SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! © OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112![]()
Omdat je te goed bent voor de wereld?quote:Op zondag 21 december 2014 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
Kan iemand me vertellen wáárom ik heb aangeboden een scriptie na te lezen. Ik ben op pagina 18 en m'n ogen doen nu al pijn van alle spel- en grammaticale fouten die ik tot nu ben tegengekomen.
Post hem op FOK dan lees je het zo weg.. wedden..?quote:Op zondag 21 december 2014 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
Kan iemand me vertellen wáárom ik heb aangeboden een scriptie na te lezen. Ik ben op pagina 18 en m'n ogen doen nu al pijn van alle spel- en grammaticale fouten die ik tot nu ben tegengekomen.
Dat eerste is wel waar jaquote:Op zondag 21 december 2014 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je te goed bent voor de wereld?
En wrm heeft de persoon er geen spellingschecker overheen gegooid?
Auw om zoveel fouten te hebben.quote:Op zondag 21 december 2014 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat eerste is wel waar ja
En dat heeft ze gedaan, maar er mogen maar 10 fouten in heel het verslag zitten, maar ik zat daar na 2 pagina's al aan. En haar verslag is 100 pagina's.
100 pagina's is wel te veel van het goede.quote:Op zondag 21 december 2014 16:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Post hem op FOK dan lees je het zo weg.. wedden..?
Ja.quote:Op zondag 21 december 2014 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Auw om zoveel fouten te hebben.
Is het in het Nederlands?
Dan snap ik het stiekem wel hoe ze aan zoveel fouten komt mbv spellingschecker.quote:
nee dit is veel beter.quote:
Dat is wel echt een zeer goede plaat idd.quote:
quote:
is niet goed alleen leukquote:Op zondag 21 december 2014 16:44 schreef Uccie het volgende:
mmbop wordt ook steeds slechter, naarmate ik ouder word.
Nee volgens mij niet live, ik denk van vanmiddag.quote:Op zondag 21 december 2014 16:46 schreef alors het volgende:
Is dit live? Bij mij is het veel donkerder...
Je muzieksmaak wordt steeds beter.quote:Op zondag 21 december 2014 16:44 schreef Uccie het volgende:
mmbop wordt ook steeds slechter, naarmate ik ouder word.
Mwah dat betwijfel ik _ O-quote:
bom diaquote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn laptop in mijn tas stoppen. Dus ik zeg tot morgen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is goedemorgen(dag)quote:
adiosquote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is goedemorgen(dag)
Als je afscheid neemt zeg je of adieu of chau.
was wel oke op Lowlandsquote:
Tot morgenquote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn laptop in mijn tas stoppen. Dus ik zeg tot morgen
quote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef D. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Leuk.quote:Op zondag 21 december 2014 16:54 schreef D. het volgende:
Mijn zusje gaat dadelijk naar het xxl-diner.
Had er voor ze dit meldde niet eens van gehoord, dus de communicatie op 3FM kan beter
Op tv wel een item geweest.quote:Op zondag 21 december 2014 16:54 schreef D. het volgende:
Mijn zusje gaat dadelijk naar het xxl-diner.
Had er voor ze dit meldde niet eens van gehoord, dus de communicatie op 3FM kan beter
Die heb ik allebei niet gezien, al heb ik van Fink een beetje spijt. Maar het lijkt me nou inderdaad ook niet echt een denderende show. Maar een beetje wegdromen is altijd lekkahquote:Op zondag 21 december 2014 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was wel oke op Lowlands
al was Portishead soort van beter.
Fink was prima zomeravondmuziekquote:Op zondag 21 december 2014 16:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Die heb ik allebei niet gezien, al heb ik van Fink een beetje spijt. Maar het lijkt me nou inderdaad ook niet echt een denderende show. Maar een beetje wegdromen is altijd lekkah
quote:
foto?quote:Op zondag 21 december 2014 16:57 schreef richolio het volgende:
Paar vrienden van me gaan vandaag naar het huis, kijken of ze een beetje aandacht kunnen vragen voor de actie van een vriend.
Zijn 10 jaar lang opgespaarde haar gaat eraf. Rip. Heeft hij wel lekker geld mee opgehaald.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:01 schreef richolio het volgende:
Waarom zou je niet met een drone over een centrale mogen vliegen?
Het haar verkopen zal er niet inzitten geloof ikquote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Van wat?dit is iig de actie http://t.co/6G33rbFjo3
quote:Op zondag 21 december 2014 17:01 schreef richolio het volgende:
Dit jaquote:
Je mag alleen maar over het gras vliegen in NLquote:Op zondag 21 december 2014 17:01 schreef richolio het volgende:
XD XD XDquote:
Was ook in de aanloop hoor, niet de afgelopen dagen.quote:Op zondag 21 december 2014 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Gemist dan kennelijk
Ander dingen heb ik dan alweer te vaak gezien
Ah, ok, heb van de aanloop niet zoveel meegekregenquote:Op zondag 21 december 2014 17:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was ook in de aanloop hoor, niet de afgelopen dagen.
waar zijn die linkerhandjes!quote:Op zondag 21 december 2014 17:11 schreef MaJo het volgende:
Wat is Coen sexy als hij luchtbasgitaart en luchtdrumt![]()
En ook nog eens linkshandig
Coen en sexy in 1 zinquote:Op zondag 21 december 2014 17:11 schreef MaJo het volgende:
Wat is Coen sexy als hij luchtbasgitaart en luchtdrumt![]()
En ook nog eens linkshandig
Hehequote:Op zondag 21 december 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waar zijn die linkerhandjes!
Ja hoorquote:
Mag ik je aanrakenquote:
pfoe, das wel heftig hoorquote:
Je linkerhand dan?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |