SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van dat lage baltempo krijg je slaapapneu.quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb mensen op hun sterfbed gezien die er beter uitzagen dan het voetbal van Ajax vandaag.![]()
Voor die mensen op het sterfbed kan de wedstrijd van vanmiddag net het laatste zetje zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb mensen op hun sterfbed gezien die er beter uitzagen dan het voetbal van Ajax vandaag.Oh.![]()
Godver... als dit je laatste wedstrijd moest zijn die je ooit kijkt...quote:Op zondag 21 december 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor die mensen op het sterfbed kan de wedstrijd van vanmiddag net het laatste zetje zijn.![]()
![]()
Toch niet overleden door te hard feesten hè?quote:Op zondag 21 december 2014 17:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Godver... als dit je laatste wedstrijd moest zijn die je ooit kijkt...Oh.![]()
Nee helaas door ziektequote:Op zondag 21 december 2014 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch niet overleden door te hard feesten hè?![]()
Ik gun het Mike van harte en ben het met Pedroso eens dat hij verdedigend heus niet onder doet voor die twee die vandaag in het centrum stonden.
Verder hebben we veel geluk gehad vandaag. Op het nippertje hebben we er voor gezorgd dat we na de winterstop nog hoop mogen houden. Maar wat was het enorm slecht. Met Kishna, Rhijn, Riedewald, Andersen en Veltman voorop.![]()
Ja daarom heb ik echt medelijden met de opaatjes die nu op hun sterfbed naar dit Ajax kijken. Na vanmiddag of donderdag... het zal je laatste wedstrijd maar zijnquote:Op zondag 21 december 2014 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah spijtig wel, maar dan in elk geval nog een mooie laatste wedstrijd gezien.![]()
![]()
Tja wij kunnen ook morgen onder een bus komen, en dan was dit ook onze laatste Ajax wedstrijdquote:Op zondag 21 december 2014 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik echt medelijden met de opaatjes die nu op hun sterfbed naar dit Ajax kijken. Na vanmiddag of donderdag... het zal je laatste wedstrijd maar zijn
Oh.![]()
Bij de kans voor Stans (hihi dat rijmt) zullen er vele opa's pijn hebben gehad.quote:Op zondag 21 december 2014 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik echt medelijden met de opaatjes die nu op hun sterfbed naar dit Ajax kijken. Na vanmiddag of donderdag... het zal je laatste wedstrijd maar zijn![]()
@JR, met een vormdip bedoel ik dat ze een stuk minder zullen moeten presteren dan deze seizoenshelft. In wezen kan Ajax gewoon kampioen worden als PSV in de tweede seizoenshelft ook weer 43 punten pakt, maar dat zie ik niet gebeuren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ach van al die weken Sigthorsson hebben ze waarschijnlijk al kanker gekregen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de kans voor Stans (hihi dat rijmt) zullen er vele opa's pijn hebben gehad.Oh.![]()
Nee Ajax gaat op zeker nog punten verspelen. Meer dan in deze seizoenshelft denk ik.quote:Op zondag 21 december 2014 17:45 schreef Monolith het volgende:
@JR, met een vormdip bedoel ik dat ze een stuk minder zullen moeten presteren dan deze seizoenshelft. In wezen kan Ajax gewoon kampioen worden als PSV in de tweede seizoenshelft ook weer 43 punten pakt, maar dat zie ik niet gebeuren.Oh.![]()
Neequote:Op zondag 21 december 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Ajax gaat op zeker nog punten verspelen. Meer dan in deze seizoenshelft denk ik.![]()
Verwacht alleen Vitesse uit en wat lullige gelijkspelen tegen laagvliegers.quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso uit bij PEC, PSV en Vitesse verliezen![]()
Zie ons niet zo snel in Eindhoven winnen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verwacht alleen Vitesse uit en wat lullige gelijkspelen tegen laagvliegers.Oh.![]()
hahaquote:Op zondag 21 december 2014 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daar heb je wat aan in de kleine ruimte
graag op anoniem![]()
Daar had ik best een goed punt.quote:
Hij scoorde toen er ruimte lag en we gingen counteren.
God wat heb ik toch veel voetbalverstand
Oh.![]()
gekkiequote:Op zondag 21 december 2014 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar had ik best een goed punt.
Hij scoorde toen er ruimte lag en we gingen counteren.
God wat heb ik toch veel voetbalverstandgraag op anoniem![]()
Dat eerste is wel zeker, dat 2e moeten we gewoon afwachtenquote:Op zondag 21 december 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Ajax gaat op zeker nog punten verspelen. Meer dan in deze seizoenshelft denk ik.![]()
Doe eens wat aan je taalgebruik man. Je klinkt als een doorgesnoven Ado-supporter.quote:Op zondag 21 december 2014 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach van al die weken Sigthorsson hebben ze waarschijnlijk al kanker gekregen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Hang niet zo geforceerd de moraalridder uit.quote:Op zondag 21 december 2014 19:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je taalgebruik man. Je klinkt als een doorgesnoven Ado-supporter.Oh.![]()
Heeft niks met moraalridder te maken. Je klinkt gewoon ontzettend dom. Maar he, moet je lekker zelf weten. Lekker rebels zo op internet. Tofferd.quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hang niet zo geforceerd de moraalridder uit.Behulpzaam als een waterkraan.
Ja daar is het internet toch voor. Lekker stoer doen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Heeft niks met moraalridder te maken. Je klinkt gewoon ontzettend dom. Maar he, moet je lekker zelf weten. Lekker rebels zo op internet. Tofferd.Oh.![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 20:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hopelijk is Siggy snel weer fit.![]()
![]()
Ik moest lachen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hopelijk is Siggy snel weer fit.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Laten we het hopen, hebben we weer wat meer mogelijkheden in de spitspositie.quote:Op zondag 21 december 2014 20:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hopelijk is Siggy snel weer fit.
Niets als 1e spits maar als 2e. Kun je 'm eind van het seizoen nog verpatsen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe zit het met Schone eigenlijk, is hem wel een contractvoorstel gedaan ? Of is het een gevalletje Moisander en is hem niets aangeboden en is ie gepikeerd ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik gok dat ze 'm laten lopen, Ajax heeft blijkbaar geen haast. Er was toch interesse voor Oar van Utrecht?quote:Op zondag 21 december 2014 20:42 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zit het met Schone eigenlijk, is hem wel een contractvoorstel gedaan ? Of is het een gevalletje Moisander en is hem niets aangeboden en is ie gepikeerd ?![]()
Nee dat was gelukkig onzinquote:Op zondag 21 december 2014 20:46 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Er was toch interesse voor Oar van Utrecht?![]()
We waren ook niet echt positief toen Schone bij Ajax kwam, ik verbaas me er niet zo snel meer over als ie toch gewoon komt.quote:![]()
Mwah, Schøne bezat gewoon een goede basistechniek bij NEC, was belangrijk, scoorde, gaf assists en was de spil in het elftal.quote:Op zondag 21 december 2014 20:50 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
We waren ook niet echt positief toen Schone bij Ajax kwam,
Bij Oar heb ik dat gevoel niet echt.![]()
Mag ik hopen van niet, dan ga je er op achteruit tov Schone. Was vandaag ook niet best maar probeerde wel altijd aanspeelbaar te zijn. Er waren er genoeg die verstoppertje aan het spelen waren.quote:Op zondag 21 december 2014 20:46 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik gok dat ze 'm laten lopen, Ajax heeft blijkbaar geen haast. Er was toch interesse voor Oar van Utrecht?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tuurlijk ga je er op achteruit, maar ik had verwacht dat Ajax allang een voorstel zou doen. Dat doen ze maar niet, Schone gaat logischerwijs ook verder kijken. Je mag een halfjaar voor het einde van je contract toch al met andere clubs praten?quote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mag ik hopen van niet, dan ga je er op achteruit tov Schone. Was vandaag ook niet best maar probeerde wel altijd aanspeelbaar te zijn. Er waren er genoeg die verstoppertje aan het spelen waren.![]()
Lasse Schöne heeft Ajax na een eerste gesprek over een nieuwe verbintenis bedenktijd gevraagd. - 12 november 2014quote:Op zondag 21 december 2014 20:42 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zit het met Schone eigenlijk, is hem wel een contractvoorstel gedaan ? Of is het een gevalletje Moisander en is hem niets aangeboden en is ie gepikeerd ?![]()
Ok, anders dus dan bij Moisander. Toch heb ik wel de indruk dat ie vertrekt, hopelijk pas eind van het seizoen. Zal dan wel niets opleveren maar zal ook niet veel opleveren in de winterstop.quote:Op zondag 21 december 2014 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lasse Schöne heeft Ajax na een eerste gesprek over een nieuwe verbintenis bedenktijd gevraagd. - 12 november 2014
En hij is (nog) wel van toegevoegde waarde.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou de volgende miskoop zijn denk ik. Kan mij niet echt bekoren en kost een vermogen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:16 schreef Scorpie het volgende:
Haal die Sinkgraven sowieso maar op. Daarnaast ff Depay kopen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Onze problemen liggen vooral achterin, niet voorinquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
We hebben Zivkovic. Dat is een type Robben net als Memphis maar dan de spits variant.quote:Op zondag 21 december 2014 21:16 schreef Scorpie het volgende:
Haal die Sinkgraven sowieso maar op. Daarnaast ff Depay kopen.graag op anoniem![]()
Ik zie een kabelquote:![]()
Gewonnen en gedomineerd dus heerlijk dit om te vieren toch, daarna even naar de hoeren. #geldmoetrollen![]()
Ik gun Mike het beste. Sympathieke kerel.quote:Op zondag 21 december 2014 23:47 schreef j0rdiiii het volgende:
http://instagram.com/p/w4rSMaThws/?modal=true
Van der Hoorn.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Wel dope, zit je te eten in een restaurant stapt de hele Ajax selectie binnenquote:Op zondag 21 december 2014 23:47 schreef j0rdiiii het volgende:
http://instagram.com/p/w4rSMaThws/?modal=true
Van der Hoorn.
hhhhh![]()
Vaak zitten vloeken maar inderdaad, sympathiek en hij blijft er toch ook vol voor gaan. Ik moet ook zeggen dat ik het helemaal geen slechte wedstrijden van zijn kant vond aan het begin van het seizoen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik gun Mike het beste. Sympathieke kerel.![]()
Ziet eruit als een IS strijder ja.quote:Op maandag 22 december 2014 00:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die kishna ziet er ook echt niet uit met diebaardOh.![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een IS strijder ja.![]()
![]()
Of die baard van Barazitequote:Op maandag 22 december 2014 00:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die kishna ziet er ook echt niet uit met diebaard![]()
![]()
![]()
Het is dus niet alleen in het veld nog een kind dus.quote:Op maandag 22 december 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Andersen speelt lekker Candy Crush![]()
Trainer Frank de Boer ziet Daley Sinkgraven al in de winterstop graag naar Ajax komen. De 19-jarige middenvelder maakte in de eerste helft van de competitie indruk bij sc Heerenveen.
De Boer beseft dat de positie van linkermiddenvelder in zijn ploeg goed is bezet met Lucas Andersen, Thulani Serero en ook Viktor Fischer, die op de weg terug is van een zware blessure. 'Maar ik vind Sinkgraven een goede speler', zegt hij. 'Als hij snel komt, dan kan hij aan ons spel wennen. En hij zal gewoon gaan spelen als hij beter is dan anderen.'
Ajax waagde in het begin van het seizoen al een vergeefse poging om Sinkgraven naar Amsterdam te halen. De middenvelder heeft inmiddels ook de belangstelling van buitenlandse clubs getrokken, maar heeft al laten weten dat hij zich voorlopig graag in de eredivisie wil ontwikkelen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Prima vent idd, ook hoe die voor de camera staat na afloop.quote:Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik gun Mike het beste. Sympathieke kerel.Behulpzaam als een waterkraan.
Jammer dat het niet kan voetballen.quote:Op maandag 22 december 2014 09:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Prima vent idd, ook hoe die voor de camera staat na afloop.![]()
Niet slechter dan Veltman Moisander en Denswil op dit moment.quote:Op maandag 22 december 2014 09:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jammer dat het niet kan voetballen.Behulpzaam als een waterkraan.
Hmm heb dat interview toevallig gezien en vond het weer typisch zo'n speler die er weinig van kan en geen zelfkritiek heeft.. Lex Immers is ook zo'n speler. 95% van de tijd doet het pijn aan je ogen wat ze laten zien en als er dan een actie lukt dan staan ze na afloop voor de camera of ze allemaal mondjes hebben gesnoerd.quote:Op maandag 22 december 2014 09:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Prima vent idd, ook hoe die voor de camera staat na afloop.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 09:48 schreef Bloem84 het volgende:
wel typisch weer hoe je status van schlemiel naar held kan gaan in een paar weken seconden![]()
Ik vond em juist heel realistisch. "Vandaag ben ik de held, en morgen kan 't weer iemand anders zijn". Maar die journalist was ook wel dramatisch voor de rest. Tering die kwam net van school af volgens mij met een boekje clichés ipv een diplomaquote:Op maandag 22 december 2014 10:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hmm heb dat interview toevallig gezien en vond het weer typisch zo'n speler die er weinig van kan en geen zelfkritiek heeft.. Lex Immers is ook zo'n speler. 95% van de tijd doet het pijn aan je ogen wat ze laten zien en als er dan een actie lukt dan staan ze na afloop voor de camera of ze allemaal mondjes hebben gesnoerd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Ik herinner me vooral dat hij zei dat kritiek van de buitenwereld hem niets doet.quote:Op maandag 22 december 2014 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vond em juist heel realistisch. "Vandaag ben ik de held, en morgen kan 't weer iemand anders zijn".![]()
Wat moet je dan zeggen? Dat je 's avonds huilend in slaap valt bij Studio Voetbal als ze het over je blunder hebben?quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral dat hij zei dat kritiek van de buitenwereld hem niets doet.Behulpzaam als een waterkraan.
nee en terecht. Iedereen blaat maar wat terwijl alleen hij en de trainer weten wat er echt speelt.quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral dat hij zei dat kritiek van de buitenwereld hem niets doet.![]()
Wat er achter de schermen speelt is niet zo belangrijk.. wat een speler op het veld laat zien kan iedereen beoordelen. Van der Hoorn schiet een bal erin die mijn oma ook nog wel had gemaakt en is dan opeens de held.. maar volgens mij is zijn belangrijkste taak verdedigen en daar kan hij niet veel van.quote:Op maandag 22 december 2014 10:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee en terecht. Iedereen blaat maar wat terwijl alleen hij en de trainer weten wat er echt speelt.![]()
Dit betwijfel ikquote:Op maandag 22 december 2014 10:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat er achter de schermen speelt is niet zo belangrijk.. wat een speler op het veld laat zien kan iedereen beoordelen. Van der Hoorn schiet een bal erin die mijn oma ook nog wel had gemaakt en is dan opeens de held.. maar volgens mij is zijn belangrijkste taak verdedigen en daar kan hij niet veel van.![]()
Zekers. Dat denk ik ook bij sommige ballenquote:Op maandag 22 december 2014 10:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat er achter de schermen speelt is niet zo belangrijk.. wat een speler op het veld laat zien kan iedereen beoordelen. Van der Hoorn schiet een bal erin die mijn oma ook nog wel had gemaakt en is dan opeens de held.. maar volgens mij is zijn belangrijkste taak verdedigen en daar kan hij niet veel van.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Voorzitter Excelsior over de schreef
Dat Ajax niet geliefd is in Rotterdam is nagenoeg bekend, maar werd nog eens onderstreept door Excelsior-voorzitter Albert de Jong die zich na de nederlaag tegen de Amsterdammers een slecht verliezer toonde.
Na het laatste fluitsignaal schold hij bij de kleedkamers een aantal Ajax-medewerkers uit. Ook scheidsrechter Tom van Sichem moest het ontgelden en kreeg door de preses een ernstige ziekte naar zijn hoofd geslingerd. "Dat was fout”, stelde De Jong nadat hij was bedaard.
De voorzitter vond dat Excelsior recht had op een penalty, nadat Ajax-speler Jairo Riedewald in het strafschopgebied licht contact maakte met Nino Gouriye. Het ’slachtoffer’ zou later zelf verklaren dat het geen overtreding was.
"Ik bied alle betrokkenen mijn excuses aan. Ik reageerde als supporter en had me als voorzitter moeten gedragen”, besefte De Jong inmiddels dat hij over de schreef was gegaan.
"De frustratie was groot. We doen er alles aan om in de eredivisie te blijven en als we één keer de kans hadden om van Ajax te winnen, was het nu. Ik vond dat de scheidsrechter ons een strafschop had moeten geven. Maar nogmaals, mijn gedrag was niet goed”, aldus De Jong.Bron: Telegraafquote:De Boer: 'Optie Milik snel lichten'
Trainer Frank de Boer wil de optie tot koop in het contract van Arek Milik snel lichten. De Poolse spits van Bayer Leverkusen speelt op huurbasis voor de club uit Amsterdam. Hij was in de eerste seizoenshelft lang niet altijd basisspeler, maar scoorde wel al acht keer in de eredivisie.
"Milik is met 20 jaar nog jong, maar bij ons krijgt hij de kans”, zegt De Boer. "Het mooie van hem is dat hij nog lang niet tevreden is en dat hij zich iedere dag wil verbeteren. Ik denk dat het voor beide partijen beter is dat we de optie in zijn contract snel lichten.”
Directeur voetbalzaken Marc Overmars moet Leverkusen begin 2015 alleen laten weten óf hij de optie licht en Milik voor het op papier vastgelegde schijntje van 2,5 miljoen euro koopt. Het antwoord laat zich raden.![]()
Van der Hoorn maakt echt niet meer fouten dan een Veltman. Gewoon een paar domme fouten op hele belangrijke momenten.quote:Op maandag 22 december 2014 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen heeft hem afgeschilderd op basis van de fouten in de eerste helft van 2013.![]()
Hij maakt stelselmatig dezelfde verdedigingsfouten. Kijk naar die wedstrijd tegen PSG. Hoe ver hij van zijn tegenstander af staat te dekken. Dat kan als verdediger echt niet.quote:Op maandag 22 december 2014 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen heeft hem afgeschilderd op basis van de fouten in de eerste helft van 2013.![]()
Rot op manquote:Op maandag 22 december 2014 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Oftewel niet beter of slechter dan Veltman of Moisander of Denswil. Die doen precies hetzelfde.quote:Op maandag 22 december 2014 11:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij maakt stelselmatig dezelfde verdedigingsfouten. Kijk naar die wedstrijd tegen PSG. Hoe ver hij van zijn tegenstander af staat te dekken. Dat kan als verdediger echt niet.Behulpzaam als een waterkraan.
Er is altijd wel een pispaaltje nodig bij het grote deel van het publiek. Meestal komt iedereen wel een keer aan de beurt, en als je dan objectief kijkt is de pispaal echt niet bizar veel slechter dan diegenen die op dat moment even niet aan de beurt zijn.Gourmetten of steengrillen?![]()
Moisander vind ik boven die andere 3 uitsteken.quote:Op maandag 22 december 2014 11:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Oftewel niet beter of slechter dan Veltman of Moisander of Denswil. Die doen precies hetzelfde.![]()
Dan heb je niet echt veel wedstrijden gezien van Ajax dit seizoen. Moisander draait niet een best seizoen.quote:Op maandag 22 december 2014 11:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Moisander vind ik boven die andere 3 uitsteken.![]()
Het oogt alleen nog instabieler wanneer hij er niet staat.quote:Op maandag 22 december 2014 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt veel wedstrijden gezien van Ajax dit seizoen. Moisander draait niet een best seizoen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Daar is Arn0 het mee eensquote:Op maandag 22 december 2014 11:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Moisander vind ik boven die andere 3 uitsteken.![]()
Dat maken alle NL verdedigers in principe, als je dan kijkt naar de opbouw is Veltman gewoon wat beter.quote:Op maandag 22 december 2014 11:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij maakt stelselmatig dezelfde verdedigingsfouten. Kijk naar die wedstrijd tegen PSG. Hoe ver hij van zijn tegenstander af staat te dekken. Dat kan als verdediger echt niet.
Vorig seizoen was Moisander heel solide maar dat niveau heeft hij dit jaar nog niet gehaald, kan met de transfer onrust te maken hebben.![]()
Vooralsnog heb je het niet meer in eigen hand dus dat is maar de vraag.quote:Op maandag 22 december 2014 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch weer een bevestiging dat spelers wedstrijden winnen maar teams kampioenschappen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Er moet wel wat zijn want hij was toch heel solide vorig seizoen, nu lijkt hij met zijn hoofd er niet bij te zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou slechter verdedigen dan vorig seizoen te maken hebben met transferonrust?![]()
Welke winterstop hadden we dat wel?quote:Op maandag 22 december 2014 12:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Vooralsnog heb je het niet meer in eigen hand dus dat is maar de vraag.
Dat het dit seizoen moeilijker gaat worden denk ik ook wel.![]()
Ik denk niet dat het met de transferperikelen te maken heeft. Vorig seizoen had Ajax nog een defensief vaardige speler op CVM. Nu is dat wat minder met Serero waardoor hij meer moet werken.quote:Op maandag 22 december 2014 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er moet wel wat zijn want hij was toch heel solide vorig seizoen, nu lijkt hij met zijn hoofd er niet bij te zijn.
Tevens heeft hij steeds meer te maken met de 1-op-1 situaties waar hij vaak mee stuntelt. Of hij heeft vage passes die veel onrust veroorzaken.![]()
Volgens dit kaartje 5 keer in de afgelopen zeven jaarquote:Op maandag 22 december 2014 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke winterstop hadden we dat wel?
Dat het dit seizoen moeilijker gaat worden denk ik ook wel.
Ajax trouwens hoogste puntenaantal eerste seizoenshelft in 7 jaar. Met maar 17 wedstrijden. Doelpunten voor in middenmoot, qua tegendoelpunten een van de betere jaren."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zou t geen idee zijn om Heitinga te polsen om voor een terugkeer als vervanger van Moisander.quote:Op maandag 22 december 2014 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt veel wedstrijden gezien van Ajax dit seizoen. Moisander draait niet een best seizoen.#FreeHat![]()
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 22 december 2014 12:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zou t geen idee zijn om Heitinga te polsen om voor een terugkeer als vervanger van Moisander."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee al zou die op 6 kunnen spelen maar heb ik geen idee hoe hij er nu voor staat en die pakt in Duitsland sowieso 3 keer zoveel aan salarisquote:Op maandag 22 december 2014 12:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zou t geen idee zijn om Heitinga te polsen om voor een terugkeer als vervanger van Moisander.![]()
Zit net een half jaartje bij Hertha. Waarom zou je de Eredivisie inruilen voor de Bundesliga? Bovendien geen idee hoe die het daar doet. Of het uberhaupt nog een meerwaarde kan zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 12:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zou t geen idee zijn om Heitinga te polsen om voor een terugkeer als vervanger van Moisander.Behulpzaam als een waterkraan.
Het heeft ook wel met de ruimtes te maken inderdaad maar heb toch het idee dat hij minder scherp is.quote:Op maandag 22 december 2014 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het met de transferperikelen te maken heeft. Vorig seizoen had Ajax nog een defensief vaardige speler op CVM. Nu is dat wat minder met Serero waardoor hij meer moet werken.
Tevens heeft hij steeds meer te maken met de 1-op-1 situaties waar hij vaak mee stuntelt. Of hij heeft vage passes die veel onrust veroorzaken.![]()
Speelt nooit geloof ik.quote:Op maandag 22 december 2014 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Zit net een half jaartje bij Hertha. Waarom zou je de Eredivisie inruilen voor de Bundesliga? Bovendien geen idee hoe die het daar doet. Of het uberhaupt nog een meerwaarde kan zijn.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lees toevallig net een stukje op VI.nl dat hij bij Herta ook bijna niet speelt. Zit dus al vrij snel weer op een zijspoor. Daarnaast is hij 31 dus als hij nog een tijdje wil spelen lijkt t mij een goede optie voor hem. Heitinga is denk ik ook wel echt een Ajacied die wat zou willen inleveren.quote:Op maandag 22 december 2014 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Zit net een half jaartje bij Hertha. Waarom zou je de Eredivisie inruilen voor de Bundesliga? Bovendien geen idee hoe die het daar doet. Of het uberhaupt nog een meerwaarde kan zijn.
Of hij een meerwaarde is zou ik niet weten heb hem al even niet zien spelen maar daar moet Ajax maar over beslissen. Qua ervaring iig wel.#FreeHat![]()
Dat moet Ajax niet doen. Heitinga is nog slechter dan dat je nu hebt.quote:Op maandag 22 december 2014 12:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zou t geen idee zijn om Heitinga te polsen om voor een terugkeer als vervanger van Moisander.![]()
Je weet nooit hoe dat uitpakt maar dan als CVM niet als verdedigerquote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat moet Ajax niet doen. Heitinga is nog slechter dan dat je nu hebt.![]()
Is hij invalide dan?quote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat moet Ajax niet doen. Heitinga is nog slechter dan dat je nu hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Toch nog betrouwbaarder dan Veltmanquote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Totaal niet. Veltman speelt vaak juist vrij goed, hij zakt soms alleen een wedstrijd door het ijs (bij een collectieve offday). Heitinga zou altijd door het ijs zakken, hij kan er niks van.quote:Op maandag 22 december 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch nog betrouwbaarder dan Veltman.
Oh.![]()
Nou dat weet ik zo net nog niet. Het laatste wat ik van Heitinga heb gezien deed me meer denken aan een film van Charlie Chaplin dan aan voetbalquote:Op maandag 22 december 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch nog betrouwbaarder dan Veltman.
Behulpzaam als een waterkraan.
Ja, Moisander zeurt met regelmaat over een transfer naar het buitenland. Dan ben je niet meer bezig met waar je voor wordt betaald: goed spelen voor Ajax. Zonde eigenlijk. Je kunt niets beters doen dan gewoon 100% voor je huidige club gaan en ondertussen hopen dat óf een club zich meldt óf dat je zaakwaarnemer je bij een club weet te slijten.quote:Op maandag 22 december 2014 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat maken alle NL verdedigers in principe, als je dan kijkt naar de opbouw is Veltman gewoon wat beter.
Vorig seizoen was Moisander heel solide maar dat niveau heeft hij dit jaar nog niet gehaald, kan met de transfer onrust te maken hebben.
Maar dat is wel naïef van mij om te denken. Zo werkt het niet.![]()
Was bij Ajax toch altijd wel een goede verdediger met een lekkere pass toch?quote:Op maandag 22 december 2014 12:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet. Het laatste wat ik van Heitinga heb gezien deed me meer denken aan een film van Charlie Chaplin dan aan voetbal
Er moet sowieso een goede ervaren verdediger bij. Iemand aan wie Veltman/Denswil/Vd Hoorn zich kan optrekken. Mocht dat lukken moet je een van de andere verdedigers verkopen.#FreeHat![]()
Contract van Moisander wordt door Ajax niet verlengt. Moisander zelf geeft vaak gewoon antwoorden oo vragen, hier is niks raars aan lijkt mij.quote:Op maandag 22 december 2014 13:11 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ja, Moisander zeurt met regelmaat over een transfer naar het buitenland. Dan ben je niet meer bezig met waar je voor wordt betaald: goed spelen voor Ajax. Zonde eigenlijk. Je kunt niets beters doen dan gewoon 100% voor je huidige club gaan en ondertussen hopen dat óf een club zich meldt óf dat je zaakwaarnemer je bij een club weet te slijten.
Maar dat is wel naïef van mij om te denken. Zo werkt het niet.#FreeHat![]()
Heitinga is sinds 2010 telkens zijn basisplaats kwijt, nu zou kunnen dat hij het in de eredivisie wel zou redden maar lijkt me toch een gok.quote:Op maandag 22 december 2014 13:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Was bij Ajax toch altijd wel een goede verdediger met een lekkere pass toch?
Er moet sowieso een goede ervaren verdediger bij. Iemand aan wie Veltman/Denswil/Vd Hoorn zich kan optrekken. Mocht dat lukken moet je een van de andere verdedigers verkopen.![]()
Wat hij interviews zegt is ook niet zo belangrijk, maar wat op het veld laat zien wel en dat is gewoon minder dan vorig seizoen.quote:Op maandag 22 december 2014 13:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Contract van Moisander wordt door Ajax niet verlengt. Moisander zelf geeft vaak gewoon antwoorden oo vragen, hier is niks raars aan lijkt mij.![]()
Dat hij belabberd speelt zijn we het wel over eens hoorquote:Op maandag 22 december 2014 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat hij interviews zegt is ook niet zo belangrijk, maar wat op het veld laat zien wel en dat is gewoon minder dan vorig seizoen.![]()
Alleen komt dat gewoon omdat hij niet beter kan, kwestie van kwaliteit.#FreeHat![]()
![]()
En toch zijn we volgens mij nog niet zo kritisch geweest als dit seizoen. Met een beetje goed spel, spelers die in vorm raken, moeten we toch met drie vingers in de neus kampioen worden?![]()
Weet niet. PSV is stukken stabieler dan de jaren daarvoor.quote:Op maandag 22 december 2014 13:29 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
En toch zijn we volgens mij nog niet zo kritisch geweest als dit seizoen. Met een beetje goed spel, spelers die in vorm raken, moeten we toch met drie vingers in de neus kampioen worden?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De concurrentie heeft het ons idd niet heel moeilijk gemaakt de afgelopen jaren.quote:Op maandag 22 december 2014 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet niet. PSV is stukken stabieler dan de jaren daarvoor.#FreeHat![]()
Bij 2011/12 stonden we na de winterstop nog 12 punten achter.quote:Op maandag 22 december 2014 13:29 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
En toch zijn we volgens mij nog niet zo kritisch geweest als dit seizoen. Met een beetje goed spel, spelers die in vorm raken, moeten we toch met drie vingers in de neus kampioen worden?![]()
Hebben wel een paar keer mazzel gehad. Vorige seizoenen was dat voor mijn gevoel vaker andersom; domineren maar niet winnen.quote:Op maandag 22 december 2014 13:29 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Is voor deze statistiek niet zo relevant toch.quote:Op maandag 22 december 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij 2011/12 stonden we na de winterstop nog 12 punten achter."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je zal het nu inderdaad waarschijnlijk uit een ander vaatje moeten tappen wil je het nog redden.quote:Op maandag 22 december 2014 13:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De concurrentie heeft het ons idd niet heel moeilijk gemaakt de afgelopen jaren."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar goed, worst case scenario word je een jaartje geen kampioen. Volgend jaar vertrekken Depay, Wijnaldum en Guardado bij PSV en stelt het niets meer voor.![]()
PSV gaat m.u.v het vorige seizoen altijd als een malle in de eerste seizoenshelft en er komt zand in de motor in de tweede seizoenshelft. Ik vind het nog steeds overdreven hoe PSV wordt geprezen en Cocu, ja Cocu, wordt aanbeden. Laten we niet doen alsof het onmogelijk is dat die een terugval gaan krijgen want zo bijzonder vind ik het allemaal niet. Een blessuregolf, een vormdip, wie zal het zeggen.
Laten we wel wezen, alleen het aanvallende gedeelte wordt geroemd. De defensieve troep is er nog steeds en die zal nog lang niet verdwijnen. Ze hebben dit seizoen heel veel matige periodes in wedstrijden gehad waar ze eigenlijk het hadden verdiend om punten verliezen of tikjes te krijgen. Dan komen ze met een gelukje weg waardoor ze geen punten verliezen.
Natuurlijk heeft Ajax hier ook genoeg last van gehad. Vooral de eerste tien minuten in onze wedstrijden zijn erg zorgwekkend.
Reactievoetbal kan niet eeuwig beloond worden en vooral niet met een kampioenschap. Ze verliezen niet voor niets punten bij PEC Zwolle, sc Heerenveen en FC Groningen. Thuis hebben ze tot nu toe Feyenoord, AZ, FC Twente, SC Cambuur, Vitesse, Excelsior, Go Ahead Eagles, ADO Den Haag en NAC Breda gehad. Er zitten genoeg ploegen tussen waarbij het helemaal niet ondenkbaar is dat ze daar geen punten pakken in de uitwedstrijd. Ook thuis kunnen Ajax, PEC, Heerenveen en Groningen gewoon aardige obstakels voor hen worden. Als het aanvallend even niet loopt, zullen ze daar heel veel moeite mee krijgen.![]()
Je kan beter jezelf versterken ipv wachten tot de concurrentie verzwakt.quote:Op maandag 22 december 2014 13:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar goed, worst case scenario word je een jaartje geen kampioen. Volgend jaar vertrekken Depay, Wijnaldum en Guardado bij PSV en stelt het niets meer voor.#FreeHat![]()
Daarom moet je ook nu gewoon naar jezelf kijken, als je traditiegetrouw een goeie 2e seizoenshelft neerzet en je toch geen kampioen wordt is het gewoon jammer en ligt de lat dit keer hoger wat ik alleen maar toe kan juichen.quote:Op maandag 22 december 2014 13:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De concurrentie heeft het ons idd niet heel moeilijk gemaakt de afgelopen jaren.![]()
Ja, dat roepen ze bij PSV ook al jaren over Ajaxquote:Op maandag 22 december 2014 13:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar goed, worst case scenario word je een jaartje geen kampioen. Volgend jaar vertrekken Depay, Wijnaldum en Guardado bij PSV en stelt het niets meer voor..
Get woke, go broke!![]()
Er moeten echt versterkingen komen of iig moet de helft van de selectie ff een kuurtje doen.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Feyenoord kampioen 2015/2016quote:Op maandag 22 december 2014 13:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar goed, worst case scenario word je een jaartje geen kampioen. Volgend jaar vertrekken Depay, Wijnaldum en Guardado bij PSV en stelt het niets meer voor.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
enoh pakte maar heel weinig kaartenquote:![]()
De meesten hadden hem het stadion uit geschopt. Verder denk ik dat puur verdedigend hij niet veel minder is als Moisander of Veltman, alleen die kunnen beter voetballen.quote:Op maandag 22 december 2014 10:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat er achter de schermen speelt is niet zo belangrijk.. wat een speler op het veld laat zien kan iedereen beoordelen. Van der Hoorn schiet een bal erin die mijn oma ook nog wel had gemaakt en is dan opeens de held.. maar volgens mij is zijn belangrijkste taak verdedigen en daar kan hij niet veel van.![]()
Vind juist dat VDH vooral voetballend stappen had gezet. Goeie strakke inspeelpasses in de wedstrijd tegen PSG bijvoorbeeld.![]()
maar als je een slechte verdediger bent en een zeer matige voetballer heb je niks bij Ajax te zoeken. Daar doet die goal van gisteren niks aan af.quote:Op maandag 22 december 2014 14:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vind juist dat VDH vooral voetballend stappen had gezet. Goeie strakke inspeelpasses in de wedstrijd tegen PSG bijvoorbeeld.Oh.![]()
gras is blauwquote:Op maandag 22 december 2014 14:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
enoh pakte maar heel weinig kaarten![]()
Dat hangt van je ruimte voor ontwikkeling af. Blind wordt vaak gebruikt als voorbeeld van iemand die onterecht verguisd is, maar feitelijk was hij ook gewoon slecht. Kon zich echter wel ontwikkelen. Bij VDH zie je iig wel ontwikkeling.quote:Op maandag 22 december 2014 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar als je een slechte verdediger bent en een zeer matige voetballer heb je niks bij Ajax te zoeken. Daar doet die goal van gisteren niks aan af.![]()
Om jezelf goed te ontwikkelen moet je veel spelen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat hangt van je ruimte voor ontwikkeling af. Blind wordt vaak gebruikt als voorbeeld van iemand die onterecht verguisd is, maar feitelijk was hij ook gewoon slecht. Kon zich echter wel ontwikkelen. Bij VDH zie je iig wel ontwikkeling.Oh.![]()
Wat een wereldspeler zal hij worden als hij dat gaat doen zeg!quote:Op maandag 22 december 2014 14:32 schreef Smoofie het volgende:
Hij moet korter dekken en dan komt hij er wel.
Kom op nou. Doe eens realistisch. Vd Hoorn is gewoon een regelrechte miskoop geweest. Hij heeft totaal niets in zich om de top te halen. Laat staan basisspeler bij Ajax te worden.![]()
ik ben het zowaar een keer eens met Sunri5equote:Op maandag 22 december 2014 14:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat een wereldspeler zal hij worden als hij dat gaat doen zeg!
Kom op nou. Doe eens realistisch. Vd Hoorn is gewoon een regelrechte miskoop geweest. Hij heeft totaal niets in zich om de top te halen. Laat staan basisspeler bij Ajax te worden.Oh.![]()
Ik ben ook allesbehalve overtuigd maar als je ziet hoe een Blind bijvoorbeeld uiteindelijk gepresteerd heeft, probeer ik spelers niet al te snel af te schrijvenquote:Op maandag 22 december 2014 14:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat een wereldspeler zal hij worden als hij dat gaat doen zeg!
Kom op nou. Doe eens realistisch. Vd Hoorn is gewoon een regelrechte miskoop geweest. Hij heeft totaal niets in zich om de top te halen. Laat staan basisspeler bij Ajax te worden.![]()
ik vind Mike heel sympathiek overkomen maar zie in hem niet de strijdlust van een Blind. Volgens mij gaat hij eerder ten onder aan de druk.quote:Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben ook allesbehalve overtuigd maar als je ziet hoe een Blind bijvoorbeeld uiteindelijk gepresteerd heeft, probeer ik spelers niet al te snel af te schrijvenOh.![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben het zowaar een keer eens met Sunri5e![]()
![]()
Is Blind onterecht verguisd dan? Die kon er werkelijk geen klote van, des te knapper hoe hij is teruggekomenquote:Op maandag 22 december 2014 14:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat hangt van je ruimte voor ontwikkeling af. Blind wordt vaak gebruikt als voorbeeld van iemand die onterecht verguisd is, maar feitelijk was hij ook gewoon slecht. Kon zich echter wel ontwikkelen. Bij VDH zie je iig wel ontwikkeling.![]()
Vond het wel altijd echt een held en een hele sympathieke kerel. Die harde overtredingen zijn ook vooral uit wildheid en onkunde en niet vanuit een bepaalde agressiequote:![]()
goede onelinerquote:
Pakte in het eerste bij Ajax 1 rode kaart en 17 geel. Dat is iets meer dan 4 per seizoen. Nou wat een kaartenpakker zeg!_!
![]()
Ook al was hij goed dan nog blijft het een belachelijk bedrag gezien het huidige beleidquote:Op maandag 22 december 2014 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben het zowaar een keer eens met Sunri5e![]()
Dat zeg ik toch ook?quote:Op maandag 22 december 2014 14:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Is Blind onterecht verguisd dan? Die kon er werkelijk geen klote van, des te knapper hoe hij is teruggekomenTja, dat is waar.quote:Op maandag 22 december 2014 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om jezelf goed te ontwikkelen moet je veel spelen.![]()
oh te snel gelezenquote:Op maandag 22 december 2014 15:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook?
[..]
Tja, dat is waar.![]()
![]()
![]()
Vaak een stapje te laat maar goeie mentaliteitquote:Op maandag 22 december 2014 14:53 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vond het wel altijd echt een held en een hele sympathieke kerel. Die harde overtredingen zijn ook vooral uit wildheid en onkunde en niet vanuit een bepaalde agressie![]()
Waarom zou Veltman in godsnaam goed zijn op het middenveld? Alleen omdat hij redelijk kan opbouwen? Er komt veel meer bij kijken op die positiequote:Op maandag 22 december 2014 16:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik zou veltman op cvm zetten en mike achter. Riedewald LB.![]()
Sowieso, hoezo is cocu ineens goed bezig? Mulder weer met zijn onzinverhalen. Zonder depay stonden ze 5de.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Spelers die niet meer nodig zijn en/of een aflopend contract hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 18:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Verwachten jullie dat er nog spelers bij Ajax gaan vertrekken in de winterstop?
Moisander, Sana om maar wat te noemen.![]()
Gaat er een club voor Moisander komen dan die hij ook als interessant ziet?quote:Op maandag 22 december 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spelers die niet meer nodig zijn en/of een aflopend contract hebben.
Moisander, Sana om maar wat te noemen.
Benieuwd of er nog een club voor Schone komt. Hoe lang contract heeft hij nog?![]()
Maar ook Cillissen, Schöne en Klaassen kunnen wel eens moeilijk te behouden zijn als het goede bod komt.Wie dit leest is gek![]()
Klaassen? Die heeft nog wel veel te leren en te gaan.quote:Op maandag 22 december 2014 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maar ook Cillissen, Schöne en Klaassen kunnen wel eens moeilijk te behouden zijn als het goede bd komt.![]()
Buitenland komt inderdaad nog te vroeg voor Klaassen.quote:Op maandag 22 december 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen? Die heeft nog wel veel te leren en te gaan.![]()
Fixedquote:Op maandag 22 december 2014 16:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik zou veltman op de bank zetten en mike achter. Riedewald LB.![]()
Waarom Veltman op de 6-positie?quote:Op maandag 22 december 2014 16:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik zou veltman op cvm zetten en mike achter. Riedewald LB.![]()
Daar kan ie waarschijnlijk meer bereiken dan op de positie waar ie nu speelt. Als CV zal ie nooit de top gaan halen, ik zie hem ook meer als een 6. Heeft wel verdedigende kwaliteiten die op die positie noodzakelijk zijn en tevens heeft ie voetballend en aanvallend voldoende in huis voor die positie.quote:Op maandag 22 december 2014 18:46 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Waarom Veltman op de 6-positie?
Blind begon ook als CV en is waardevol gebleken op de 6.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Waar moet Cillessen heen dan? Ik zou niet weten welke club er veel geld voor Cillessen neer zou willen tellen. Zo bijzonder is hij nou ook weer niet.quote:Op maandag 22 december 2014 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maar ook Cillissen, Schöne en Klaassen kunnen wel eens moeilijk te behouden zijn als het goede bod komt.![]()
Het kan zeker een leuk experiment zijn.. en het proberen waard. Ik vind Veltman behoorlijk kwetsbaar met ruimte in de rug. Tegen Vitesse had hij heel veel moeite met het diepgaan van Traore. Op 6 heeft hij hier in ieder geval minder last van.quote:Op maandag 22 december 2014 19:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar kan ie waarschijnlijk meer bereiken dan op de positie waar ie nu speelt. Als CV zal ie nooit de top gaan halen, ik zie hem ook meer als een 6. Heeft wel verdedigende kwaliteiten die op die positie noodzakelijk zijn en tevens heeft ie voetballend en aanvallend voldoende in huis voor die positie.
Blind begon ook als CV en is waardevol gebleken op de 6.![]()
Vermeer werd ook verkocht terwijl hij de mindere van Jasper was. Bovendien willen Nederlandse trainers in het buitenland ook vaak Nederlandse speler.quote:Op maandag 22 december 2014 19:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waar moet Cillessen heen dan? Ik zou niet weten welke club er veel geld voor Cillessen neer zou willen tellen. Zo bijzonder is hij nou ook weer niet.Wie dit leest is gek![]()
Vermeer zat in een andere positie dan Vermeer dat weet jij zelf ook. Daarnaast ging Vermeer voor 8 ton weg en ik denk niet dat Jasper voor 8 ton weg mag van Ajaxquote:Op maandag 22 december 2014 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vermeer werd ook verkocht terwijl hij de mindere van Jasper was. Bovendien willen Nederlandse trainers in het buitenland ook vaak Nederlandse speler.![]()
Daarnaast denk ik dat eerder Vermeer vertrekt uit Nederland dan Jasper. Vermeer heeft de eerste seizoenshelft toch wel wat meer laten zien dan Cillessen.![]()
Niemand kent Vermeer in het buitenland. Cillissen heeft o.a. tijdens het WK veel meer naam gemaakt,quote:Op maandag 22 december 2014 19:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vermeer zat in een andere positie dan Vermeer dat weet jij zelf ook. Daarnaast ging Vermeer voor 8 ton weg en ik denk niet dat Jasper voor 8 ton weg mag van Ajax![]()
Daarnaast denk ik dat eerder Vermeer vertrekt uit Nederland dan Jasper. Vermeer heeft de eerste seizoenshelft toch wel wat meer laten zien dan Cillessen.
Sowieso is Cillissen de betere keeper van de 2.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
1 miljoen*quote:Op maandag 22 december 2014 19:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vermeer zat in een andere positie dan Vermeer dat weet jij zelf ook. Daarnaast ging Vermeer voor 8 ton weg en ik denk niet dat Jasper voor 8 ton weg mag van Ajax![]()
Daarnaast denk ik dat eerder Vermeer vertrekt uit Nederland dan Jasper. Vermeer heeft de eerste seizoenshelft toch wel wat meer laten zien dan Cillessen.![]()
Van mij mogen ze allemaal blijvenquote:Op maandag 22 december 2014 19:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daarnaast denk ik dat eerder Vermeer vertrekt uit Nederland dan Jasper. Vermeer heeft de eerste seizoenshelft toch wel wat meer laten zien dan Cillessen.maar de realiteit wil nu eenmaal dat 10 goede wedstrijden in het 1e voldoende zijn om in een buitenlands avontuur gelokt te worden.
In de tijd van Wes en Raf was dat nog 2 jaar maar de verhoudingen zijn nogal veranderdWie dit leest is gek![]()
Naam gemaakt in de zin van gewisseld worden omdat hij geen penalty's kan stoppen? Cillessen de betere van de 2??? Heb je Vermeer dit seizoen wel eens zien keepen?quote:Op maandag 22 december 2014 19:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niemand kent Vermeer in het buitenland. Cillissen heeft o.a. tijdens het WK veel meer naam gemaakt,
Sowieso is Cillissen de betere keeper van de 2.
Voor de laatste keer, hij heet Jasper Cillessen. Geen Cillissen.![]()
Cillessen keept degelijk en kost je geen punten maar is ook geen puntenpakker. Ik kan me geen wedstrijd herinneren dat hij Ajax punten heeft bezorgd.quote:Op maandag 22 december 2014 19:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allemaal blijvenmaar de realiteit wil nu eenmaal dat 10 goede wedstrijden in het 1e voldoende zijn om in een buitenlands avontuur gelokt te worden.
In de tijd van Wes en Raf was dat nog 2 jaar maar de verhoudingen zijn nogal veranderd![]()
Yep, doet het goed bij Feyenoord. Verwacht ook niet anders van een bij Ajax opgeleide speler.quote:Op maandag 22 december 2014 19:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Naam gemaakt in de zin van gewisseld worden omdat hij geen penalty's kan stoppen? Cillessen de betere van de 2??? Heb je Vermeer dit seizoen wel eens zien keepen?
Voor de laatste keer, hij heeft Jasper Cillessen. Geen Cillissen.
Zag er alleen tegen PSV zeker bij het 3e doelpunt niet best uit.
Qua penalty's stoppen is ie wel de betere tov van Jasper daar heb je een punt. Maar zou Vermeer voor geen goud willen ruilen met Cillissen (of Cillessen, wat jij wilt).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Waarom zou je hem niet willen ruilen? Zeker dit seizoen vind ik Vermeer een stuk sterker dan in zijn laatste Ajax periode. Ik heb het idee dat hij onzeker is geweest in die tijd omdat hij niet 100% zeker was van zijn plek. Jasper is een koele kikker maar geen uitmuntende keeper. Zoals ik al zei, Jasper maakt geen fouten maar pakt ook geen punten.quote:Op maandag 22 december 2014 19:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, doet het goed bij Feyenoord. Verwacht ook niet anders van een bij Ajax opgeleide speler.
Zag er alleen tegen PSV zeker bij het 3e doelpunt niet best uit.
Qua penalty's stoppen is ie wel de betere tov van Jasper daar heb je een punt. Maar zou Vermeer voor geen goud willen ruilen met Cillissen (of Cillessen, wat jij wilt).![]()
Volgens mij zijn we inhoudelijk aan het discussiëren...?quote:Op maandag 22 december 2014 19:23 schreef wieisboos het volgende:
Waarom nog ingaan op dat trolletje?![]()
Laten we het er maar op houden dat we hier van mening over verschillen.quote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom zou je hem niet willen ruilen? Zeker dit seizoen vind ik Vermeer een stuk sterker dan in zijn laatste Ajax periode. Ik heb het idee dat hij onzeker is geweest in die tijd omdat hij niet 100% zeker was van zijn plek. Jasper is een koele kikker maar geen uitmuntende keeper. Zoals ik al zei, Jasper maakt geen fouten maar pakt ook geen punten.
Beide goed keepers daar niet van.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik kan zo 3 momenten opnoemen waarin Vermeer punten heeft gepakt voor Feyenoord. Afgelopen weekend zelfs nog tegen NAC. Ik moet eerlijk zijn dat ik niet alle wedstrijden van Ajax zie maar ik kan mij geen fabelachtige reddingen van Cillessen herinneren afgelopen half jaar + het wk.quote:Op maandag 22 december 2014 19:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat we hier van mening over verschillen.
Beide goed keepers dar niet van.![]()
hij had een prijskaartje van 1 miljoen.quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Boer koste jullie 1 miljoen ja. Vermeer heeft Feyenoord 8 ton gekost.
http://www.ajaxshowtime.c(...)er-te-goedkoop-.html![]()
Fijn voor Ajax. Feyenoord heeft maar 8 ton afgetikt.quote:Op maandag 22 december 2014 19:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij had een prijskaartje van 1 miljoen.
http://www.ajaxshowtime.c(...)er-te-goedkoop-.html
http://www.fr-fans.nl/nie(...)-door-vermeer-13448/![]()
Jaquote:Op maandag 22 december 2014 19:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vermeer zat in een andere positie dan Vermeer dat weet jij zelf ook.![]()
okquote:Op maandag 22 december 2014 19:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Fijn voor Ajax. Feyenoord heeft maar 8 ton afgetikt.
http://www.fr-fans.nl/nie(...)-door-vermeer-13448/"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
okquote:Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik kan zo 3 momenten opnoemen waarin Vermeer punten heeft gepakt voor Feyenoord. Afgelopen weekend zelfs nog tegen NAC. Ik moet eerlijk zijn dat ik niet alle wedstrijden van Ajax zie maar ik kan mij geen fabelachtige reddingen van Cillessen herinneren afgelopen half jaar + het wk."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Goede vraag inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2014 19:23 schreef wieisboos het volgende:
Waarom nog ingaan op dat trolletje?
Die kneus is toch van account gewisseld omdat hij op z'n vorige helemaal af is gegaan?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik toch wel degelijk.quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Cillessen keept degelijk en kost je geen punten maar is ook geen puntenpakker. Ik kan me geen wedstrijd herinneren dat hij Ajax punten heeft bezorgd.Wie dit leest is gek![]()
Okequote:
Zoals ik al aangaf heb ik niet alle wedstrijden van Ajax gezien. Hij zal vast punten hebben gepakt maar die wedstrijden heb ik niet gezien.![]()
Best raar als Feyenoorder.quote:Op maandag 22 december 2014 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Oke
Zoals ik al aangaf heb ik niet alle wedstrijden van Ajax gezien. Hij zal vast punten hebben gepakt maar die wedstrijden heb ik niet gezien.![]()
Cillessen bash en Vermeer wordt geprezen nu op VI.
De mannen heb net even stiekem meegelezen voor de uitzending.
Aangezien de heren aan tafel wel alle wedstrijden zien zal ik wel gelijk hebben in de Vermeer / Cillessen discussie.
Vermeer > Cillessen![]()
Zal mij en waarschijnlijk iedereen hier een rotzorg zijn, ben benieuwd of Vermeer aan het eind van dit jaar met de schaal staat of nemen jullie dit keer ook genoegen met een derde plek?quote:Op maandag 22 december 2014 21:02 schreef Sunri5e het volgende:
Aangezien de heren aan tafel wel alle wedstrijden zien zal ik wel gelijk hebben in de Vermeer / Cillessen discussie.
Vermeer > Cillessen![]()
Dat is een andere discussie die momentel niet gevoerd wordt.quote:Op maandag 22 december 2014 21:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal mij en waarschijnlijk iedereen hier een rotzorg zijn, ben benieuwd of Vermeer aan het eind van dit jaar met de schaal staat of nemen jullie dit keer ook genoegen met een derde plek?
Jammer dat je snel van de huidige discussie af wilt stappen als blijkt dat je het gaat verliezen.![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 21:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie die momentel niet gevoerd wordt.Dan laat ik het hierbijquote:Op maandag 22 december 2014 21:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal mij en waarschijnlijk iedereen hier een rotzorg zijn![]()
neequote:Op maandag 22 december 2014 21:02 schreef Sunri5e het volgende:
Vermeer > Cillessen![]()
wel, bij feyenoord ajax 0-1quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Cillessen keept degelijk en kost je geen punten maar is ook geen puntenpakker. Ik kan me geen wedstrijd herinneren dat hij Ajax punten heeft bezorgd.
hahahahha helemaal niets in rotterdam![]()
Was trouwens wel een wedstrijd waar idd de keepers het verschil hebben gemaaktquote:Op maandag 22 december 2014 21:58 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
wel, bij feyenoord ajax 0-1
hahahahha helemaal niets in rotterdam
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Wat moet je nou met die feyenoord fans?
Eerst wordt Vermeer uitgekaffert omdat hij ajacied is en hij helemaal niet goed is. Dit terwijl al voor de transfer duidelijk was dat vermeer een enorme verbetering voor Feyenoord zou zijn. En dan gaan ze nu ineens opscheppen over Vermeer.
Vermeer en Cillessen waren even goed bij Ajax maar Vermeer is nou eenmaal te klein om bij corners goed genoeg te zijn.
Dat zie je nu nog steeds bij Feyenoord. En ik zou ze dus nog steeds niet weer willen omruilen. Ook maakte Vermeer de verdediging zenuwachtig met zijn gedrag, snel proberen op te bouwen terwijl de verdedigers even de bal niet kunnen/willen hebben etc.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Volgens Feyenoorders is zo'n beetje iedere speler van Feyenoord beter dan die van Ajax.
Best wel grappig aangezien ze jaar in jaar uit op een kansloze achterstand eindigen tov Ajax.
Dit jaar moet Ajax nog op stoom komen en Feyenoord haalt bijna het maximale momenteel, verschil nu al 8 punten.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wou t net zeggen CilGOD bij Pauwquote:Op maandag 22 december 2014 23:04 schreef Wave103 het volgende:
Cillessen zit overigens nu op npo1 bij Pauw![]()
dit ja.quote:Op maandag 22 december 2014 21:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal mij en waarschijnlijk iedereen hier een rotzorg zijn, ben benieuwd of Vermeer aan het eind van dit jaar met de schaal staat of nemen jullie dit keer ook genoegen met een derde plek?
Vermeer is beter dan Cillessen, Van Beek en Kongolo zijn het beste centrum van Nederland, Feyenoord heeft het beste middenveld etc. en toch staan ze alweer 12 en 8 punten achter![]()
![]()
ben bang dat ajax dit jaar niet meer op stoom komt.quote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef Pedroso het volgende:
Volgens Feyenoorders is zo'n beetje iedere speler van Feyenoord beter dan die van Ajax.
Best wel grappig aangezien ze jaar in jaar uit op een kansloze achterstand eindigen tov Ajax.
Dit jaar moet Ajax nog op stoom komen en Feyenoord haalt bijna het maximale momenteel, verschil nu al 8 punten.
zou misschien kunnen als de verdediging op een magisch moment opeens stabiel wordt, maar is moeilijk.
hopelijk een vaste speler op CVM die gewoon 10+ wedstrijden goed speelt achter elkaar.
verder is de aanval en het middenveld gewoon even goed als psv.![]()
geef niet zo veel om die feyenoorders, blijft voorlopig de derde club van Nederland. Vermeer was te goed voor de bank van Ajax en is dan ook de tweede keeper van de eredivisie, dat zag een Ajacied en dat zag elke normale voetballiefhebber. Niet verwonderlijk dat hij het prima doet bij Feyenoord.quote:Op maandag 22 december 2014 22:57 schreef MouzurX het volgende:
Wat moet je nou met die feyenoord fans?
Eerst wordt Vermeer uitgekaffert omdat hij ajacied is en hij helemaal niet goed is. Dit terwijl al voor de transfer duidelijk was dat vermeer een enorme verbetering voor Feyenoord zou zijn. En dan gaan ze nu ineens opscheppen over Vermeer.
Vermeer en Cillessen waren even goed bij Ajax maar Vermeer is nou eenmaal te klein om bij corners goed genoeg te zijn.
Dat zie je nu nog steeds bij Feyenoord. En ik zou ze dus nog steeds niet weer willen omruilen. Ook maakte Vermeer de verdediging zenuwachtig met zijn gedrag, snel proberen op te bouwen terwijl de verdedigers even de bal niet kunnen/willen hebben etc.![]()
Zou kunnen maar gaf het maar als voorbeeld dat Ajax absoluut nog niet draait en toch al 8 punten voor staat op Feyenoord.quote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
ben bang dat ajax dit jaar niet meer op stoom komt.
zou misschien kunnen als de verdediging op een magisch moment opeens stabiel wordt, maar is moeilijk.
hopelijk een vaste speler op CVM die gewoon 10+ wedstrijden goed speelt achter elkaar.
verder is de aanval en het middenveld gewoon even goed als psv.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan is er tenminste iemand die hem serieus neemtquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:06 schreef Ramboetan het volgende:
Jemig, Sunri5e neemt zichzelf heel erg serieus.![]()
Poseren bij zo'n intens treurig doekje. Dan verdien je wel een plekje in een tv-programma van Johnny de Molquote:Behulpzaam als een waterkraan.
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 13:53:54RTL zal in februari de Europese duels van Ajax en Feyenoord uitzenden. PSV gaat dus naar FOX. (Bron collega @ChrisTempelman). reageer retweet
#FreeHat![]()
Echt niemand kan het wat boeien, dat PSVquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 13:53:54RTL zal in februari de Europese duels van Ajax en Feyenoord uitzenden. PSV gaat dus naar FOX. (Bron collega @ChrisTempelman). reageer retweet
.
Get woke, go broke!![]()
Zou ook wel heel raar zijn als je PSV uitzendt, buiten Brabant kijkt daar toch geen hond naar.
Maargoed, zolang Legia-uit maar wordt uitgezonden vind ik alles best.Gourmetten of steengrillen?![]()
Feyenoord speelt in haar eentje om 21:05 dus dat was sowieso niet rullevant.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
![]()
Ach, kan Jan van Halst lekker pulken op zijn piero.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niemand kan het wat boeien, dat PSV.
![]()
Ik gok achter de decoder.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
Open net van FOX dan neem ik aan? Of laat RTL PSV gewoon helemaal vallen?![]()
Waarom zou het op het open net komen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
Open net van FOX dan neem ik aan? Of laat RTL PSV gewoon helemaal vallen?
Daar heeft FOX geen belang bij. Die moeten hun abonnees wat te bieden hebben.![]()
Neuh, maar nu ben je in principe als 'kijker' benadeeld. Het wás eerst op het open net, en nu komt het achter de decoder. Dan had het (ook voor RTL) logischer geweest als ze het op een van hun eigen andere zenders (of online) hadden uitgezonden. Nu laten ze PSV dus gewoon compleet vallen en pakt FOX het op omdat die wss de rechten hebben voor achter de decoder?quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:44 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Waarom zou het op het open net komen?
Daar heeft FOX geen belang bij. Die moeten hun abonnees wat te bieden hebben.
Verder goed voorbeeld hoor, PSV laten vallen...![]()
Soms doen ze dit soort wedstrijden op het open net om mensen naar dit kanaal te trekken. Er zijn ook mensen die het hele open kanaal van Fox niet kennen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:44 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Waarom zou het op het open net komen?
Daar heeft FOX geen belang bij. Die moeten hun abonnees wat te bieden hebben.
Jan Mulder#FreeHat![]()
ik word weer Luke genoemdquote:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Was VI niet dat programma waar vermeer vorig jaar werd gebashed en Cillissen zo werd geprezen als terechte eerste keeper?AFCA
Sja dat was vorig jaar ook niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:19 schreef Smoofie het volgende:
Was VI niet dat programma waar vermeer vorig jaar werd gebashed en Cillissen zo werd geprezen als terechte eerste keeper?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
dat wordt het sowiesoquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:13 schreef Silenus het volgende:
Zou ook wel heel raar zijn als je PSV uitzendt, buiten Brabant kijkt daar toch geen hond naar.
Maargoed, zolang Legia-uit maar wordt uitgezonden vind ik alles best.![]()
Wat een gezever weerquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
![]()
![]()
De wisseling van keepers was toch ook een verademing vorig jaar. De wedstrijden tegen Utrecht en PSV waren echt zo dramatisch.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:19 schreef Smoofie het volgende:
Was VI niet dat programma waar vermeer vorig jaar werd gebashed en Cillissen zo werd geprezen als terechte eerste keeper?#FreeHat![]()
Ik heb het open kanaal van FOX ook niet. Heb UPC en kijk wel digitaal maar niet via een extra decoder. Alleen de vrije digitale kanalen, en daar zit FOX niet bij in mijn verspreidingsgebied.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Soms doen ze dit soort wedstrijden op het open net om mensen naar dit kanaal te trekken. Er zijn ook mensen die het hele open kanaal van Fox niet kennen.
Jan MulderBehulpzaam als een waterkraan.
Lijkt soms net wel alsof spelers beter kunnen worden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:19 schreef Smoofie het volgende:
Was VI niet dat programma waar vermeer vorig jaar werd gebashed en Cillissen zo werd geprezen als terechte eerste keeper?![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:19 schreef Smoofie het volgende:
Was VI niet dat programma waar vermeer vorig jaar werd gebashed en Cillissen zo werd geprezen als terechte eerste keeper?![]()
![]()
Iemand die informatie heeft wat betreft spandoekacties of iets anders bij Aja-Fey 25 januari?Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ik dacht iets gelezen te hebben over iets mbt het oude logoquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iemand die informatie heeft wat betreft spandoekacties of iets anders bij Aja-Fey 25 januari?![]()
Komt toch nooit terug.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik dacht iets gelezen te hebben over iets mbt het oude logoOh.![]()
Voorlopig niet, denk niet totdat er echt veranderingen aan zuid komen mbt staantribunesquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de stoeltjes vervangen worden.![]()
Er komen geen staanplaatsen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Voorlopig niet, denk niet totdat er echt veranderingen aan zuid komen mbt staantribunesAFCA
Ik dacht een poosje terug wel iets gelezen te hebben over staanplaatsen. Zouden heel veel mensen best tof vinden denk ik.quote:![]()
Nee serieus, als de arena alleen als voetbalstadion werd gebruikt oke, maar railseats bij concert ofzo kan echt niet.AFCA
Ah is dat het. Had ik niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:51 schreef Smoofie het volgende:
Nee serieus, als de arena alleen als voetbalstadion werd gebruikt oke, maar railseats bij concert ofzo kan echt niet.![]()
Lijkt mij dan he, dat de Arena tot die conclusie gaat komen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah is dat het. Had ik niet aan gedacht.AFCA
Ja snap ik. Maar ik had daar zelf nog niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijkt mij dan he, dat de Arena tot die conclusie gaat komen.![]()
Daar hadden ze toch ook iets voor bedacht?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:51 schreef Smoofie het volgende:
Nee serieus, als de arena alleen als voetbalstadion werd gebruikt oke, maar railseats bij concert ofzo kan echt niet.![]()
Komen er absoluut niet. De gracht wordt aan de oost kan wel dichtgemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht een poosje terug wel iets gelezen te hebben over staanplaatsen. Zouden heel veel mensen best tof vinden denk ik.![]()
We zullen het zien, ze zijn er blijkbaar wel mee bezig:quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Komen er absoluut niet. De gracht wordt aan de oost kan wel dichtgemaakt.
http://www.ajaxlife.nl/up(...)plaatsen-in-de-arena
Onderzoeken dan.![]()
Lijkt me iets waar ze met ogen op verdrukken enzo niet aan gaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
We zullen het zien, ze zijn er blijkbaar wel mee bezig:
http://www.ajaxlife.nl/up(...)plaatsen-in-de-arena
Onderzoeken dan.![]()
Leuk dat ze het binnen Ajax zelf onderzoeken maar dat een stel wijsneuzen het online altijd beter weten.
TOch zijn er clubs met staanplaatsen waar het wel goed gaat. maar sinds Heizel is het stukken minder.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lijkt me iets waar ze met ogen op verdrukken enzo niet aan gaan.
Werder Bremen heeft ze bijv. En nog best veel ook zie ik.![]()
Welkom op FOK! Dvenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:29 schreef Dven het volgende:
Leuk dat ze het binnen Ajax zelf onderzoeken maar dat een stel wijsneuzen het online altijd beter weten.![]()
![]()
Laatst nog getest bij Go Ahead, Heerenveen en Groningen. Die dingen gaan dus gewoon weer terugkeren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
TOch zijn er clubs met staanplaatsen waar het wel goed gaat. maar sinds Heizel is het stukken minder.
Werder Bremen heeft ze bijv. En nog best veel ook zie ik."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind het wel sfeervol. maar begrijp ook wel dat ze er wat huiverig tegenover staan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Laatst nog getest bij Go Ahead, Heerenveen en Groningen. Die dingen gaan dus gewoon weer terugkeren.![]()
Niemand op fok weet natuurlijk ergens ook maar iets van af.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:29 schreef Dven het volgende:
Leuk dat ze het binnen Ajax zelf onderzoeken maar dat een stel wijsneuzen het online altijd beter weten.![]()
Behalve jij. Jij weet allesquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niemand op fok weet natuurlijk ergens ook maar iets van af."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zal wel meevallen. Zelfs bij fucking Go Ahead hebben ze 2000 staanplaatsenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel sfeervol. maar begrijp ook wel dat ze er wat huiverig tegenover staan.En het is niet zo dat men nu wel zit ofzo
Donder eens op man, zit hier gezellig van m'n avond te genieten. Hoef ik helemaal niet van die zeikpijpers om me heen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
We zitten allemaal 24/7 per dag op onze zolderkamer natuurlijk. Hoe kon ik dat vergeten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij begint meteen met dat geleuter hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Donder eens op man, zit hier gezellig van m'n avond te genieten. Hoef ik helemaal niet van die zeikpijpers om me heen.![]()
Zou wel top zijn. Staanplaatsen.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Goede genade, wordt bijna doof van dat gegorgel"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gaan we gewoon legendarische stadions als De Koel en Adelaarshorst achternaquote:
Zuid 1 krijgt gewoon staanplaatsen a la dortmund
Bron:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 11:31 schreef Smoofie het volgende:
Als kuip 76k wordt, mag Arena ook wel naar 80k.
Lekker uitvoerbaar ook, een amsterdam arena met 80.000 plaatsenquote:Sowieso helemaal nergens voor nodig.
Wat is het voordeel van sta vakken ten faveure van wat er nu is? Kan je dan meer mensen kwijt? Scheelt dat veel?![]()
Laat ze lekker in een leger lijkend stadion spelen als ze dat willen. De arena is nu al voor veel wedstrijden te groot. Denk dat 15% van de wedstrijden uitverkocht is. Met 80k zal dat alleen zijn bij een champions league, Ajax - psv en de kampioenswedstrijd ofzo![]()
Parkeergarage weg, naar onderen uitbouwen, heel Zuid staan, grachten volledig dicht, geen business seats meerquote:Op woensdag 24 december 2014 11:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker uitvoerbaar ook, een amsterdam arena met 80.000 plaatsenSowieso helemaal nergens voor nodig.
![]()
![]()
ja je kan bijna 2x zoveel mensen kwijt. Ik heb ooit gelezen dat bij dortmund de verhouding van 1 zitplaats overeen komt met 1,8 staanplaats. Die zitplaatsen zijn dan met europese wedstrijden.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat is het voordeel van sta vakken ten faveure van wat er nu is? Kan je dan meer mensen kwijt? Scheelt dat veel?![]()
Ligt natuurlijk ook aan de prijs en beschikbaarheid. Als kaartjes vrije verkoop zijn en 10 euro gaan er wel meer mensen naar een wedstrijd dan cc en 25 euro. Maar 80k is idd wel veel. 70k zou ik wel toehuichen.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Laat ze lekker in een leger lijkend stadion spelen als ze dat willen. De arena is nu al voor veel wedstrijden te groot. Denk dat 15% van de wedstrijden uitverkocht is. Met 80k zal dat alleen zijn bij een champions league, Ajax - psv en de kampioenswedstrijd ofzoAFCA
Ik dacht de Arena te stijl was voor staantribunes, ik vond het vroeger in De Meer altijd wel prettig dat staan en meer bewegingsvrijheidquote:Op woensdag 24 december 2014 11:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja je kan bijna 2x zoveel mensen kwijt. Ik heb ooit gelezen dat bij dortmund de verhouding van 1 zitplaats overeen komt met 1,8 staanplaats. Die zitplaatsen zijn dan met europese wedstrijden.![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 11:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Parkeergarage weg, naar onderen uitbouwen, heel Zuid staan, grachten volledig dicht, geen business seats meer![]()
Die leveren meer op dan de rest, verder is het moeilijk rendabel te maken met "gewone" toeschouwers.![]()
Sowieso is een staantribune veel mooier. Goed dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur, maar ik zou echt JUICHEN als er staantribunes zouden komen.![]()
Dit. Meer business seats en skyboxen zijn juist goed.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Die leveren meer op dan de rest, verder is het moeilijk rendabel te maken met "gewone" toeschouwers.AFCA
En met concerten dan of europees? Heb moet je zitten, zit je tegen zo een aids rail aan te kijken.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sowieso is een staantribune veel mooier. Goed dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur, maar ik zou echt JUICHEN als er staantribunes zouden komen.AFCA
zelfde als dortmund dat oplost. Overigens betekent europees alleen dat er stoeltjes zijn, niet dat ze daar dan zitten.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En met concerten dan of europees? Heb moet je zitten, zit je tegen zo een aids rail aan te kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: