SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! © OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ben in goed gezelschap danquote:
Ik zit dingen door te lezen voor mijn werk morgen....ruilenquote:Op zondag 21 december 2014 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Tas inpakken voor de Kerstvakantie totaal geen zin in.
Wil je ruilen??quote:Op zondag 21 december 2014 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Tas inpakken voor de Kerstvakantie totaal geen zin in.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zit dingen door te lezen voor mijn werk morgen....ruilen
Inclusief de vakantie dan hè.
En tas inpakken is idd vreselijk.
Als jullie dan ook de gehele Kerst bij mijn familie gaan door brengen dan ruil ik graag.quote:Op zondag 21 december 2014 14:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wil je ruilen??
Ik zit iemands scriptie na te lezen op spel- en grammaticafouten.
Mooi werk dat.quote:Op zondag 21 december 2014 14:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wil je ruilen??
Ik zit iemands scriptie na te lezen op spel- en grammaticafouten.
Ik ken je familie niet, maar dit klinkt niet uitnodigend.quote:Op zondag 21 december 2014 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Als jullie dan ook de gehele Kerst bij mijn familie gaan door brengen dan ruil ik graag.
Ik heb er nu al spijt van.quote:
Als je van vlees eten houdt en inhoudsloze gesprekken zit je goed.quote:Op zondag 21 december 2014 14:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken je familie niet, maar dit klinkt niet uitnodigend.
Anders stop ik wel een tartaartje in mijn oren.quote:Op zondag 21 december 2014 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je van vlees eten houdt en inhoudsloze gesprekken zit je goed.
Ik zag het net.quote:Op zondag 21 december 2014 14:16 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen op de 3FM-Facebook die vraagt om Living Doll
Lief dagboekquote:Op zondag 21 december 2014 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
OK ik ga een deel van mijn kledingkast in een tas proppen.
Woon je in mijn huizenblok toevallig?quote:Op zondag 21 december 2014 14:26 schreef Uccie het volgende:
Pff mijn bovenburen zijn aan het verbouwen, maar het klinkt alsof ze de hele etage er tussenuit aan het kleunen zijn
3FM SC topic is toch mijn dagboek topic, dus ik zie het probleem niet.quote:
Terecht! Verzet je tegen dergelijke uitspraken!quote:Op zondag 21 december 2014 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
3FM SC topic is toch mijn dagboek topic, dus ik zie het probleem niet.
Eens.quote:
Lekker bezig? Of aan het klussen?quote:Op zondag 21 december 2014 14:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Woon je in mijn huizenblok toevallig?Mijn bovenburen zijn ook lekker bezig vanmiddag.
Aan het klussen, panda.quote:Op zondag 21 december 2014 14:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Lekker bezig? Of aan het klussen?
Ja, de pandaplinten aan het schilderen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Lekker bezig? Of aan het klussen?
Omdat pandapinten te mainstream zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 14:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, de pandaplinten aan het schilderen.
Nee. Klussen met hamer, boor en slijpmachine zo te horen.quote:
Je woont in mijn regio, dat weet ik wel, maar volgens mij woon je niet in Den Haag.quote:Op zondag 21 december 2014 14:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Woon je in mijn huizenblok toevallig?Mijn bovenburen zijn ook lekker bezig vanmiddag.
Pics!quote:Op zondag 21 december 2014 14:34 schreef D. het volgende:
Zo, zit er weer (even) klaar voor, in mijn SR shirt
En ja, heb ook nog iets meer aan
Tegelijk ook allemaal.quote:Op zondag 21 december 2014 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Klussen met hamer, boor en slijpmachine zo te horen.
Weinig te vinden hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat pandapinten te mainstream zijn.
Klopt. In Rotterdam.quote:Op zondag 21 december 2014 14:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je woont in mijn regio, dat weet ik wel, maar volgens mij woon je niet in Den Haag.
Jaquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Klussen met hamer, boor en slijpmachine zo te horen.
Geen last vanquote:Op zondag 21 december 2014 14:39 schreef Uccie het volgende:
Arnhem, hopeloze kutstad, ik verdwaal er altijd
Alleen maar omdat William aan de lijn wasquote:Op zondag 21 december 2014 14:40 schreef JaneDoe het volgende:
briney bitch!
ook een anthem dat geen anthem was
ik welquote:Op zondag 21 december 2014 14:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je woont in mijn regio, dat weet ik wel, maar volgens mij woon je niet in Den Haag.
Runaways (U & I) van Galantis?quote:Op zondag 21 december 2014 14:41 schreef JenHermes het volgende:
Hoe heet dat nummer wat ze nu al een paar keer gedraaid hebben waarin de tekst me & you and i voorkomt?
Het is een bigroom house nummerquote:Op zondag 21 december 2014 14:41 schreef JenHermes het volgende:
Hoe heet dat nummer wat ze nu al een paar keer gedraaid hebben waarin de tekst me & you and i voorkomt?
Vraag ff aan dokter popquote:Op zondag 21 december 2014 14:41 schreef JenHermes het volgende:
jive jones denk ikquote:Op zondag 21 december 2014 14:41 schreef JenHermes het volgende:
Nee want het is een bigroom house nummerquote:
Het heeft gesneeuwdquote:Op zondag 21 december 2014 14:42 schreef marcodej het volgende:
Hoi hallo! Is er al iets boeiends gebeurd?
Nee, nog steeds 0-0.quote:Op zondag 21 december 2014 14:42 schreef marcodej het volgende:
Hoi hallo! Is er al iets boeiends gebeurd?
Vergeet je de trampoline niet?quote:
Minstens 5 hoog anders overleef je het als nog.quote:
En ik ga nu even de stad in, voor wat kerstinkopen.quote:
Radio kijkenquote:
ik woon op de 10e, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 21 december 2014 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Minstens 5 hoog anders overleef je het als nog.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:45 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
huuuuu, jij liever dan ikquote:Op zondag 21 december 2014 14:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik ga nu even de stad in, voor wat kerstinkopen.
Tot straks
Vanwaar een nieuw account?quote:
TJOEK TJOEKquote:Op zondag 21 december 2014 14:45 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godsamme ik zie nu pas dat het Swijnie is.quote:
Hehe ja het staat wat raarquote:
Mexicano!quote:
Richard Simons bedoel je?quote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Godsamme ik zie nu pas dat het Swijnie is.Ik dacht die aerobics-idioot uit de jaren '80. Hoe heet ie ook alweer.
Hij komt net binnen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:48 schreef Cee het volgende:
Geer had het over Ruud de Wild, is ie al lamgs geweest.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:48 schreef Cee het volgende:
Geer had het over Ruud de Wild, is ie al lamgs geweest.
quote:
Zou ik het willen weten?quote:Op zondag 21 december 2014 14:48 schreef MaJo het volgende:
Gelijk maar even gedoneerd en een plaat aangevraagd. Welke band zou het zijn?
quote:
De enige echte natuurlijkquote:
quote:
Sofiequote:
toch niet richard simmons?quote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Godsamme ik zie nu pas dat het Swijnie is.Ik dacht die aerobics-idioot uit de jaren '80. Hoe heet ie ook alweer.
Er zijn twee Arcs natuurlijk. Vandaar ook mijn eerdere vraag.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 14:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Richard Simons bedoel je?
[ afbeelding ]
Ik snap jequote:Op zondag 21 december 2014 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn twee Arcs natuurlijk. Vandaar ook mijn eerdere vraag.
Maar ik neem aan dat het niet Do I Wanna Know is, maar Tunnels.
Da's mijn SR account (van de Fok! Actie)quote:
Ik dacht eerst even aan AM dusquote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap jeMaar je kent me goed genoeg om te weten dat het om Arcade Fire gaat
Tunnels had ik graag aangevraagd maar die stond er niet tussen. Dus maar Reflektor aangevraagd, die is ook lekker lang
Dit is Harrie Jekkersquote:Op zondag 21 december 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is Harrie Klorkestein toch goed he
oh, oepsiequote:
Ach vind ze beiden goed hoorquote:Op zondag 21 december 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even aan AM dus
Ik vroeg het me al af, omdat ik het handschrift herkende.quote:Op zondag 21 december 2014 14:52 schreef Sersjee het volgende:
Ruud had ook die muur gedaan in de vorige studio met al die songteksten, dat vond ik best tof.
Klassieker hoor. Het gaat echt om het geschiedenisdingetjequote:
Dat kan.quote:Op zondag 21 december 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klassieker hoor. Het gaat echt om het geschiedenisdingetje
quote:Op zondag 21 december 2014 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Omdat ze soms in het Westen ook wel in het Oosten willen zijn. Zei nooit iemand in Nederland.
Ja nieuws is toch altijd leukquote:Op zondag 21 december 2014 15:02 schreef JaneDoe het volgende:
mensen die vrolijk zwaaiend achter bj gaan staan terwijl hij t nieuws voorleest...
Met midden op het plein staan krijg je natuurlijk geen aandacht, dus dan maar daar de aandachtshoer uit hangen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:02 schreef JaneDoe het volgende:
mensen die vrolijk zwaaiend achter bj gaan staan terwijl hij t nieuws voorleest...
Weer een intikkertje op de doellijn?quote:Op zondag 21 december 2014 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord voor door een kool van KAZIM KAZIM
Handjesquote:Op zondag 21 december 2014 15:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
25 doden bij een ongeluk.Dans dans spring spring
Niet echt spectaculair nee.quote:Op zondag 21 december 2014 15:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Weer een intikkertje op de doellijn?
Ja we spelen echt als dikke stront door een trechter.quote:Op zondag 21 december 2014 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet echt spectaculair nee.
Ajax blijft overigens maar ontsnappen aan de verdiende achterstand tegen Excelsior.
Dit is wel Coen zijn dingetje jaquote:
Zegquote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef Cee het volgende:
Coen in een gebied dat getroffen is door lepra.
Waar zijn die handjes.
Wel de 4 minuut 36 versie.quote:
Ceegodin.quote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef Cee het volgende:
Waar zijn die handjes.
quote:
quote:
Vorig maar dacht ik echt dat dit zijn laatste SR zou zijn, alle levensvreugde was uit die gast weggetrokken.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef Cee het volgende:
Waar zijn die handjes.
Dat spookte ook al door m'n hoofdquote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef Cee het volgende:
Waar zijn die handjes.
Ik vrees nu echt dat Coen er de komende jaren nog vaak genoeg in zit.quote:Op zondag 21 december 2014 15:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig maar dacht ik echt dat dit zijn laatste SR zou zijn, alle levensvreugde was uit die gast weggetrokken.
Ik help wel even.quote:Op zondag 21 december 2014 15:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zal ik dat haar eens van wat highlights voorzien?
quote:Op zondag 21 december 2014 15:18 schreef Sersjee het volgende:
Nou heb ik dinsdagochtend een vergadering daar letterlijk om de hoek. Ik mag wel twee uur eerder van huis als het dan ook zo allejezus druk is...
https://www.haarlemmarketing.nl/servicelinks/webcam.html
Nee, die is veel lager in toonquote:Op zondag 21 december 2014 15:20 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is toch dat deuntje van Knight Rider?
2007, beste SR ooitquote:Op zondag 21 december 2014 15:20 schreef Qunix het volgende:
Haarlem maakt het wel.
Hele tijd enorm druk, zelfs diep in de nacht. Coen is lekker bezig, nu wel voorbereid en sneller soepeler. Domien is ook niet verkeerd bezig, maar mag wel iets losser zijn.
Puike editie tot dus ver, maar nog lang niet zo goed als met Veenstra, Ekdom en Stenders.
quote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef Cee het volgende:
Waar zijn die handjes.
quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mundian_To_Bach_Kequote:In addition to features of bhangra music, "Mundian To Bach Ke" also uses the bass line and part of the beat from "Fire It Up" by Busta Rhymes,[1] which in turn is based around a sample from the television theme song for Knight Rider
IK HALLUCINEER!!!!11quote:Op zondag 21 december 2014 15:20 schreef Qunix het volgende:
Haarlem maakt het wel.
Hele tijd enorm druk, zelfs diep in de nacht. Coen is lekker bezig, nu wel voorbereid en sneller soepeler. Domien is ook niet verkeerd bezig, maar mag wel iets losser zijn.
Puike editie tot dus ver, maar nog lang niet zo goed als met Veenstra, Ekdom en Stenders.
Beetje ongepastquote:
Dit. Dat was met áfstand de beste editie ooit.quote:Op zondag 21 december 2014 15:20 schreef Qunix het volgende:
Haarlem maakt het wel.
Dit, ja.quote:Op zondag 21 december 2014 15:21 schreef Strani het volgende:
Ik heb de indruk dat de DJ's het zelf dit jaar ook meer naar de zin hebben dan vorig jaar. Vooral Coen leek zich vorig jaar nogal te vervelen. Domien doet het geweldig.
Ik volg het pas sinds 2010..maar dat vond ik dan ook wel een hele goede editie.quote:Op zondag 21 december 2014 15:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit. Dat was met áfstand de beste editie ooit.
En Haarlem is tof. Ik wou da'k er vaker kwam.
Hm, ja dat baslijntje is van Busta. Het gitaartje lijkt wel op Knight Rider, maar is toch echt een heel stuk scheller.quote:Op zondag 21 december 2014 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Mundian_To_Bach_Ke
Ekdom, Veenstra, Stenders was bijna episch, dat was een geweldige editie! En de allereerste SR vond ik ook geweldig, gewoon omdat het helemaal nieuw was en niemand wist hoe het zou gaan.quote:Op zondag 21 december 2014 15:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit. Dat was met áfstand de beste editie ooit.
En Haarlem is tof. Ik wou da'k er vaker kwam.
Jammer dat Stenders van die klote omroep van hem niet meer magquote:Op zondag 21 december 2014 15:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ekdom, Veenstra, Stenders was bijna episch, dat was een geweldige editie! En de allereerste SR vond ik ook geweldig, gewoon omdat het helemaal nieuw was en niemand wist hoe het zou gaan.
Met de beste video's ofzo?quote:Op zondag 21 december 2014 15:27 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb de hele SR van 2007 op DVD, bedenk ik me net. Geen idee meer wie dat toen heeft gedaan, maar het was iemand van hier.
Daar gaat het in dit geval niet om. De bedoeling is om deze relatief vergeten slachtoffers van conflicten te helpen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind het onderwerp nog steeds niet heel aansprekend, eerlijk gezegd... Hoeveel gaat er ingezet worden op aanpak van deze ellende? Leuk om met slachtoffers te praten, maar dat lost de bron niet op... Hoe voorkom je dat dat misbruik nog een keer gebeurt?
Nou gewoon... niet.. het zijn miljoenen.. geen miljarden...quote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind het onderwerp nog steeds niet heel aansprekend, eerlijk gezegd... Hoeveel gaat er ingezet worden op aanpak van deze ellende? Leuk om met slachtoffers te praten, maar dat lost de bron niet op... Hoe voorkom je dat dat misbruik nog een keer gebeurt?
quote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind het onderwerp nog steeds niet heel aansprekend, eerlijk gezegd... Hoeveel gaat er ingezet worden op aanpak van deze ellende? Leuk om met slachtoffers te praten, maar dat lost de bron niet op... Hoe voorkom je dat dat misbruik nog een keer gebeurt? Bovendien is het iets wat uniek is voor landen ver weg... Dit soort ellende komt in Nederland ook voor.
quote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind het onderwerp nog steeds niet heel aansprekend, eerlijk gezegd... Hoeveel gaat er ingezet worden op aanpak van deze ellende? Leuk om met slachtoffers te praten, maar dat lost de bron niet op... Hoe voorkom je dat dat misbruik nog een keer gebeurt? Bovendien is het iets wat uniek is voor landen ver weg... Dit soort ellende komt in Nederland ook voor.
quote:
Volgens mij álles. Geen idee of die DVD's m'n verhuizing hebben overleefd, zal na Oud&Nieuw eens kijken...quote:
Mocht je een kopie kunnen maken, of ergens tijdelijk kunnen uploaden (Mega.co.nz bijvoorbeeld)quote:Op zondag 21 december 2014 15:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij álles. Geen idee of die DVD's m'n verhuizing hebben overleefd, zal na Oud&Nieuw eens kijken...
quote:Op zondag 21 december 2014 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
zoals gezegd, dan heb ik liever tepelklemmen.
Uploaden naar youtube....quote:Op zondag 21 december 2014 15:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij álles. Geen idee of die DVD's m'n verhuizing hebben overleefd, zal na Oud&Nieuw eens kijken...
Als alles het doet is dat uiteraard geen probleem.quote:Op zondag 21 december 2014 15:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mocht je een kopie kunnen maken, of ergens tijdelijk kunnen uploaden (Mega.co.nz bijvoorbeeld)
Lekker schoon ook...quote:
Pijnlijkquote:
quote:
quote:
quote:
Niets zo veranderlijk als een Mexi.quote:Op zondag 21 december 2014 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best een mooi liedje dit eigenlijk
dat was het liedje ernaquote:Op zondag 21 december 2014 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Niets zo veranderlijk als een Mexi.
Tof! Bvdquote:Op zondag 21 december 2014 15:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als alles het doet is dat uiteraard geen probleem.
Ik kijk het programma puur voor de sfeer daar, ik doneer ook niets.quote:Op zondag 21 december 2014 15:33 schreef PinkLow het volgende:
Wat is het hele probleem? Het doel doet er voor mij niet toe. Ik betaal geld om een paar dagen lang te kunnen genieten van de djs in het glazen huis en het publiek dat gek doet. Wat was het goede doel ook alweer
Ohquote:
Wat.quote:Op zondag 21 december 2014 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een MrStylo Production
[ afbeelding ]
Styloquote:Op zondag 21 december 2014 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een MrStylo Production
[ afbeelding ]
Ik wilde het net zeggen ja, faal.quote:Op zondag 21 december 2014 16:04 schreef PinkLow het volgende:
Waarom herhalen ze de uitagenda's van 2 dagen geleden?
Die lust wel een mooie wortel.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
iemand dat lollige lorde-ruler plaatje?
Nou dan ben je niet waar ik nu ben. Hier is werkelijkwaar niemand hahaquote:Op zondag 21 december 2014 16:05 schreef Tinos85 het volgende:
Kan niet eens normaal de stad inparkeergarages vol
Je zit in het hoofd van Coen?quote:Op zondag 21 december 2014 16:07 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nou dan ben je niet waar ik nu ben. Hier is werkelijkwaar niemand haha
Haters gaan hatenquote:
nouja psv wordt toch wel kampioenquote:
Ik spreek je in mei.quote:Op zondag 21 december 2014 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja psv wordt toch wel kampioen
Niet in Haarlem centrum dan zekerquote:Op zondag 21 december 2014 16:07 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nou dan ben je niet waar ik nu ben. Hier is werkelijkwaar niemand haha
Dit is de versie van Live....quote:
Dat was geen topshowquote:Op zondag 21 december 2014 16:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfs die was ik ook helemaal vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |