen in situaties waarin men vaak ver van huis zit en dus wat losser is. Good times.quote:
Ik ben eigk wel benieuwd naar t volledige verhaal van die keer met die moeder en dochter. Zaten die ook aan elkaar of wat?quote:Op maandag 22 december 2014 17:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het hotelleven heeft zo z'n voordeeltjes gehad Beauke. Je komt dan wat vaker een ander type mensen tegen in situaties waarin men vaak ver van huis zit en dus wat losser is. Good times.
Nou, poe poe. Wat bizar.quote:Op maandag 22 december 2014 17:10 schreef Noriega het volgende:
Wauw. Die zal wel geschift zijn geweest.quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ooit was er een vrouw die wel seks met mij wilde.
Dat was wel het meest bizarre dat ik heb meegemaakt.
Klopt. Rare meid.quote:Op maandag 22 december 2014 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Wauw. Die zal wel geschift zijn geweest.
Het was op een feestje. En de feestgever dus.quote:Op maandag 22 december 2014 18:23 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Door wie werd je betrapt dan?
Zozo. toe maarquote:Op maandag 22 december 2014 18:54 schreef Koettie het volgende:
[..]
Het was op een feestje. En de feestgever dus.
quote:Op maandag 22 december 2014 01:05 schreef whatdafuck het volgende:
Een chick die een puf uit me reet wilde zuigen. Direct de deur gewezen
lied nog welquote:Op maandag 22 december 2014 19:37 schreef Dore het volgende:
een man die tijdens t pijpen in mn gezicht twee harde scheten lied.
How deep is your lovequote:Op maandag 22 december 2014 11:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat zong ze dan?
"1 nacht alleen" of "Heroïne godverdomme"?
Of gewoon liefhebber van femdom.quote:Op maandag 22 december 2014 12:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat iemand wilde dat ik in zijn ballen kneep. Okay, dat kan natuurlijk.
Maar nee, dit moest echt heel hard. Bijten ook en alles. Ik vermoed dat hij niet zoveel voelde daar.
Je hebt het wel gedaan?quote:Op maandag 22 december 2014 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, voelde me er ook behoorlijk ongemakkelijk bij.Bang dat ik iets kapot zou maken.
Femdom vind ik ook niet erg, maar damn, dat liever niet.quote:Op maandag 22 december 2014 19:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of gewoon liefhebber van femdom.
Ik weet niet wat hard knijpen is uiteraard.quote:Op maandag 22 december 2014 19:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Femdom vind ik ook niet erg, maar damn, dat liever niet.
Hmm nee, dat denk ik niet.quote:Op maandag 22 december 2014 19:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of gewoon liefhebber van femdom.
Zijn anus zat van voren?quote:Op maandag 22 december 2014 19:37 schreef Dore het volgende:
een man die tijdens t pijpen in mn gezicht twee harde scheten liet.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:18 schreef Kingstown het volgende:
Laat ik het beschaafd houden, maar het triootje met een moeder en dochter was onvergetelijk.
quote:Op maandag 22 december 2014 19:37 schreef Dore het volgende:
een man die tijdens t pijpen in mn gezicht twee harde scheten liet.
Ik geloof hem wel.quote:Op maandag 22 december 2014 19:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat denk je zelf![]()
Toch? Nee, dat is veel te geil om waar te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |