Onder andere, ja.quote:Op zondag 21 december 2014 03:03 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Echte rijkdom komt in het ontbreken van paupers in je omgeving.
Anderen hun nachtrust gunnen om te beginnen? Geen problemen veroorzaken in je buurt? Niet toeteren omdat je te lui bent om even de trap op te lopen...?quote:Op zondag 21 december 2014 03:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoe hoort het dan volgens de expert.
Het is al wel duidelijk dat jij niet in een gemiddelde studentenbuurt hebt gewoond.quote:Op zondag 21 december 2014 03:04 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Anderen hun nachtrust gunnen om te beginnen? Geen problemen veroorzaken in je buurt? Niet toeteren omdat je te lui bent om even de trap op te lopen...?
Ik zou op de loer liggen met een geweer. Heb nu ook af en toe de neiging toe.quote:Op zondag 21 december 2014 03:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het is al wel duidelijk dat jij niet in een gemiddelde studentenbuurt hebt gewoond.
Misschien is de klacht dan wel onterecht daar ik het niemand adviseer om bij jou in de buurt te komen.quote:Op zondag 21 december 2014 03:06 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik zou op de loer liggen met een geweer. Heb nu ook af en toe de neiging toe.
Joh. Denk je dat ik er blij van wordt om die behoeftes te hebben?quote:Op zondag 21 december 2014 03:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Misschien is de klacht dan wel onterecht daar ik het niemand adviseer om bij jou in de buurt te komen.
Als dat niet zo is dan denk ik niet dat de oplossing hier op dit forum ligt.quote:Op zondag 21 december 2014 03:08 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Joh. Denk je dat ik er blij van wordt om die behoeftes te hebben?
Ik loop al bij de hulpverlening hè. Dus niet zeuren over het 'gevaar' dat ik vorm.quote:Op zondag 21 december 2014 03:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als dat niet zo is dan denk ik niet dat de oplossing hier op dit forum ligt.
Ik zeg al niks meerquote:Op zondag 21 december 2014 03:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik loop al bij de hulpverlening hè. Dus niet zeuren over het 'gevaar' dat ik vorm.
Nouja, dat moet ik nog maar zien.quote:Op zondag 21 december 2014 03:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik zeg al niks meer![]()
Succes daar, hulpverlening kan goed werk doen weet ik.
Afmaken zei mijn moeder. Dat doe ik dan ook maar. Je werkt ergens naar toe, ook al weet je zelf misschien nog niet wat.quote:
Afmaken?quote:Op zondag 21 december 2014 03:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Afmaken zei mijn moeder. Dat doe ik dan ook maar. Je werkt ergens naar toe, ook al weet je zelf misschien nog niet wat.
Nee, maar deze reactie had ik wel van je verwacht.quote:Op zondag 21 december 2014 03:13 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Afmaken?Je doelt vast niet op buren, medestudenten of docenten...
Ben ik zo voorspelbaar... Nou ja. Misschien maar beter ook.quote:Op zondag 21 december 2014 03:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee, maar deze reactie had ik wel van je verwacht.
Maakt het makkelijk een oplossing te vinden gok ik.quote:Op zondag 21 december 2014 03:15 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ben ik zo voorspelbaar... Nou ja. Misschien maar beter ook.
Confronterender zou zijn "heeft TS zichzelf al omgelegd"quote:
auchquote:Op zondag 21 december 2014 09:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Confronterender zou zijn "heeft TS zichzelf al omgelegd"
Wat gaat de dag je brengen?quote:
Een kerstmarkt. En vanavond een pan pompoenrisotto, dat is dan wel weer oké. Jij?quote:
Zo gezellig heur. Niet te veel van de gluhwein snoepen.quote:Op zondag 21 december 2014 09:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een kerstmarkt. En vanavond een pan pompoenrisotto, dat is dan wel weer oké. Jij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |