Nee man. Ik ben toen zo geschrokken van mezelf dat ik sindsdien aan het afglijden ben in een depressie.quote:
Ze is wel bang voor me geloof ik.quote:Op zondag 21 december 2014 02:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ze schijnt haar bek meer te houden
hoe heb je mishandeld?quote:Op zondag 21 december 2014 02:16 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nouja. Zij is ook maar een kwetsbare vrouw die alles over zich heen laat komen. Dus eigenlijk is het dubbel treuriger dan geen vriendin hebben...
Kijk, nu komen we ergens...quote:Op zondag 21 december 2014 02:17 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee man. Ik ben toen zo geschrokken van mezelf dat ik sindsdien aan het afglijden ben in een depressie.
[..]
Ze is wel bang voor me geloof ik.Mag trots op mezelf zijn dus.
Ik ben twee koppen groter dan haar en anderhalf keer zo breed.
Hoeveel jaar duurt dat? 50?quote:Op zondag 21 december 2014 02:19 schreef MeneerAlex het volgende:
Ach joh, het leven kan altijd zoveel erger.
Trek je niks aan van andere en doe je eigen ding, dan vind je vanzelf mensen die dat waarderen.
Probleem opgelost.quote:Op zondag 21 december 2014 02:19 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Wat een vraag. Een paar keer geslagen in haar buik en twee trappen verkocht.
Ik ben helemaal agressief dwaas. Was gewoon frustratie.quote:Op zondag 21 december 2014 02:20 schreef Werkman het volgende:
[..]
Probleem opgelost.
https://www.google.nl/sea(...)en&safe=off&tbm=shop
dus een keer maar?quote:Op zondag 21 december 2014 02:19 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Wat een vraag. Een paar keer geslagen in haar buik/borststreek en twee trappen verkocht.
Jij bent wel echt een clown hè. Ben je trots op jezelf?quote:Op zondag 21 december 2014 02:23 schreef Werkman het volgende:
[..]![]()
http://www.gezondheidsnet.nl/erectiestoornis
Alles is beter dan mijn hoofd dat me loopt te trollen.quote:Op zondag 21 december 2014 02:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
dus een keer maar?
Valt mee (zou wel hulp zoeken) maar is niet martelen kon ergen.
Ps. Dit is klb en snachts verwacht niet veel zinnigs
Behalve..quote:Op zondag 21 december 2014 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedankt voor je bevestiging maar dat is vrij overbodig, ik heb toch altijd gelijk.
quote:Op zondag 21 december 2014 02:23 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een clown hè. Ben je trots op jezelf?
mag jouw wel.quote:Op zondag 21 december 2014 02:24 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Alles is beter dan mijn hoofd dat me loopt te trollen.
Gast, niet zo zeuren.quote:
Dit, ts wil gewoon toeslag of subsidiequote:Op zondag 21 december 2014 02:28 schreef MeneerAlex het volgende:
[..]
Gast, niet zo zeuren.
Als je mensen gaat slaan heb je gewoon problemen.
Dat depressief gepraat is dan maar een flut excuus.
ja,quote:Op zondag 21 december 2014 02:28 schreef MeneerAlex het volgende:
[..]
Gast, niet zo zeuren.
Als je mensen gaat slaan heb je gewoon problemen.
Dat depressief gepraat is dan maar een flut excuus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |