Ga kerstbomen verkopen in Syrie en Irak.quote:Op zondag 21 december 2014 01:33 schreef NiceHat het volgende:
Nu ik zo teruglees wat ik net gezegd heb snap ik het wel. Heeft iemand nog een goede zelfmoordmethode in gedachten...
Ik heb er serieus over gedacht om naar Syrië te gaan en tegen IS te gaan vechten. Maar dat is toch niet mij ding. Lol.quote:Op zondag 21 december 2014 01:35 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ga kerstbomen verkopen in Syrie en Irak.
Je bent dus Emo?quote:Op zondag 21 december 2014 01:33 schreef NiceHat het volgende:Op school heb ik wel contact met wat mensen maar die geven mij vaak het idee zo snel mogelijk weg willen te komen als ik met ze praat. Vinden ze mij raar ofzo? Oké ik ben nogal negatief ingesteld en praat iets te vaak over de docenten slaan en mensen vermoorden, maar dat maakt me nog geen slecht mens toch?
Ja zoiets?quote:
Dat ook.quote:Op zondag 21 december 2014 01:38 schreef Werkman het volgende:
[..]
Je kunt dan nog altijd Emo worden toch?
Nah. Niet op die manier.quote:Op zondag 21 december 2014 01:37 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Privé berichten sturen. Je zoekt toch contact?
Goed, je zoekt dus serieus hulp en advies...quote:Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Fijn dat je mijn probleem gebruikt voor je eigen vertier. Genieten joh.
Van seks voel je je altijd beter dus wat doe je moeilijk.quote:Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Fijn dat je mijn probleem gebruikt voor je eigen vertier. Genieten joh.
Ik heb hier een prachtige vrouw in bed liggen. Maar het enige dat ik kan doen is haar afstoten.quote:Op zondag 21 december 2014 01:44 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Van seks voel je je altijd beter dus wat doe je moeilijk.
Erg relativerende opmerking wel.quote:Op zondag 21 december 2014 01:45 schreef Blackings het volgende:
Yo man, niet zo drama doen, er zijn veel meer enzame mensen, en die leven in armoede zonder internet.
Ik ben een mooie jongen. Waarom probeer je mij niet een keer?quote:Op zondag 21 december 2014 01:45 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik heb hier een prachtige vrouw in bed liggen. Maar het enige dat ik kan doen is haar afstoten.
En jij kiest er voor om op FOK! te zitten ipv hele nacht seks te hebben?quote:Op zondag 21 december 2014 01:45 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik heb hier een prachtige vrouw in bed liggen. Maar het enige dat ik kan doen is haar afstoten.
Mischien eens buiten de familie zoeken naar iemand met wie het wederzijds is?quote:Op zondag 21 december 2014 01:45 schreef NiceHat het volgende:
[..]
No hommoquote:Op zondag 21 december 2014 01:46 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Ik ben een mooie jongen. Waarom probeer je mij niet een keer?
En verandering van spijs doet eten. Misschien kunnen jullie erna samen diepgaande gesprekken hebben, en regelmatig afspreken. Zo heeft ts ook iemand om mee te praten in rl.quote:Op zondag 21 december 2014 01:46 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Ik ben een mooie jongen. Waarom probeer je mij niet een keer?
Godverdomme. Ik moest heel even lachen.quote:Op zondag 21 december 2014 01:46 schreef Werkman het volgende:
[..]
Mischien eens buiten de familie zoeken naar iemand met wie het wederzijds is?
Ja.quote:
Dat heb je altijd even als laatste stuiptrekking met die gaskranen..quote:Op zondag 21 december 2014 01:47 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik moest heel even lachen.
Say what?quote:Op zondag 21 december 2014 01:48 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dat heb je altijd even als laatste stuiptrekking met die gaskranen..
Je hebt dus last van depressie?quote:Op zondag 21 december 2014 01:49 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Wie? Waren die toevallig ook depressief?
Neuh valt wel mee hoor TS, je bent niet de enige.quote:Op zondag 21 december 2014 01:33 schreef NiceHat het volgende:
Dat is toch wel echt het meest trieste wat je kan horen, of niet soms? Ik heb gewoon helemaal niemand in mijn leven om mee te praten. De enige kans op een beetje menselijk contact heb ik op Fok!...
Op school heb ik wel contact met wat mensen maar die geven mij vaak het idee zo snel mogelijk weg willen te komen als ik met ze praat. Vinden ze mij raar ofzo? Oké ik ben nogal negatief ingesteld en praat iets te vaak over de docenten slaan en mensen vermoorden, maar dat maakt me nog geen slecht mens toch?
Nee hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 01:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien onderdruk je je gay gevoelens.
quote:Op zondag 21 december 2014 01:50 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee hoor TS, je bent niet de enige.
quote:Op zondag 21 december 2014 01:52 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik houdt niet zo van de honden. Maar oké.
Ik kom liever niet buiten.quote:Op zondag 21 december 2014 01:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Ga naar een Fokmeet, doen die geen kerstdiner voor eenzame mensen?
Zo ben je tenminste niet alleen.
Gewoon een Allochtonenbar binnen lopen en tegen de belangrijkste topdog vragen; ''Heb ik niet een keer jouw moeder geneukt?''quote:Op zondag 21 december 2014 02:01 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nog advies voor een snelle en pijnloze dood? (Nee geen treinen).
Bestaan dat soort tenten?quote:Op zondag 21 december 2014 02:04 schreef Werkman het volgende:
[..]
Gewoon een Allochtonenbar binnen lopen en tegen de belangrijkste topdog vragen; ''Heb ik niet een keer jouw moeder geneukt?''
Niet vergeten te grijnzen.
Jawel, maar als je ze niet kunt vinden loop je gewoon keer bij de Hells Angels binnen.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je moet gewoon goede muziek gaan luisteren.
Ik kan me geenszins voorstellen hoe dat moet leiden tot een pijnloze en snelle dood.quote:Op zondag 21 december 2014 02:06 schreef Werkman het volgende:
[..]
Jawel, maar als je ze niet kunt vinden loop je gewoon keer bij de Hells Angels binnen.
''Heeee, stelletje homo's met die leren pakkies.''
quote:Op zondag 21 december 2014 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Tips?quote:Op zondag 21 december 2014 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je bent ook nog eens laf.quote:Op zondag 21 december 2014 02:07 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik kan me geenszins voorstellen hoe dat moet leiden tot een pijnloze en snelle dood.
Alsof jezelf doodmaken een oplossing is voor je probleem.quote:Op zondag 21 december 2014 02:07 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik kan me geenszins voorstellen hoe dat moet leiden tot een pijnloze en snelle dood.
quote:Op zondag 21 december 2014 02:07 schreef NiceHat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 02:09 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik moest lachen om deze hersendiarree.
Wat snap je niet aan een depressie? Ik geniet niet meer van mijn leven. Nooit echt gedaan, maar op het moment doe ik gewoon wat ik moet doen en hoop ik stiekem dat ik tussendoor doodval.quote:Op zondag 21 december 2014 02:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Alsof jezelf doodmaken een oplossing is voor je probleem.
Dan kan je beter nog 100% gaan voor de leuke dingen in het leven en de rest laten vallen.
Ik dacht dat je muziek zeiquote:
Wel eens hulp gezocht of gehad?quote:Op zondag 21 december 2014 02:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan een depressie? Ik geniet niet meer van mijn leven. Nooit echt gedaan, maar op het moment doe ik gewoon wat ik moet doen en hoop ik stiekem dat ik tussendoor doodval.
Ik heb ook wel eens mindere tijden gehad, maar er moet toch wel iets zijn dat je leuk vindt?quote:Op zondag 21 december 2014 02:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan een depressie? Ik geniet niet meer van mijn leven. Nooit echt gedaan, maar op het moment doe ik gewoon wat ik moet doen en hoop ik stiekem dat ik tussendoor doodval.
een mesquote:Op zondag 21 december 2014 02:09 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik moest lachen om deze hersendiarree.
Uhm. Cynische dingen, oorlog, dood, verderf? Dat?quote:Op zondag 21 december 2014 02:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens mindere tijden gehad, maar er moet toch wel iets zijn dat je leuk vindt?
Zeikwijf, heb je een kutje?quote:Op zondag 21 december 2014 02:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat gaat niet joh. Zodra het eerste bloed ziet vloeien flip je door.quote:Op zondag 21 december 2014 02:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb je wel eens gedacht aan een mes broer?
Het hapt ook nogquote:Op zondag 21 december 2014 02:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, wat een simpele ziel hebben we hier.
Ga je daar een boek over schrijven...quote:Op zondag 21 december 2014 02:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Uhm. Cynische dingen, oorlog, dood, verderf? Dat?
Nee bij de Waag, als je even had opgelet. Ik heb mijn vriendin mishandelt.quote:Op zondag 21 december 2014 02:13 schreef Werkman het volgende:
[..]
Zeker bij zo'n goedkope therapeut met van die ingestudeerde standaardpraatjes...
eerste paar kanonsquote:Op zondag 21 december 2014 02:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat gaat niet joh. Zodra het eerste bloed ziet vloeien flip je door.
Beter dan me kutvoelen niet?quote:Op zondag 21 december 2014 02:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Neem je toch wat pilletjes, zo moeilijk is het niet. Je wil gewoon even aandacht, dunkt me.
paar kanons eerstquote:Op zondag 21 december 2014 02:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat gaat niet joh. Zodra het eerste bloed ziet vloeien flip je door.
Waarom ga je niet schilderen of fotograferen in die stijl?quote:Op zondag 21 december 2014 02:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Uhm. Cynische dingen, oorlog, dood, verderf? Dat?
Dat is dan ook wel weer waarquote:Op zondag 21 december 2014 02:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Altijd, anders is het ook zo'n dooie boel hč.
maakt je beter dan menig fokker.quote:Op zondag 21 december 2014 02:13 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee bij de Waag, als je even had opgelet. Ik heb mijn vriendin mishandelt.
Bedankt voor je bevestiging maar dat is vrij overbodig, ik heb toch altijd gelijk.quote:Op zondag 21 december 2014 02:15 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer waar
Nouja. Zij is ook maar een kwetsbare vrouw die alles over zich heen laat komen. Dus eigenlijk is het dubbel treuriger dan geen vriendin hebben...quote:Op zondag 21 december 2014 02:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
maakt je beter dan menig fokker.
Die hebben geen vriendin.
Nee man. Ik ben toen zo geschrokken van mezelf dat ik sindsdien aan het afglijden ben in een depressie.quote:
Ze is wel bang voor me geloof ik.quote:Op zondag 21 december 2014 02:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ze schijnt haar bek meer te houden
hoe heb je mishandeld?quote:Op zondag 21 december 2014 02:16 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nouja. Zij is ook maar een kwetsbare vrouw die alles over zich heen laat komen. Dus eigenlijk is het dubbel treuriger dan geen vriendin hebben...
Kijk, nu komen we ergens...quote:Op zondag 21 december 2014 02:17 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee man. Ik ben toen zo geschrokken van mezelf dat ik sindsdien aan het afglijden ben in een depressie.
[..]
Ze is wel bang voor me geloof ik.Mag trots op mezelf zijn dus.
Ik ben twee koppen groter dan haar en anderhalf keer zo breed.
Hoeveel jaar duurt dat? 50?quote:Op zondag 21 december 2014 02:19 schreef MeneerAlex het volgende:
Ach joh, het leven kan altijd zoveel erger.
Trek je niks aan van andere en doe je eigen ding, dan vind je vanzelf mensen die dat waarderen.
Probleem opgelost.quote:Op zondag 21 december 2014 02:19 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Wat een vraag. Een paar keer geslagen in haar buik en twee trappen verkocht.
Ik ben helemaal agressief dwaas. Was gewoon frustratie.quote:Op zondag 21 december 2014 02:20 schreef Werkman het volgende:
[..]
Probleem opgelost.
https://www.google.nl/sea(...)en&safe=off&tbm=shop
dus een keer maar?quote:Op zondag 21 december 2014 02:19 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Wat een vraag. Een paar keer geslagen in haar buik/borststreek en twee trappen verkocht.
Jij bent wel echt een clown hč. Ben je trots op jezelf?quote:Op zondag 21 december 2014 02:23 schreef Werkman het volgende:
[..]![]()
http://www.gezondheidsnet.nl/erectiestoornis
Alles is beter dan mijn hoofd dat me loopt te trollen.quote:Op zondag 21 december 2014 02:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
dus een keer maar?
Valt mee (zou wel hulp zoeken) maar is niet martelen kon ergen.
Ps. Dit is klb en snachts verwacht niet veel zinnigs
Behalve..quote:Op zondag 21 december 2014 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedankt voor je bevestiging maar dat is vrij overbodig, ik heb toch altijd gelijk.
quote:Op zondag 21 december 2014 02:23 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een clown hč. Ben je trots op jezelf?
mag jouw wel.quote:Op zondag 21 december 2014 02:24 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Alles is beter dan mijn hoofd dat me loopt te trollen.
Gast, niet zo zeuren.quote:
Dit, ts wil gewoon toeslag of subsidiequote:Op zondag 21 december 2014 02:28 schreef MeneerAlex het volgende:
[..]
Gast, niet zo zeuren.
Als je mensen gaat slaan heb je gewoon problemen.
Dat depressief gepraat is dan maar een flut excuus.
ja,quote:Op zondag 21 december 2014 02:28 schreef MeneerAlex het volgende:
[..]
Gast, niet zo zeuren.
Dat niet willenquote:Op zondag 21 december 2014 02:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit, ts wil gewoon toeslag of subsidie
Ik dacht dat we een downy trio waren.quote:Op zondag 21 december 2014 02:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Wel fijn hoe twee downies elkaar kunnen vinden op een forum.
quote:Op zondag 21 december 2014 02:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Wel fijn hoe twee downies elkaar kunnen vinden op een forum.
Jij valt wel vaker tegen, ja.quote:Op zondag 21 december 2014 02:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een downy trio waren.
Valt me beetje tegen.
'Problemen' heb ik zat ja. Maar wees niet te snel met oordelen.quote:Op zondag 21 december 2014 02:28 schreef MeneerAlex het volgende:
[..]
Gast, niet zo zeuren.
Ik sta teminste op na elke val.quote:Op zondag 21 december 2014 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij valt wel vaker tegen, ja.
leer jij nooit van mijn post dan?quote:Op zondag 21 december 2014 02:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel spijtig, ja. Blijkbaar leer je niet van je fouten.
ow ik werk. Waar precies?quote:Op zondag 21 december 2014 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet welke postbezorger je precies bent. Dus moeilijk om te zeggen.
nou wil het best graag weten want dan kan ik keertje salaris vangenquote:Op zondag 21 december 2014 02:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
quote:Op zondag 21 december 2014 02:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou wil het best graag weten want dan kan ik keertje salaris vangen
Het is liefdadigheid, salaris zou te veel van het goede zijn. Je mag blij zijn dat ze je werk geven.quote:Op zondag 21 december 2014 02:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou wil het best graag weten want dan kan ik keertje salaris vangen
mijn andere baas betaalt me zelfs als ik niet kom werkenquote:Op zondag 21 december 2014 02:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is liefdadigheid, salaris zou te veel van het goede zijn. Je mag blij zijn dat ze je werk geven.
Je bent echt geestelijk beperkt hč?quote:Op zondag 21 december 2014 02:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn andere baas betaalt me zelfs als ik niet kom werken
Nee gebroken nek enzo.quote:Op zondag 21 december 2014 02:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent echt geestelijk beperkt hč?
Jij niet dan?quote:Op zondag 21 december 2014 02:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent echt geestelijk beperkt hč?
gekkie zwedenquote:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dimmu_Borgirquote:Dimmu Borgir (uitgesproken als "Diemmuu Borgier") is een blackmetalband uit Noorwegen. Dimmu Borgir werd in 1993 door Shagrath, Silenoz en Tjodalv opgericht. De naam van de band is afgeleid van een groot vulkanisch gebied op IJsland genaamd Dimmuborgir wat donker fort of grimmige stad betekent.
Iets beschadigd?quote:Op zondag 21 december 2014 02:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee sinds 4 weken nek wervel gebroken.
echoquote:Op zondag 21 december 2014 02:43 schreef NiceHat het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dimmu_Borgir
[..]
Iets beschadigd?
jij komt toch uit zweden ssfreakquote:Op zondag 21 december 2014 02:43 schreef NiceHat het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dimmu_Borgir
[..]
Iets beschadigd?
Wat? ssfreak???quote:Op zondag 21 december 2014 02:44 schreef Thezappa het volgende:
[..]
jij komt toch uit zweden ssfreak
\
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gorgoroth_%28band%29
wees geweldigquote:Op zondag 21 december 2014 02:46 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Aha. Hoe heb je het voor elkaar gekregen?
Ik ben altijd geweldig en breek nooit mijn nek. Lol.quote:Op zondag 21 december 2014 02:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
wees geweldig
Breek nek.
Je bent nu niet meer super geweldig
raad het ook niet aanquote:Op zondag 21 december 2014 02:50 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik ben altijd geweldig en breek nooit mijn nek. Lol.
had een fok account kunnen hebben.quote:Op zondag 21 december 2014 02:53 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Veel erger kan het niet worden dan.
Ja. Of zelfs meerdere.quote:Op zondag 21 december 2014 02:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
had een fok account kunnen hebben.
WTF. Ik huur gewoon een huis joh.quote:Op zondag 21 december 2014 02:56 schreef Scuidward het volgende:
Ga lekker op kamers in een huis met mensen die je wel mogen om wie je bent.
Haha, jij snapt er echt niets van.quote:Op zondag 21 december 2014 02:57 schreef NiceHat het volgende:
[..]
WTF. Ik huur gewoon een huis joh.
Zat ik maar op kamers. Had ik tenminste geen last van allerlei paupers.
Jaja. Dat is nog erger. Ik weet het...?quote:Op zondag 21 december 2014 02:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, jij snapt er echt niets van.
WTF. Klinkt alsof je het nu pas doorhebt.quote:Op zondag 21 december 2014 02:57 schreef NiceHat het volgende:
[..]
WTF. Ik huur gewoon een huis joh.
Zat ik maar op kamers. Had ik tenminste geen last van allerlei paupers.
kamers is juist de ideale plek om paupers te ontmoetenquote:Op zondag 21 december 2014 02:59 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Jaja. Dat is nog erger. Ik weet het...?
quote:Op zondag 21 december 2014 02:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
WTF. Klinkt alsof je het nu pas doorhebt.
Verder sluit ik mij aan bij hetzalallemaalwel. In mijn huis zitten geen paupers, omdat ik ze zelf heb uitgekozen.
Ja oké. Maar waar zijn dan geen paupers?quote:Op zondag 21 december 2014 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kamers is juist de ideale plek om paupers te ontmoeten
Nee, in jouw huis is helemaal niemand. Het was maar een suggestie.quote:
Dat doen ze zelf hoor. Zij gedragen zich niet zoals het hoort.quote:Op zondag 21 december 2014 03:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee, in jouw huis is helemaal niemand. Het was maar een suggestie.
Beetje onbeschoft om wildvreemde mensen voor paupers uit te maken vind je niet?
Bij mij thuis zijn geen paupers.quote:Op zondag 21 december 2014 03:00 schreef NiceHat het volgende:
[..]in mijn huis ook niet.
[..]
Ja oké. Maar waar zijn dan geen paupers?
Je bent vast rijk.quote:Op zondag 21 december 2014 03:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bij mij thuis zijn geen paupers.
Hoe hoort het dan volgens de expert.quote:Op zondag 21 december 2014 03:01 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat doen ze zelf hoor. Zij gedragen zich niet zoals het hoort.
Onder andere, ja.quote:Op zondag 21 december 2014 03:03 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Echte rijkdom komt in het ontbreken van paupers in je omgeving.
Anderen hun nachtrust gunnen om te beginnen? Geen problemen veroorzaken in je buurt? Niet toeteren omdat je te lui bent om even de trap op te lopen...?quote:Op zondag 21 december 2014 03:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoe hoort het dan volgens de expert.
Het is al wel duidelijk dat jij niet in een gemiddelde studentenbuurt hebt gewoond.quote:Op zondag 21 december 2014 03:04 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Anderen hun nachtrust gunnen om te beginnen? Geen problemen veroorzaken in je buurt? Niet toeteren omdat je te lui bent om even de trap op te lopen...?
Ik zou op de loer liggen met een geweer. Heb nu ook af en toe de neiging toe.quote:Op zondag 21 december 2014 03:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het is al wel duidelijk dat jij niet in een gemiddelde studentenbuurt hebt gewoond.
Misschien is de klacht dan wel onterecht daar ik het niemand adviseer om bij jou in de buurt te komen.quote:Op zondag 21 december 2014 03:06 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik zou op de loer liggen met een geweer. Heb nu ook af en toe de neiging toe.
Joh. Denk je dat ik er blij van wordt om die behoeftes te hebben?quote:Op zondag 21 december 2014 03:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Misschien is de klacht dan wel onterecht daar ik het niemand adviseer om bij jou in de buurt te komen.
Als dat niet zo is dan denk ik niet dat de oplossing hier op dit forum ligt.quote:Op zondag 21 december 2014 03:08 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Joh. Denk je dat ik er blij van wordt om die behoeftes te hebben?
Ik loop al bij de hulpverlening hč. Dus niet zeuren over het 'gevaar' dat ik vorm.quote:Op zondag 21 december 2014 03:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als dat niet zo is dan denk ik niet dat de oplossing hier op dit forum ligt.
Ik zeg al niks meerquote:Op zondag 21 december 2014 03:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik loop al bij de hulpverlening hč. Dus niet zeuren over het 'gevaar' dat ik vorm.
Nouja, dat moet ik nog maar zien.quote:Op zondag 21 december 2014 03:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik zeg al niks meer![]()
Succes daar, hulpverlening kan goed werk doen weet ik.
Afmaken zei mijn moeder. Dat doe ik dan ook maar. Je werkt ergens naar toe, ook al weet je zelf misschien nog niet wat.quote:
Afmaken?quote:Op zondag 21 december 2014 03:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Afmaken zei mijn moeder. Dat doe ik dan ook maar. Je werkt ergens naar toe, ook al weet je zelf misschien nog niet wat.
Nee, maar deze reactie had ik wel van je verwacht.quote:Op zondag 21 december 2014 03:13 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Afmaken?Je doelt vast niet op buren, medestudenten of docenten...
Ben ik zo voorspelbaar... Nou ja. Misschien maar beter ook.quote:Op zondag 21 december 2014 03:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee, maar deze reactie had ik wel van je verwacht.
Maakt het makkelijk een oplossing te vinden gok ik.quote:Op zondag 21 december 2014 03:15 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ben ik zo voorspelbaar... Nou ja. Misschien maar beter ook.
Confronterender zou zijn "heeft TS zichzelf al omgelegd"quote:
auchquote:Op zondag 21 december 2014 09:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Confronterender zou zijn "heeft TS zichzelf al omgelegd"
Wat gaat de dag je brengen?quote:
Een kerstmarkt. En vanavond een pan pompoenrisotto, dat is dan wel weer oké. Jij?quote:
Zo gezellig heur. Niet te veel van de gluhwein snoepen.quote:Op zondag 21 december 2014 09:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een kerstmarkt. En vanavond een pan pompoenrisotto, dat is dan wel weer oké. Jij?
Kapitalistquote:Op zondag 21 december 2014 09:25 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik ga naar de stad laatste kerst cadeau's inkopen.
Een realist die beseft dat idealistisch gedachtegoed tegen je kan werken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |