Gewoon een Allochtonenbar binnen lopen en tegen de belangrijkste topdog vragen; ''Heb ik niet een keer jouw moeder geneukt?''quote:Op zondag 21 december 2014 02:01 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nog advies voor een snelle en pijnloze dood? (Nee geen treinen).
Bestaan dat soort tenten?quote:Op zondag 21 december 2014 02:04 schreef Werkman het volgende:
[..]
Gewoon een Allochtonenbar binnen lopen en tegen de belangrijkste topdog vragen; ''Heb ik niet een keer jouw moeder geneukt?''
Niet vergeten te grijnzen.
Jawel, maar als je ze niet kunt vinden loop je gewoon keer bij de Hells Angels binnen.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je moet gewoon goede muziek gaan luisteren.
Ik kan me geenszins voorstellen hoe dat moet leiden tot een pijnloze en snelle dood.quote:Op zondag 21 december 2014 02:06 schreef Werkman het volgende:
[..]
Jawel, maar als je ze niet kunt vinden loop je gewoon keer bij de Hells Angels binnen.
''Heeee, stelletje homo's met die leren pakkies.''
quote:Op zondag 21 december 2014 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Tips?quote:Op zondag 21 december 2014 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je bent ook nog eens laf.quote:Op zondag 21 december 2014 02:07 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik kan me geenszins voorstellen hoe dat moet leiden tot een pijnloze en snelle dood.
Alsof jezelf doodmaken een oplossing is voor je probleem.quote:Op zondag 21 december 2014 02:07 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik kan me geenszins voorstellen hoe dat moet leiden tot een pijnloze en snelle dood.
quote:Op zondag 21 december 2014 02:07 schreef NiceHat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 02:09 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik moest lachen om deze hersendiarree.
Wat snap je niet aan een depressie? Ik geniet niet meer van mijn leven. Nooit echt gedaan, maar op het moment doe ik gewoon wat ik moet doen en hoop ik stiekem dat ik tussendoor doodval.quote:Op zondag 21 december 2014 02:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Alsof jezelf doodmaken een oplossing is voor je probleem.
Dan kan je beter nog 100% gaan voor de leuke dingen in het leven en de rest laten vallen.
Ik dacht dat je muziek zeiquote:
Wel eens hulp gezocht of gehad?quote:Op zondag 21 december 2014 02:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan een depressie? Ik geniet niet meer van mijn leven. Nooit echt gedaan, maar op het moment doe ik gewoon wat ik moet doen en hoop ik stiekem dat ik tussendoor doodval.
Ik heb ook wel eens mindere tijden gehad, maar er moet toch wel iets zijn dat je leuk vindt?quote:Op zondag 21 december 2014 02:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan een depressie? Ik geniet niet meer van mijn leven. Nooit echt gedaan, maar op het moment doe ik gewoon wat ik moet doen en hoop ik stiekem dat ik tussendoor doodval.
een mesquote:Op zondag 21 december 2014 02:09 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik moest lachen om deze hersendiarree.
Uhm. Cynische dingen, oorlog, dood, verderf? Dat?quote:Op zondag 21 december 2014 02:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens mindere tijden gehad, maar er moet toch wel iets zijn dat je leuk vindt?
Zeikwijf, heb je een kutje?quote:Op zondag 21 december 2014 02:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat gaat niet joh. Zodra het eerste bloed ziet vloeien flip je door.quote:Op zondag 21 december 2014 02:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb je wel eens gedacht aan een mes broer?
Het hapt ook nogquote:Op zondag 21 december 2014 02:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, wat een simpele ziel hebben we hier.
Ga je daar een boek over schrijven...quote:Op zondag 21 december 2014 02:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Uhm. Cynische dingen, oorlog, dood, verderf? Dat?
Nee bij de Waag, als je even had opgelet. Ik heb mijn vriendin mishandelt.quote:Op zondag 21 december 2014 02:13 schreef Werkman het volgende:
[..]
Zeker bij zo'n goedkope therapeut met van die ingestudeerde standaardpraatjes...
eerste paar kanonsquote:Op zondag 21 december 2014 02:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat gaat niet joh. Zodra het eerste bloed ziet vloeien flip je door.
Beter dan me kutvoelen niet?quote:Op zondag 21 december 2014 02:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Neem je toch wat pilletjes, zo moeilijk is het niet. Je wil gewoon even aandacht, dunkt me.
paar kanons eerstquote:Op zondag 21 december 2014 02:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat gaat niet joh. Zodra het eerste bloed ziet vloeien flip je door.
Waarom ga je niet schilderen of fotograferen in die stijl?quote:Op zondag 21 december 2014 02:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Uhm. Cynische dingen, oorlog, dood, verderf? Dat?
Dat is dan ook wel weer waarquote:Op zondag 21 december 2014 02:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Altijd, anders is het ook zo'n dooie boel hè.
maakt je beter dan menig fokker.quote:Op zondag 21 december 2014 02:13 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee bij de Waag, als je even had opgelet. Ik heb mijn vriendin mishandelt.
Bedankt voor je bevestiging maar dat is vrij overbodig, ik heb toch altijd gelijk.quote:Op zondag 21 december 2014 02:15 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer waar
Nouja. Zij is ook maar een kwetsbare vrouw die alles over zich heen laat komen. Dus eigenlijk is het dubbel treuriger dan geen vriendin hebben...quote:Op zondag 21 december 2014 02:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
maakt je beter dan menig fokker.
Die hebben geen vriendin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |