Zal wel 0-1 worden in minuut 88.quote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind hier niks aan, gelukkig speelt Ajax een fantastische wedstrijd.
quote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Barney wil toch zijn eigen dartsteam. De naam heb ik al voor hem. #TeamViesDik. Je wordt alleen toegelaten als je vetschort meer dan 100 kilo weegt.
Net zo goed als tegen Vitesse zekerquote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind hier niks aan, gelukkig speelt Ajax een fantastische wedstrijd.
Kloptquote:
Eigenlijk zouden we de PDC kampioenen niet moeten erkennen. Het is een veredeld toernooi. Het is geen écht WK, dat is het BDO WK.quote:Op zondag 21 december 2014 15:30 schreef icloud het volgende:
we aub afspreken dat we de wereldkampioenen van de bdo ni
Wedstrijd is nog niet afgelopen beste jongenquote:Op zondag 21 december 2014 15:33 schreef icloud het volgende:
Stelletje mongolen zijn het, niet van excelsior kunnen winnen![]()
Wie heeft dat bepaald? Is de bdo/wdr ergens erkend als De dartbond van de wereld? Is er ergens vastgelegd dat zij exclusief het officiele wk organiseren? Zijn ze erkend dooor het ioc?quote:Op zondag 21 december 2014 15:33 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we de PDC kampioenen niet moeten erkennen. Het is een veredeld toernooi. Het is geen écht WK, dat is het BDO WK.
Wel is BDO een faalbond, dus de 'kampioenen' van de PDC zijn de 'echte kampioenen'.
PDC moet gewoon de BDO overnemen klaar.
BDO heeft erkenning ja. Iig een stuk meer dan de PDC.quote:Op zondag 21 december 2014 15:35 schreef icloud het volgende:
[..]
Wie heeft dat bepaald? Is de bdo/wdr ergens erkend als De dartbond van de wereld? Is er ergens vastgelegd dat zij exclusief het officiele wk organiseren? Zijn ze erkend dooor het ioc?
BDO is een nationale bond, die kunnen sowieso toch geen "echt" WK organiseren?quote:Op zondag 21 december 2014 15:35 schreef icloud het volgende:
[..]
Wie heeft dat bepaald? Is de bdo/wdr ergens erkend als De dartbond van de wereld? Is er ergens vastgelegd dat zij exclusief het officiele wk organiseren? Zijn ze erkend dooor het ioc?
Geen officiele erkenning, elke mongool mag het wk darten organiseren in tegenstelling tot in de voetbal wereld.quote:Op zondag 21 december 2014 15:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
BDO heeft erkenning ja. Iig een stuk meer dan de PDC.
PDC heeft by far de betere spelers dus iedereen erkent de PDC als leidendquote:Op zondag 21 december 2014 15:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
BDO heeft erkenning ja. Iig een stuk meer dan de PDC.
@Ad1807quote:Op zondag 21 december 2014 15:37 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ad is zo'n hippe vent die denkt tof te zijn met sosjal media
WDF dan, deze is wel verbonden aan de BDO, maar niet aan de PDC.quote:Op zondag 21 december 2014 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
BDO is een nationale bond, die kunnen sowieso toch geen "echt" WK organiseren?
De enige manier om echt erkend te worden als wereldbond, is door je aan te sluiten bij het ioc.quote:Op zondag 21 december 2014 15:38 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
PDC heeft by far de betere spelers dus iedereen erkent de PDC als leidend
Zijn website is echt genot.quote:Op zondag 21 december 2014 15:39 schreef Szura het volgende:
[..]
@Ad1807
meestal serieus | Disco en Dance Classics jaren 70 en 80 | PSV | gooi oude tweets altijd weg | vandaar weinig tweets |
De fok dartbond oprichtingen en het WK organiseren en dan ziek rijk worden. Dat is fantastisch!quote:Op zondag 21 december 2014 15:37 schreef icloud het volgende:
[..]
Geen officiele erkenning, elke mongool mag het wk darten organiseren in tegenstelling tot in de voetbal wereld.
Als jij in hippelkutteveen een wk darten wilt organiseren dan houd niemand je tegen.
Wdf uiteraard wel, maar ook zij hebben nergens het alleen recht op, noch zijn hun wk winnaars erkend als De wk winnaars, in officiele zin.quote:Op zondag 21 december 2014 15:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
WDF dan, deze is wel verbonden aan de BDO, maar niet aan de PDC.
180quote:Op zondag 21 december 2014 15:41 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat "erop klappen" betekent met darten.
De dartswereld heeft geen legitieme bondquote:Op zondag 21 december 2014 15:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
PDC is een schismatische bond en daardoor in mijn optiek minder legitiem. Het niveau is wel veel hoger. De BDO kampioenen zijn legitiemer in mijn mening ook al gooien ze als een natte dweil.
Ik kijk het BDO kampioenschap overigens niet, kijk alleen maar PDC :p
Was toen alleen de BDO er was, de BDO legitiem volgens jou?quote:Op zondag 21 december 2014 15:42 schreef icloud het volgende:
[..]
De dartswereld heeft geen legitieme bond
Als een bond er op een gegeven moment meer voor de bobo's zit dan voor de spelers, dan heeft deze weinig legitimiteit in mijn ogen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
PDC is een schismatische bond en daardoor in mijn optiek minder legitiem. Het niveau is wel veel hoger. De BDO kampioenen zijn legitiemer in mijn mening ook al gooien ze als een natte dweil.
Ik kijk het BDO kampioenschap overigens niet, kijk alleen maar PDC :p
Zover ik weet heeft de bdo in de tijd dat de pdc werd opgericht pogingen gedaan om de wdf te laten erkennen als de enige werelddartbond, bij diverse internationale instellingen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Was toen alleen de BDO er was, de BDO legitiem volgens jou?
Als je antwoord ja is, dan is de BDO nog steeds legitiem.
Als je antwoord nee is, dan zijn beide bonden vandaag de dag allebei niet legitiem.
Probleem daarbij is dat de fifa en uefa erkend zijn, door diverse internationale instellingen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als een bond er op een gegeven moment meer voor de bobo's zit dan voor de spelers, dan heeft deze weinig legitimiteit in mijn ogen.
Als er morgen vanuit de sport een alternatief zou komen voor de FIFA, dan zou ik dat alleen maar toejuichen.
Ik hoop dat de PDC over een jaar of 10 de BDO opkoopt zodat je niet meer dit gezever over BDO & PDC kampioenen hebt. Vind het ook onzin dat er meerde boksbonden en schaakbonden zijn met allen hun eigen wereldkampioenschappen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als een bond er op een gegeven moment meer voor de bobo's zit dan voor de spelers, dan heeft deze weinig legitimiteit in mijn ogen.
Als er morgen vanuit de sport een alternatief zou komen voor de FIFA, dan zou ik dat alleen maar toejuichen.
Pdc heeft meerdere keren een bod gedaan.quote:Op zondag 21 december 2014 15:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik hoop dat de PDC over een jaar of 10 de BDO opkoopt zodat je niet meer dit gezever over BDO & PDC kampioenen hebt. Vind het ook onzin dat er meerde boksbonden en schaakbonden zijn met allen hun eigen wereldkampioenschappen.![]()
FIFA moet veranderd worden, maar er zou geen alternatief moeten komen.
Denk dat een dergelijk conflict flinke schade aan het voetbal zal toebrengen.
Wat zal resulteren dat in sommige landen cricket, basketbal of honkbal prominenter zal worden.
Zou China nog hun WK aspiraties (ze gaan voetbal verplichten op school & veel voetbalvelden aanleggen) najagen als er 2 verdeelde bonden zijn en de voetbalwereld in conflict is?
Er is geen instantie die het oprichten van een alternatief voor de FIFA kan verhinderen voor zover ik weet.quote:Op zondag 21 december 2014 15:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Probleem daarbij is dat de fifa en uefa erkend zijn, door diverse internationale instellingen.
Klopt. Ik zeg daarom ook 10 jaarquote:Op zondag 21 december 2014 15:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Pdc heeft meerdere keren een bod gedaan.
Je zal simpelweg nooit erkend worden, en het wk en ek zijn exclusief vastgelegd.quote:Op zondag 21 december 2014 15:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er is geen instantie die het oprichten van een alternatief voor de FIFA kan verhinderen voor zover ik weet.
Erkend door wie of wat?quote:Op zondag 21 december 2014 15:56 schreef icloud het volgende:
[..]
Je zal simpelweg nooit erkend worden, en het wk en ek zijn exclusief vastgelegd.
Diverse internationale instellingen, waarvan de afdeling sport van de vn(zal vast een andere naam hebben) en het ioc het meest belangenrijk zijnquote:
Tja en dan? Dan mag je als speler van een club die bij de andere bond speelt niet meedoen met de OS? Stuurt de VN een vredesmacht om bij wedstrijden van die andere bond de strijdende teams uit elkaar houdt?quote:Op zondag 21 december 2014 15:58 schreef icloud het volgende:
[..]
Diverse internationale instellingen, waarvan de afdeling sport van de vn(zal vast een andere naam hebben) en het ioc het meest belangenrijk zijn
Nee dat niet, maar dan blijf je voor altijd de bond in het donkere steegje zeg maar.quote:Op zondag 21 december 2014 16:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja en dan? Dan mag je als speler van een club die bij de andere bond speelt niet meedoen met de OS? Stuurt de VN een vredesmacht om bij wedstrijden van die andere bond de strijdende teams uit elkaar houdt?
quote:Op zondag 21 december 2014 16:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja en dan? Dan mag je als speler van een club die bij de andere bond speelt niet meedoen met de OS? Stuurt de VN een vredesmacht om bij wedstrijden van die andere bond de strijdende teams uit elkaar houdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |