abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 december 2014 @ 15:08:36 #76
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_147881592
Voor middenvelders die er gewoon 10 tot 15 intrappen in een seizoen is best een aardige markt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_147881598
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik ondersteun je alleen maar hoor -O-
Oh ja. Klopt, het was us against the world. ^O^
BFF met GGMM
  dinsdag 23 december 2014 @ 15:10:27 #78
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_147881652
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:08 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh ja. Klopt, het was us against the world. ^O^
Excuses dat ik jullie homo erotische gevoelens voor elkaar verstoor hoor, maar ik heb 2 kaartjes voor Justin Bieber gewonnen en vroeg me af of jullie die wilden hebben...

hihi

:{
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  Redactie Sport dinsdag 23 december 2014 @ 15:10:42 #79
274204 crew  Mexicanobakker
pi_147881662
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:06 schreef rubbereend het volgende:
zoals verwacht:

thijsslegers twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 13:53:54 RTL zal in februari de Europese duels van Ajax en Feyenoord uitzenden. PSV gaat dus naar FOX. (Bron collega @ChrisTempelman). reageer retweet
Lekker weer :r
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 december 2014 @ 15:13:01 #80
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_147881739
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ach, die 2 wedstrijdjes...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_147883153
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:50 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Fox :r
Beter dan die kneuzenkermis van RTL, nu zit je in ieder geval niet naar Sierd de Vos te luisteren.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_147883480
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:58 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Beter dan die kneuzenkermis van RTL, nu zit je in ieder geval niet naar Sierd de Vos te luisteren.
Leo Driessen?
BFF met GGMM
pi_147883668
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

Strootman was ook een absurd bedrag maar het zou me toch bevreemden als Wijnaldum voor meer dan 10 miljoen de deur uitgaat.
Atletico schijnt in de markt te zijn geweest en er werd gesproken over 12 mio plus bonussen.
pi_147883732
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Deapy was voor Tottenham al 20 vorige zomer. Al geloofde dat iemand niet. LangeL geloof ik. Nou hij komt er volgende zomer wel achter dat het 25+ wordt.
Ik was dat inderdaad. Ik heb nergens gezien dat Tottenham dat geboden heeft. Het enige wat nu is uitgekomen is Southampton.

Ik denk dat als er 20 mio was geboden dat PSV in ieder geval had toegehapt. Ik vind nog steeds dat je het je niet kan veroorloven om zo een bedrag te laten lopen.
pi_147883759
quote:

[..]

Is toch ook gewoon terecht.
  dinsdag 23 december 2014 @ 16:24:17 #86
131800 Tarado
capô de fusca
pi_147883839
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Atletico schijnt in de markt te zijn geweest en er werd gesproken over 12 mio plus bonussen.
We gaan het zien
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 december 2014 @ 17:07:40 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_147885122
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik was dat inderdaad. Ik heb nergens gezien dat Tottenham dat geboden heeft. Het enige wat nu is uitgekomen is Southampton.

Ik denk dat als er 20 mio was geboden dat PSV in ieder geval had toegehapt. Ik vind nog steeds dat je het je niet kan veroorloven om zo een bedrag te laten lopen.
20 is geboden en afgewezen. En terecht
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_147885180
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

20 is geboden en afgewezen. En terecht
Ik heb er verder geen problemen mee dat je dat vindt en ik heb ook geen problemen met je mening. Ik kan verder weinig met die boodschap.
pi_147885538
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:10 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik heb er verder geen problemen mee dat je dat vindt en ik heb ook geen problemen met je mening. Ik kan verder weinig met die boodschap.
Ik vraag me eigenlijk af waarom je denkt dat PSV zich dat niet kan veroorloven? Als ze jaar op jaar zulke bedragen blufpokerachtig afwijzen oke, maar dat is niet het geval. Niet altijd natuurlijk, maar mi is sportief belang> financieel belang
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_147885638
Volgens The Guardian mag Depay ook wel wat opbrengen trouwens :)

http://www.theguardian.co(...)ers-2014-interactive
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_147885694
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk af waarom je denkt dat PSV zich dat niet kan veroorloven? Als ze jaar op jaar zulke bedragen blufpokerachtig afwijzen oke, maar dat is niet het geval. Niet altijd natuurlijk, maar mi is sportief belang> financieel belang
Ik denk dat geen een Nederlandse club het zich kan veroorloven om zulke bedragen af te slaan. Ajax misschien, maar Marc Netto kennende had die ook geaccepteerd. Staat toch weer net wat mooier op de bankrekening.

Het is bewezen dat na een WK of EK de prijzen van spelers die op een WK of EK hebben gespeeld hoger liggen. Maar stel dat hij in zijn 2e wedstrijd van dit seizoen, zijn kruisbanden had afgescheurd. Dan is je sportief belang weg.

Het is erg makkelijk om te roepen dat je een enorm bod hebt gekregen op een speler. Daarmee stuw je de waarde van zo een speler ook omhoog en je schrikt er bepaalde clubs misschien mee af. Depay had ook duidelijk geen trek in Southampton. En volgens Thijs zelfs geen zin in de Spurs. Dat vergemakkelijkt het allemaal wel.
pi_147885769
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[ afbeelding ]

Aangezien David Luiz 50 mio waard is volgens PSG en De Rossi een salaris krijgt van 10 mio+ op jaarbasis denk ik dat Depay zo rond de 75 miljoen moet opbrengen. Ook al omdat hij een aanvaller is.
  dinsdag 23 december 2014 @ 17:32:48 #93
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147885876
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[ afbeelding ]

Ik kan die lijst niet serieus nemen als daley blind erin staat.
pi_147886089
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:27 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik denk dat geen een Nederlandse club het zich kan veroorloven om zulke bedragen af te slaan. Ajax misschien, maar Marc Netto kennende had die ook geaccepteerd. Staat toch weer net wat mooier op de bankrekening.

Het is bewezen dat na een WK of EK de prijzen van spelers die op een WK of EK hebben gespeeld hoger liggen. Maar stel dat hij in zijn 2e wedstrijd van dit seizoen, zijn kruisbanden had afgescheurd. Dan is je sportief belang weg.

Het is erg makkelijk om te roepen dat je een enorm bod hebt gekregen op een speler. Daarmee stuw je de waarde van zo een speler ook omhoog en je schrikt er bepaalde clubs misschien mee af. Depay had ook duidelijk geen trek in Southampton. En volgens Thijs zelfs geen zin in de Spurs. Dat vergemakkelijkt het allemaal wel.
Klopt. Alleen denk ik dat hier een soort ingepeperd cultuurdingetje in zit dat veranderd moet worden. De fout die volgens veel van mijn Amsterdamse vrienden Marc Netto tot in ten treuren uitvoert. Waarom zou een Nederlandse club hier ja op moeten zeggen? Zo blijven die prijzen laag en in het buitenland buitenproportioneel hoog. Zo wordt het gat ook alleen maar groter namelijk.
Bluf gewoon eens wat.
Om Depay te verkopen, omdat hij anders misschien geblesseerd raakt is natuurlijk wel érg safe. En misschien wel typisch Nederlands. Ook al is 20mio enorm veel geld voor een half seizoen en een paar goede invalbeurten op het WK. 1 goed seizoen erbij en er komen nog wat miljoenen en bonussen bovenop. Je wil niet weten wat voor verwachtingen ze in het buitenland van deze jongen hebben. Hij staat in alle lijstjes die je maar kunt bedenken.

Ik snap je wel, maar ik ben het er niet mee eens. Daarnaast ben ik, zoals je misschien wel weet, het ook niet altijd met Marcel eens, maar wat het verkoopbeleid betreft snapt hij het volledig heb ik het idee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:29 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Aangezien David Luiz 50 mio waard is volgens PSG en De Rossi een salaris krijgt van 10 mio+ op jaarbasis denk ik dat Depay zo rond de 75 miljoen moet opbrengen. Ook al omdat hij een aanvaller is.
Ik had even geen zin om hun marktwaardes op te zoeken, maar ik zat inderdaad ook aan zulke bedragen te denken ja :D ;)
pi_147886184
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Klopt. Alleen denk ik dat hier een soort ingepeperd cultuurdingetje in zit dat veranderd moet worden. De fout die volgens veel van mijn Amsterdamse vrienden Marc Netto tot in ten treuren uitvoert. Waarom zou een Nederlandse club hier ja op moeten zeggen? Zo blijven die prijzen laag en in het buitenland buitenproportioneel hoog. Zo wordt het gat ook alleen maar groter namelijk.
Bluf gewoon eens wat.
Om Depay te verkopen, omdat hij anders misschien geblesseerd raakt is natuurlijk wel érg safe. En misschien wel typisch Nederlands. Ook al is 20mio enorm veel geld voor een half seizoen en een paar goede invalbeurten op het WK. 1 goed seizoen erbij en er komen nog wat miljoenen en bonussen bovenop. Je wil niet weten wat voor verwachtingen ze in het buitenland van deze jongen hebben. Hij staat in alle lijstjes die je maar kunt bedenken.

Ik snap je wel, maar ik ben het er niet mee eens. Daarnaast ben ik, zoals je misschien wel weet, het ook niet altijd met Marcel eens, maar wat het verkoopbeleid betreft snapt hij het volledig heb ik het idee.

[..]

Ik had even geen zin om hun marktwaardes op te zoeken, maar ik zat inderdaad ook aan zulke bedragen te denken ja :D ;)
Ik heb er gewoon wat moeite mee om te geloven dat zo een bod daadwerkelijk uit is gebracht. Als dat gebeurd is, prachtig. Hopelijk krijgen we aankomende zomer wederom zo een bod.
pi_147886189
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:32 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Ik kan die lijst niet serieus nemen als daley blind erin staat.
Ik denk niet dat je verbaasd moet opkijken trouwens als Wijnaldum zelfs in de buurt van dit lijstje staat ;)
pi_147886261
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik heb er gewoon wat moeite mee om te geloven dat zo een bod daadwerkelijk uit is gebracht. Als dat gebeurd is, prachtig. Hopelijk krijgen we aankomende zomer wederom zo een bod.
Ik geloof het wel eigenlijk. Maar ik geloof ook dat hij voor 25+ weggaat van de zomer. Laten we het maar hopen inderdaad :) ;)

Al hoop ik dat ze zelfs komende zomer nog zullen blijven zodat ze ook vlieguren in de CL kunnen gaan maken. Maar dat is misschien net iets te veel wishfull thinking :(
pi_147886287
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik geloof het wel eigenlijk. Maar ik geloof ook dat hij voor 25+ weggaat van de zomer. Laten we het maar hopen inderdaad :) ;)

Al hoop ik dat ze zelfs komende zomer nog zullen blijven zodat ze ook vlieguren in de CL kunnen gaan maken. Maar dat is misschien net iets te veel wishfull thinking :(
Utopie ook om te denken dat je daar door de groepsfase heen komt. Zitten vaak 2 teams in die gewoon echt veel te sterk zijn. ;(
  dinsdag 23 december 2014 @ 17:48:18 #99
198365 Morendo
The Real Deal
pi_147886359
quote:

[..]

Wanneer PEC was doorgegaan en op dezelfde tijd als PSV had moeten spelen werden jullie vast uitgezonden. Chin up.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_147886388
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:46 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Utopie ook om te denken dat je daar door de groepsfase heen komt. Zitten vaak 2 teams in die gewoon echt veel te sterk zijn. ;(
Die ons dan onderschatten, waardoor Jetro 'kom rennen dan' Willems iedereen wegdolt, ons naar de knock-out fase knalt en vervolgens de tribunes in springt waardoor deze in zullen storten ;( * En toen werd ik wakker*

Maar goed, als dit elftal intact blijft met zo'n 2 nieuwe CV'ers zal ik nog niet te snel opgeven. Met een beetje geluk uiteraard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')