SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Dan raad ik POL aan.quote:Op zondag 21 december 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, meer een Pools Engelse rechtse liberaal.
Welkom!quote:Op zondag 21 december 2014 14:57 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zooo ik zit er weer voor het wk.
Liep al een paar daagjes achter omdat ik naar Ajax-Vitesse ging, om vervolgens mijn ploeg anaal vernederd te zien worden. Maar we houden toch nog van ze.
Heb gisteren de middagsessie en de avondsessie niet gezien.
(de andere sessies heb ik teruggekeken)
Had echt niet verwacht dat Nicholson zou verliezen, maar het is ook leuk dat kampert van der Pas door is!
---
Nu de Rus vs de Jap!!![]()
![]()
Ik heb geen enkel probleem met vrouwen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:58 schreef Thezeurminator het volgende:
Die jap lijkt net een vrouw. Ik ben voor de Rus!
Volgens mij is Inso binnen POL al zeer geliefd.quote:Op zondag 21 december 2014 14:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan raad ik POL aan.
Daar zit zo'n zelfingenomen narcistisch UKIP fap-clubje waar bij zich helemaal uit kan leven.
Chinees of aziaat is volgens hen dus krek hetzelfde.quote:Op zondag 21 december 2014 15:00 schreef Thezeurminator het volgende:
Noem eens een paar Chinese spelers noemt die een filipijn en een jap
quote:Op zondag 21 december 2014 15:00 schreef Thezeurminator het volgende:
Noem eens een paar Chinese spelers noemt die een filipijn en een jap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |