SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! © OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112![]()
Omdat je te goed bent voor de wereld?quote:Op zondag 21 december 2014 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
Kan iemand me vertellen wáárom ik heb aangeboden een scriptie na te lezen. Ik ben op pagina 18 en m'n ogen doen nu al pijn van alle spel- en grammaticale fouten die ik tot nu ben tegengekomen.
Post hem op FOK dan lees je het zo weg.. wedden..?quote:Op zondag 21 december 2014 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
Kan iemand me vertellen wáárom ik heb aangeboden een scriptie na te lezen. Ik ben op pagina 18 en m'n ogen doen nu al pijn van alle spel- en grammaticale fouten die ik tot nu ben tegengekomen.
Dat eerste is wel waar jaquote:Op zondag 21 december 2014 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je te goed bent voor de wereld?
En wrm heeft de persoon er geen spellingschecker overheen gegooid?
Auw om zoveel fouten te hebben.quote:Op zondag 21 december 2014 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat eerste is wel waar ja
En dat heeft ze gedaan, maar er mogen maar 10 fouten in heel het verslag zitten, maar ik zat daar na 2 pagina's al aan. En haar verslag is 100 pagina's.
100 pagina's is wel te veel van het goede.quote:Op zondag 21 december 2014 16:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Post hem op FOK dan lees je het zo weg.. wedden..?
Ja.quote:Op zondag 21 december 2014 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Auw om zoveel fouten te hebben.
Is het in het Nederlands?
Dan snap ik het stiekem wel hoe ze aan zoveel fouten komt mbv spellingschecker.quote:
nee dit is veel beter.quote:
Dat is wel echt een zeer goede plaat idd.quote:
quote:
is niet goed alleen leukquote:Op zondag 21 december 2014 16:44 schreef Uccie het volgende:
mmbop wordt ook steeds slechter, naarmate ik ouder word.
Nee volgens mij niet live, ik denk van vanmiddag.quote:Op zondag 21 december 2014 16:46 schreef alors het volgende:
Is dit live? Bij mij is het veel donkerder...
Je muzieksmaak wordt steeds beter.quote:Op zondag 21 december 2014 16:44 schreef Uccie het volgende:
mmbop wordt ook steeds slechter, naarmate ik ouder word.
Mwah dat betwijfel ik _ O-quote:
bom diaquote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn laptop in mijn tas stoppen. Dus ik zeg tot morgen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is goedemorgen(dag)quote:
adiosquote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is goedemorgen(dag)
Als je afscheid neemt zeg je of adieu of chau.
was wel oke op Lowlandsquote:
Tot morgenquote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn laptop in mijn tas stoppen. Dus ik zeg tot morgen
quote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef D. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Leuk.quote:Op zondag 21 december 2014 16:54 schreef D. het volgende:
Mijn zusje gaat dadelijk naar het xxl-diner.
Had er voor ze dit meldde niet eens van gehoord, dus de communicatie op 3FM kan beter
Op tv wel een item geweest.quote:Op zondag 21 december 2014 16:54 schreef D. het volgende:
Mijn zusje gaat dadelijk naar het xxl-diner.
Had er voor ze dit meldde niet eens van gehoord, dus de communicatie op 3FM kan beter
Die heb ik allebei niet gezien, al heb ik van Fink een beetje spijt. Maar het lijkt me nou inderdaad ook niet echt een denderende show. Maar een beetje wegdromen is altijd lekkahquote:Op zondag 21 december 2014 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was wel oke op Lowlands
al was Portishead soort van beter.
Fink was prima zomeravondmuziekquote:Op zondag 21 december 2014 16:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Die heb ik allebei niet gezien, al heb ik van Fink een beetje spijt. Maar het lijkt me nou inderdaad ook niet echt een denderende show. Maar een beetje wegdromen is altijd lekkah
quote:
foto?quote:Op zondag 21 december 2014 16:57 schreef richolio het volgende:
Paar vrienden van me gaan vandaag naar het huis, kijken of ze een beetje aandacht kunnen vragen voor de actie van een vriend.
Zijn 10 jaar lang opgespaarde haar gaat eraf. Rip. Heeft hij wel lekker geld mee opgehaald.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:01 schreef richolio het volgende:
Waarom zou je niet met een drone over een centrale mogen vliegen?
Het haar verkopen zal er niet inzitten geloof ikquote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Van wat?dit is iig de actie http://t.co/6G33rbFjo3
quote:Op zondag 21 december 2014 17:01 schreef richolio het volgende:
Dit jaquote:
Je mag alleen maar over het gras vliegen in NLquote:Op zondag 21 december 2014 17:01 schreef richolio het volgende:
XD XD XDquote:
Was ook in de aanloop hoor, niet de afgelopen dagen.quote:Op zondag 21 december 2014 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Gemist dan kennelijk
Ander dingen heb ik dan alweer te vaak gezien
Ah, ok, heb van de aanloop niet zoveel meegekregenquote:Op zondag 21 december 2014 17:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was ook in de aanloop hoor, niet de afgelopen dagen.
waar zijn die linkerhandjes!quote:Op zondag 21 december 2014 17:11 schreef MaJo het volgende:
Wat is Coen sexy als hij luchtbasgitaart en luchtdrumt![]()
En ook nog eens linkshandig
Coen en sexy in 1 zinquote:Op zondag 21 december 2014 17:11 schreef MaJo het volgende:
Wat is Coen sexy als hij luchtbasgitaart en luchtdrumt![]()
En ook nog eens linkshandig
Hehequote:Op zondag 21 december 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waar zijn die linkerhandjes!
Ja hoorquote:
Mag ik je aanrakenquote:
pfoe, das wel heftig hoorquote:
Je linkerhand dan?quote:
quote:
Zichzelf aanrakenquote:
dat moet kunnen.quote:
Poppetje is ook linksquote:
mijn faphand is mijn rechterhandquote:
Laat mijn vriend het maar niet wetenquote:
srslyquote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laat mijn vriend het maar niet weten
Al weet hij dat ik over Coen en Domien droom dus hij is wel wat gewend
Ben ik even blij dat ik dan je linkerhand aanraakquote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mijn faphand is mijn rechterhand![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik dan je linkerhand aanraak
Droom je ook van hun handjes?quote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laat mijn vriend het maar niet weten
Al weet hij dat ik over Coen en Domien droom dus hij is wel wat gewend
Ik droom wat ik overdag meemaak, als ik dan veel 3FM luister gebeurt dat inderdaad jaquote:
Ik wilde zelf al zoiets zeggenquote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik dan je linkerhand aanraak
Vannacht ongetwijfeldquote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Droom je ook van hun handjes?
dit.quote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef heloef het volgende:
Het aantal vrouwen en vooral tienermeisjes dat warm wordt van Swijnenberg blijft me verbazen.
Lolquote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik droom wat ik overdag meemaak, als ik dan veel 3FM luister gebeurt dat inderdaad ja
Och, die verbazing heb ik ook met Bieberquote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef heloef het volgende:
Het aantal vrouwen en vooral tienermeisjes dat warm wordt van Swijnenberg blijft me verbazen.
Lastig begrijpen als je zelf geen vrouw of tienermeisje bentquote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef heloef het volgende:
Coen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:18 schreef MaJo het volgende:
Wie vinden jullie dan de knapste van de drie?
Nou die is jong en zingt. Zo verrassend vind ik het niet.quote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Och, die verbazing heb ik ook met Bieber
Goeie smaakquote:
En ook al linkshandig, ik zie een complotquote:Op zondag 21 december 2014 17:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou die is jong en zingt. Zo verrassend vind ik het niet.
Coen het knapst, Gerard de meeste uitstraling.quote:Op zondag 21 december 2014 17:18 schreef MaJo het volgende:
Domienquote:Op zondag 21 december 2014 17:18 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Sander L denk ik de knapste 3fm-jock. Of zo'n jonge die ik niet goed kenquote:
Waarom weet jij dat Bieber linkshandig is?quote:Op zondag 21 december 2014 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ook al linkshandig, ik zie een complot
Alledrie mijn types nietquote:Op zondag 21 december 2014 17:18 schreef MaJo het volgende:
Gerard heeft wel "swagger"quote:Op zondag 21 december 2014 17:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Coen het knapst, Gerard de meeste uitstraling.
Omdat ik geobsedeerd ben door linkshandigheid (leek me wel duidelijk toch?quote:Op zondag 21 december 2014 17:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat Bieber linkshandig is?
ik kan er geen stijfje van hoorquote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef heloef het volgende:
Domien is sowieso een half wijf *ril*quote:
Barend/Wijnand?quote:Op zondag 21 december 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Sander L denk ik de knapste 3fm-jock. Of zo'n jonge die ik niet goed ken
serieus??quote:Op zondag 21 december 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Sander L denk ik de knapste 3fm-jock. Of zo'n jonge die ik niet goed ken
Hij is wel vrouwelijk ja, al ga ik hem wel steeds knapper vinden. Maar echt heet zoals Coen is ie nog nietquote:Op zondag 21 december 2014 17:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Domien is sowieso een half wijf *ril*
Domien, die kan ik tenminste een zak op zijn kop doen en doen alsof het een meisje is.quote:Op zondag 21 december 2014 17:18 schreef MaJo het volgende:
Telt Corton mee als dj...dan die.quote:
Harm?quote:Op zondag 21 december 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Domien als Natalie Imbruglia.quote:Op zondag 21 december 2014 17:18 schreef MaJo het volgende:
Dat snap ik dan weer niet, maar misschien te oud voor mequote:
Als het er meer dan 5 zijn mij ookquote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef heloef het volgende:
Uhuh, als je op bouwvakkers valtquote:Op zondag 21 december 2014 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik vind Roosmarijn ook wel heel lekker
pino112
Domien over 10 jaar is denk ik wel leukquote:Op zondag 21 december 2014 17:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is wel vrouwelijk ja, al ga ik hem wel steeds knapper vinden. Maar echt heet zoals Coen is ie nog niet
domien doet me denken aan mn vroegere buurjongetjequote:Op zondag 21 december 2014 17:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Domien is sowieso een half wijf *ril*
*soep omhoog voelt komenquote:Op zondag 21 december 2014 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik vind Roosmarijn ook wel heel lekker
pino112
Oh het zijn er meer dan 5 hoor, veel meer.quote:
En dat zijn 'normale' vrouwen?quote:Op zondag 21 december 2014 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh het zijn er meer dan 5 hoor, veel meer.
Gatver, Coen is juist totaal niet knap.quote:Op zondag 21 december 2014 17:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Coen het knapst, Gerard de meeste uitstraling.
Ik heb al een strijkplank.quote:Op zondag 21 december 2014 17:25 schreef heloef het volgende:
Annemieke lijkt me wel leuk alleen dat pijpt zo lastig he, als die op der knieen gaat zit haar hoofd op ooghoogte.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:25 schreef heloef het volgende:
Annemieke lijkt me wel leuk alleen dat pijpt zo lastig he, als die op der knieen gaat zit haar hoofd op ooghoogte.
Jullie zijn beide even lang lief?quote:Op zondag 21 december 2014 17:27 schreef FritsFlits het volgende:
Annemieke is lief. Net zo lang als ik trouwens
Bedoelde qua lengte. Ze was laatst bij ons in de studio en ik dacht eerst dat ze op het plateau stond, maar dat was dus niet zoquote:
Trekt vanzelf wel bij.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 21 december 2014 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar Coen knap noemen lijkt trollwerk
Etcie help me even, Coen is wel lekker toch?quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 17:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja en bedank je nu dat die moke dude er iedere nacht bovenop ligt
Niks mis meequote:Op zondag 21 december 2014 17:30 schreef MaJo het volgende:
Etcie help me even, Coen is wel lekker toch?
Ik stond laatst naast een 'meisje' van minstens 2 meterquote:Op zondag 21 december 2014 17:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bedoelde qua lengte. Ze was laatst bij ons in de studio en ik dacht eerst dat ze op het plateau stond, maar dat was dus niet zo
Ik vind lang wel sexy, maar ben zelf ook lang natuurlijkquote:Op zondag 21 december 2014 17:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niks mis meebeetje lang, dat is dan wel jammer
Domien is trouwens lekkerder met baardje dan zonder baardje
Leek dat niet zo omdat je zelf 1,54 bent?quote:Op zondag 21 december 2014 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stond laatst naast een 'meisje' van minstens 2 meter
Dan ken je het gevoelquote:Op zondag 21 december 2014 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stond laatst naast een 'meisje' van minstens 2 meter
Ik vind dat Domien standaard een babyface heeft. En toen zag ik 'm tijdens met SR met een baardje:quote:Op zondag 21 december 2014 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind lang wel sexy, maar ben zelf ook lang natuurlijk
En met baard ziet ie er inderdaad een stuk beter uit!
Ik ben 30cm langerquote:Op zondag 21 december 2014 17:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Leek dat niet zo omdat je zelf 1,54 bent?
Coen heeft wel een beetje een plofkop jaquote:Op zondag 21 december 2014 17:32 schreef Guanabana het volgende:
Coen was een aantal jaar geleden wel leuk, nu heeft hij een te dikke kop in combinatie met te kort haar.
Domien is te jong, die verschijnt pas over 4 jaar op mijn radar (if ever, want hij is even oud als ik).
Gerard ziet er wel goed uit, hoewel zijn uitstraling al de helft is. Maar hij is helaas nogal klein. Verder zou ik 'm denk ik wel doen.
Dit is mijn oordeel, daar zult u het mee moeten doen.
1,84? Oh, primaquote:Op zondag 21 december 2014 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben 30cm langer
En nee, ik tel er niet 'iets' bij op
Ja, nu is het wel echt compleet wegquote:Op zondag 21 december 2014 17:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
domien doet me denken aan mn vroegere buurjongetje
en aan conchita wurst
en aan bill van tokyo hotel
en als je zn vroegere foto's ziet aan harry p
maw verre van sopmatriaal
Dat is wel waarquote:Op zondag 21 december 2014 17:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Coen heeft wel een beetje een plofkop jaMaar niet zo'n moeite mee
OV is echt voor smurfen ja. Ik ben 1.88 en ook dat is regelmatig krapquote:Op zondag 21 december 2014 17:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
1,84? Oh, primaMet mijn 1,95 zit ik al regelmatig klem in het OV dus iets korter is wel welkom
Ik vind Stenders geweldig, maar nee.quote:Op zondag 21 december 2014 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rob Stenders is de lekkerste met de meeste uitstraling
Ja van dat mengpaneel daar word ik wel warm. Die mics daar droom ik van.quote:Op zondag 21 december 2014 17:33 schreef FritsFlits het volgende:
Het meest sexy in het Glazen Huis vind ik het mengpaneel. Met die mannen heb ik weinig
oke ik geef toe, hij is niet lekker. maar annemieke welquote:Op zondag 21 december 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind Stenders geweldig, maar nee.
Dat een baard noemenquote:
Ik hou niet zo van baarden. Maar mijn vriend met een stoppelbaardjequote:
Ohhhh lekker druipen bij een SM7bquote:Op zondag 21 december 2014 17:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja van dat mengpaneel daar word ik wel warm. Die mics daar droom ik van.
De struggles van een lokale omroep dj.
ik kan me hierin wel vinden eigenlijkquote:Op zondag 21 december 2014 17:32 schreef Guanabana het volgende:
Coen was een aantal jaar geleden wel leuk, nu heeft hij een te dikke kop in combinatie met te kort haar.
Domien is te jong, die verschijnt pas over 4 jaar op mijn radar (if ever, want hij is even oud als ik).
Gerard ziet er wel goed uit, hoewel zijn uitstraling al de helft is. Maar hij is helaas nogal klein. Verder zou ik 'm denk ik wel doen.
Dit is mijn oordeel, daar zult u het mee moeten doen.
daarom kijk ik zelden de streamquote:Op zondag 21 december 2014 17:33 schreef FritsFlits het volgende:
Het meest sexy in het Glazen Huis vind ik het mengpaneel. Met die mannen heb ik weinig
Annemieke is wat minder mijn typequote:Op zondag 21 december 2014 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oke ik geef toe, hij is niet lekker. maar annemieke wel
Het enige wat hij mee heeft is dat ie lijkt op de lelijkere broer van David Duchovny.quote:Op zondag 21 december 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind Stenders geweldig, maar nee.
Dan moet ie een PT nemen, want hij oogt niet gespierdquote:Op zondag 21 december 2014 17:36 schreef JaneDoe het volgende:
al heb ik wel t idee dat de groeispurt die coen heeft gehad voornamelijk te maken heeft met gewichten optillen
de geaardheid is hetzelfde, dus in dat geval..quote:Op zondag 21 december 2014 17:36 schreef Pandaplint het volgende:
Jaren lang gedacht dat dit Gerard Joling was
+ 1quote:Op zondag 21 december 2014 17:33 schreef FritsFlits het volgende:
Mweh, aantrekkelijk is hij niet, maar hij heeft wel swaggerquote:Op zondag 21 december 2014 17:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
gerard ekdom zou niemand toch doen? dat vind ik echt een beetje een kneus
Maak me gekquote:Op zondag 21 december 2014 17:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ohhhh lekker druipen bij een SM7b
De dames hier zijn niet veeleisend kennelijkquote:Op zondag 21 december 2014 17:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Uitstralingquote:Op zondag 21 december 2014 17:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eerder dan Domien.quote:Op zondag 21 december 2014 17:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Koud en de Simon Levelt had mijn thee nietquote:
Ik zou van de huidige 3FM dj's alleen Herman of Tomas (en evt. Paul) doenquote:Op zondag 21 december 2014 17:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
paul rabbering kan ik me nog wel voorstellenquote:Op zondag 21 december 2014 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerder dan Domien.
Maar dat winnen Paul Rabbering en Michiel Veenstra voor mij ook nog wel.
Wat voor thee?quote:Op zondag 21 december 2014 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Koud en de Simon Levelt had mijn thee niet
Ik wil die oude jingle terug ja.quote:Op zondag 21 december 2014 17:39 schreef Etcetera het volgende:
De jingle van Paul Rabbering vind ik dit jaar tegenvallen.
Die ken ik allemaal nietquote:Op zondag 21 december 2014 17:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou van de huidige 3FM dj's alleen Herman of Tomas (en evt. Paul) doen
maar hij heeft een heel bescheiden uitstralingquote:
Geile stem, leuke kop, leuk innerlijk. Ik zou 'm mijn bed niet uittrappen..quote:Op zondag 21 december 2014 17:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als ik dan moest kiezen, dan Bart Arens maar die is pleite dus dan is de koek op. Misschien Hoogie.quote:Op zondag 21 december 2014 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerder dan Domien.
Ze hebben witte kerstthee, met kokos en ananas (ik denk dat ze het in de zomer verkopen als hawaiithee ofzoquote:Op zondag 21 december 2014 17:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wat voor thee?![]()
* CrashO Vanmiddag weer een kilo thee bij de turk ingeslagen heeft
veenstra: rilquote:Op zondag 21 december 2014 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerder dan Domien.
Heb je reflecterend scherm?quote:Op zondag 21 december 2014 17:40 schreef Stickertje het volgende:
zet SR aan en zie gelijk een schele zielloze.. goed begin
Die "Wie heeft een grote bril?..." was echtquote:Op zondag 21 december 2014 17:39 schreef Etcetera het volgende:
Jaquote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die "Wie heeft een grote bril?..." was echt
Barend zou evt nog wel te doen zijn, al vind ik hem iets te glad.quote:Op zondag 21 december 2014 17:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou van de huidige 3FM dj's alleen Herman of Tomas (en evt. Paul) doen
Bart Arens ja? Dat hoor je anders ook nooit.quote:Op zondag 21 december 2014 17:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik dan moest kiezen, dan Bart Arens maar die is pleite dus dan is de koek op. Misschien Hoogie.
Iemand moet zich opofferen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Bart Arens ja? Dat hoor je anders ook nooit.
ik zie weinig goeds als ik in de spiegel kijk, maar een man is een van de weinige dingen die zie als ik in de spiegel kijkquote:
voor niks gegaan dus?quote:Op zondag 21 december 2014 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Koud en de Simon Levelt had mijn thee niet
Ja, die laatste kende ik welquote:Op zondag 21 december 2014 17:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Thomas
[ afbeelding ]
Herman
[ afbeelding ]
Paul
[ afbeelding ]
het enige wat hij ooit goed heeft gedaan is mama appelsap (al was dat na een jaar al heel saai)quote:Op zondag 21 december 2014 17:42 schreef Guanabana het volgende:
De onaantrekkelijkste (naast Giel) vind ik denk ik Timur. *rilt*
Maar dat kan ook komen doordat ik hem ook als persoon niet trek.
Ja, wel gezellig een oliebol gegeten met mijn vader.quote:
alle jingles zijn t dit jaar net nietquote:Op zondag 21 december 2014 17:39 schreef Etcetera het volgende:
Waarom verrast me dit nogquote:Op zondag 21 december 2014 17:43 schreef Stickertje het volgende:
ik ben waarschijnlijk ook eenv an de weinige die giel beelen zou doen![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we het ergens anders over hebben?
Ja, goed plan, want van mijn beeld van de dames hier blijft weinig over andersquote:Op zondag 21 december 2014 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we het ergens anders over hebben?
Nobel van je.quote:
Thomas zou ik, zo op het eerste gezicht, m'n bed niet uitschoppen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Thomas
[ afbeelding ]
Herman
[ afbeelding ]
Paul
[ afbeelding ]
Waaromquote:Op zondag 21 december 2014 17:43 schreef Stickertje het volgende:
ik ben waarschijnlijk ook eenv an de weinige die giel beelen zou doen![]()
Domien ook, maar die is door ons weggepest.quote:Op zondag 21 december 2014 17:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het enige wat hij ooit goed heeft gedaan is mama appelsap (al was dat na een jaar al heel saai)
hij zat ook op FOK! trouwens
Vrouwen horen ook niet op de radioquote:Op zondag 21 december 2014 17:45 schreef Strani het volgende:
Vrouwen hebben wel mazzel hoor. Als man hebben we een stuk minder te kiezen bij 3FM.
Annemiek lijkt me wel een lief meiske.
Stickertje houdt van zelfkastijding.quote:Op zondag 21 december 2014 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Thomas zou ik, zo op het eerste gezicht, m'n bed niet uitschoppen.
[..]
Waarom
geen ideequote:Op zondag 21 december 2014 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Thomas zou ik, zo op het eerste gezicht, m'n bed niet uitschoppen.
[..]
Waarom
ik vond m juist leukquote:Op zondag 21 december 2014 17:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond Timur ook echt een jankerd toen hij in het huis zat. Beetje ziekjes die laatste dag, had je echt geen fuck meer aan hem.
nee joh, die zou ik als een van de eerste doen denk ikquote:Op zondag 21 december 2014 17:42 schreef Guanabana het volgende:
De onaantrekkelijkste (naast Giel) vind ik denk ik Timur. *rilt*
Maar dat kan ook komen doordat ik hem ook als persoon niet trek.
whehe welke user had hijquote:Op zondag 21 december 2014 17:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Domien ook, maar die is door ons weggepest.
Je bent nog te reddenquote:Op zondag 21 december 2014 17:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geen ideebegrijp het zelf ook niet
Gatver, echt?! Waarom?quote:Op zondag 21 december 2014 17:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nee joh, die zou ik als een van de eerste doen denk ik
alleen jammer van die tanden
Ben ook wel fan van Marlous als sidekick op Veronicaquote:Op zondag 21 december 2014 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
De meeste vrouwen niet nee. Maar Annemiek doet het wel leuk.
mmm, dus toch geslaagdquote:Op zondag 21 december 2014 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, wel gezellig een oliebol gegeten met mijn vader.
Ja, zo'n stem kan best vertekenenquote:Op zondag 21 december 2014 17:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ben ook wel fan van Marlous als sidekick op Veronica(zolang het bij Radio blijft want ook dat is net een bouwvakker
)
Vertelquote:Op zondag 21 december 2014 17:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Domien ook, maar die is door ons weggepest.
Heeft Timur in het huis gezeten? Wanneer dan? Kan ik me echt niks van herinnerenquote:Op zondag 21 december 2014 17:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond Timur ook echt een jankerd toen hij in het huis zat. Beetje ziekjes die laatste dag, had je echt geen fuck meer aan hem.
quote:
Zal wel een combinatie zijn van FOK! en kutusers. En Domien is volgens mij iemand die daar niet tegen kanquote:
Oh iedereen was zichzelf.quote:
Eensquote:Op zondag 21 december 2014 17:49 schreef Guanabana het volgende:
Over iemand doen gesproken, vanavond Nick en Simon![]()
Nick![]()
Sarcasme, gespot! Lukt me nooitquote:Op zondag 21 december 2014 17:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zure mensen op FOK!? onmogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |