Dat niet willenquote:Op zondag 21 december 2014 02:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit, ts wil gewoon toeslag of subsidie
Ik dacht dat we een downy trio waren.quote:Op zondag 21 december 2014 02:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Wel fijn hoe twee downies elkaar kunnen vinden op een forum.
quote:Op zondag 21 december 2014 02:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Wel fijn hoe twee downies elkaar kunnen vinden op een forum.
Jij valt wel vaker tegen, ja.quote:Op zondag 21 december 2014 02:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een downy trio waren.
Valt me beetje tegen.
'Problemen' heb ik zat ja. Maar wees niet te snel met oordelen.quote:Op zondag 21 december 2014 02:28 schreef MeneerAlex het volgende:
[..]
Gast, niet zo zeuren.
Als je mensen gaat slaan heb je gewoon problemen.
Dat depressief gepraat is dan maar een flut excuus.
Ik sta teminste op na elke val.quote:Op zondag 21 december 2014 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij valt wel vaker tegen, ja.
leer jij nooit van mijn post dan?quote:Op zondag 21 december 2014 02:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel spijtig, ja. Blijkbaar leer je niet van je fouten.
ow ik werk. Waar precies?quote:Op zondag 21 december 2014 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet welke postbezorger je precies bent. Dus moeilijk om te zeggen.
nou wil het best graag weten want dan kan ik keertje salaris vangenquote:Op zondag 21 december 2014 02:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
quote:Op zondag 21 december 2014 02:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou wil het best graag weten want dan kan ik keertje salaris vangen
Het is liefdadigheid, salaris zou te veel van het goede zijn. Je mag blij zijn dat ze je werk geven.quote:Op zondag 21 december 2014 02:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou wil het best graag weten want dan kan ik keertje salaris vangen
mijn andere baas betaalt me zelfs als ik niet kom werkenquote:Op zondag 21 december 2014 02:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is liefdadigheid, salaris zou te veel van het goede zijn. Je mag blij zijn dat ze je werk geven.
Je bent echt geestelijk beperkt hè?quote:Op zondag 21 december 2014 02:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn andere baas betaalt me zelfs als ik niet kom werken
Nee gebroken nek enzo.quote:Op zondag 21 december 2014 02:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent echt geestelijk beperkt hè?
Jij niet dan?quote:Op zondag 21 december 2014 02:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent echt geestelijk beperkt hè?
gekkie zwedenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |