SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 WK Loting.
First Round DrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play
First Round
Thursday December 18
20:10 John Part (30) v Keegan Brown 2-3
21:15 Christian Perez v Cristo Reyes (P) 0-4
22:00 Jelle Klaasen (29) v Christian Kist 3-1
23:00 Michael van Gerwen (1) v Joe Cullen 3-1
00:00 Wes Newton (13) v Christian Perez/Cristo Reyes 2-3
Friday December 19
20:10 Andy Hamilton (12) v Dave Richardson 3-2
21:15 Kim Viljanen v Sascha Stein (P) 1-4
22:00 Peter Wright (5) v Gerwyn Price 3-0
23:00 Phil Taylor (2) v Jyhan Artut 3-0
00:00 Stuart Kellett (32) v Sascha Stein 1-3
Saturday December 20
Afternoon Session
13:40 Andy Smith (28) v Ronny Huybrechts 0-3
15:15 Scott Mackenzie v Daryl Gurney (P) 3-4
16:00 Justin Pipe (17) v Lawrence Ryder 2-3
17:00 Robert Thornton (9) v Andrew Gilding 3-0
18:00 Ronnie Baxter (24) v Daryl Gurney 3-1
Evening Session
20:10 Steve Beaton (21) v Kyle Anderson 0-3
21:15 Mark McGrath v Scott Kirchner (P) 0-4
22:00 Terry Jenkins (16) v John Weber 3-1
23:00 Simon Whitlock (7) v Darren Webster 1-3
00:00 Gary Anderson (4) v Scott Kirchner 3-1
Sunday December 21
Afternoon Session
13:40 Paul Nicholson (25) v Benito van de Pas 2-3
15:15 Boris Koltsov v Haruki Muramatsu (P)
16:00 Mark Webster (31) v Ron Meulenkamp
17:00 Dean Winstanley (26) v Wayne Jones
18:00 Kevin Painter (20) v Boris Koltsov/Haruki Muramatsu
Evening Session
20:10 Kim Huybrechts (18) v Michael Mansell
21:15 Jani Haavisto v John Michael (P)
22:00 Dave Chisnall (8) v Ryan De Vreede
23:00 James Wade (6) v Jamie Lewis
00:00 Ian White (15) v Jani Haavisto/John Michael
Monday December 22
20:10 Jamie Caven (19) v Jason Hogg
21:15 Nolan Arendse v Alex Hon (P)
22:00 Michael Smith (22) v Mensur Suljovic
23:00 Raymond van Barneveld (14) v Rowby-John Rodriguez
00:00 Brendan Dolan (11) v Nolan Arendse/Alex Hon
Tuesday December 23
20:10 Vincent van der Voort (23) v John Henderson
21:15 Jermaine Wattimena v Robert Marijanovic (P)
22:00 Mervyn King (10) v Max Hopp
23:00 Adrian Lewis (3) v David Pallett
00:00 Stephen Bunting (27) v Jermaine Wattimena/Robert Marijanovic
Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts
Evening Session
20:10 Chisnall/De Vreede v Nicholson/Van de Pas
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson
15:15 Cristo Reyes v Painter/Koltsov/Muramatsu
16:45 White/Haavisto/Michael v K Huybrechts/Mansell
Evening Session
20:10 Darren Webster v Winstanley/Jones
21:40 Phil Taylor v M Webster/Meulenkamp
23:15 A Lewis/Pallett v Keegan Brown
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Dolan/Arendse/Hon v M Smith/Suljovic
15:15 King/Hopp v Van der Voort/Henderson
16:45 Van Barneveld/Rodriguez v Caven/Hogg
Evening Session
20:10 Wade/J Lewis v Bunting/Wattimena/Marijanovic
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).
[ Bericht 100% gewijzigd door Insomnia_ op 21-12-2014 14:53:16 ]Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Benito met hoogste finish van 41Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ik vind dat we een lobby moeten starten om dit nummer het SR anthem te maken.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Soft tip dartsquote:Op zondag 21 december 2014 14:43 schreef Zipportal het volgende:
Tingelinge Tingelinge Tingelinge Tingelinge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap er hier gewoon de ballen van, iedereen maar gewoon in bull rammenquote:Op zondag 21 december 2014 14:43 schreef Zipportal het volgende:
Tingelinge Tingelinge Tingelinge Tingelinge![]()
Soft Tip is speciaal uitgevonden voor Amerika. Amerikanen kunnen niet sporten. Heeft die Scott Kirchner ook nog wat in zijn leven, dan zich alleen maar rondvreten en zuipen.quote:![]()
Ja, dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 21 december 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wow
Kampsjaakgod gaat Nicholson eruit kegelen.![]()
Maar even serieus. In sommige landen toch soft tips toch omdat echte pijlen niet mogen vanwege scherpe punt?quote:Op zondag 21 december 2014 14:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Soft Tip is speciaal uitgevonden voor Amerika. Amerikanen kunnen niet sporten. Heeft die Scott Kirchner ook nog wat in zijn leven, dan zich alleen maar rondvreten en zuipen.![]()
*o*Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Woonwagenkampquote:Op zondag 21 december 2014 14:48 schreef luckass het volgende:
BenitoGod. Nu lekker terug naar het kamp om kerst te vieren
.
![]()
![]()
Wow niet verwacht dit, klasse pot van die kamper.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
2x180 en niet de leg uitgooien. dan vraag je eromBeatus vir qui suffert tentationem.
vd Pasgod
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
86.28 gemiddeld. Wat een klasse.quote:Op zondag 21 december 2014 14:49 schreef Mani89 het volgende:
Wow niet verwacht dit, klasse pot van die kamper.![]()
Genieten, topwedstrijd, echt heel goed, fantastisch
Hebben die mannen een herhaling van Barney-Taylor 2007 zitten kijken ofzo?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Benito moet in het toernooi groeien.quote:Op zondag 21 december 2014 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
86.28 gemiddeld. Wat een klasse.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
woont die in een caravan?quote:Op zondag 21 december 2014 14:49 schreef Mani89 het volgende:
Wow niet verwacht dit, klasse pot van die kamper.![]()
Ha ja, Dekkertje. Je kan horen dat ie uit t noorden komtquote:
Wel tof, zijn 1e keer in de studio daar. En zijn huiswerk wel aardig gedaan.Ook in moeilijke tijden.![]()
Volgende week wordt hij gewoon geveegd door Chisgod.quote:Op zondag 21 december 2014 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Benito moet in het toernooi groeien.![]()
De wenkbrauwen van Jan zijn hopelijk uitgegroeid.quote:Op zondag 21 december 2014 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Benito moet in het toernooi groeien.![]()
Jan: in de BDO kon hij niet winnen maar bij de PDC gaat hij gelijk door.
En zo is het.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Misschien moet Mr. Coat ook overstappenquote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Mani89 het volgende:
Jan: in de BDO kon hij niet winnen maar bij de PDC gaat hij gelijk door.
En zo is het.![]()
Leg die crackpipe eens weg Insomnia.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Een legende.quote:Op zondag 21 december 2014 14:53 schreef Kingstown het volgende:
Wie is die insomnia met zijn 100k+ posts?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Goede vriend van mij.quote:Op zondag 21 december 2014 14:53 schreef Kingstown het volgende:
Wie is die insomnia met zijn 100k+ posts?![]()
De OP staat maar als ik johannes verhaal erin zet gaat ie wegAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik pleit voor twee wildcards, een voor sky en een door het publiekquote:Op zondag 21 december 2014 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk zou Nicholson ook gewoon door moeten gaan, veel leukere darter dan pakweg Stein, Ryder![]()
Nee, meer een Pools Engelse rechtse liberaal.quote:Op zondag 21 december 2014 14:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook zo'n Mark Knopfler dude?
Stuur hem dan even naar MUZ ofzo. Alvast bedankt.![]()
Jij kan de OP niet aanpassen omdat je een mongool bent.quote:Op zondag 21 december 2014 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
De OP staat maar als ik johannes verhaal erin zet gaat ie weg![]()
Die voegen we volgende topic wel toe.quote:Op zondag 21 december 2014 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
De OP staat maar als ik johannes verhaal erin zet gaat ie weg![]()
Ik had deze bug laatst ook eens dus ik steun Inso.quote:Op zondag 21 december 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kan de OP niet aanpassen omdat je een mongool bent.![]()
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Zooo ik zit er weer voor het wk.
Liep al een paar daagjes achter omdat ik naar Ajax-Vitesse ging, om vervolgens mijn ploeg anaal vernederd te zien worden. Maar we houden toch nog van ze.
Heb gisteren de middagsessie en de avondsessie niet gezien.
(de andere sessies heb ik teruggekeken)
Had echt niet verwacht dat Nicholson zou verliezen, maar het is ook leuk dat kampert van der Pas door is!
---
Nu de Rus vs de Jap!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dan raad ik POL aan.quote:Op zondag 21 december 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, meer een Pools Engelse rechtse liberaal.
Daar zit zo'n zelfingenomen narcistisch UKIP fap-clubje waar bij zich helemaal uit kan leven.![]()
Welkom!quote:Op zondag 21 december 2014 14:57 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zooo ik zit er weer voor het wk.
Liep al een paar daagjes achter omdat ik naar Ajax-Vitesse ging, om vervolgens mijn ploeg anaal vernederd te zien worden. Maar we houden toch nog van ze.
Heb gisteren de middagsessie en de avondsessie niet gezien.
(de andere sessies heb ik teruggekeken)
Had echt niet verwacht dat Nicholson zou verliezen, maar het is ook leuk dat kampert van der Pas door is!
---
Nu de Rus vs de Jap!!![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb geen enkel probleem met vrouwen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:58 schreef Thezeurminator het volgende:
Die jap lijkt net een vrouw. Ik ben voor de Rus!![]()
Volgens mij is Inso binnen POL al zeer geliefd.quote:Op zondag 21 december 2014 14:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan raad ik POL aan.
Daar zit zo'n zelfingenomen narcistisch UKIP fap-clubje waar bij zich helemaal uit kan leven.![]()
Chinees of aziaat is volgens hen dus krek hetzelfde.quote:Op zondag 21 december 2014 15:00 schreef Thezeurminator het volgende:
Noem eens een paar Chinese spelers noemt die een filipijn en een jap
Hoop dat wie dit ook wint, Painter uit het toernooi knikkert![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 15:00 schreef Thezeurminator het volgende:
Noem eens een paar Chinese spelers noemt die een filipijn en een jap![]()
![]()
Painter eruit? Doe eens normaal man.quote:Op zondag 21 december 2014 15:01 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Chinees of aziaat is volgens hen dus krek hetzelfde.
Hoop dat wie dit ook wint, Painter uit het toernooi knikkertReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vind Painter ook een lul maar het is wel een karakter heb hem liever er nog even in.Leuk voor het toernooi.quote:Op zondag 21 december 2014 15:01 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hoop dat wie dit ook wint, Painter uit het toernooi knikkert![]()
Iedereen wil die chick van hem zien.quote:Op zondag 21 december 2014 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Painter eruit? Doe eens normaal man.![]()
Gaat niet gebeuren, maar zou mooi zijn toch.quote:Op zondag 21 december 2014 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Painter eruit? Doe eens normaal man.
Vind er geen zak aan die man.
Hoezo heeft Gurney verloren trouwens?!![]()
En Painter zelf ook, heerlijke teringleijer is het.quote:Op zondag 21 december 2014 15:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Iedereen wil die chick van hem zien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 15:01 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hoop dat wie dit ook wint, Painter uit het toernooi knikkert
Ik moet er niet aan denken om naar Koltsov/Muramatsu - Reyes te kijken over 7 sets.![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 15:04 schreef Kopiko het volgende:
De ladyboy verzuimt om om 2-0 te komen.![]()
![]()
Die heeft toch verloren van Baxter?quote:Op zondag 21 december 2014 15:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
Maareh.. hoe komt het dat Gurney nergens te bekennen is?![]()
Was het wat?quote:Op zondag 21 december 2014 15:06 schreef ManScat het volgende:
[..]
Die heeft toch verloren van Baxter?
Dacht dat Gurney dat varkentje toch wel redelijk makkelijk ging wassen.![]()
lolquote:Op zondag 21 december 2014 15:07 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik heb RTL getwitterd dat de bijnaam ijverige strijder betekent in het Japans hopelijk zegt ad het.Beatus vir qui suffert tentationem.
Niveau was wel redelijk, maar volgens mij was Baxter beter op de dubbels.quote:Op zondag 21 december 2014 15:07 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Was het wat?
Dacht dat Gurney dat varkentje toch wel redelijk makkelijk ging wassen.
Het was in ieder geval geen spectaculaire partij.![]()
Helaas, Japan delft het onderspit. Net als 70 jaar geleden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tijd voor weer een aidswedstrijd met aidsniveau.
Mark Webster tegen Ron Meulenkamp. Wie mag er volgende week het gevoel van kansloosheid ervaren tegen Taylor?![]()
Ik zou als ik hun was gewoon thuis blijvenquote:Op zondag 21 december 2014 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark Webster tegen Ron Meulenkamp. Wie mag er volgende week het gevoel van kansloosheid ervaren tegen Taylor?![]()
Gelukkig heeft Ron bij de BDO al laten zien een geweldige speler te zijn. Dit wordt smullen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark Webster tegen Ron Meulenkamp. Wie mag er volgende week het gevoel van kansloosheid ervaren tegen Taylor?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Met zijn blije kuthoofd.quote:Op zondag 21 december 2014 15:21 schreef Kopiko het volgende:
Mooi, de expressie van Maijer bij wéér een interessante vraag.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik geniet altijd van voorrondes, voor het niveau hoef je het niet te kijken.
Maar ik vind het altijd een beetje aapjes kijken. Een Rus tegen een Jap, mooi toch.![]()
Wacht nog steeds op een afrikaan of aziaat die doorbreekt bij het grote publiek!![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Waarom laten ze de opkomst van Darren Webster zien als het over Mark Webster gaat?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Peterson!quote:Op zondag 21 december 2014 15:23 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wacht nog steeds op een afrikaan of aziaat die doorbreekt bij het grote publiek!![]()
Gratis worst voor Ron.quote:Op zondag 21 december 2014 15:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft ie nou een Keurslager logo op z'n shirt?![]()
Jaquote:Op zondag 21 december 2014 15:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft ie nou een Keurslager logo op z'n shirt?
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Dan mag ie wel eens een beetje doorwerken.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Valt toch ook wel mee?quote:Op zondag 21 december 2014 15:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat is die Webster veranderd zeg![]()
Ik vind hier niks aan, gelukkig speelt Ajax een fantastische wedstrijd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Barney wil toch zijn eigen dartsteam. De naam heb ik al voor hem. #TeamViesDik. Je wordt alleen toegelaten als je meer dan 100 kilo weegt.![]()
Smith is nog dikker.quote:Op zondag 21 december 2014 15:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
v. Gerwen is helemaal een Snorlex![]()
Zal wel 0-1 worden in minuut 88.quote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind hier niks aan, gelukkig speelt Ajax een fantastische wedstrijd.![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Barney wil toch zijn eigen dartsteam. De naam heb ik al voor hem. #TeamViesDik. Je wordt alleen toegelaten als je vetschort meer dan 100 kilo weegt.![]()
Net zo goed als tegen Vitesse zekerquote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind hier niks aan, gelukkig speelt Ajax een fantastische wedstrijd.
Maar goed, back to Darts.Kloptquote:
Ook in moeilijke tijden.![]()
Eigenlijk zouden we de PDC kampioenen niet moeten erkennen. Het is een veredeld toernooi. Het is geen écht WK, dat is het BDO WK.quote:Op zondag 21 december 2014 15:30 schreef icloud het volgende:
we aub afspreken dat we de wereldkampioenen van de bdo ni
Wel is BDO een faalbond, dus de 'kampioenen' van de PDC zijn de 'echte kampioenen'.
PDC moet gewoon de BDO overnemen klaar.![]()
Wedstrijd is nog niet afgelopen beste jongenquote:Op zondag 21 december 2014 15:33 schreef icloud het volgende:
Stelletje mongolen zijn het, niet van excelsior kunnen winnen![]()
![]()
Wie heeft dat bepaald? Is de bdo/wdr ergens erkend als De dartbond van de wereld? Is er ergens vastgelegd dat zij exclusief het officiele wk organiseren? Zijn ze erkend dooor het ioc?quote:Op zondag 21 december 2014 15:33 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we de PDC kampioenen niet moeten erkennen. Het is een veredeld toernooi. Het is geen écht WK, dat is het BDO WK.
Wel is BDO een faalbond, dus de 'kampioenen' van de PDC zijn de 'echte kampioenen'.
PDC moet gewoon de BDO overnemen klaar.![]()
BDO heeft erkenning ja. Iig een stuk meer dan de PDC.quote:Op zondag 21 december 2014 15:35 schreef icloud het volgende:
[..]
Wie heeft dat bepaald? Is de bdo/wdr ergens erkend als De dartbond van de wereld? Is er ergens vastgelegd dat zij exclusief het officiele wk organiseren? Zijn ze erkend dooor het ioc?![]()
BDO is een nationale bond, die kunnen sowieso toch geen "echt" WK organiseren?quote:Op zondag 21 december 2014 15:35 schreef icloud het volgende:
[..]
Wie heeft dat bepaald? Is de bdo/wdr ergens erkend als De dartbond van de wereld? Is er ergens vastgelegd dat zij exclusief het officiele wk organiseren? Zijn ze erkend dooor het ioc?![]()
Geen officiele erkenning, elke mongool mag het wk darten organiseren in tegenstelling tot in de voetbal wereld.quote:Op zondag 21 december 2014 15:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
BDO heeft erkenning ja. Iig een stuk meer dan de PDC.
Als jij in hippelkutteveen een wk darten wilt organiseren dan houd niemand je tegen.![]()
PDC heeft by far de betere spelers dus iedereen erkent de PDC als leidendquote:Op zondag 21 december 2014 15:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
BDO heeft erkenning ja. Iig een stuk meer dan de PDC.![]()
@Ad1807quote:Op zondag 21 december 2014 15:37 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ad is zo'n hippe vent die denkt tof te zijn met sosjal media
meestal serieus | Disco en Dance Classics jaren 70 en 80 | PSV | gooi oude tweets altijd weg | vandaar weinig tweets |Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
WDF dan, deze is wel verbonden aan de BDO, maar niet aan de PDC.quote:Op zondag 21 december 2014 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
BDO is een nationale bond, die kunnen sowieso toch geen "echt" WK organiseren?![]()
De enige manier om echt erkend te worden als wereldbond, is door je aan te sluiten bij het ioc.quote:Op zondag 21 december 2014 15:38 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
PDC heeft by far de betere spelers dus iedereen erkent de PDC als leidend![]()
Zijn website is echt genot.quote:Op zondag 21 december 2014 15:39 schreef Szura het volgende:
[..]
@Ad1807
meestal serieus | Disco en Dance Classics jaren 70 en 80 | PSV | gooi oude tweets altijd weg | vandaar weinig tweets |
advangameren.nl![]()
De fok dartbond oprichtingen en het WK organiseren en dan ziek rijk worden. Dat is fantastisch!quote:Op zondag 21 december 2014 15:37 schreef icloud het volgende:
[..]
Geen officiele erkenning, elke mongool mag het wk darten organiseren in tegenstelling tot in de voetbal wereld.
Als jij in hippelkutteveen een wk darten wilt organiseren dan houd niemand je tegen.![]()
Wdf uiteraard wel, maar ook zij hebben nergens het alleen recht op, noch zijn hun wk winnaars erkend als De wk winnaars, in officiele zin.quote:Op zondag 21 december 2014 15:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
WDF dan, deze is wel verbonden aan de BDO, maar niet aan de PDC.![]()
PDC is een schismatische bond en daardoor in mijn optiek minder legitiem. Het niveau is wel veel hoger. De BDO kampioenen zijn legitiemer in mijn mening ook al gooien ze als een natte dweil.
Ik kijk het BDO kampioenschap overigens niet, kijk alleen maar PDC :p![]()
180quote:Op zondag 21 december 2014 15:41 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat "erop klappen" betekent met darten.![]()
De dartswereld heeft geen legitieme bondquote:Op zondag 21 december 2014 15:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
PDC is een schismatische bond en daardoor in mijn optiek minder legitiem. Het niveau is wel veel hoger. De BDO kampioenen zijn legitiemer in mijn mening ook al gooien ze als een natte dweil.
Ik kijk het BDO kampioenschap overigens niet, kijk alleen maar PDC :p![]()
Was toen alleen de BDO er was, de BDO legitiem volgens jou?quote:Op zondag 21 december 2014 15:42 schreef icloud het volgende:
[..]
De dartswereld heeft geen legitieme bond
Als je antwoord ja is, dan is de BDO nog steeds legitiem.
Als je antwoord nee is, dan zijn beide bonden vandaag de dag allebei niet legitiem.![]()
Als een bond er op een gegeven moment meer voor de bobo's zit dan voor de spelers, dan heeft deze weinig legitimiteit in mijn ogen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik kijk het BDO kampioenschap overigens niet, kijk alleen maar PDC :p
Als er morgen vanuit de sport een alternatief zou komen voor de FIFA, dan zou ik dat alleen maar toejuichen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zover ik weet heeft de bdo in de tijd dat de pdc werd opgericht pogingen gedaan om de wdf te laten erkennen als de enige werelddartbond, bij diverse internationale instellingen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Was toen alleen de BDO er was, de BDO legitiem volgens jou?
Als je antwoord ja is, dan is de BDO nog steeds legitiem.
Als je antwoord nee is, dan zijn beide bonden vandaag de dag allebei niet legitiem.
Dit is misgelopen omdat zij de dart sport niet als sport erkende, dus het antwoord is nee.![]()
Meulenkamp moet zien dat ie de partij uitgooit, dat doet ie, daarmee blijft hij in de wedstrijd.
Aldus Ad
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Probleem daarbij is dat de fifa en uefa erkend zijn, door diverse internationale instellingen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als een bond er op een gegeven moment meer voor de bobo's zit dan voor de spelers, dan heeft deze weinig legitimiteit in mijn ogen.
Als er morgen vanuit de sport een alternatief zou komen voor de FIFA, dan zou ik dat alleen maar toejuichen.![]()
Ik hoop dat de PDC over een jaar of 10 de BDO opkoopt zodat je niet meer dit gezever over BDO & PDC kampioenen hebt. Vind het ook onzin dat er meerde boksbonden en schaakbonden zijn met allen hun eigen wereldkampioenschappen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als een bond er op een gegeven moment meer voor de bobo's zit dan voor de spelers, dan heeft deze weinig legitimiteit in mijn ogen.
Als er morgen vanuit de sport een alternatief zou komen voor de FIFA, dan zou ik dat alleen maar toejuichen.![]()
FIFA moet veranderd worden, maar er zou geen alternatief moeten komen.
Denk dat een dergelijk conflict flinke schade aan het voetbal zal toebrengen.
Wat zal resulteren dat in sommige landen cricket, basketbal of honkbal prominenter zal worden.
Zou China nog hun WK aspiraties (ze gaan voetbal verplichten op school & veel voetbalvelden aanleggen) najagen als er 2 verdeelde bonden zijn en de voetbalwereld in conflict is?![]()
Pdc heeft meerdere keren een bod gedaan.quote:Op zondag 21 december 2014 15:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik hoop dat de PDC over een jaar of 10 de BDO opkoopt zodat je niet meer dit gezever over BDO & PDC kampioenen hebt. Vind het ook onzin dat er meerde boksbonden en schaakbonden zijn met allen hun eigen wereldkampioenschappen.![]()
FIFA moet veranderd worden, maar er zou geen alternatief moeten komen.
Denk dat een dergelijk conflict flinke schade aan het voetbal zal toebrengen.
Wat zal resulteren dat in sommige landen cricket, basketbal of honkbal prominenter zal worden.
Zou China nog hun WK aspiraties (ze gaan voetbal verplichten op school & veel voetbalvelden aanleggen) najagen als er 2 verdeelde bonden zijn en de voetbalwereld in conflict is?![]()
Meulenkamp doet mij denken aan die dikke jongen in de klas die je altijd jaloers aan keek als hij weer eens een dikke snicker mee kreeg vanuit huis. Nu snap ik waarom ik van mijn moeder geen snicker mee kreeg.![]()
Er is geen instantie die het oprichten van een alternatief voor de FIFA kan verhinderen voor zover ik weet.quote:Op zondag 21 december 2014 15:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Probleem daarbij is dat de fifa en uefa erkend zijn, door diverse internationale instellingen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klopt. Ik zeg daarom ook 10 jaarquote:Op zondag 21 december 2014 15:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Pdc heeft meerdere keren een bod gedaan.![]()
![]()
Zou de BDO zich niet gewoon moeten richten op het lagere niveau, als breedtesport zeg maar. PDC dan op het topniveau en één niveau lager?![]()
Je zal simpelweg nooit erkend worden, en het wk en ek zijn exclusief vastgelegd.quote:Op zondag 21 december 2014 15:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er is geen instantie die het oprichten van een alternatief voor de FIFA kan verhinderen voor zover ik weet.![]()
Erkend door wie of wat?quote:Op zondag 21 december 2014 15:56 schreef icloud het volgende:
[..]
Je zal simpelweg nooit erkend worden, en het wk en ek zijn exclusief vastgelegd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Diverse internationale instellingen, waarvan de afdeling sport van de vn(zal vast een andere naam hebben) en het ioc het meest belangenrijk zijnquote:![]()
Tja en dan? Dan mag je als speler van een club die bij de andere bond speelt niet meedoen met de OS? Stuurt de VN een vredesmacht om bij wedstrijden van die andere bond de strijdende teams uit elkaar houdt?quote:Op zondag 21 december 2014 15:58 schreef icloud het volgende:
[..]
Diverse internationale instellingen, waarvan de afdeling sport van de vn(zal vast een andere naam hebben) en het ioc het meest belangenrijk zijnVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee dat niet, maar dan blijf je voor altijd de bond in het donkere steegje zeg maar.quote:Op zondag 21 december 2014 16:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja en dan? Dan mag je als speler van een club die bij de andere bond speelt niet meedoen met de OS? Stuurt de VN een vredesmacht om bij wedstrijden van die andere bond de strijdende teams uit elkaar houdt?![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 16:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja en dan? Dan mag je als speler van een club die bij de andere bond speelt niet meedoen met de OS? Stuurt de VN een vredesmacht om bij wedstrijden van die andere bond de strijdende teams uit elkaar houdt?Zie de waarschuwingen die de ISU gegeven heeft voor schaatsers die aan die wedstrijden in Korea mee willen doen.
![]()
Nou ja, uiteindelijk bepaalt het geld, dat zie je in het darten ook. Op het moment dat de juiste spelers, clubs overstappen, dan volgen sponsoren en media vanzelf.quote:Op zondag 21 december 2014 16:02 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar dan blijf je voor altijd de bond in het donkere steegje zeg maar.
Natuurlijk is dat in het voetbal veel lastiger omdat er vele organisaties op meerdere niveaus zijn, maar in theorie is er weinig dat een afsplitsing in de weg staat.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Pdc is ook nog steeds de bond in een donker steegje.quote:Op zondag 21 december 2014 16:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, uiteindelijk bepaalt het geld, dat zie je in het darten ook. Op het moment dat de juiste spelers, clubs overstappen, dan volgen sponsoren en media vanzelf.
Natuurlijk is dat in het voetbal veel lastiger omdat er vele organisaties op meerdere niveaus zijn, maar in theorie is er weinig dat een afsplitsing in de weg staat.
Hoeveel zenders zenden de toernooien uit?![]()
heywoodu
![]()
Een streepje overdwars.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dat kunnen ze niet.quote:Op zondag 21 december 2014 16:12 schreef Szura het volgende:
Kunnen nog een dubbel gooien deze knakkerssig verwijderd door FA![]()
Ja dat bedoel ikquote:
Webster kan beter terug naar de BDOLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
heywoodu
![]()
3 uur lang vragen welke speler we het meest missen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
WAAROM AD?
Een warme, heldere en breed inzetbare stem.
Uitstekend regiseerbaar.
Flexibel, betrouwbaar en snel.
Heel goed met taal.
Maakt zich snel teksten ‘eigen'.
Leeft zich uitstekend in, in de opdracht.![]()
quote:Referenties
"Tja wat moet je zeggen over een van je beste vrienden. Dat ie altijd voor je klaar staat? Dat ie veelzijdig en ouderwets betrouwbaar is? Dat ie zo'n leuke vrouw heeft? Dat z'n stem warm en enthousiast klinkt? Allemaal waar! Ik zou zeggen probeer 't maar uit, dan weet je wat ik bedoel."
Ferry Maat (oa Soulshow, TROS, Veronica, Radio 10)
"Ad is een uitstekende voice-over. Hij heeft een heldere, betrouwbare en warme stem en laat zich uitstekend regisseren.
Hij is goed met ‚taal’ en maakt zich teksten snel eigen. En Ad is vooral een heel aardig mens om mee samen te werken."
Jan de Hoop (RTL nieuws)
"Altijd een groot feest om met Ad te werken, flexibel, profi en een prachtig warm stemgeluid"
Joost van Ginkel (Regisseur)
"Naast dat Ad een warme stem heeft, is het ook gewoon een leuk mens om mee te werken!”
Silvan Stoet (Radio Veronica)
"Ad neemt zijn vak heel serieus en inversteert veel tijd om zich steeds verder te ontwikkelen. Ad laat zich makkelijk sturen en is een prettig persoon om mee samen te werken."
Frank Verzantvoort (RTL productions)![]()
8 uit 37quote:Op zondag 21 december 2014 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
Webster gooit ongeveer 5% op z'n dubbels?
21.62%
Forum Opties Forumhop: Hop naar: