vorig seizoen was dan ook een dieptepunt dan is elke vergelijkimg wel leukquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een leuk statistiekje vind ik altijd. Punten behaald tov dezelfde wedstrijden afgelopen seizoen.
Je zit in het verkeerde topic hoor. Je moet hier zijn hoorquote:Op zondag 28 december 2014 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vorig seizoen was dan ook een dieptepunt dan is elke vergelijkimg wel leuk
maak je weer reclame voor je topic?quote:Op zondag 28 december 2014 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic hoor. Je moet hier zijn hoor
ik teken ervoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een leuk statistiekje vind ik altijd. Punten behaald tov dezelfde wedstrijden afgelopen seizoen.
Ajax ook 4 meer zie ik..quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Heerenveen en PEC thuis winnen we nog wel, dan is het goed.quote:
Kan hij de selectie leren ploppen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Denswil na dit seizoen gratis op te pikken? Talent en potentie kan hem niet ontzegd worden.
Weer zo'n swaggerboy.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Denswil na dit seizoen gratis op te pikken? Talent en potentie kan hem niet ontzegd worden.
Hij is beter dan die 'verdedigers' die er nu staan. Zeker als Rekik volgend seizoen niet weer verhuurd wordt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Als Veltman zo door blijft schutteren laat Ajax hem niet gaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is beter dan die 'verdedigers' die er nu staan. Zeker als Rekik volgend seizoen niet weer verhuurd wordt.
Oh het was niet beledigend bedoeld, dus je hoeft niet gepikeerd te reageren. Wees eerlijk; het is gewoon zo. Het idee wordt niet voor niks geopperd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Veltman zo door blijft schutteren laat Ajax hem niet gaan.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh het was niet beledigend bedoeld, dus je hoeft niet gepikeerd te reageren. Wees eerlijk; het is gewoon zo. Het idee wordt niet voor niks geopperd.
Hij mag aan het eind van dit seizoen transfervrij weg. Waar hij heen gaat daar heeft Ajax geen invloed op.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]ik bedoel het niet gepikeerd. Ik denk niet dat Veltman eeuwige credits blijft houden, waarom zou je je directe concurrent dan versterken? Dat zou een Vermeer #2 worden.
Zijn contract loopt afquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]ik bedoel het niet gepikeerd. Ik denk niet dat Veltman eeuwige credits blijft houden, waarom zou je je directe concurrent dan versterken? Dat zou een Vermeer #2 worden.
Dat denk ik niet. Maar in potentie naar alle waarschijnlijkheid wel. Daarom ook na het lopende seizoen. Rekik laten vertrekken en hem naast Bruma posteren. Of met een beetje geluk wordt die ook getransfereerd en kunnen we een echte verdediger kopen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is beter dan die 'verdedigers' die er nu staan. Zeker als Rekik volgend seizoen niet weer verhuurd wordt.
Isimat zal ondertussen wel gewend zijn toch? Tijd voor Bruma om te banken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar in potentie naar alle waarschijnlijkheid wel. Daarom ook na het lopende seizoen. Rekik laten vertrekken en hem naast Bruma posteren. Of met een beetje geluk wordt die ook getransfereerd en kunnen we een echte verdediger kopen.
ze lichten de optie niet, die kon alleen bij een bepaald aantal wedstrijden en die gaat hij niet halen als Moisander blijft.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:28 schreef Buitendam het volgende:
Dat Ajax hem een nieuw contract aanbiedt in de winter.
Die ziet er in ieder geval een stuk indrukwekkender uit. Maar die kan er ook niet zo veel van.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Isimat zal ondertussen wel gewend zijn toch? Tijd voor Bruma om te banken.
Ik dacht dat die niet wilde blijven?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ze lichten de optie niet, die kon alleen bij een bepaald aantal wedstrijden en die gaat hij niet halen als Moisander blijft.
Hij heeft ook nog niet echt veel kunnen laten zien. Vond hem bij Jong PSV heel aardig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die ziet er in ieder geval een stuk indrukwekkender uit. Maar die kan er ook niet zo veel van.
Isimat moet je rustig brengenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Isimat zal ondertussen wel gewend zijn toch? Tijd voor Bruma om te banken.
Dat vind ik van Koch ook altijd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog niet echt veel kunnen laten zien. Vond hem bij Jong PSV heel aardig.
ajbquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Meen je dat? Ik vind die Koch wel zo ongelofelijk slecht. Iedere wedstrijd maakt ie wel een kapitale blunder, zo lijkt het. Als ik Jong PSV volg is het voor de verdediging, maar het is echt bar en boos.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vind ik van Koch ook altijd.
Ik zou het geen verkeerde transfer voor PSV vinden. Alleen heb ik geen idee of hij zelf open staat voor een binnenlandse transfer. Vermeer heeft in ieder geval dat taboe wel doorbroken. Maar als namen als Juventus genoemd worden...quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij mag aan het eind van dit seizoen transfervrij weg. Waar hij heen gaat daar heeft Ajax geen invloed op.
Nee, ik vind Koch altijd wel aardig spelen. Maar wel te min voor PSV 1.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vind die Koch wel zo ongelofelijk slecht. Iedere wedstrijd maakt ie wel een kapitale blunder, zo lijkt het. Als ik Jong PSV volg is het voor de verdediging, maar het is echt bar en boos.
Hij vertelde pas in een interview dat hij naar een mooie club wilde.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik zou het geen verkeerde transfer voor PSV vinden. Alleen heb ik geen idee of hij zelf open staat voor een binnenlandse transfer. Vermeer heeft in ieder geval dat taboe wel doorbroken. Maar als namen als Juventus genoemd worden...
Tja, Juventus daar komt hij 2 jaar op de bank en wordt hij uitgeleend aan clubs als Bari.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik zou het geen verkeerde transfer voor PSV vinden. Alleen heb ik geen idee of hij zelf open staat voor een binnenlandse transfer. Vermeer heeft in ieder geval dat taboe wel doorbroken. Maar als namen als Juventus genoemd worden...
hij is niks beter dan wat er rondlooptquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, Juventus daar komt hij 2 jaar op de bank en wordt hij uitgeleend aan clubs als Bari.
Als hij verstandig is dan...
Oh ja, ik zie je probleem
Opnieuw dus, daar was in de zomer ook sprake van dacht ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:51 schreef StijnDa het volgende:
PSV meldt zich bij Standard Luik voor Francois Marquet, controleur, 19 jaar oud. Aldus TwitterRik. Jeugd versterken met wat potentieel talent kan nooit kwaad lijkt me.
De naam is al eens eerder langs gekomen inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Opnieuw dus, daar was in de zomer ook sprake van dacht ik.
Ik ken hem niet, hopen dat hij wat potentie heeft.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:51 schreef StijnDa het volgende:
PSV meldt zich bij Standard Luik voor Francois Marquet, controleur, 19 jaar oud. Aldus TwitterRik. Jeugd versterken met wat potentieel talent kan nooit kwaad lijkt me.
Werd toen ook gekoppeld aan Ajax als ik het me goed herinner. Was ook even sprake van alleen huur voor Jong PSV. Marquet werd wel als talentvolle speler bestempeld.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Opnieuw dus, daar was in de zomer ook sprake van dacht ik.
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 31-12-2014 om 15:40:040 - Menno Koch is the only Eredivisie player in 2014 with playing minutes (2 minutes) without a touch of the ball. Mascot. #Opta2014 reageer retweet
Prima constructie. Kunnen ze hem eerst een half jaar van dichtbij aan het werk zien voordat ze hem eventueel definitief overnemen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft Marquet binnen, van Luik.
Zes maanden huur en gaat spelen bij Jong PSV, optie tot koop
Nog niet vaak aan het werk gezien, maar lijkt me toch de doodsteek voor Ritzmaier. Niet dat dat erg is, want die jongen is gewoon niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft Marquet binnen, van Luik.
Zes maanden huur en gaat spelen bij Jong PSV, optie tot koop
Het is de doodsteek voor Ritzmaier omdat er een speler voor Jong PSV is gehaald. Ik niet snap.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nog niet vaak aan het werk gezien, maar lijkt me toch de doodsteek voor Ritzmaier. Niet dat dat erg is, want die jongen is gewoon niet goed genoeg.
Deze speler wordt niet gehaald om bij Jong PSV te blijven, of denk je dat PSV tonnen uitgeeft aan spelers voor het tweede?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is de doodsteek voor Ritzmaier omdat er een speler voor Jong PSV is gehaald. Ik niet snap.
Wie zegt dat Marquet goed genoeg is? Er spelen nu ook veertien Montenegrijnen bij Jong waarvan ik alleen iets in Boljevic zie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Deze speler wordt niet gehaald om bij Jong PSV te blijven, of denk je dat PSV tonnen uitgeeft aan spelers voor het tweede?
Als deze na de huur gekocht wordt, en die intentie is er, dan is dat voor PSV 1.
Als hij niet goed genoeg is, wordt hij niet gekocht. En Marquet moest vorig jaar nog ruim een miljoen kosten. Dat soort bedragen geeft PSV echt niet uit voor spelers die geen potentie voor PSV 1 hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie zegt dat Marquet goed genoeg is? Er spelen nu ook veertien Montenegrijnen bij Jong waarvan ik alleen iets in Boljevic zie.
Wat een logica. Hoog bedrag = goede speler.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als hij niet goed genoeg is, wordt hij niet gekocht. En Marquet moest vorig jaar nog ruim een miljoen kosten. Dat soort bedragen geeft PSV echt niet uit voor spelers die geen potentie voor PSV 1 hebben.
Begrijpend lezen is niet je sterkste vak hè?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een logica. Hoog bedrag = goede speler.
Goede speler, potentie. Eén pot nat. Voor Leandro is ook ooit ruim zes miljoen betaald.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste vak hè?
Wat ik aangeef is dat hij eerst gehuurd wordt. Als PSV hem daarna wil kopen, omdat hij goed genoeg wordt bevonden na een half jaar testen, dan moet hij meerdere tonnen (en mogelijk nog steeds een miljoen) kosten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goede speler, potentie. Eén pot nat. Voor Leandro is ook ooit ruim zes miljoen betaald.
quote:PSV heeft zich in ieder geval voor de komende zes maanden versterkt met de Belg François Marquet. De negentienjarige middenvelder wordt in eerste instantie voor een half jaar gehuurd van Standard Luik en zal deel gaan uitmaken van de selectie van Jong PSV. Mocht hij bevallen, dan heeft PSV in de zomer een optie tot koop.
Mongool. In zijn trainingspak naar een contractbespreking komen. Tekent de mentaliteit van zo'n jongen.quote:
Hij wilt meteen aan de slagquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mongool. In zijn trainingspak naar een contractbespreking komen. Tekent de mentaliteit van zo'n jongen.
Jij bent geen autoriteit. Daarnaast spelen er 3 Montenegrijnen en 1 Serviër. Dat Boljevic iets meer laat zien is logisch aangezien die er het langste zit. Van Cmiljanic en Rudovic ben ik ook nog niet onder de indruk, maar van Lukovic best wel. Daaraan kun je zien dat die heel aardig kan ballen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie zegt dat Marquet goed genoeg is? Er spelen nu ook veertien Montenegrijnen bij Jong waarvan ik alleen iets in Boljevic zie.
Lukovic heeft een verkeerde mentaliteitquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent geen autoriteit. Daarnaast spelen er 3 Montenegrijnen en 1 Serviër. Dat Boljevic iets meer laat zien is logisch aangezien die er het langste zit. Van Cmiljanic en Rudovic ben ik ook nog niet onder de indruk, maar van Lukovic best wel. Daaraan kun je zien dat die heel aardig kan ballen.
Wat een mongool. Die heeft bij mij afgedaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Lukovic heeft een verkeerde mentaliteit
Die had zelfs een 6 euro Converse shirt aan toen hij het contract tekende
[ afbeelding ]
Want.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:45 schreef GGMM het volgende:
Lange_Lans en ik kunnen die gozer totaal niet serieus nemen.
Komt door alle stress die zijn baantje oplevertquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Godver wat is Brands oud en dik geworden.....,.
Feestdagen achter de rug hè.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Godver wat is Brands oud en dik geworden.....,.
Hij moest eerst PSV om kleren te kunnen kopenquote:Op zondag 4 januari 2015 02:47 schreef Doublepain het volgende:
Niet eens fatsoenlijk kleden, contractontbinding aub.. Sjezus
Als je geen principes hebt en zelf geen standaarden hebt is het ongetwijfeld geen probleem inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een onzin over de kledingzo lang spelers daar niet in #YOLOSWAG shirtje gaan zitten lijkt het mij dikke prima.
Jij gaat ook bij iedere contractondertekening strak in pak?quote:Op zondag 4 januari 2015 03:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je geen principes hebt en zelf geen standaarden hebt is het ongetwijfeld geen probleem inderdaad.
Goeie vergelijking.quote:Op zondag 4 januari 2015 04:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij gaat ook bij iedere contractondertekening strak in pak?
Iig fatsoenlijk gekleed niet of je net uit een trailerpark komt.. Wat je in je vrije tijd draagt moet iemand zelf weten maar zoiets als dit moet je gewoon fatsoenlijk kleden.quote:Op zondag 4 januari 2015 04:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt, ik heb liever dat er gepresteerd wordt op het veld. Of dat de werknemer presteert.quote:Op zondag 4 januari 2015 07:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iig fatsoenlijk gekleed niet of je net uit een trailerpark komt.. Wat je in je vrije tijd draagt moet iemand zelf weten maar zoiets als dit moet je gewoon fatsoenlijk kleden.
okquote:Op zondag 4 januari 2015 08:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt, ik heb liever dat er gepresteerd wordt op het veld. Of dat de werknemer presteert.
ik vind het persoonlijk niet zo relevant of iemand in zijn t-shirt of strak in pak een contract komt tekenen, als diegene maar presteert. Maar blijkbaar is dit op Fok iets heel raarsquote:
Wel als je bij een een nieuwe werkgever een contract gaat ondertekenen. Maar ik snap dat het bij jou op de sociale werkplaats er anders aan toe gaat.quote:Op zondag 4 januari 2015 04:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2015 11:01 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Wel als je bij een een nieuwe werkgever een contract gaat ondertekenen. Maar ik snap dat het bij jou op de sociale werkplaats er anders aan toe gaat.
Achja, in Oss wonen sowieso alleen maar halve tamme. Toch Davy?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
FiliusDeorum die roept dat iemand op de sociale werkplaats werkt.
goeie
ach dat standaard gelul als hij maar presteert. Dat doe je niet alleen op het veld maar ook erbuiten.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:31 schreef tja77 het volgende:
Mensen die zich druk maken om de outfit waarin iemand zijn contract ondertekent.
Beter zo'n outfit en iemand die zich uit de naad werkt, dan iemand die er in zijn Gucci of Armani pak zit, en zich te goed voelt om zich in te spannen.
Maar maak je vooral druk om futiliteiten...
okéquote:Op zondag 4 januari 2015 14:53 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Achja, in Oss wonen sowieso alleen maar halve tamme. Toch Davy?
Ligt eraan in welke situatie je het contract komt ondertekenen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:54 schreef Xaobotnik het volgende:
Joh, het zijn van die simpele huurcontracten en het gaat over spelen in de eerste divisie. De tijd dat het de norm was om een pak te dragen zijn we allang voorbij. Misschien bij een grote club, maar niet bij een club uit de Mickey Mouse competitie waarbij je dan ook nog eens alleen uit zal komen in de jeugd.
Je zou eerder kunnen denken dat hij iets te veel van het eea verwacht, wanneet hij wel een pak zou dragen. En daarbij doen ze het vaak bij het eerste bezoek al.
[ [url=http://img.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.psv.nl%2Fupload%2F0c7f5c06-029d-4c11-b454-9dbb093df52c_Guardado1415-4681.jpg&md5val=e5f6aba53339741ef22162b26464adaa&key=27b6b8a0558c374fa1e48b01da8538e071a94813&method=fit&size=1920x960]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen hij naar PSV kwam
[ afbeelding ]
Verlenging contract
Kortom, de norm is eerder gewoon casual. Brands heeft ook alleen in het geval van Guardado iets formeels aan en voor derest, ondanks dat het een colbert is, ook gewoon casual. Bij veel grotere clubs is het niet eens anders, als ik zo terugkijk...
Ik snap dat je bij de mcDonalds hier niet mee te maken krijgt inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jezus wat een gay topic. Hier bedoel ik natuurlijk niet mee dat alle PSV'ers homo zijn hoor.
Van deze reactie snapt helemaal niemand iets hoor.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik snap dat je bij de mcDonalds hier niet mee te maken krijgt inderdaad.
Vandaar dat je bij de mcDonalds blijft dus..quote:Op maandag 5 januari 2015 23:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Van deze reactie snapt helemaal niemand iets hoor.
Ik wil geen ruzie hoor, wist niet dat je boos werd.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vandaar dat je bij de mcDonalds blijft dus..
Het pilletje zit er net in, dus het moet nu weer goed komen als het goed is.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie hoor, wist niet dat je boos werd.
Casual is gewoon netjes iddquote:Op maandag 5 januari 2015 19:54 schreef Xaobotnik het volgende:
Joh, het zijn van die simpele huurcontracten en het gaat over spelen in de eerste divisie. De tijd dat het de norm was om een pak te dragen zijn we allang voorbij. Misschien bij een grote club, maar niet bij een club uit de Mickey Mouse competitie waarbij je dan ook nog eens alleen uit zal komen in de jeugd.
Je zou eerder kunnen denken dat hij iets te veel van het eea verwacht, wanneet hij wel een pak zou dragen. En daarbij doen ze het vaak bij het eerste bezoek al.
[ [url=http://img.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.psv.nl%2Fupload%2F0c7f5c06-029d-4c11-b454-9dbb093df52c_Guardado1415-4681.jpg&md5val=e5f6aba53339741ef22162b26464adaa&key=27b6b8a0558c374fa1e48b01da8538e071a94813&method=fit&size=1920x960]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen hij naar PSV kwam
[ afbeelding ]
Verlenging contract
Kortom, de norm is eerder gewoon casual. Brands heeft ook alleen in het geval van Guardado iets formeels aan en voor derest, ondanks dat het een colbert is, ook gewoon casual. Bij veel grotere clubs is het niet eens anders, als ik zo terugkijk...
quote:PSV wil geen enkele speler meer verkopen deze winter. "We willen graag met deze selectie de tweede seizoenshelft in", zei technisch manager Marcel Brands maandag. "En dat gaan we ook doen." Alleen verdediger Menno Koch, die in de belangstelling staat van NAC Breda, zou eventueel verhuurd mogen worden. (PSV TV)
Oeiquote:Op maandag 5 januari 2015 23:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik snap dat je bij de mcDonalds hier niet mee te maken krijgt inderdaad.
Verschil tussen de situatie die jij over jezelf inbeeld is natuurlijk dat jij jezelf moet verkopen. Een voetballer heeft dat baantje al, en komt alleen een contract ondertekenen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke situatie je het contract komt ondertekenen.
Als ik een contract onderteken, of een sollicitatiegesprek heb, kom ik ook niet in mijn kloffie aanzetten. Een nette broek met een jasje eroverheen -zoals Brands- is toch wel even het minste wat je kan doen. Je representeert op dat moment jezelf, wat toch niet onbelangrijk is. Daarnaast zegt het ook iets over je
Hendrix.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
koch verhuren zou dom zijn, wie weet valt er ineens 3 verdedigers uit en wat moet je dan?
ze zijn daar met de Elfstedentocht bezig, maar ut giet net on.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is er nog niks bekend over kaartverkoop Cambuur uit.
Klopt. Maar ook sponsors komen niet in hun trainingspak aanzetten tijdens het ondertekenen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:53 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Verschil tussen de situatie die jij over jezelf inbeeld is natuurlijk dat jij jezelf moet verkopen. Een voetballer heeft dat baantje al, en komt alleen een contract ondertekenen.
Persoonlijk heb ik dat idee ook wel hoor, om gewoon een pak aan te trekken bij officiële gelegenheden. Maar als het alleen om het zetten van een krabbeltje gaat... Het is duidelijk niet de norm iig.
Deze man weet wat leven isquote:
Ja, want de kans is héél erg groot dat er plots 3 centrale verdedigers uitvallen idd...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
koch verhuren zou dom zijn, wie weet valt er ineens 3 verdedigers uit en wat moet je dan?
Klopt. Alleen hadden ze dit van de zomer al lang gedaan moeten hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:09 schreef rubbereend het volgende:
Tja Koch heeft tot nu toe 2 schamele minuutjes gemaakt......
Ik zou hem gewoon verhuren
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, want de kans is héél erg groot dat er plots 3 centrale verdedigers uitvallen idd...
Ik krijg er een enorme paal van.quote:
Snap ik. Die vent kan helemaal niks. Aanvallend oogt het af en toe aardig, maar het loopt me dun door de broek als hij in een 1 tegen 1 situatie terechtkomt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Brands wil misschien toch een vervanger voor Brenet, omdat niet zeker is of hij voldoet.
twitter:PSV twitterde op woensdag 07-01-2015 om 20:23:34Aanvullend onderzoek bij Jeroen Zoet heeft een verstuiking van de duim aan het licht gebracht. Dat meldt de medische staf. #psv (1/2) reageer retweet
twitter:PSV twitterde op woensdag 07-01-2015 om 20:24:41(2/2) In verband hiermee zal de keeper enkele dagen rust moeten houden om vervolgens op geleide van de pijn de training te hervatten. #psv reageer retweet
fixedquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Brands wil misschien toch een vervanger voor Brenet, omdat zeker is dat die niet voldoet.
Klote voor 'm, een paar dagen rust houden op de Canarische Eilanden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:PSV twitterde op woensdag 07-01-2015 om 20:23:34Aanvullend onderzoek bij Jeroen Zoet heeft een verstuiking van de duim aan het licht gebracht. Dat meldt de medische staf. #psv (1/2) reageer retweet
twitter:PSV twitterde op woensdag 07-01-2015 om 20:24:41(2/2) In verband hiermee zal de keeper enkele dagen rust moeten houden om vervolgens op geleide van de pijn de training te hervatten. #psv reageer retweet
rust houden zal wel inhouden dat hij in het krachthonk aan de gang moet of rondjes lopenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klote voor 'm, een paar dagen rust houden op de Canarische Eilanden.
Lijkt me verdorie niet meer dan logisch. Die kerel kan beter gaan tafeltennissenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Brands wil misschien toch een vervanger voor Brenet, omdat niet zeker is of hij voldoet.
Bedankt voor je wederom nuttige bijdragequote:Op woensdag 7 januari 2015 23:56 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Net of iemand zit te wachten op een speler van psv (op nac na dan)
Nicequote:Fansite: 'Italiaans toptalent Scamacca wijst mega-aanbieding van AS Roma af en kiest definitief voor PSV'
De Italiaanse fansite Pagine Romaniste denkt zeker te weten dat het Italiaanse toptalent Gianluca Scamacca voor PSV heeft gekozen. De inmiddels 16-jarige aanvaller zou onder andere aanbiedingen van Liverpool, Southamnpton, Benfica en Ajax hebben afgewezen om definitief naar Eindhoven te komen. Ook een mega-aanbieding van AS Roma kon de spits niet meer overhalen. Bij zijn huidige club kan hij volgens de fansite een Serie A-salaris gaan verdienen als hij een driejarig contract ondertekent. PSV dient alleen een opleidingsvergoeding van 260.000 euro te betalen, zo meldt de website.
Eerst zien, dan geloven.quote:
Hmm ik kijk daar nooitquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.
Je moet voor de aardigheid eens op die Ajaxshowtime.com pagina kijken. Je lacht je de ballen uit de broek. Ze hebben het daar met name heel erg druk met PSV.
Graag gedaan, voor meer leuke feiten kan je mij altijd dmen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bedankt voor je wederom nuttige bijdrage
ben benieuwd, dit had ik niet verwachttwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 08-01-2015 om 20:08:56#psv heeft het jawoord van #Scamacca zojuist binnen. Morgen medische keuring. Tekent voor 3 jaar. Scamacca is spits en komt van #ASRoma reageer retweet
Is dat een jeugdspeler?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:12 schreef rubbereend het volgende:
ben benieuwd, dit had ik niet verwachttwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 08-01-2015 om 20:08:56#psv heeft het jawoord van #Scamacca zojuist binnen. Morgen medische keuring. Tekent voor 3 jaar. Scamacca is spits en komt van #ASRoma reageer retweet
ja die langequote:
Mooiquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja die lange
hij begint in de B1 om te wennen
Ik ook niet. Benieuwd. Eigen jeugd is altijd goed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:12 schreef rubbereend het volgende:
Geen idee waarom maar hij linkt naar het verkeerde filmpje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.psv.tv/index.p(...)ayer&ProductID=13477
Leuk filmpje van Cmiljanic. Knap dat hij al zo goed Nederlands praat.
Apart. Dat is ook een leuk filmpje trouwens. Maar die link gaat gewoon naar PSV.tv.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Geen idee waarom maar hij linkt naar het verkeerde filmpje.
Dat is best mogelijk jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:41 schreef tja77 het volgende:
Raar dat zo'n jongen voor PSV kiest.
Positief raar bedoel ik dan. Zou Strootman op hem in hebben gepraat? Iets in de zin van "iedere spits trapt er in de Nederlandse competitie minimaal 20 in, verdedigen kunnen ze daar echt niet".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |