als je voor samen 40 miljoen pakt zou ik al heel blij zijn, daarvan komt ook maar weer een deel bij de club terechtquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat we Depay en Wijnaldum kwijt raken is vrijwel zeker, maar de extreem hoge bijdragen zoals 30 miljoen voor allebei betwijfel ik.
Dat zijn wel bedragen, Wijnaldum schat ik toch niet zo hoog in.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je voor samen 40 miljoen pakt zou ik al heel blij zijn, daarvan komt ook maar weer een deel bij de club terecht
40?!quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je voor samen 40 miljoen pakt zou ik al heel blij zijn, daarvan komt ook maar weer een deel bij de club terecht
PSV verkoopt ook erg goed. Ze hebben voor die Hongaar toch ook boven de 20 gekregen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn wel bedragen, Wijnaldum schat ik toch niet zo hoog in.
Strootman was ook een absurd bedrag maar het zou me toch bevreemden als Wijnaldum voor meer dan 10 miljoen de deur uitgaat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
PSV verkoopt ook erg goed. Ze hebben voor die Hongaar toch ook boven de 20 gekregen?
ik zeg toch ook heel blij, ik zeg niet dat ik dat verwacht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn wel bedragen, Wijnaldum schat ik toch niet zo hoog in.
Ik gok voor Wijnaldum minimaal 15. Heeft een goed WK gespeeld en heeft de juiste uitstraling.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Strootman was ook een absurd bedrag maar het zou me toch bevreemden als Wijnaldum voor meer dan 10 miljoen de deur uitgaat.
14quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
PSV verkoopt ook erg goed. Ze hebben voor die Hongaar toch ook boven de 20 gekregen?
zeker.quote:
Ik denk meer Mikey, hij heeft indruk gemaakt in Brazilië.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wijnaldum voor zeven miljoen is realistischer.
ach, er waren ook mensen hier die riepen dat Strootman nog geen 10 miljoen op zou brengen...... dat heb je altijdquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk meer Mikey, hij heeft indruk gemaakt in Brazilië.
Deapy was voor Tottenham al 20 vorige zomer. Al geloofde dat iemand niet. LangeL geloof ik. Nou hij komt er volgende zomer wel achter dat het 25+ wordt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zeg toch ook heel blij, ik zeg niet dat ik dat verwacht.
Ik vermoed dat Depay rond de 20 op zal brengen en Wijnaldum tussen de 10 en 15.
Ik vermoed ook dat Depay met zijn vernieuwde contract ook wel iets meer mee zal delen in de transfersomquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Deapy was voor Tottenham al 20 vorige zomer. Al geloofde dat iemand niet. LangeL geloof ik. Nou hij komt er volgende zomer wel achter dat het 25+ wordt.
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 13:53:54RTL zal in februari de Europese duels van Ajax en Feyenoord uitzenden. PSV gaat dus naar FOX. (Bron collega @ChrisTempelman). reageer retweet
Niet genoeg om al naar het buitenland te gaan, we gaan het zien maar 10 vind ik al veel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk meer Mikey, hij heeft indruk gemaakt in Brazilië.
Ik ben benieuwd, op basis van de voorgaande jaren ging ik ervan uit dat PSV verlies zou maken op Wijnaldum. Na het afgelopen seizoen ben ik behoorlijk onder de indruk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet genoeg om al naar het buitenland te gaan, we gaan het zien maar 10 vind ik al veel.
Eeumn afgelopen seizoen was Wijnaldum lang geblesseerdquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, op basis van de voorgaande jaren ging ik ervan uit dat PSV verlies zou maken op Wijnaldum. Na het afgelopen seizoen ben ik behoorlijk onder de indruk.
Ik weet het, maar voor en na zijn blessure was hij erg goed. Mijn mening he, kan ook zijn dat zijn vervangers erg slecht waren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eeumn afgelopen seizoen was Wijnaldum lang geblesseerd
Ik denk al ze hem net na het wk hadden verkocht er meer voor hadden kunnen vangen dan nu.
Foxquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:06 schreef rubbereend het volgende:
zoals verwacht:twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 13:53:54RTL zal in februari de Europese duels van Ajax en Feyenoord uitzenden. PSV gaat dus naar FOX. (Bron collega @ChrisTempelman). reageer retweet
Dit is pas zijn eerste goede seizoen. Als hij niet zo'n sterk WK had gespeeld was er hoogstwaarschijnlijk een stuk minder interesse en was het waarschijnlijk inderdaad reëel dat hij ~10mio op zou leveren. Maar nu verwacht ik 'gewoon' ongeveer het dubbele eigenlijk. Dat vertrouw ik Brands dan ook wel toe.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet het, maar voor en na zijn blessure was hij erg goed. Mijn mening he, kan ook zijn dat zijn vervangers erg slecht waren.
Dat zeg ik toch ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit is pas zijn eerste goede seizoen. Als hij niet zo'n sterk WK had gespeeld was er hoogstwaarschijnlijk een stuk minder interesse en was het waarschijnlijk inderdaad reëel dat hij ~10mio op zou leveren. Maar nu verwacht ik 'gewoon' ongeveer het dubbele eigenlijk. Dat vertrouw ik Brands dan ook wel toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |