Wie zegt dat Marquet goed genoeg is? Er spelen nu ook veertien Montenegrijnen bij Jong waarvan ik alleen iets in Boljevic zie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Deze speler wordt niet gehaald om bij Jong PSV te blijven, of denk je dat PSV tonnen uitgeeft aan spelers voor het tweede?
Als deze na de huur gekocht wordt, en die intentie is er, dan is dat voor PSV 1.
Als hij niet goed genoeg is, wordt hij niet gekocht. En Marquet moest vorig jaar nog ruim een miljoen kosten. Dat soort bedragen geeft PSV echt niet uit voor spelers die geen potentie voor PSV 1 hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie zegt dat Marquet goed genoeg is? Er spelen nu ook veertien Montenegrijnen bij Jong waarvan ik alleen iets in Boljevic zie.
Wat een logica. Hoog bedrag = goede speler.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als hij niet goed genoeg is, wordt hij niet gekocht. En Marquet moest vorig jaar nog ruim een miljoen kosten. Dat soort bedragen geeft PSV echt niet uit voor spelers die geen potentie voor PSV 1 hebben.
Begrijpend lezen is niet je sterkste vak hè?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een logica. Hoog bedrag = goede speler.
Goede speler, potentie. Eén pot nat. Voor Leandro is ook ooit ruim zes miljoen betaald.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste vak hè?
Wat ik aangeef is dat hij eerst gehuurd wordt. Als PSV hem daarna wil kopen, omdat hij goed genoeg wordt bevonden na een half jaar testen, dan moet hij meerdere tonnen (en mogelijk nog steeds een miljoen) kosten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goede speler, potentie. Eén pot nat. Voor Leandro is ook ooit ruim zes miljoen betaald.
quote:PSV heeft zich in ieder geval voor de komende zes maanden versterkt met de Belg François Marquet. De negentienjarige middenvelder wordt in eerste instantie voor een half jaar gehuurd van Standard Luik en zal deel gaan uitmaken van de selectie van Jong PSV. Mocht hij bevallen, dan heeft PSV in de zomer een optie tot koop.
Mongool. In zijn trainingspak naar een contractbespreking komen. Tekent de mentaliteit van zo'n jongen.quote:
Hij wilt meteen aan de slagquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mongool. In zijn trainingspak naar een contractbespreking komen. Tekent de mentaliteit van zo'n jongen.
Jij bent geen autoriteit. Daarnaast spelen er 3 Montenegrijnen en 1 Serviër. Dat Boljevic iets meer laat zien is logisch aangezien die er het langste zit. Van Cmiljanic en Rudovic ben ik ook nog niet onder de indruk, maar van Lukovic best wel. Daaraan kun je zien dat die heel aardig kan ballen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie zegt dat Marquet goed genoeg is? Er spelen nu ook veertien Montenegrijnen bij Jong waarvan ik alleen iets in Boljevic zie.
Lukovic heeft een verkeerde mentaliteitquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent geen autoriteit. Daarnaast spelen er 3 Montenegrijnen en 1 Serviër. Dat Boljevic iets meer laat zien is logisch aangezien die er het langste zit. Van Cmiljanic en Rudovic ben ik ook nog niet onder de indruk, maar van Lukovic best wel. Daaraan kun je zien dat die heel aardig kan ballen.
Wat een mongool. Die heeft bij mij afgedaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Lukovic heeft een verkeerde mentaliteit
Die had zelfs een 6 euro Converse shirt aan toen hij het contract tekende
[ afbeelding ]
Want.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:45 schreef GGMM het volgende:
Lange_Lans en ik kunnen die gozer totaal niet serieus nemen.
Komt door alle stress die zijn baantje oplevertquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Godver wat is Brands oud en dik geworden.....,.
Feestdagen achter de rug hè.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Godver wat is Brands oud en dik geworden.....,.
Hij moest eerst PSV om kleren te kunnen kopenquote:Op zondag 4 januari 2015 02:47 schreef Doublepain het volgende:
Niet eens fatsoenlijk kleden, contractontbinding aub.. Sjezus
Als je geen principes hebt en zelf geen standaarden hebt is het ongetwijfeld geen probleem inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een onzin over de kledingzo lang spelers daar niet in #YOLOSWAG shirtje gaan zitten lijkt het mij dikke prima.
Jij gaat ook bij iedere contractondertekening strak in pak?quote:Op zondag 4 januari 2015 03:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je geen principes hebt en zelf geen standaarden hebt is het ongetwijfeld geen probleem inderdaad.
Goeie vergelijking.quote:Op zondag 4 januari 2015 04:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij gaat ook bij iedere contractondertekening strak in pak?
Iig fatsoenlijk gekleed niet of je net uit een trailerpark komt.. Wat je in je vrije tijd draagt moet iemand zelf weten maar zoiets als dit moet je gewoon fatsoenlijk kleden.quote:Op zondag 4 januari 2015 04:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt, ik heb liever dat er gepresteerd wordt op het veld. Of dat de werknemer presteert.quote:Op zondag 4 januari 2015 07:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iig fatsoenlijk gekleed niet of je net uit een trailerpark komt.. Wat je in je vrije tijd draagt moet iemand zelf weten maar zoiets als dit moet je gewoon fatsoenlijk kleden.
okquote:Op zondag 4 januari 2015 08:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt, ik heb liever dat er gepresteerd wordt op het veld. Of dat de werknemer presteert.
ik vind het persoonlijk niet zo relevant of iemand in zijn t-shirt of strak in pak een contract komt tekenen, als diegene maar presteert. Maar blijkbaar is dit op Fok iets heel raarsquote:
Wel als je bij een een nieuwe werkgever een contract gaat ondertekenen. Maar ik snap dat het bij jou op de sociale werkplaats er anders aan toe gaat.quote:Op zondag 4 januari 2015 04:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2015 11:01 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Wel als je bij een een nieuwe werkgever een contract gaat ondertekenen. Maar ik snap dat het bij jou op de sociale werkplaats er anders aan toe gaat.
Achja, in Oss wonen sowieso alleen maar halve tamme. Toch Davy?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
FiliusDeorum die roept dat iemand op de sociale werkplaats werkt.
goeie
ach dat standaard gelul als hij maar presteert. Dat doe je niet alleen op het veld maar ook erbuiten.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:31 schreef tja77 het volgende:
Mensen die zich druk maken om de outfit waarin iemand zijn contract ondertekent.
Beter zo'n outfit en iemand die zich uit de naad werkt, dan iemand die er in zijn Gucci of Armani pak zit, en zich te goed voelt om zich in te spannen.
Maar maak je vooral druk om futiliteiten...
okéquote:Op zondag 4 januari 2015 14:53 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Achja, in Oss wonen sowieso alleen maar halve tamme. Toch Davy?
Ligt eraan in welke situatie je het contract komt ondertekenen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:54 schreef Xaobotnik het volgende:
Joh, het zijn van die simpele huurcontracten en het gaat over spelen in de eerste divisie. De tijd dat het de norm was om een pak te dragen zijn we allang voorbij. Misschien bij een grote club, maar niet bij een club uit de Mickey Mouse competitie waarbij je dan ook nog eens alleen uit zal komen in de jeugd.
Je zou eerder kunnen denken dat hij iets te veel van het eea verwacht, wanneet hij wel een pak zou dragen. En daarbij doen ze het vaak bij het eerste bezoek al.
[ [url=http://img.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.psv.nl%2Fupload%2F0c7f5c06-029d-4c11-b454-9dbb093df52c_Guardado1415-4681.jpg&md5val=e5f6aba53339741ef22162b26464adaa&key=27b6b8a0558c374fa1e48b01da8538e071a94813&method=fit&size=1920x960]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen hij naar PSV kwam
[ afbeelding ]
Verlenging contract
Kortom, de norm is eerder gewoon casual. Brands heeft ook alleen in het geval van Guardado iets formeels aan en voor derest, ondanks dat het een colbert is, ook gewoon casual. Bij veel grotere clubs is het niet eens anders, als ik zo terugkijk...
Ik snap dat je bij de mcDonalds hier niet mee te maken krijgt inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jezus wat een gay topic. Hier bedoel ik natuurlijk niet mee dat alle PSV'ers homo zijn hoor.
Van deze reactie snapt helemaal niemand iets hoor.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik snap dat je bij de mcDonalds hier niet mee te maken krijgt inderdaad.
Vandaar dat je bij de mcDonalds blijft dus..quote:Op maandag 5 januari 2015 23:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Van deze reactie snapt helemaal niemand iets hoor.
Ik wil geen ruzie hoor, wist niet dat je boos werd.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vandaar dat je bij de mcDonalds blijft dus..
Het pilletje zit er net in, dus het moet nu weer goed komen als het goed is.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie hoor, wist niet dat je boos werd.
Casual is gewoon netjes iddquote:Op maandag 5 januari 2015 19:54 schreef Xaobotnik het volgende:
Joh, het zijn van die simpele huurcontracten en het gaat over spelen in de eerste divisie. De tijd dat het de norm was om een pak te dragen zijn we allang voorbij. Misschien bij een grote club, maar niet bij een club uit de Mickey Mouse competitie waarbij je dan ook nog eens alleen uit zal komen in de jeugd.
Je zou eerder kunnen denken dat hij iets te veel van het eea verwacht, wanneet hij wel een pak zou dragen. En daarbij doen ze het vaak bij het eerste bezoek al.
[ [url=http://img.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.psv.nl%2Fupload%2F0c7f5c06-029d-4c11-b454-9dbb093df52c_Guardado1415-4681.jpg&md5val=e5f6aba53339741ef22162b26464adaa&key=27b6b8a0558c374fa1e48b01da8538e071a94813&method=fit&size=1920x960]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen hij naar PSV kwam
[ afbeelding ]
Verlenging contract
Kortom, de norm is eerder gewoon casual. Brands heeft ook alleen in het geval van Guardado iets formeels aan en voor derest, ondanks dat het een colbert is, ook gewoon casual. Bij veel grotere clubs is het niet eens anders, als ik zo terugkijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |