SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van dat lage baltempo krijg je slaapapneu.quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb mensen op hun sterfbed gezien die er beter uitzagen dan het voetbal van Ajax vandaag.![]()
Voor die mensen op het sterfbed kan de wedstrijd van vanmiddag net het laatste zetje zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb mensen op hun sterfbed gezien die er beter uitzagen dan het voetbal van Ajax vandaag.Oh.![]()
Godver... als dit je laatste wedstrijd moest zijn die je ooit kijkt...quote:Op zondag 21 december 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor die mensen op het sterfbed kan de wedstrijd van vanmiddag net het laatste zetje zijn.![]()
![]()
Toch niet overleden door te hard feesten hè?quote:Op zondag 21 december 2014 17:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Godver... als dit je laatste wedstrijd moest zijn die je ooit kijkt...Oh.![]()
Nee helaas door ziektequote:Op zondag 21 december 2014 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch niet overleden door te hard feesten hè?![]()
Ik gun het Mike van harte en ben het met Pedroso eens dat hij verdedigend heus niet onder doet voor die twee die vandaag in het centrum stonden.
Verder hebben we veel geluk gehad vandaag. Op het nippertje hebben we er voor gezorgd dat we na de winterstop nog hoop mogen houden. Maar wat was het enorm slecht. Met Kishna, Rhijn, Riedewald, Andersen en Veltman voorop.![]()
Ja daarom heb ik echt medelijden met de opaatjes die nu op hun sterfbed naar dit Ajax kijken. Na vanmiddag of donderdag... het zal je laatste wedstrijd maar zijnquote:Op zondag 21 december 2014 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah spijtig wel, maar dan in elk geval nog een mooie laatste wedstrijd gezien.![]()
![]()
Tja wij kunnen ook morgen onder een bus komen, en dan was dit ook onze laatste Ajax wedstrijdquote:Op zondag 21 december 2014 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik echt medelijden met de opaatjes die nu op hun sterfbed naar dit Ajax kijken. Na vanmiddag of donderdag... het zal je laatste wedstrijd maar zijn
Oh.![]()
Bij de kans voor Stans (hihi dat rijmt) zullen er vele opa's pijn hebben gehad.quote:Op zondag 21 december 2014 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik echt medelijden met de opaatjes die nu op hun sterfbed naar dit Ajax kijken. Na vanmiddag of donderdag... het zal je laatste wedstrijd maar zijn![]()
@JR, met een vormdip bedoel ik dat ze een stuk minder zullen moeten presteren dan deze seizoenshelft. In wezen kan Ajax gewoon kampioen worden als PSV in de tweede seizoenshelft ook weer 43 punten pakt, maar dat zie ik niet gebeuren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ach van al die weken Sigthorsson hebben ze waarschijnlijk al kanker gekregen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de kans voor Stans (hihi dat rijmt) zullen er vele opa's pijn hebben gehad.Oh.![]()
Nee Ajax gaat op zeker nog punten verspelen. Meer dan in deze seizoenshelft denk ik.quote:Op zondag 21 december 2014 17:45 schreef Monolith het volgende:
@JR, met een vormdip bedoel ik dat ze een stuk minder zullen moeten presteren dan deze seizoenshelft. In wezen kan Ajax gewoon kampioen worden als PSV in de tweede seizoenshelft ook weer 43 punten pakt, maar dat zie ik niet gebeuren.Oh.![]()
Neequote:Op zondag 21 december 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Ajax gaat op zeker nog punten verspelen. Meer dan in deze seizoenshelft denk ik.![]()
Verwacht alleen Vitesse uit en wat lullige gelijkspelen tegen laagvliegers.quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso uit bij PEC, PSV en Vitesse verliezen![]()
Zie ons niet zo snel in Eindhoven winnen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verwacht alleen Vitesse uit en wat lullige gelijkspelen tegen laagvliegers.Oh.![]()
hahaquote:Op zondag 21 december 2014 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daar heb je wat aan in de kleine ruimte
graag op anoniem![]()
Daar had ik best een goed punt.quote:
Hij scoorde toen er ruimte lag en we gingen counteren.
God wat heb ik toch veel voetbalverstand
Oh.![]()
gekkiequote:Op zondag 21 december 2014 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar had ik best een goed punt.
Hij scoorde toen er ruimte lag en we gingen counteren.
God wat heb ik toch veel voetbalverstandgraag op anoniem![]()
Dat eerste is wel zeker, dat 2e moeten we gewoon afwachtenquote:Op zondag 21 december 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Ajax gaat op zeker nog punten verspelen. Meer dan in deze seizoenshelft denk ik.![]()
Doe eens wat aan je taalgebruik man. Je klinkt als een doorgesnoven Ado-supporter.quote:Op zondag 21 december 2014 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach van al die weken Sigthorsson hebben ze waarschijnlijk al kanker gekregen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Hang niet zo geforceerd de moraalridder uit.quote:Op zondag 21 december 2014 19:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je taalgebruik man. Je klinkt als een doorgesnoven Ado-supporter.Oh.![]()
Heeft niks met moraalridder te maken. Je klinkt gewoon ontzettend dom. Maar he, moet je lekker zelf weten. Lekker rebels zo op internet. Tofferd.quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hang niet zo geforceerd de moraalridder uit.Behulpzaam als een waterkraan.
Ja daar is het internet toch voor. Lekker stoer doen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Heeft niks met moraalridder te maken. Je klinkt gewoon ontzettend dom. Maar he, moet je lekker zelf weten. Lekker rebels zo op internet. Tofferd.Oh.![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 20:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hopelijk is Siggy snel weer fit.![]()
![]()
Ik moest lachen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hopelijk is Siggy snel weer fit.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Laten we het hopen, hebben we weer wat meer mogelijkheden in de spitspositie.quote:Op zondag 21 december 2014 20:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hopelijk is Siggy snel weer fit.
Niets als 1e spits maar als 2e. Kun je 'm eind van het seizoen nog verpatsen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe zit het met Schone eigenlijk, is hem wel een contractvoorstel gedaan ? Of is het een gevalletje Moisander en is hem niets aangeboden en is ie gepikeerd ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik gok dat ze 'm laten lopen, Ajax heeft blijkbaar geen haast. Er was toch interesse voor Oar van Utrecht?quote:Op zondag 21 december 2014 20:42 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zit het met Schone eigenlijk, is hem wel een contractvoorstel gedaan ? Of is het een gevalletje Moisander en is hem niets aangeboden en is ie gepikeerd ?![]()
Nee dat was gelukkig onzinquote:Op zondag 21 december 2014 20:46 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Er was toch interesse voor Oar van Utrecht?![]()
We waren ook niet echt positief toen Schone bij Ajax kwam, ik verbaas me er niet zo snel meer over als ie toch gewoon komt.quote:![]()
Mwah, Schøne bezat gewoon een goede basistechniek bij NEC, was belangrijk, scoorde, gaf assists en was de spil in het elftal.quote:Op zondag 21 december 2014 20:50 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
We waren ook niet echt positief toen Schone bij Ajax kwam,
Bij Oar heb ik dat gevoel niet echt.![]()
Mag ik hopen van niet, dan ga je er op achteruit tov Schone. Was vandaag ook niet best maar probeerde wel altijd aanspeelbaar te zijn. Er waren er genoeg die verstoppertje aan het spelen waren.quote:Op zondag 21 december 2014 20:46 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik gok dat ze 'm laten lopen, Ajax heeft blijkbaar geen haast. Er was toch interesse voor Oar van Utrecht?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tuurlijk ga je er op achteruit, maar ik had verwacht dat Ajax allang een voorstel zou doen. Dat doen ze maar niet, Schone gaat logischerwijs ook verder kijken. Je mag een halfjaar voor het einde van je contract toch al met andere clubs praten?quote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mag ik hopen van niet, dan ga je er op achteruit tov Schone. Was vandaag ook niet best maar probeerde wel altijd aanspeelbaar te zijn. Er waren er genoeg die verstoppertje aan het spelen waren.![]()
Lasse Schöne heeft Ajax na een eerste gesprek over een nieuwe verbintenis bedenktijd gevraagd. - 12 november 2014quote:Op zondag 21 december 2014 20:42 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zit het met Schone eigenlijk, is hem wel een contractvoorstel gedaan ? Of is het een gevalletje Moisander en is hem niets aangeboden en is ie gepikeerd ?![]()
Ok, anders dus dan bij Moisander. Toch heb ik wel de indruk dat ie vertrekt, hopelijk pas eind van het seizoen. Zal dan wel niets opleveren maar zal ook niet veel opleveren in de winterstop.quote:Op zondag 21 december 2014 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lasse Schöne heeft Ajax na een eerste gesprek over een nieuwe verbintenis bedenktijd gevraagd. - 12 november 2014
En hij is (nog) wel van toegevoegde waarde.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou de volgende miskoop zijn denk ik. Kan mij niet echt bekoren en kost een vermogen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:16 schreef Scorpie het volgende:
Haal die Sinkgraven sowieso maar op. Daarnaast ff Depay kopen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Onze problemen liggen vooral achterin, niet voorinquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
We hebben Zivkovic. Dat is een type Robben net als Memphis maar dan de spits variant.quote:Op zondag 21 december 2014 21:16 schreef Scorpie het volgende:
Haal die Sinkgraven sowieso maar op. Daarnaast ff Depay kopen.graag op anoniem![]()
Ik zie een kabelquote:![]()
Gewonnen en gedomineerd dus heerlijk dit om te vieren toch, daarna even naar de hoeren. #geldmoetrollen![]()
Ik gun Mike het beste. Sympathieke kerel.quote:Op zondag 21 december 2014 23:47 schreef j0rdiiii het volgende:
http://instagram.com/p/w4rSMaThws/?modal=true
Van der Hoorn.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Wel dope, zit je te eten in een restaurant stapt de hele Ajax selectie binnenquote:Op zondag 21 december 2014 23:47 schreef j0rdiiii het volgende:
http://instagram.com/p/w4rSMaThws/?modal=true
Van der Hoorn.
hhhhh![]()
Vaak zitten vloeken maar inderdaad, sympathiek en hij blijft er toch ook vol voor gaan. Ik moet ook zeggen dat ik het helemaal geen slechte wedstrijden van zijn kant vond aan het begin van het seizoen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik gun Mike het beste. Sympathieke kerel.![]()
Ziet eruit als een IS strijder ja.quote:Op maandag 22 december 2014 00:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die kishna ziet er ook echt niet uit met diebaardOh.![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een IS strijder ja.![]()
![]()
Of die baard van Barazitequote:Op maandag 22 december 2014 00:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die kishna ziet er ook echt niet uit met diebaard![]()
![]()
![]()
Het is dus niet alleen in het veld nog een kind dus.quote:Op maandag 22 december 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Andersen speelt lekker Candy Crush![]()
Trainer Frank de Boer ziet Daley Sinkgraven al in de winterstop graag naar Ajax komen. De 19-jarige middenvelder maakte in de eerste helft van de competitie indruk bij sc Heerenveen.
De Boer beseft dat de positie van linkermiddenvelder in zijn ploeg goed is bezet met Lucas Andersen, Thulani Serero en ook Viktor Fischer, die op de weg terug is van een zware blessure. 'Maar ik vind Sinkgraven een goede speler', zegt hij. 'Als hij snel komt, dan kan hij aan ons spel wennen. En hij zal gewoon gaan spelen als hij beter is dan anderen.'
Ajax waagde in het begin van het seizoen al een vergeefse poging om Sinkgraven naar Amsterdam te halen. De middenvelder heeft inmiddels ook de belangstelling van buitenlandse clubs getrokken, maar heeft al laten weten dat hij zich voorlopig graag in de eredivisie wil ontwikkelen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Prima vent idd, ook hoe die voor de camera staat na afloop.quote:Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik gun Mike het beste. Sympathieke kerel.Behulpzaam als een waterkraan.
Jammer dat het niet kan voetballen.quote:Op maandag 22 december 2014 09:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Prima vent idd, ook hoe die voor de camera staat na afloop.![]()
Niet slechter dan Veltman Moisander en Denswil op dit moment.quote:Op maandag 22 december 2014 09:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jammer dat het niet kan voetballen.Behulpzaam als een waterkraan.
Hmm heb dat interview toevallig gezien en vond het weer typisch zo'n speler die er weinig van kan en geen zelfkritiek heeft.. Lex Immers is ook zo'n speler. 95% van de tijd doet het pijn aan je ogen wat ze laten zien en als er dan een actie lukt dan staan ze na afloop voor de camera of ze allemaal mondjes hebben gesnoerd.quote:Op maandag 22 december 2014 09:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Prima vent idd, ook hoe die voor de camera staat na afloop.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 09:48 schreef Bloem84 het volgende:
wel typisch weer hoe je status van schlemiel naar held kan gaan in een paar weken seconden![]()
Ik vond em juist heel realistisch. "Vandaag ben ik de held, en morgen kan 't weer iemand anders zijn". Maar die journalist was ook wel dramatisch voor de rest. Tering die kwam net van school af volgens mij met een boekje clichés ipv een diplomaquote:Op maandag 22 december 2014 10:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hmm heb dat interview toevallig gezien en vond het weer typisch zo'n speler die er weinig van kan en geen zelfkritiek heeft.. Lex Immers is ook zo'n speler. 95% van de tijd doet het pijn aan je ogen wat ze laten zien en als er dan een actie lukt dan staan ze na afloop voor de camera of ze allemaal mondjes hebben gesnoerd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Ik herinner me vooral dat hij zei dat kritiek van de buitenwereld hem niets doet.quote:Op maandag 22 december 2014 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vond em juist heel realistisch. "Vandaag ben ik de held, en morgen kan 't weer iemand anders zijn".![]()
Wat moet je dan zeggen? Dat je 's avonds huilend in slaap valt bij Studio Voetbal als ze het over je blunder hebben?quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral dat hij zei dat kritiek van de buitenwereld hem niets doet.Behulpzaam als een waterkraan.
nee en terecht. Iedereen blaat maar wat terwijl alleen hij en de trainer weten wat er echt speelt.quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral dat hij zei dat kritiek van de buitenwereld hem niets doet.![]()
Wat er achter de schermen speelt is niet zo belangrijk.. wat een speler op het veld laat zien kan iedereen beoordelen. Van der Hoorn schiet een bal erin die mijn oma ook nog wel had gemaakt en is dan opeens de held.. maar volgens mij is zijn belangrijkste taak verdedigen en daar kan hij niet veel van.quote:Op maandag 22 december 2014 10:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee en terecht. Iedereen blaat maar wat terwijl alleen hij en de trainer weten wat er echt speelt.![]()
Dit betwijfel ikquote:Op maandag 22 december 2014 10:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat er achter de schermen speelt is niet zo belangrijk.. wat een speler op het veld laat zien kan iedereen beoordelen. Van der Hoorn schiet een bal erin die mijn oma ook nog wel had gemaakt en is dan opeens de held.. maar volgens mij is zijn belangrijkste taak verdedigen en daar kan hij niet veel van.![]()
Zekers. Dat denk ik ook bij sommige ballenquote:Op maandag 22 december 2014 10:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat er achter de schermen speelt is niet zo belangrijk.. wat een speler op het veld laat zien kan iedereen beoordelen. Van der Hoorn schiet een bal erin die mijn oma ook nog wel had gemaakt en is dan opeens de held.. maar volgens mij is zijn belangrijkste taak verdedigen en daar kan hij niet veel van.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Voorzitter Excelsior over de schreef
Dat Ajax niet geliefd is in Rotterdam is nagenoeg bekend, maar werd nog eens onderstreept door Excelsior-voorzitter Albert de Jong die zich na de nederlaag tegen de Amsterdammers een slecht verliezer toonde.
Na het laatste fluitsignaal schold hij bij de kleedkamers een aantal Ajax-medewerkers uit. Ook scheidsrechter Tom van Sichem moest het ontgelden en kreeg door de preses een ernstige ziekte naar zijn hoofd geslingerd. "Dat was fout”, stelde De Jong nadat hij was bedaard.
De voorzitter vond dat Excelsior recht had op een penalty, nadat Ajax-speler Jairo Riedewald in het strafschopgebied licht contact maakte met Nino Gouriye. Het ’slachtoffer’ zou later zelf verklaren dat het geen overtreding was.
"Ik bied alle betrokkenen mijn excuses aan. Ik reageerde als supporter en had me als voorzitter moeten gedragen”, besefte De Jong inmiddels dat hij over de schreef was gegaan.
"De frustratie was groot. We doen er alles aan om in de eredivisie te blijven en als we één keer de kans hadden om van Ajax te winnen, was het nu. Ik vond dat de scheidsrechter ons een strafschop had moeten geven. Maar nogmaals, mijn gedrag was niet goed”, aldus De Jong.Bron: Telegraafquote:De Boer: 'Optie Milik snel lichten'
Trainer Frank de Boer wil de optie tot koop in het contract van Arek Milik snel lichten. De Poolse spits van Bayer Leverkusen speelt op huurbasis voor de club uit Amsterdam. Hij was in de eerste seizoenshelft lang niet altijd basisspeler, maar scoorde wel al acht keer in de eredivisie.
"Milik is met 20 jaar nog jong, maar bij ons krijgt hij de kans”, zegt De Boer. "Het mooie van hem is dat hij nog lang niet tevreden is en dat hij zich iedere dag wil verbeteren. Ik denk dat het voor beide partijen beter is dat we de optie in zijn contract snel lichten.”
Directeur voetbalzaken Marc Overmars moet Leverkusen begin 2015 alleen laten weten óf hij de optie licht en Milik voor het op papier vastgelegde schijntje van 2,5 miljoen euro koopt. Het antwoord laat zich raden.![]()
Van der Hoorn maakt echt niet meer fouten dan een Veltman. Gewoon een paar domme fouten op hele belangrijke momenten.quote:Op maandag 22 december 2014 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen heeft hem afgeschilderd op basis van de fouten in de eerste helft van 2013.![]()
Hij maakt stelselmatig dezelfde verdedigingsfouten. Kijk naar die wedstrijd tegen PSG. Hoe ver hij van zijn tegenstander af staat te dekken. Dat kan als verdediger echt niet.quote:Op maandag 22 december 2014 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen heeft hem afgeschilderd op basis van de fouten in de eerste helft van 2013.![]()
Rot op manquote:Op maandag 22 december 2014 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Oftewel niet beter of slechter dan Veltman of Moisander of Denswil. Die doen precies hetzelfde.quote:Op maandag 22 december 2014 11:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij maakt stelselmatig dezelfde verdedigingsfouten. Kijk naar die wedstrijd tegen PSG. Hoe ver hij van zijn tegenstander af staat te dekken. Dat kan als verdediger echt niet.Behulpzaam als een waterkraan.
Er is altijd wel een pispaaltje nodig bij het grote deel van het publiek. Meestal komt iedereen wel een keer aan de beurt, en als je dan objectief kijkt is de pispaal echt niet bizar veel slechter dan diegenen die op dat moment even niet aan de beurt zijn.Gourmetten of steengrillen?![]()
Moisander vind ik boven die andere 3 uitsteken.quote:Op maandag 22 december 2014 11:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Oftewel niet beter of slechter dan Veltman of Moisander of Denswil. Die doen precies hetzelfde.![]()
Dan heb je niet echt veel wedstrijden gezien van Ajax dit seizoen. Moisander draait niet een best seizoen.quote:Op maandag 22 december 2014 11:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Moisander vind ik boven die andere 3 uitsteken.![]()
Het oogt alleen nog instabieler wanneer hij er niet staat.quote:Op maandag 22 december 2014 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt veel wedstrijden gezien van Ajax dit seizoen. Moisander draait niet een best seizoen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Daar is Arn0 het mee eensquote:Op maandag 22 december 2014 11:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Moisander vind ik boven die andere 3 uitsteken.![]()
Dat maken alle NL verdedigers in principe, als je dan kijkt naar de opbouw is Veltman gewoon wat beter.quote:Op maandag 22 december 2014 11:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij maakt stelselmatig dezelfde verdedigingsfouten. Kijk naar die wedstrijd tegen PSG. Hoe ver hij van zijn tegenstander af staat te dekken. Dat kan als verdediger echt niet.
Vorig seizoen was Moisander heel solide maar dat niveau heeft hij dit jaar nog niet gehaald, kan met de transfer onrust te maken hebben.![]()
Vooralsnog heb je het niet meer in eigen hand dus dat is maar de vraag.quote:Op maandag 22 december 2014 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch weer een bevestiging dat spelers wedstrijden winnen maar teams kampioenschappen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: